Zithoek is altijd wel een zooitje en bij het raam aan de straatkant ook vaak, maar in het midden is het inderdaad leeg, wat erg handig is. Soort indoor speelplaatsje voor dansen, hoepelen, handstand oefenen, forten bouwen met mijn kleine neefje, grote Sinterklaassurprises construeren, etcetera.quote:Op maandag 21 december 2015 11:40 schreef Isegrim het volgende:
Lijkt me heerlijk zo'n opgeruimd en leeg huis.
Toen de kinderen nog jonger waren en we alleen cadeautjes deden met sint had ik wel een aantal nep cadeaus onder de boom.quote:Op maandag 21 december 2015 14:09 schreef minilot het volgende:
Wij doen nooit kadootjes met kerst, maar vind dat eigenlijk alleen wel jammer inzake de knusheid van de aanblik van pakjes onder de boom. Om nu lege pakjes onder de kerstboom te leggen is ook weer zo suf.
Ik zie geen piek?quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:00 schreef Luukiemaster het volgende:
[ afbeelding ]
1340 lichtjes!😏😏
4/5 meter hoog
Zitten drie pieken in 😂😂quote:Op dinsdag 22 december 2015 13:42 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Ik zie geen piek?![]()
Zeker mooi, zo'n grote boom, de kamer leent zich er in elk geval mooi voor
spiekt nog even... oh verhip!quote:
Baasquote:Op dinsdag 22 december 2015 12:00 schreef Luukiemaster het volgende:
[ afbeelding ]
1340 lichtjes!😏😏
4/5 meter hoog
Wij ook niet hoorquote:Op dinsdag 22 december 2015 15:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Baas. Vind alleen de vorm van de boom niet zo mooi /zeikerd
.
Super!quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:00 schreef Luukiemaster het volgende:
[ afbeelding ]
1340 lichtjes!😏😏
4/5 meter hoog
Nee, dat vind ik niets. Het is kerstfeest, geen verkeersfeest. Het verband ontbreekt volledig.quote:Op maandag 21 december 2015 13:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Zithoek is altijd wel een zooitje en bij het raam aan de straatkant ook vaak, maar in het midden is het inderdaad leeg, wat erg handig is. Soort indoor speelplaatsje voor dansen, hoepelen, handstand oefenen, forten bouwen met mijn kleine neefje, grote Sinterklaassurprises construeren, etcetera.
Maar ontopic: Hoe tof is dit?! Kleine dioramaatjes op kerstkadootjes!![]()
http://www.theartofdoings(...)t-dioramas-up-close/
[ afbeelding ]
Nou ja, het hoeft ook niet met autootjes natuurlijk, maar het idee van simpele besneeuwde landschapjes met boompjes en paadjes vind ik wel echt leuk.quote:Op donderdag 24 december 2015 09:47 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niets. Het is kerstfeest, geen verkeersfeest. Het verband ontbreekt volledig.
Het is een auto die een kerstboom op zijn dak heeft en je begrijpt het verband met kerst zien?quote:Op donderdag 24 december 2015 09:47 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niets. Het is kerstfeest, geen verkeersfeest. Het verband ontbreekt volledig.
quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:00 schreef Luukiemaster het volgende:
[ afbeelding ]
1340 lichtjes!😏😏
4/5 meter hoog
hadden meer lampjes bij gemogen hoor.quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:00 schreef Luukiemaster het volgende:
[ afbeelding ]
1340 lichtjes!😏😏
4/5 meter hoog
Hoe simpel en eenvoudig: Het heeft toch wel wat!quote:Op dinsdag 22 december 2015 14:53 schreef Samzz het volgende:
Toch maar een echt boompje gezet. Ienieminie.
Wow!quote:Op dinsdag 22 december 2015 12:00 schreef Luukiemaster het volgende:
[ afbeelding ]
1340 lichtjes!😏😏
4/5 meter hoog
Dat was denk ik eenmalig.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:13 schreef SiIk het volgende:
Die uilenballen zijn nergens meer te krijgen hè?![]()
Dat was het winterassortiment 2014 van IKEA... die waren er inderdaad dit jaar niet opnieuw.quote:Op vrijdag 25 december 2015 17:13 schreef SiIk het volgende:
Die uilenballen zijn nergens meer te krijgen hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |