quote:Op zondag 14 december 2014 00:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Idd ik ook zoiets. Ik had er niet al teveel aandacht aan besteed omdat ik zelf ook nogal erg gestressed was.
Ben erg kwaad op mezelf en verdrietig hierdoor vandaag
Ik snap dat deze gedachtes naar boven komen, maar dat is onredelijk. Wees alsjeblieft niet te streng voor jezelf als het echt zo mocht zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik was toen teveel met andere dingen bezig, en neem dat mezelf nu heel kwalijk.
Al gekeken, en nee.quote:Op zondag 14 december 2014 00:05 schreef Inolvidable het volgende:
Een beetje een domme vraag misschien..
Staat hij niet in het telefoonboek?
Dat snap ik natuurlijk, maar als ie daar bekend is en er wordt aangegeven dat ie er een einde aan maakt dan kunnen ze vast zelf actie ondernemen samen met de politie ofzo.quote:Op zondag 14 december 2014 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mogen geen van allen zomaar informatie verstrekken.
Nope, op verzoek staat erbij verder alleen een mobiel nr,quote:Op zondag 14 december 2014 00:08 schreef bamibij het volgende:
Dan ga ik ook maar een domme vraag stellen; staat zn adres niet bij zn contactgegevens op facebook ?(ja echt die mensen bestaan, paar vrienden van me hebben het er ook opstaan)
Of is heel zn fb down gehaald door m?
Nee, niet meer aan gedacht.quote:Op zondag 14 december 2014 00:07 schreef Fascination het volgende:
Kun je je pm niet daar andere admins/moderators sturen of heb je dat al gedaan?
Staat er niet.quote:Op zondag 14 december 2014 00:08 schreef bamibij het volgende:
Dan ga ik ook maar een domme vraag stellen; staat zn adres niet bij zn contactgegevens op facebook ?(ja echt die mensen bestaan, paar vrienden van me hebben het er ook opstaan)
Nee, ik denk dat ik alle informatie van de facebookpagina wel heb gezien inmiddels.quote:Op zondag 14 december 2014 00:08 schreef bamibij het volgende:
Of eventueel iemand die ooit een FBgesprek met hem heeft gevoerd. Als je een bericht openklapt staat daar vaak de locatie bij.quote:Op zondag 14 december 2014 00:08 schreef bamibij het volgende:
Ja maar niet zo precies.quote:Op zondag 14 december 2014 00:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Of eventueel iemand die ooit een FBgesprek met hem heeft gevoerd. Als je een bericht openklapt staat daar vaak de locatie bij.
Tegenwoordig heel nauwkeurig...quote:
Mja ben er wel gestressed door en reageer me af op anderen of zoquote:Op zondag 14 december 2014 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat deze gedachtes naar boven komen, maar dat is onredelijk. Wees alsjeblieft niet te streng voor jezelf als het echt zo mocht zijn.
[..]
Al gekeken, en nee.
Gechecked, staat er niet bij...quote:Op zondag 14 december 2014 00:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Of eventueel iemand die ooit een FBgesprek met hem heeft gevoerd. Als je een bericht openklapt staat daar vaak de locatie bij.
toch niet met een adres?quote:Op zondag 14 december 2014 00:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tegenwoordig heel nauwkeurig...
Hij heeft me een keer opgehaald van het station in Hengelo, zijn andere auto stond toen in een berm aan de linkerkant van de straat vanuit Hengelo, en aan die kant was ook niet al te ver van de hoofdstraat een parkeerplaats waar zijn auto heen moest. Er stonden in elk geval twee flatgebouwen, niet heel hoog, en de omgeving was vrij bosrijk. Het waren allemaal appartementen en geen studentenkamers.quote:Op zondag 14 december 2014 00:12 schreef Samzz het volgende:
Loka, kun jij je nog iets herinneren van de parkeerplaats bij zijn woning?
maar daar denk je op dat moment toch niet aan? Kan je jezelf niet verwijten imhoquote:Op zondag 14 december 2014 00:15 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ]
Veel te kortaf van mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsja, daar heb je hele fora voor. Als ie het echt van plan was komt t niet doordat jij het niet uit zn kop hebt gepraat via dm.. Maar blijft zwaar waardeloos natuurlijkquote:Op zondag 14 december 2014 00:15 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ]
Veel te kortaf van mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met een Mapskaartje erbij die de coördinaten weergeeft. Als iemand mij uit het ZH een bericht stuurt, kan ik zelfs zien waar in het Zh hij of zij zich bevind.quote:
Hij was hij irl? Kon je toen ook merken dat hij niet goed in z'n vel zat?quote:Op zondag 14 december 2014 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft me een keer opgehaald van het station in Hengelo, zijn andere auto stond toen in een berm aan de linkerkant van de straat vanuit Hengelo, en aan die kant was ook niet al te ver van de hoofdstraat een parkeerplaats waar zijn auto heen moest. Er stonden in elk geval twee flatgebouwen, niet heel hoog, en de omgeving was vrij bosrijk. Het waren allemaal appartementen en geen studentenkamers.
Tenzij het uit staat.quote:Op zondag 14 december 2014 00:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met een Mapskaartje erbij die de coördinaten weergeeft. Als iemand mij uit het ZH een bericht stuurt, kan ik zelfs zien waar in het Zh hij of zij zich bevind.
nog nooit gezienquote:Op zondag 14 december 2014 00:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met een Mapskaartje erbij die de coördinaten weergeeft. Als iemand mij uit het ZH een bericht stuurt, kan ik zelfs zien waar in het Zh hij of zij zich bevind.
Verharde parkeerplaats?quote:Op zondag 14 december 2014 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft me een keer opgehaald van het station in Hengelo, zijn andere auto stond toen in een berm aan de linkerkant van de straat vanuit Hengelo, en aan die kant was ook niet al te ver van de hoofdstraat een parkeerplaats waar zijn auto heen moest. Er stonden in elk geval twee flatgebouwen, niet heel hoog, en de omgeving was vrij bosrijk. Het waren allemaal appartementen en geen studentenkamers.
Klopt. Alhoewel veel mensen niet eens weten dat ze het aan hebben staan.quote:
ik zie dat soort details bij geen enkele postquote:Op zondag 14 december 2014 00:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klopt. Alhoewel veel mensen niet eens weten dat ze het aan hebben staan.
Hij is aan de ene kant een heel enthousiast persoon over dingen die hij geweldig vindt, maar wanneer je met hem praat merk je meteen waarom hij zich niet in de maatschappij kan thuisvoelen. Mensen op FOK! noemden hem wel eens een troll, maar hij is IRL niet erg anders dan hoe hij hier op FOK! deed.quote:Op zondag 14 december 2014 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij was hij irl? Kon je toen ook merken dat hij niet goed in z'n vel zat?
Volgensmij verschilt het ook tussen Facebook of de Messenger App..quote:Op zondag 14 december 2014 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie dat soort details bij geen enkele post
Het was niet op de campus zelf, daar was ik wel bekend genoeg om de weg te weten.quote:Op zondag 14 december 2014 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verharde parkeerplaats?
Twee flatgebouwen... Die kan ik me op de campus zo niet herinneren. Wel laagbouw appartementen waar studenten wonen.
ow het is bij chatberichten. ik keek bij FB postsquote:Op zondag 14 december 2014 00:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij verschilt het ook tussen Facebook of de Messenger App..
Niet op de campus zelf... Dan ga ik de hengelosestraat even afzoeken. Vanuit Hengelo in een bosrijke omgeving, twee flats. Moet te vinden zijn, lijkt me.quote:Op zondag 14 december 2014 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was niet op de campus zelf, daar was ik wel bekend genoeg om de weg te weten.
Chats jaquote:Op zondag 14 december 2014 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow het is bij chatberichten. ik keek bij FB posts
Drienerbeeklaan?quote:Op zondag 14 december 2014 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
Hij zat nog wel net binnen het internetbereik van het campusnetwerk met een of andere vage ontvangerconstructie.
Hm, het is zo in ieder geval.quote:Op zondag 14 december 2014 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie dat soort details bij geen enkele post
Ja het is allemaal een redelijk vage herinnering van mij, helaas. Dit is wat ik me herinner maar ik kan dus wel dingen fout hebben onthouden.quote:Op zondag 14 december 2014 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet op de campus zelf... Dan ga ik de hengelosestraat even afzoeken. Vanuit Hengelo in een bosrijke omgeving, twee flats. Moet te vinden zijn, lijkt me.
Ik denk dat het op de campus zelf is, want naast de campus richting hengelo staan enkel villa's. Daarnaast kreeg ik van Kaneel net een foto waar zijn auto geparkeerd staat op de parkeerplaatsen bij de sportvelden op de campus.quote:Op zondag 14 december 2014 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het is allemaal een redelijk vage herinnering van mij, helaas. Dit is wat ik me herinner maar ik kan dus wel dingen fout hebben onthouden.
Ja dat zou kunnen. Nu ik met streetview kijk komt het me wel bekend voor, die flats. Klopt het dat daar zelfstandige huurwoningen zijn?quote:Op zondag 14 december 2014 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het op de campus zelf is, want naast de campus richting hengelo staan enkel villa's. Daarnaast kreeg ik van Kaneel net een foto waar zijn auto geparkeerd staat op de parkeerplaatsen bij de sportvelden op de campus.
Aan de Drienerbeeklaan staan drie laagbouw 'flats'. Twee verdiepingen, dacht ik, de benedenverdiepingen hebben een soort 'tuin'. De flats staan midden in het 'bos', dichtbij een univeristeitsgebouw.quote:Op zondag 14 december 2014 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou hem zomaar kunnen zijn, de naam komt me wel bekend voor.
In principe zijn het studentenflats, maar het is niet ongehoord dat mensen er langer blijven wonen. Iemand die ik ken woont ook op de campus maar studeert er niet.quote:Op zondag 14 december 2014 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Nu ik met streetview kijk komt het me wel bekend voor, die flats. Klopt het dat daar zelfstandige huurwoningen zijn?
Ja, drie flats zou ook kunnen. Ze waren in elk geval vrij laag dus dat klopt wel. De plaats van de parkeerplaatsen tov de flats klopt ook voor zover ik kan zien.quote:Op zondag 14 december 2014 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de Drienerbeeklaan staan drie laagbouw 'flats'. Twee verdiepingen, dacht ik, de benedenverdiepingen hebben een soort 'tuin'. De flats staan midden in het 'bos', dichtbij een univeristeitsgebouw.
Plaats dan wel een voorbeeld van de hele auto.. Alleen het ornament heeft weinig nut..quote:Op zondag 14 december 2014 00:29 schreef kree het volgende:
Maar ok, dit is zijn auto dus:
[ afbeelding ]
Nu kan die foto overal gemaakt zijn, maar het is in ieder geval wel een herkenbare auto.
Peugot 203
Ja hij was wel ingeschreven student, maar niet in een gedeelde woning voor zover ik weet.quote:Op zondag 14 december 2014 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
In principe zijn het studentenflats, maar het is niet ongehoord dat mensen er langer blijven wonen. Iemand die ik ken woont ook op de campus maar studeert er niet.
Die kunnen jullie googlen, dit was dus specifiek van zijn auto van zijn facebook.quote:Op zondag 14 december 2014 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Plaats dan wel een voorbeeld van de hele auto.. Alleen het ornament heeft weinig nut..
Nee, dat is niet zijn auto.quote:Op zondag 14 december 2014 00:29 schreef kree het volgende:
Maar ok, dit is zijn auto dus:
[ afbeelding ]
Nu kan die foto overal gemaakt zijn, maar het is in ieder geval wel een herkenbare auto.
Peugot 203
Ja, dat kan.quote:Op zondag 14 december 2014 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hij was wel ingeschreven student, maar niet in een gedeelde woning voor zover ik weet.
via internet zijn er wel tools om ongeveer de locatie te vinden, bv http://www.iplocation.net/quote:Op zondag 14 december 2014 00:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hm, het is zo in ieder geval.![]()
Via een IP adres kun je toch ook een locatie checken? Kan FOK niet helpen?
OK, tja dat haalde ik er niet uit natuurlijkquote:Op zondag 14 december 2014 00:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, dat is niet zijn auto.
Die postte hij om reacties uit te lokken.
Weet ik, maakt ook niet uit verder.quote:Op zondag 14 december 2014 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
OK, tja dat haalde ik er niet uit natuurlijk
Dat vermoeden had ik al, niemand wil in zo'n oud Frans wrak rijdenquote:Op zondag 14 december 2014 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
OK, tja dat haalde ik er niet uit natuurlijk
Weet jij of iemand anders toevallig niet de naam van zn zusje?quote:Op zondag 14 december 2014 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet ik, maakt ook niet uit verder.
Is al gebeurd.quote:Op zondag 14 december 2014 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Whats going on? Als jullie bang zijn dat iemand serieuze dingen gaat doen, ff pm sturen naar forum.fok.nl, dat is de username van waaruit PM's naar alle FA's gaan. Die kunnen eventueel een ip-adres opvragen.
positiefquote:Op zondag 14 december 2014 00:40 schreef Samzz het volgende:
Straatnaam en postcode gevonden, denk ik.
Ik heb de admins al gestuurd wat ik wist een uur geleden.quote:Op zondag 14 december 2014 00:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Whats going on? Als jullie bang zijn dat iemand serieuze dingen gaat doen, ff pm sturen naar forum.fok.nl, dat is de username van waaruit PM's naar alle FA's gaan. Die kunnen eventueel een ip-adres opvragen.
Nee, geen fokkers op die foto.quote:Op zondag 14 december 2014 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
Weet jij of iemand anders toevallig niet de naam van zn zusje?
Meer kan ik niet uit die facebook halen, behalve een oude school en dat is vast al van 10 jaar plus terug.
En een foto met een aantal mensen (fokkers??) die ik niet ken.
Good job.quote:Op zondag 14 december 2014 00:40 schreef Samzz het volgende:
Straatnaam en postcode gevonden, denk ik.
Jawel, het waren echte franse wrakken uit 57 en 58, volgens mij. Waarvan onderdelen waren vastgetapet.quote:Op zondag 14 december 2014 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, niemand wil in zo'n oud Frans wrak rijden
Ik hoop dat de stilte een goed teken is.quote:
Mja, ik weet niet of het de goede is. Maar qua omschrijving is dat de meest logische plek. Voordeel, er staan maar twaalf huizen, nadeel, er is verder geen info over te vinden.quote:
dat valt mee qua aantalquote:Op zondag 14 december 2014 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of het de goede is. Maar qua omschrijving is dat de meest logische plek. Voordeel, er staan maar twaalf huizen, nadeel, er is verder geen info over te vinden.
En nu?quote:Op zondag 14 december 2014 00:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of het de goede is. Maar qua omschrijving is dat de meest logische plek. Voordeel, er staan maar twaalf huizen, nadeel, er is verder geen info over te vinden.
De eigenaar/verhuurder van de woningen bellen, dunkt me.quote:
Maak jezelf geen verwijten, meisquote:Op zondag 14 december 2014 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat het beter is als we dit morgen weer verder oppakken.
Nachtrust is even heel hard nodig hier.
Nu?quote:Op zondag 14 december 2014 00:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
De eigenaar/verhuurder van de woningen bellen, dunkt me.
Als er daar al iemand in de buurt woont die wil gaan kijken, dan kun je hooguit de naambordjes checken en het juiste nr achterhalen.quote:Op zondag 14 december 2014 01:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nu?
Is er niemand die daar in de buurt woont (ik weet niet waar het is)?
Nee, morgen.quote:Op zondag 14 december 2014 01:01 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Nu?
Is er niemand die daar in de buurt woont (ik weet niet waar het is)?
ummm neequote:Op zondag 14 december 2014 01:06 schreef Samzz het volgende:
Ik ken ook genoeg mensen die in de buurt wonen, maar ik kan moeilijk aan hen vragen of ze voor mij langs totaal onbekende huizen willen gaan en willen rondkijken.
quote:Op zondag 14 december 2014 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
De enige 2 contactpunten die nog aangesproken kunnen worden ga ik morgen proberen. Geen idee of ze op zondag open zijn, maar het valt te proberen.
Ik acht de kans 50/50. En anders wachten tot maandag...quote:Op zondag 14 december 2014 01:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
De enige 2 contactpunten die nog aangesproken kunnen worden ga ik morgen proberen. Geen idee of ze op zondag open zijn, maar het valt te proberen.
'een gleuf'?quote:Op zondag 14 december 2014 01:12 schreef aeque het volgende:
Ik heb vanavond iets in een gleuf van Yvie gedaan.
Kwakje op de post gedaan? Ransaap.quote:Op zondag 14 december 2014 01:12 schreef aeque het volgende:
Neem jezelf niks kwalijk, hij worstelt al zo lang.quote:Op zondag 14 december 2014 00:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk dat het beter is als we dit morgen weer verder oppakken.
Nachtrust is even heel hard nodig hier.
Ze zal het ongetwijfeld fijn vindenquote:Op zondag 14 december 2014 01:12 schreef aeque het volgende:
Ja dat is waar.quote:Op zondag 14 december 2014 01:03 schreef kree het volgende:
[..]
Als er daar al iemand in de buurt woont die wil gaan kijken, dan kun je hooguit de naambordjes checken en het juiste nr achterhalen.
Lijkt me niet dat je bij 12 donkere huizen aan gaat bellen nu nog.
De politie erop afsturen is het enige eigenlijk.
Tja weet het ook niet verder
Hoop dat morgen niet te laat is maar
Oke. Ik hoop dat je verder komt met de eigenaar!quote:Op zondag 14 december 2014 01:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, morgen.
En ja, ik. Maar ik zit nu in België en ben pas over twee weken terug in Enschede.
Dirty boy.quote:Op zondag 14 december 2014 01:12 schreef aeque het volgende:
Dat gaat Kaneel doen, ik heb er verder weinig mee te maken, eigenlijk. Ik ken de user in kwestie niet zo goed.quote:Op zondag 14 december 2014 01:37 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja dat is waar.
[..]
Oke. Ik hoop dat je verder komt met de eigenaar!
Dan wens ik Kaneel succes.quote:Op zondag 14 december 2014 01:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat gaat Kaneel doen, ik heb er verder weinig mee te maken, eigenlijk. Ik ken de user in kwestie niet zo goed.
quote:Op zondag 14 december 2014 01:32 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ze zal het ongetwijfeld fijn vinden
quote:
Hoe was meet?quote:
Trusten.quote:
Praat jezelf geen schuldgevoel aan, meisquote:Op zondag 14 december 2014 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Kut, het laatste wat ik hem stuurde was 10 december:
"Je moet me geen vragen meer stellen. Ik weet het ook niet, elke situatie is anders."
Jezelf niks kwalijk nemen hequote:Op zondag 14 december 2014 01:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Kut, het laatste wat ik hem stuurde was 10 december:
"Je moet me geen vragen meer stellen. Ik weet het ook niet, elke situatie is anders."
quote:Op zondag 14 december 2014 02:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedankt voor de hulp en de sterktewensen.
We zaten er even flink doorheen deze avond, maar dit heeft ons nieuwe moed gegeven.
Morgen kijk ik verder en hoop ik nieuws te hebben.
Via zijn studie, valt daar geen adres te achterhalen?quote:Op zondag 14 december 2014 02:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bedankt voor de hulp en de sterktewensen.
We zaten er even flink doorheen deze avond, maar dit heeft ons nieuwe moed gegeven.
Morgen kijk ik verder en hoop ik nieuws te hebben.
iemand ging zelfmoord plegen zei kaneelstokje echt kutzooi hopelijk is het goed nuquote:
Dat ligt aan jou.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Ik ken niet veel festivals waar metal, rock, disco, techno, trance, dialect e.d. gecombineerd wordt.
Maar dat kan ook aan mij liggen.
Zo laat nog hier?quote:
quote:
quote:
Nog wat leuks gedaan vanavond?quote:
Hoe was State-X?quote:
Kerstmarkt, eten.quote:
Cocktailfeestje bij vrienden.quote:
Was wel aardig. Niet super, maar wel de moeite.quote:
Niet helemaal voor niks dus. Fijn!quote:Op zondag 14 december 2014 03:15 schreef Faxie het volgende:
Was wel aardig. Niet super, maar wel de moeite.
Jambinai (begonnen te laat, moesten wel op tijd stoppen, dus korte set helaas), Thus:Owls, Mannheim, Case Mayfield en His Golden Messenger gezien.
Klein stukje Chicks on Speed gezien, maar dat was precies waar ik bang voor was dus snel weer vertrokken.
quote:
Snel doen dan!quote:
Check!quote:
Wil niet uit m'n bed.quote:
quote:
Denk aan het geluid van een kabbelend beekje, of een kraan waar water uitloopt. Of stel je voor dat je seks hebt, en dat je iedere keer een vinger en/of een pik tegen je volle blaas voelt. Jij wil echt wel naar de wc. Beter nu dan straks, dan heb je het maar gehad.quote:
quote:
Tot zo.quote:Op zondag 14 december 2014 03:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Denk aan het geluid van een kabbelend beekje, of een kraan waar water uitloopt. Of stel je voor dat je seks hebt, en dat je iedere keer een vinger en/of een pik tegen je volle blaas voelt. Jij wil echt wel naar de wc. Beter nu dan straks, dan heb je het maar gehad.
Je bent braaf.quote:
Ik moest bijna huilen door jou. ''Of stel je voor dat je seks hebt''... DAT KAN IK ME NIET VOORSTELLEN JA.quote:
Geloof er niks vanquote:Op zondag 14 december 2014 03:30 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik moest bijna huilen door jou. ''Of stel je voor dat je seks hebt''... DAT KAN IK ME NIET VOORSTELLEN JA.![]()
Begin mei 2014.quote:
Doeiquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 14 december 2014 03:30 schreef Inolvidable het volgende:
Ik moest bijna huilen door jou. ''Of stel je voor dat je seks hebt''... DAT KAN IK ME NIET VOORSTELLEN JA.![]()
Slaap lekker!quote:
Was een grapje.quote:
Ik kon er niet om lachen.quote:
Hoeft ook niet.quote:
Welke een gezelligheid zo. Weet je nog iets leuks om over te praten?quote:
Het weer?quote:Op zondag 14 december 2014 03:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke een gezelligheid zo. Weet je nog iets leuks om over te praten?
Daar kan ik mij nou niks leuks bij voorstellen.quote:
Je vindt het geen leuk weer?quote:Op zondag 14 december 2014 03:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan ik mij nou niks leuks bij voorstellen.
Niet overdreven bijzonder. Van mij mag het veel warmer. Tussen de 20 à 30 graden ofzo.quote:
Winter he.quote:Op zondag 14 december 2014 03:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet overdreven bijzonder. Van mij mag het veel warmer. Tussen de 20 à 30 graden ofzo.
Kaschel hoog, kleren uit en de hele dag binnen zitten en neuken dan maar.quote:
Met je rechterhand?quote:Op zondag 14 december 2014 03:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kaschel hoog, kleren uit en de hele dag binnen zitten en neuken dan maar.
Nee schat, met een vrouw.quote:
Een FOKker die neukt.quote:
En hoe.quote:
quote:
Je hebt geen FoBo.quote:
Scherp opgemerkt.quote:
quote:
Gebruik je fantasie maar.quote:
Nee dankje.quote:
quote:
quote:
Tijd om te slapen?quote:
Nee.quote:
Waarvoor wel dan?quote:
Jij neukt als een dolle, ik heb FOK, ieder z'n ding.quote:
Sorry, ik zal er niks meer over zeggen.quote:Op zondag 14 december 2014 03:58 schreef Inolvidable het volgende:
Jij neukt als een dolle, ik heb FOK, ieder z'n ding.
quote:Op zondag 14 december 2014 03:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sorry, ik zal er niks meer over zeggen.
quote:
quote:
Neuken dan maar? Het is niet alsof er op dit tijdstip wat beters te doen is.quote:
Ik neuk geen vreemden.quote:Op zondag 14 december 2014 04:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuken dan maar? Het is niet alsof er op dit tijdstip wat beters te doen is.
Hai, ik ben AirwiN!quote:
Hoi, je bent nog steeds vreemd.quote:
Hoe was t in Rotterdam?quote:
Net thuis en mistig, laatste stukje nog achter de strooiwagen gereden zelfs. Hoe was het in Leiden?quote:
Gezellig! Verder was ik ondanks de alcohol weer mezelf natuurlijkquote:Op zondag 14 december 2014 05:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Net thuis en mistig, laatste stukje nog achter de strooiwagen gereden zelfs. Hoe was het in Leiden?
DVD en sekssetje nog mee naar de kroeg genomen, of had je al genoeg aanspraak?quote:Op zondag 14 december 2014 05:09 schreef yats het volgende:
[..]
Gezellig! Verder was ik ondanks de alcohol weer mezelf natuurlijk
Die zijn niet mee gegaan.Genoeg aanspraak,maar voorlopig wel weer even genoeg alcohol en blauwtjesquote:Op zondag 14 december 2014 05:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
DVD en sekssetje nog mee naar de kroeg genomen, of had je al genoeg aanspraak?
Maar dan is de vraag, komt het 1 niet door het ander?quote:Op zondag 14 december 2014 05:18 schreef yats het volgende:
[..]
Die zijn niet mee gegaan.Genoeg aanspraak,maar voorlopig wel weer even genoeg alcohol en blauwtjes
Nee,pas na de alcohol kwamen er pogingen.Maar ik ben niet verbaasdquote:Op zondag 14 december 2014 05:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dan is de vraag, komt het een door het ander?
Nja anyway, alle vrieskou is uit m'n huis, dus ik ga een poging doen om lekker te slapen.
Slaap lekker!
Nee? Bij goed weer seks op het strand, na een picknick in het bos of gewoon lekker in de tuin. Bij kiud weer seks voor de open haard, of als je dapper bent buiten in de sneeuwquote:Op zondag 14 december 2014 03:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar kan ik mij nou niks leuks bij voorstellen.
Dan gaat het over seks, niet over het weer.quote:Op zondag 14 december 2014 07:42 schreef Samzz het volgende:
Nee? Bij goed weer seks op het strand, na een picknick in het bos of gewoon lekker in de tuin. Bij kiud weer seks voor de open haard, of als je dapper bent buiten in de sneeuw.
Nog geen uitsluitsel. Mogelijk adres is gevonden.quote:
Over de weersomstandigheden waarin de seks plaatsvindt.quote:Op zondag 14 december 2014 10:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan gaat het over seks, niet over het weer.
hmmm... tnxquote:Op zondag 14 december 2014 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog geen uitsluitsel. Mogelijk adres is gevonden.
Ik ben in elk geval niet dapper.quote:Op zondag 14 december 2014 10:45 schreef Samzz het volgende:
Over de weersomstandigheden waarin de seks plaatsvindt.
Ik dacht vannochtend laat ik eens kijken of ie wellicht nog online was geweest op whatsapp maar dat is helaas niet verandert sinds gister. :/quote:Op zondag 14 december 2014 10:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nog geen uitsluitsel. Mogelijk adres is gevonden.
Ik wel. Maar ik maak ook altijd naakt sneeuwengeltjes in de pas gevallen verse sneeuw.quote:
Held!quote:Op zondag 14 december 2014 11:02 schreef Samzz het volgende:
Ik wel. Maar ik maak ook altijd naakt sneeuwengeltjes in de pas gevallen verse sneeuw.
quote:Op zondag 14 december 2014 11:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik maak ook altijd naakt sneeuwengeltjes in de pas gevallen verse sneeuw.
Ik hoop dat er geen sneeuw gaat vallen, ik heb weinig zin in de troep die erbij komt kijkenquote:
Enige nadeel jaquote:Op zondag 14 december 2014 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat er geen sneeuw gaat vallen, ik heb weinig zin in de troep die erbij komt kijken.
Dat moet zo af en toe prima kunnen.quote:Op zondag 14 december 2014 11:10 schreef Samzz het volgende:
Dat is zo.
Oh, ik eet heel ongezond een witte boterham met roomboter en pure hagelslag.
Het is zó lekkerquote:Op zondag 14 december 2014 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat moet zo af en toe prima kunnen.
quote:
Dat is zooo lekkerquote:Op zondag 14 december 2014 11:10 schreef Samzz het volgende:
Dat is zo.
Oh, ik eet heel ongezond een witte boterham met roomboter en pure hagelslag.
Dan kun je twee gesprekken tegelijkertijd voeren over verschillende onderwerpen. Hartstikke efficiënt.quote:Op zondag 14 december 2014 11:13 schreef Samzz het volgende:
Wat ik niet zo goed snap, waarom zou je met dezelfde mensen in twee verschillende maar toch dezelfde topics gaan posten?
Omdat het kan, waarschijnlijk.
Ik snap jou nu nietquote:Op zondag 14 december 2014 11:13 schreef Samzz het volgende:
Wat ik niet zo goed snap, waarom zou je met dezelfde mensen in twee verschillende maar toch dezelfde topics gaan posten?
Als ze ook in het Multiple Personality Syndrome topic posten kan dat prima.quote:Op zondag 14 december 2014 11:13 schreef Samzz het volgende:
Zo kun je multi-threading uitleggen aan FOK!kers.quote:Op zondag 14 december 2014 11:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan kun je twee gesprekken tegelijkertijd voeren over verschillende onderwerpen. Hartstikke efficiënt.
Ja, maar niet echt gezond. Maar soit.quote:
Nou, de mensen die hier posten, posten bijna allemaal ook in SEX, niet dat het wat uitmaakt, maar ik heb nooit gesnapt waarom je met dezelfde mensen in twee topics gaat posten die uiteindelijk gewoon allebei hetzelfde zijn.quote:
Bestaat dat topic?quote:Op zondag 14 december 2014 11:19 schreef twi het volgende:
[..]
Als ze ook in het Multiple Personality Syndrome topic posten kan dat prima.
Oh, die heb ik niet.quote:Op zondag 14 december 2014 11:22 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar je mist niks. Posten alleen maar kloontjes.
Omdat er ook andere users in SEX posten die hier niet posten en vice versa?quote:Op zondag 14 december 2014 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt gezond. Maar soit.
[..]
Nou, de mensen die hier posten, posten bijna allemaal ook in SEX, niet dat het wat uitmaakt, maar ik heb nooit gesnapt waarom je met dezelfde mensen in twee topics gaat posten die uiteindelijk gewoon allebei hetzelfde zijn.
Oh, wat goed! Was het adres correct?quote:Op zondag 14 december 2014 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb contact opgenomen met de politie en de beveiliging van de UT (die zijn adres in hun bestand hadden staan). Als zij zijn langsgeweest bellen ze.
quote:Op zondag 14 december 2014 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb contact opgenomen met de politie en de beveiliging van de UT (die zijn adres in hun bestand hadden staan). Als zij zijn langsgeweest bellen ze.
Ah ja natuurlijk. Maar wel een beetje odd na het gezeik toentertijdquote:Op zondag 14 december 2014 11:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat er ook andere users in SEX posten die hier niet posten en vice versa?en als het hier stil valt, zoek je de slowchat ergens anders. Als ik even voor mezelf spreek.
Dat weet ik niet, ze mochten het niet aan mij geven, maar wilden het wel aan de politie overhandigen.quote:Op zondag 14 december 2014 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, wat goed! Was het adres correct?
Pfff, wel zenuwslopend denk ik.
Het gezeik was vooral met modsquote:Op zondag 14 december 2014 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah ja natuurlijk. Maar wel een beetje odd na het gezeik toentertijd.
quote:Op zondag 14 december 2014 11:24 schreef Lokasenna het volgende:
Dat verwacht je niet in zo'n topic.quote:Op zondag 14 december 2014 11:22 schreef twi het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar je mist niks. Posten alleen maar kloontjes.
Nou ja, er wordt iig actie ondernomen, dat is fijn.quote:Op zondag 14 december 2014 11:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ze mochten het niet aan mij geven, maar wilden het wel aan de politie overhandigen.
Eentje maar.quote:Op zondag 14 december 2014 11:26 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het gezeik was vooral met mods
Ja, dat afgewimpeld worden gisteren was wel heel zuur.quote:Op zondag 14 december 2014 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt iig actie ondernomen, dat is fijn.
Wat?quote:
De meeste mensen in SEX ook niet hoor.quote:Op zondag 14 december 2014 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ik post alleen hier, want ik heb toch geen seks.
Ja, uiteraard. Vooral omdat de vermoedens heel erg gegrond waren. Hoewel ik de politie ook wel snap, dat uitlachen gaat nergens over.quote:Op zondag 14 december 2014 11:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat afgewimpeld worden gisteren was wel heel zuur.
Ik ook, hoor. Er zijn een aantal mensen in dat topic waar ik helemaal niks mee heb, die zie ik dan ook liever niet postenquote:Op zondag 14 december 2014 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
Ze hadden naar mijn mening best constructief mee mogen helpen met een oplossing zoeken.quote:Op zondag 14 december 2014 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Vooral omdat de vermoedens heel erg gegrond waren. Hoewel ik de politie ook wel snap, dat uitlachen gaat nergens over.
Dat zegt genoeg.quote:
Ik post hier en zo nu en dan in sex, want ik heb een innige relatie met mijn rechterhand.quote:Op zondag 14 december 2014 11:29 schreef Lokasenna het volgende:
Dat rechtvaardigt dan meteen het bestaan van beide reeksenquote:Op zondag 14 december 2014 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, hoor. Er zijn een aantal mensen in dat topic waar ik helemaal niks mee heb, die zie ik dan ook liever niet posten.
Jawel, maar bekijk het ook eens vanuit hun oogpunt, iemand belt ze met de mededeling dat een vriend zichzelf mogelijk iets aan gaat doen, maar deze persoon weet geen adres, enkel een naam... Is een beetje dubieus, toch?quote:Op zondag 14 december 2014 11:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze hadden naar mijn mening best constructief mee mogen helpen met een oplossing zoeken.
Maar wel fijn dat er nu wel iets gedaan wordt.
De tering.quote:Op zondag 14 december 2014 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook, hoor. Er zijn een aantal mensen in dat topic waar ik helemaal niks mee heb, die zie ik dan ook liever niet posten.
Ik zeg toch ook nergens dat beide reeksen niet mogen bestaanquote:Op zondag 14 december 2014 11:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat rechtvaardigt dan meteen het bestaan van beide reeksen
Die user ken ik dan weer niet.quote:
O jawel hoor. Mag je helemaal zelf weten. Ik vind de opmerking "die zie ik dan ook liever niet posten" alleen kinderachtig.quote:
Dat mag je vinden. Als ik mensen niet zo graag zie posten, dan ga ik niet in datzelfde topic posten. Lijkt me vrij logisch, eigenlijk. En ook gewoon een valide reden. Maar hé, emo.gif all the way.quote:Op zondag 14 december 2014 11:34 schreef aeque het volgende:
[..]
O jawel hoor. Mag je helemaal zelf weten. Ik vind de opmerking "die zie ik dan ook liever niet posten" alleen kinderachtig.
Ja zeg, dat lijkt me schier onmogelijkquote:Op zondag 14 december 2014 11:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, stoute sammie. We moeten elkaar allemaal aardig vinden.
Net namen ze me gelukkig meteen serieus, ik had ook genoeg verdere informatie over hem, zoals de plaats waar zijn ouders wonen, waar en wat hij studeert en geboortedatum, en had al contact gehad met mensen die zijn adres wel wisten.quote:Op zondag 14 december 2014 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jawel, maar bekijk het ook eens vanuit hun oogpunt, iemand belt ze met de mededeling dat een vriend zichzelf mogelijk iets aan gaat doen, maar deze persoon weet geen adres, enkel een naam... Is een beetje dubieus, toch?
Ja, ik blijf wel weg!quote:Op zondag 14 december 2014 11:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ikquote:Op zondag 14 december 2014 11:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Net namen ze me gelukkig meteen serieus, ik had ook genoeg verdere informatie over hem, zoals de plaats waar zijn ouders wonen, waar en wat hij studeert en geboortedatum, en had al contact gehad met mensen die zijn adres wel wisten.
Het is een beetje zoals de etentjes met mijn familie, waar we eerst met de hele familie plus de nieuwe vriend van mijn moeder gaan, en de week erna gewoon nog een keer met mijn vader omdat het anders zielig voor hem isquote:Op zondag 14 december 2014 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook nergens dat beide reeksen niet mogen bestaan? Ik snapte alleen niet zo goed waarom je met bijna dezelfde groep in twee topics gaat posten
. That's all.
quote:Op zondag 14 december 2014 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja zeg, dat lijkt me schier onmogelijk.
Ik wist wel dat jij een emo was.quote:Op zondag 14 december 2014 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Als ik mensen niet zo graag zie posten, dan ga ik niet in datzelfde topic posten. Lijkt me vrij logisch, eigenlijk. En ook gewoon een valide reden. Maar hé, emo.gif all the way.
Lijkt mij duidelijk, het ligt dus gewoon aan jou.quote:Op zondag 14 december 2014 11:35 schreef Samzz het volgende:
Ja zeg, dat lijkt me schier onmogelijk.
Je bent zelf een invasiequote:Op zondag 14 december 2014 11:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat je er nog bent na de SEX-invasie!
Geen idee. Eerst moet de politie naar de universiteit en dan moeten ze langs zijn woning. Ik heb geen idee wanneer ze mij willen inlichten over wat ze weten.quote:Op zondag 14 december 2014 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Nu had je meer informatie. Gelukkig helpen ze nu wel. Heb je een idee in welke tijdspanne je meer gaat horen? Dat wachten is echt kut
.
Ahw, dat is wel liefquote:Op zondag 14 december 2014 11:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals de etentjes met mijn familie, waar we eerst met de hele familie plus de nieuwe vriend van mijn moeder gaan, en de week erna gewoon nog een keer met mijn vader omdat het anders zielig voor hem is
Lijkt me niet dat dat lang gaat duren, het politiebureau is op vijf minuten rijden van de campusquote:Op zondag 14 december 2014 11:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen idee. Eerst moet de politie naar de universiteit en dan moeten ze langs zijn woning. Ik heb geen idee wanneer ze mij willen inlichten over wat ze weten.
Obviously. Daarom post ik enkel in deze SC en soms in ONZ.quote:Op zondag 14 december 2014 11:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lijkt mij duidelijk, het ligt dus gewoon aan jou.
Heb je toevallig ook nog 'brede' interesses?quote:
Jij bent degene die hem gebruikte in je eerste reactie hier van vandaagquote:
Daarom post ik ook nog hier.quote:Op zondag 14 december 2014 11:39 schreef Samzz het volgende:
Obviously. Daarom post ik enkel in deze SC en soms in ONZ.
Nee hoor, mijn eerste reactie stond hier vannacht al.quote:Op zondag 14 december 2014 11:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent degene die hem gebruikte in je eerste reactie hier van vandaag.
Er is meer dan je rechterhand?quote:Op zondag 14 december 2014 11:40 schreef artelligence het volgende:
Via deze SC heb ik de liefde van m'n leven leren kennen
Wat deed je daarvoor met je rechterhand dan?quote:Op zondag 14 december 2014 11:40 schreef artelligence het volgende:
Omdat er bij jou ook een probleem ligt, net als bij mijquote:
Je had nog nooit van kapsalon gehoord?quote:Op zondag 14 december 2014 11:40 schreef artelligence het volgende:
Is art een polygamist?quote:
Nou gefeliciteerd.quote:Op zondag 14 december 2014 11:40 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn eerste reactie stond hier vannacht al.
Ja, ik durf je niet te appen.quote:Op zondag 14 december 2014 11:41 schreef Samzz het volgende:
Omdat er bij jou ook een probleem ligt, net als bij mij?
Rots in de branding!quote:Op zondag 14 december 2014 11:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat je er nog bent na de SEX-invasie!
Ze laten hier wel alles binnen trouwens.quote:
Ah bedankt, wat lief.quote:
Hij gaat soms vreemd met zijn linker handquote:
quote:
Ik was celibaatquote:Op zondag 14 december 2014 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat deed je daarvoor met je rechterhand dan?
Ze is eng hequote:Op zondag 14 december 2014 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, ik durf je niet te appen.Zodra ik over die drempel heen ben, stop ik direct met FOK!
Uhuhquote:Op zondag 14 december 2014 11:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, ik durf je niet te appen.Zodra ik over die drempel heen ben, stop ik direct met FOK!
Allesbehalve dat. Ik ben gewoon een bangerik.quote:
Ik kan wel twee redenen verzinnen...quote:Op zondag 14 december 2014 11:43 schreef Samzz het volgende:
Uhuh.
Je hebt geen enkele reden om mij te appen, dus wees niet bedroefd, je FOK! carrière kan nog eindeloos voort duren.
Ik weet het niet ?quote:
Nou als ik niet welkom ben hoor ik het welquote:Op zondag 14 december 2014 11:42 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Rots in de branding!
[..]
Ze laten hier wel alles binnen trouwens.
Wat schattig.quote:Op zondag 14 december 2014 11:42 schreef artelligence het volgende:
[..]
[..]
Ik was celibaatMaar wilde toch weer experimenteren. Heb kort gedate met links, tot ik rechts leerde kennen
linker en rechterboob?quote:Op zondag 14 december 2014 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel twee redenen verzinnen...
Ik zou niet weten waarom jij niet welkom zou zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet ?
[..]
Nou als ik niet welkom ben hoor ik het wel
[..]
Wat schattig.
Oh, dat is twee redenen meer dan ik kan bedenken.quote:Op zondag 14 december 2014 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan wel twee redenen verzinnen...
Jij mag altijd binnen hoorquote:Op zondag 14 december 2014 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 december 2014 11:45 schreef Samzz het volgende:
Oh, dat is twee redenen meer dan ik kan bedenken.
Awh LoLaquote:Op zondag 14 december 2014 11:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet het niet ?
[..]
[..]
Wat schattig.
Ik ook niet maar je weet het maar nooitquote:Op zondag 14 december 2014 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom jij niet welkom zou zijn.
Dat is zo. Er zijn vast users die mij ook liever zien verdwijnenquote:Op zondag 14 december 2014 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet maar je weet het maar nooit
Je kan ook niet verwachten dat je met zijn allen door 1 deur kan.quote:Op zondag 14 december 2014 11:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo. Er zijn vast users die mij ook liever zien verdwijnen. Ik kan wel een aantal users verzinnen die ik ook liever niet meer zie. Gelukkig ontloop ik ze zelf
.
Gewoon doen! Daarna is het weer klaar.quote:Op zondag 14 december 2014 11:47 schreef Samzz het volgende:
Ik wil eigenlijk nog een witte boterham met roomboter en hagelslag.
Nee hoor, wat lieve woordjes voor ik mijn riem losmaak en deze ter hand neem...quote:Op zondag 14 december 2014 11:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
softiegaan we zoetsappig worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |