quote:Op zondag 14 december 2014 00:02 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Idd ik ook zoiets. Ik had er niet al teveel aandacht aan besteed omdat ik zelf ook nogal erg gestressed was.
Ben erg kwaad op mezelf en verdrietig hierdoor vandaag
Ik snap dat deze gedachtes naar boven komen, maar dat is onredelijk. Wees alsjeblieft niet te streng voor jezelf als het echt zo mocht zijn.quote:Op zondag 14 december 2014 00:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Ik was toen teveel met andere dingen bezig, en neem dat mezelf nu heel kwalijk.
Al gekeken, en nee.quote:Op zondag 14 december 2014 00:05 schreef Inolvidable het volgende:
Een beetje een domme vraag misschien..
Staat hij niet in het telefoonboek?
Dat snap ik natuurlijk, maar als ie daar bekend is en er wordt aangegeven dat ie er een einde aan maakt dan kunnen ze vast zelf actie ondernemen samen met de politie ofzo.quote:Op zondag 14 december 2014 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die mogen geen van allen zomaar informatie verstrekken.
Nope, op verzoek staat erbij verder alleen een mobiel nr,quote:Op zondag 14 december 2014 00:08 schreef bamibij het volgende:
Dan ga ik ook maar een domme vraag stellen; staat zn adres niet bij zn contactgegevens op facebook ?(ja echt die mensen bestaan, paar vrienden van me hebben het er ook opstaan)
Of is heel zn fb down gehaald door m?
Nee, niet meer aan gedacht.quote:Op zondag 14 december 2014 00:07 schreef Fascination het volgende:
Kun je je pm niet daar andere admins/moderators sturen of heb je dat al gedaan?
Staat er niet.quote:Op zondag 14 december 2014 00:08 schreef bamibij het volgende:
Dan ga ik ook maar een domme vraag stellen; staat zn adres niet bij zn contactgegevens op facebook ?(ja echt die mensen bestaan, paar vrienden van me hebben het er ook opstaan)
Nee, ik denk dat ik alle informatie van de facebookpagina wel heb gezien inmiddels.quote:Op zondag 14 december 2014 00:08 schreef bamibij het volgende:
Of eventueel iemand die ooit een FBgesprek met hem heeft gevoerd. Als je een bericht openklapt staat daar vaak de locatie bij.quote:Op zondag 14 december 2014 00:08 schreef bamibij het volgende:
Ja maar niet zo precies.quote:Op zondag 14 december 2014 00:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Of eventueel iemand die ooit een FBgesprek met hem heeft gevoerd. Als je een bericht openklapt staat daar vaak de locatie bij.
Tegenwoordig heel nauwkeurig...quote:
Mja ben er wel gestressed door en reageer me af op anderen of zoquote:Op zondag 14 december 2014 00:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dat deze gedachtes naar boven komen, maar dat is onredelijk. Wees alsjeblieft niet te streng voor jezelf als het echt zo mocht zijn.
[..]
Al gekeken, en nee.
Gechecked, staat er niet bij...quote:Op zondag 14 december 2014 00:10 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Of eventueel iemand die ooit een FBgesprek met hem heeft gevoerd. Als je een bericht openklapt staat daar vaak de locatie bij.
toch niet met een adres?quote:Op zondag 14 december 2014 00:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Tegenwoordig heel nauwkeurig...
Hij heeft me een keer opgehaald van het station in Hengelo, zijn andere auto stond toen in een berm aan de linkerkant van de straat vanuit Hengelo, en aan die kant was ook niet al te ver van de hoofdstraat een parkeerplaats waar zijn auto heen moest. Er stonden in elk geval twee flatgebouwen, niet heel hoog, en de omgeving was vrij bosrijk. Het waren allemaal appartementen en geen studentenkamers.quote:Op zondag 14 december 2014 00:12 schreef Samzz het volgende:
Loka, kun jij je nog iets herinneren van de parkeerplaats bij zijn woning?
maar daar denk je op dat moment toch niet aan? Kan je jezelf niet verwijten imhoquote:Op zondag 14 december 2014 00:15 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ]
Veel te kortaf van mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tsja, daar heb je hele fora voor. Als ie het echt van plan was komt t niet doordat jij het niet uit zn kop hebt gepraat via dm.. Maar blijft zwaar waardeloos natuurlijkquote:Op zondag 14 december 2014 00:15 schreef richard_prf het volgende:
[ afbeelding ]
Veel te kortaf van mij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met een Mapskaartje erbij die de coördinaten weergeeft. Als iemand mij uit het ZH een bericht stuurt, kan ik zelfs zien waar in het Zh hij of zij zich bevind.quote:
Hij was hij irl? Kon je toen ook merken dat hij niet goed in z'n vel zat?quote:Op zondag 14 december 2014 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft me een keer opgehaald van het station in Hengelo, zijn andere auto stond toen in een berm aan de linkerkant van de straat vanuit Hengelo, en aan die kant was ook niet al te ver van de hoofdstraat een parkeerplaats waar zijn auto heen moest. Er stonden in elk geval twee flatgebouwen, niet heel hoog, en de omgeving was vrij bosrijk. Het waren allemaal appartementen en geen studentenkamers.
Tenzij het uit staat.quote:Op zondag 14 december 2014 00:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met een Mapskaartje erbij die de coördinaten weergeeft. Als iemand mij uit het ZH een bericht stuurt, kan ik zelfs zien waar in het Zh hij of zij zich bevind.
nog nooit gezienquote:Op zondag 14 december 2014 00:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Met een Mapskaartje erbij die de coördinaten weergeeft. Als iemand mij uit het ZH een bericht stuurt, kan ik zelfs zien waar in het Zh hij of zij zich bevind.
Verharde parkeerplaats?quote:Op zondag 14 december 2014 00:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij heeft me een keer opgehaald van het station in Hengelo, zijn andere auto stond toen in een berm aan de linkerkant van de straat vanuit Hengelo, en aan die kant was ook niet al te ver van de hoofdstraat een parkeerplaats waar zijn auto heen moest. Er stonden in elk geval twee flatgebouwen, niet heel hoog, en de omgeving was vrij bosrijk. Het waren allemaal appartementen en geen studentenkamers.
Klopt. Alhoewel veel mensen niet eens weten dat ze het aan hebben staan.quote:
ik zie dat soort details bij geen enkele postquote:Op zondag 14 december 2014 00:21 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Klopt. Alhoewel veel mensen niet eens weten dat ze het aan hebben staan.
Hij is aan de ene kant een heel enthousiast persoon over dingen die hij geweldig vindt, maar wanneer je met hem praat merk je meteen waarom hij zich niet in de maatschappij kan thuisvoelen. Mensen op FOK! noemden hem wel eens een troll, maar hij is IRL niet erg anders dan hoe hij hier op FOK! deed.quote:Op zondag 14 december 2014 00:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij was hij irl? Kon je toen ook merken dat hij niet goed in z'n vel zat?
Volgensmij verschilt het ook tussen Facebook of de Messenger App..quote:Op zondag 14 december 2014 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie dat soort details bij geen enkele post
Het was niet op de campus zelf, daar was ik wel bekend genoeg om de weg te weten.quote:Op zondag 14 december 2014 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verharde parkeerplaats?
Twee flatgebouwen... Die kan ik me op de campus zo niet herinneren. Wel laagbouw appartementen waar studenten wonen.
ow het is bij chatberichten. ik keek bij FB postsquote:Op zondag 14 december 2014 00:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volgensmij verschilt het ook tussen Facebook of de Messenger App..
Niet op de campus zelf... Dan ga ik de hengelosestraat even afzoeken. Vanuit Hengelo in een bosrijke omgeving, twee flats. Moet te vinden zijn, lijkt me.quote:Op zondag 14 december 2014 00:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was niet op de campus zelf, daar was ik wel bekend genoeg om de weg te weten.
Chats jaquote:Op zondag 14 december 2014 00:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ow het is bij chatberichten. ik keek bij FB posts
Drienerbeeklaan?quote:Op zondag 14 december 2014 00:24 schreef Lokasenna het volgende:
Hij zat nog wel net binnen het internetbereik van het campusnetwerk met een of andere vage ontvangerconstructie.
Hm, het is zo in ieder geval.quote:Op zondag 14 december 2014 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie dat soort details bij geen enkele post
Ja het is allemaal een redelijk vage herinnering van mij, helaas. Dit is wat ik me herinner maar ik kan dus wel dingen fout hebben onthouden.quote:Op zondag 14 december 2014 00:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet op de campus zelf... Dan ga ik de hengelosestraat even afzoeken. Vanuit Hengelo in een bosrijke omgeving, twee flats. Moet te vinden zijn, lijkt me.
Ik denk dat het op de campus zelf is, want naast de campus richting hengelo staan enkel villa's. Daarnaast kreeg ik van Kaneel net een foto waar zijn auto geparkeerd staat op de parkeerplaatsen bij de sportvelden op de campus.quote:Op zondag 14 december 2014 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja het is allemaal een redelijk vage herinnering van mij, helaas. Dit is wat ik me herinner maar ik kan dus wel dingen fout hebben onthouden.
Ja dat zou kunnen. Nu ik met streetview kijk komt het me wel bekend voor, die flats. Klopt het dat daar zelfstandige huurwoningen zijn?quote:Op zondag 14 december 2014 00:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat het op de campus zelf is, want naast de campus richting hengelo staan enkel villa's. Daarnaast kreeg ik van Kaneel net een foto waar zijn auto geparkeerd staat op de parkeerplaatsen bij de sportvelden op de campus.
Aan de Drienerbeeklaan staan drie laagbouw 'flats'. Twee verdiepingen, dacht ik, de benedenverdiepingen hebben een soort 'tuin'. De flats staan midden in het 'bos', dichtbij een univeristeitsgebouw.quote:Op zondag 14 december 2014 00:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou hem zomaar kunnen zijn, de naam komt me wel bekend voor.
In principe zijn het studentenflats, maar het is niet ongehoord dat mensen er langer blijven wonen. Iemand die ik ken woont ook op de campus maar studeert er niet.quote:Op zondag 14 december 2014 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Nu ik met streetview kijk komt het me wel bekend voor, die flats. Klopt het dat daar zelfstandige huurwoningen zijn?
Ja, drie flats zou ook kunnen. Ze waren in elk geval vrij laag dus dat klopt wel. De plaats van de parkeerplaatsen tov de flats klopt ook voor zover ik kan zien.quote:Op zondag 14 december 2014 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de Drienerbeeklaan staan drie laagbouw 'flats'. Twee verdiepingen, dacht ik, de benedenverdiepingen hebben een soort 'tuin'. De flats staan midden in het 'bos', dichtbij een univeristeitsgebouw.
Plaats dan wel een voorbeeld van de hele auto.. Alleen het ornament heeft weinig nut..quote:Op zondag 14 december 2014 00:29 schreef kree het volgende:
Maar ok, dit is zijn auto dus:
[ afbeelding ]
Nu kan die foto overal gemaakt zijn, maar het is in ieder geval wel een herkenbare auto.
Peugot 203
Ja hij was wel ingeschreven student, maar niet in een gedeelde woning voor zover ik weet.quote:Op zondag 14 december 2014 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
In principe zijn het studentenflats, maar het is niet ongehoord dat mensen er langer blijven wonen. Iemand die ik ken woont ook op de campus maar studeert er niet.
Die kunnen jullie googlen, dit was dus specifiek van zijn auto van zijn facebook.quote:Op zondag 14 december 2014 00:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Plaats dan wel een voorbeeld van de hele auto.. Alleen het ornament heeft weinig nut..
Nee, dat is niet zijn auto.quote:Op zondag 14 december 2014 00:29 schreef kree het volgende:
Maar ok, dit is zijn auto dus:
[ afbeelding ]
Nu kan die foto overal gemaakt zijn, maar het is in ieder geval wel een herkenbare auto.
Peugot 203
Ja, dat kan.quote:Op zondag 14 december 2014 00:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja hij was wel ingeschreven student, maar niet in een gedeelde woning voor zover ik weet.
via internet zijn er wel tools om ongeveer de locatie te vinden, bv http://www.iplocation.net/quote:Op zondag 14 december 2014 00:27 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Hm, het is zo in ieder geval.![]()
Via een IP adres kun je toch ook een locatie checken? Kan FOK niet helpen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |