Jaquote:Op maandag 28 december 2015 04:38 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Hoe simpel en eenvoudig: Het heeft toch wel wat!
Nu alquote:Op maandag 28 december 2015 21:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zie dit topic nu pas voorbijkomenHad anders wel een foto gemaakt. Nu ligt de kerstboom op straat
Ga je hem met oud & nieuw verbranden?quote:Op maandag 28 december 2015 21:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zie dit topic nu pas voorbijkomenHad anders wel een foto gemaakt. Nu ligt de kerstboom op straat
Ja, had toch niks te doenquote:Op maandag 28 december 2015 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Volgend jaar misschien wat extremer. Heb er nu geen ruimte voor.
[..]
Nu al?
Mensen uit de buurt pakken 'm meestal voor een vreugdevuur jaquote:Op maandag 28 december 2015 21:55 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ga je hem met oud & nieuw verbranden?
quote:Op woensdag 30 december 2015 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Hmm, laat ik dit jaar eens een klein kerstboompje nemen, lijkt me leuk."
"Dit snoertje ziet er niet al te lang uit, oh wacht er zitten toch wat meer lampjes aan dan ik dacht."
"Oh, hey, robotkerstballen. Tof."
"Awesome, ik krijg dalek kerstballen en Firefly kerstballen cadeau."
Hij is een beetje overvol.
Eens kijken of ik er mee weg kom door hem in de tuin te planten.quote:Op woensdag 30 december 2015 22:31 schreef isax het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat word een grotere boom volgend jaar!
Yes. En ondanks dat het teveel en te groot is voor mijn sparminkel ben ik in ieder geval voorbereid op een grotere boom volgend jaar.quote:
robotjesquote:Op woensdag 30 december 2015 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
"Hmm, laat ik dit jaar eens een klein kerstboompje nemen, lijkt me leuk."
"Dit snoertje ziet er niet al te lang uit, oh wacht er zitten toch wat meer lampjes aan dan ik dacht."
"Oh, hey, robotkerstballen. Tof."
"Awesome, ik krijg dalek kerstballen en Firefly kerstballen cadeau."
Hij is een beetje overvol.
quote:
Ik zou het grappig vinden als ik hem een jaar kan laten groeien in de tuin straks.quote:
Ik heb een beste snor en baard op het moment. Als ik mijn baard er af haal heb ik een probleem met Moira.quote:
Ik heb gisteren alles naar beneden gehaald. Al is t niet zo heel veelquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:57 schreef derLudolf het volgende:
Zullen Danny en knorretje alweer bezig zijn alles van de vliering te halen?
Denk het wel, alles optuigen daar neemt al een week in beslag...quote:Op dinsdag 1 november 2016 18:57 schreef derLudolf het volgende:
Zullen Danny en knorretje alweer bezig zijn alles van de vliering te halen?
Dat duurt nog een maandje toch? Of heb je een nepperdquote:Op dinsdag 1 november 2016 18:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb gisteren alles naar beneden gehaald. Al is t niet zo heel veel.
Volgende week op zoek naar een boom.
Nee, een echte. Zal hier in de buurt vast snel weer te koop zijn.quote:Op dinsdag 1 november 2016 19:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat duurt nog een maandje toch? Of heb je een nepperd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |