quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:26 schreef Monopoly het volgende:
Bij ons staat de boom altijd vrij vroeg. We houden van Kerst, en Sinterklaas gaat ons huisje altijd stilletjes voorbij
[ afbeelding ]
Vorig jaar voor 40 euro een mooie nepboom inclusief een doos vol ballen, slingers, rommel en andere meuk gekocht, ter waarde van 200 euro. Dat was een mooie deal!
[ afbeelding ]
Dit jaar kozen we voor zelfgemaakte Kerstmeuk!Meer een idee'tje toen we beiden wat alcohol genuttigd hadden.
[ afbeelding ]
De vrouwe is druk bezig met het beschilderen van de omgespoelde Pitt bier blikjes. Een pauperkerst dit jaar in huize MonopolySmurphy kijkt als een moordenaar toe hoe we speciaal voor haar een mooie klimpaal met rinkelende meuk neerzetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De lampjes doen het![]()
[ afbeelding ]
Het eindresultaat. Van die glitters op de blikjes zie je niet zoveel helaas. Voor nu staat het. Over 2 weken rammen we al die blikken er uit en hangen we er normale Kerstversiering in. Voor nu is het wel grappig en moet ik elke keer weer glimlachen als ik die pauperboom zie staan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:26 schreef Monopoly het volgende:
Bij ons staat de boom altijd vrij vroeg. We houden van Kerst, en Sinterklaas gaat ons huisje altijd stilletjes voorbij
[ afbeelding ]
Vorig jaar voor 40 euro een mooie nepboom inclusief een doos vol ballen, slingers, rommel en andere meuk gekocht, ter waarde van 200 euro. Dat was een mooie deal!
[ afbeelding ]
Dit jaar kozen we voor zelfgemaakte Kerstmeuk!Meer een idee'tje toen we beiden wat alcohol genuttigd hadden.
[ afbeelding ]
De vrouwe is druk bezig met het beschilderen van de omgespoelde Pitt bier blikjes. Een pauperkerst dit jaar in huize MonopolySmurphy kijkt als een moordenaar toe hoe we speciaal voor haar een mooie klimpaal met rinkelende meuk neerzetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De lampjes doen het![]()
[ afbeelding ]
Het eindresultaat. Van die glitters op de blikjes zie je niet zoveel helaas. Voor nu staat het. Over 2 weken rammen we al die blikken er uit en hangen we er normale Kerstversiering in. Voor nu is het wel grappig en moet ik elke keer weer glimlachen als ik die pauperboom zie staan![]()
[ afbeelding ]
Heldenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De lampjes doen het![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:26 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als nepperd is ie dan weer iets minder mooiquote:
Nepquote:Op zondag 29 november 2015 19:47 schreef Anne het volgende:
Is dat nou een echte, Renesite? Want hij is erg mooi
.
En ik houd ook van veel lampies.
quote:Op zondag 29 november 2015 23:00 schreef PatriQue89 het volgende:
Hallo René,
Mag ik wat credits voor het opzetten en versieren van de kerstboom?
Doen of jij al dat werk hebt gedaan. Ik heb 400 van die pleurispokkelampjes zitten vastklikken.
keek vanaf de bank toe.quote:
Heel leuk, lekker knus!quote:Op dinsdag 1 december 2015 19:03 schreef motorbloempje het volgende:
Boom komt volgende week ergens, maar ben zelf aan 't frobelen geweest en heb alvast wat dingen opgehangen her en der; gerecyclede oude boeken!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boeken zijn tof, we hebben er ook héél veel in huis staan hier, dus het is gepaste decoratie. En ik ben niet zo van de de schreeuwerige meukquote:Op woensdag 2 december 2015 14:17 schreef MaLo het volgende:
[..]
Heel leuk, lekker knus!
Dochter heeft ooit een bij gemaakt van een oud boek, vind het heel grappig wat je daar allemaal mee kunt.
Hoe doe je dat? Ga je dan gewoon de deuren langs en aanbellen met de vraag of ze de kerstboom al hebben staan en of je even mag kijken?quote:Op zondag 29 november 2015 19:54 schreef Anne het volgende:
Ik heb mezelf beloofd dat ik de kerstboom op ga zetten, zodra ik in het eggie in totaal 10 versierde kerstbomen heb geteld, die bij mensen in huis staan. De teller staat pas op 3.
Onze overburen hebben er al 3 in huis staanquote:Op zondag 29 november 2015 19:54 schreef Anne het volgende:
[..]
Als nepperd is ie dan weer iets minder mooi![]()
. Tenminste; hij lijkt dan wel op een echte ja, dat wel.
Ik heb mezelf beloofd dat ik de kerstboom op ga zetten, zodra ik in het eggie in totaal 10 versierde kerstbomen heb geteld, die bij mensen in huis staan. De teller staat pas op 3.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:48 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ga je dan gewoon de deuren langs en aanbellen met de vraag of ze de kerstboom al hebben staan en of je even mag kijken?![]()
Wat dacht je? Ik probeer het gewoon nog eens opnieuw, maar dit keer zonder de website te vermelden?quote:Op zaterdag 5 december 2015 11:44 schreef Jeer1 het volgende:
Mooi gemaakt motorbloempje.
Ik ben nog in afwachting van de kerstboom. Ik ben benieuwd. Voor het eerst online besteld!
Wta heb je tof spul gemaakt zeg!quote:Op vrijdag 4 december 2015 12:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Boeken zijn tof, we hebben er ook héél veel in huis staan hier, dus het is gepaste decoratie. En ik ben niet zo van de de schreeuwerige meuk
Dat is een nisse man, verkopen ze hier nu overal in Denemarken, ik heb er ook een paar staan.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Ik heb de kabouter drie weken geleden in een winkeltje in Denemarken gekocht.
Ben de naam vergeten.
Onze?quote:Op zaterdag 5 december 2015 13:19 schreef isax het volgende:
Verkeeeerd oeps
Edit: wil wel even melden dat die neppert net echt is
ja.quote:
Die is idd mooi !quote:Op zaterdag 5 december 2015 17:19 schreef richolio het volgende:
Mooie kerstboom gevonden vanmiddagSupervol enzo
[ afbeelding ]
Straks een na foto
Die is echt heel mooiquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:19 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Straks een na foto
Ik heb er nu een oud boek onder gedaan. Werkt redelijk.quote:
Ooh, mooi, vooral de boom! Lekker groot.quote:Op zondag 6 december 2015 20:25 schreef snakelady het volgende:
Niet ons huis, wij hebben nog maar weinig maar wel het huis van mijn ouders die altijd erg enthousiast zijn .
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Foto?quote:Op zaterdag 5 december 2015 20:45 schreef Ewelina het volgende:
Mijn glitterorgie staat. Dit jaar ben ik voor kleurtjes gegaan. Inclusief gekleurde lampjes.
Ik hoop dat 'ie niet zo blijft uitvallen, maar wat 'n mooierdquote:Op zaterdag 5 december 2015 17:19 schreef richolio het volgende:
[ afbeelding ]
Straks een na foto
Dank!quote:
Ik heb daarvoor zo'n gevlochten mand. Als ik naar jouw inrichting kijk, past dat bij jullie ook welquote:Op maandag 7 december 2015 16:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dank!
Komen nog een paar subtiele lampjes in de eetkamer erbij, en langzaamaan de pakjes voor onder de boom, en dan is 't wel mooi geweest denk ikAl moet ik nog een mooie 'nepkerstboomstandaardafdekding' hebben voor in de woonkamer, want je ziet nu gewoon de pootjes nog op 't moment.
Oeh, goed ideequote:Op maandag 7 december 2015 16:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor zo'n gevlochten mand. Als ik naar jouw inrichting kijk, past dat bij jullie ook wel.
Ik ga kijken of ik mijn camera kan vinden !quote:
Paarsquote:Op maandag 7 december 2015 20:34 schreef douche-eendje het volgende:
Ik vond naast mn eigen kerstspul ook kerstspul van vriendlief.
Dus werd mijn boom dit jaar wit/zilver met paarse accenten....
[ afbeelding ]
En een blauw ledlampjessnoer dat op -slow glow- staat
[ afbeelding ]
Boom is 185cm, die kerstman een halve meter oid?quote:Op maandag 7 december 2015 16:46 schreef snakelady het volgende:
Mooi Moblo!!
DeLuna, is de kerstboom nu klein of is de kerstman zo groot? Beide leuk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |