Heb je er 1 gehoord, ken je ze allemaal wel.quote:Op zondag 18 januari 2015 00:25 schreef Norrage het volgende:
Heb nog nooit een ander nummer dan Home gehoord van Donut, eens kijken of hij meer kan .
ESFquote:Op zaterdag 17 januari 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens. Ik snap echt niet waarom die Dotan zo op handen wordt gedragen, met dat zaaddodende nummer van 'm.
Verder terecht dat The Common Linnets de Popprijs winnen. Ze hebben Nederland geweldig op de kaart gezet bij het Songfestival.
quote:
Al jaren. De finale van het Songfestival was in 2013 bijvoorbeeld het best bekeken tv-programma van jaar. Ook in 2014 scoorde het weer erg goed; alleen paar voetbalwedstrijden (WK) deden het beter.quote:Op zondag 18 januari 2015 03:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ESFsinds wanneer wordt dat serieus genomen?
Tja, ik heb ze 2x gezien (Dauwpop en Metropolis 2013). Bij de 1e had ik het wel snel gezien en bij de 2e gewoon in het gras zittend met de band op de achtergrond. Ik kan dat toch moeilijk serieus nemen.quote:Op zondag 18 januari 2015 04:01 schreef Gehenna het volgende:
Onwijs toffe (live) band
Ja die matjes+snor zijn wel ergens een parodie, hoop ik
Het was niet echt een verrassing dat ze hem kregen, het ging volgens mij tussen de Common Linnets en Kensington. De vraag in de poll was btw "Wie moet de Popprijs 2014 winnen?". Als de vraag zou zijn geweest "Wie denk je dat de Popprijs 2014 gaat winnen?" had ik anders gestemd.quote:Op zondag 18 januari 2015 16:12 schreef methodmich het volgende:
Stonden toch derde in de poll in dit topic. Vier mensen die dit goed hadden voorzien. Keurig.
Het is ze gegund, die Common Linnets. Ook al zijn ze vrij saai, zeker zonder Waylon. Maar goed. Op naar december, als we het topic Popprijs 2015 krijgen. De rest van het jaar denkt niemand er volgens mij aan.
Wat hebben Typhoon en Jett Rebel afgelopen jaar precies bereikt dat Kensington ook niet bereikt heeft?quote:Op zondag 18 januari 2015 19:31 schreef Norrage het volgende:
Volgens mij was Kensington echt verre van een kanshebber. Die hebben pas 2x Ziggo Dome uitverkocht in 2015!! Wat hebben ze verder in 2014 gedaan??
Het ging tussen Typhoon, Jett Rebel en Common Linnets.
wat heeft kensington bereikt dan?quote:Op zondag 18 januari 2015 21:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Wat hebben Typhoon en Jett Rebel afgelopen jaar precies bereikt dat Kensington ook niet bereikt heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |