Yep,quote:
Uhuh klopt en erg leuk om te leren, ook Vlaams leer ik nu.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:23 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jouw vriend is Belgisch toch? Wel leuk om zo een nieuwe taal te leren.
Jij mag er ook best wezen. Lekker beertjequote:
weet je want nog meer lekker vloeitquote:
Praten tegen jezelfquote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:38 schreef Pavement het volgende:
[..]
weet je want nog meer lekker vloeit
Dat stemmetje heb ik geen last van. Je wilt niet weten hoeveel topics ik al weggegooid heb, waarbij ik al 500+ woorden ver was. Afgeleid en aan iets anders beginnen of gewoon geen zin meer. Overkomt me vaak als ik aan het schrijven ben.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien als afsluiter dan Rudolph die zijn rode neus weer terug krijgt (alcohol natuurlijk) omdat hij getraumatiseerd is van de gehele geschiedenis en alles is weer zoals kerst hoort te zijn.
Die Brard is wel een inspiratiebron voor je, niet?
Ja, vaak blijft het bij plannen of je plant zo veel dat je alle creativiteit verstikt. Balans daarin vinden vind ik moeilijk. Het beste werkt bij mij wel gewoon beginnen. Maar bij lange verhalen komt dan een knagend stemmetje: je moet plannen..en dan zet ik mezelf totaal vast.
Whut? jij hebt een Belgische vriend? ik dacht dat jij met Brain rotzooide?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef ChocoFan het volgende:
Uhuh klopt en erg leuk om te leren, ook Vlaams leer ik nu.
Wist je dat niet?quote:
weet ik. Mad sexyquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Jij mag er ook best wezen. Lekker beertje
Mijn bier. Alleen zit ik nu te poepen bij een maatquote:
Ik zei het vanmiddag al, succes en verder laat je me totaal onverschillig, maar hier wil ik nog wel even op reageren hoor, ....... fout!quote:
Dat is al weer een tijdje voorbij hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Whut? jij hebt een Belgische vriend? ik dacht dat jij met Brain rotzooide?
Ja ja jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zei het vanmiddag al, succes en verder laat je me totaal onverschillig, maar hier wil ik nog wel even op reageren hoor, ....... fout!
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:40 schreef Pavement het volgende:
[..]
Mijn bier. Alleen zit ik nu te poepen bij een maat
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je me via DM even op de hoogte houdt van zulke dingen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:41 schreef ChocoFan het volgende:
Dat is al weer een tijdje voorbij hoor.
En ja, ik heb een Belgische vriend.
Veel plezier en zuipse.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja ja ja![]()
Ik ga mn anus afvegen en verder zuipen.
Wat voor een soort verkiezing heb je het over?quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat stemmetje heb ik geen last van. Je wilt niet weten hoeveel topics ik al weggegooid heb, waarbij ik al 500+ woorden ver was. Afgeleid en aan iets anders beginnen of gewoon geen zin meer. Overkomt me vaak als ik aan het schrijven ben.
Viel me trouwens op dat jullie (als drukste forum!) nog geen verkiezing hebben wat op de grotere subfora redelijk gebruikelijk is.....als je dat een beetje leuk opzet kun je daar een echte topshow van maken.![]()
Vind jouw idee wel aardig als rode draad....Rudolf die aan het begin van het verhaal zijn rode neus kwijt is en die het aan het einde terug vindt in de anus van Patty. Zeker weten dat Pave en isax het hiermee eens zijn.
ik dacht dat je niks anders deedquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:42 schreef Pavement het volgende:
Primeurtje voor mij. Poepend fokken.
Ik zal het onthouden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel de bedoeling dat je me via DM even op de hoogte houdt van zulke dingen.![]()
Voor de leuk/neuk of iets serieuzer?
Neequote:
Zou weer eens een keertje tijd worden ook.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat voor een soort verkiezing heb je het over?
Wat gaat dit topic hard ineens
Op naar de 1000,toch.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat gaat dit topic hard ineens
Alleen in een parallel universumquote:
Bam!quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:01 schreef Red-Rose het volgende:
[..]
En wie ben jij dumb of dumber of het achterlijke zusje van die 2? Ook jou vraag ik toch verder niets, ksssst!
Dit soort verkiezingen:quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:43 schreef Voxs het volgende:
Ow....hoef ik je dus geen pic van mijn piemel meer te sturen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:44 schreef ChocoFan het volgende:
En voor de serieus, voor de neuk was toch niet mijn ding.
Nee, daar ben je nu te laat mee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:53 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ow....hoef ik je dus geen pic van mijn piemel meer te sturen.
Dat is best een leuk idee.... Wie weet ga ik daar aankomende week mee aan de slagquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dit soort verkiezingen:
R&P / R&P-verkiezingen 2014!
KLB / KLB Verkiezingen 2014 - Usernominaties DE STEMBUS
ONZ / De ONZ verkiezingen 2014 - Beta 2.1
POL / POL-verkiezingen, 2014
Kun je een hoop creativiteit in kwijt.![]()
In beginsel is het een leukste/vervelendste user, mod, topic idee, maar dat kun je invullen zoals je wilt....in UTO zou je bijvoorbeeld kunnen vragen wie de Isa, Vanessa, Gio en weet ik niet hoe ze allemaal heten users zijn.
Om maar een idee te geven. Tig variaties mogelijk.
Zelf op 40+ hebben we er 1.
40+ / 40+ Verkiezingen 2014
Jammer,quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, daar ben je nu te laat mee.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Story of my life. Ik kom altijd te laat.
Yup, jaren en jaren en jaren te laat, ze schrompelen met de jaren hèquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, daar ben je nu te laat mee.
Nee, nee, nee zeg....ik heb 40+ gedaan en beschouw me nog steeds als een buitenstaander hier.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:55 schreef Voxs het volgende:
Dat is best een leuk idee.... Wie weet ga ik daar aankomende week mee aan de slag![]()
Tenzij jij de honneurs waar neemt?
Dat ken jij weten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:56 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, jaren en jaren en jaren te laat, ze schrompelen met de jaren hè
En dan gelijk er eentje uitstemmenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:51 schreef Kingstown het volgende:
In beginsel is het een leukste/vervelendste user, mod, topic idee, maar dat kun je invullen zoals je wilt....in UTO zou je bijvoorbeeld kunnen vragen wie de Isa, Vanessa, Gio en weet ik niet hoe ze allemaal heten users zijn.
Om maar een idee te geven. Tig variaties mogelijk.
Legaal bashen, voor als je dat normaal niet durft. Pol wilde het ooit zo graag bij NWS invoeren omdat ze nog een paar rekeningen hadden open staanquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is best een leuk idee.... Wie weet ga ik daar aankomende week mee aan de slag![]()
Tenzij jij de honneurs waarneemt?
Een mooie illusie ben je daar over jezelf in stand aan het houdenquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, nee, nee zeg....ik heb 40+ gedaan en beschouw me nog steeds als een buitenstaander hier.
Jij bent een echte Utopiaan en kent de Utopianen en users hier veel en veel beter, dus leef je uit.
Ook geen klachten hier,wilde even stoer doen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor mij niet, heb prima vervanging.
Ik denk dat jou dat prima gaat lukken creabeaVoxsquote:Op zaterdag 13 december 2014 21:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Een mooie illusie ben je daar over jezelf in stand aan het houden
Maar oké. Ik ga er mee aan de slag.
Stoer hoor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ook geen klachten hier,wilde even stoer doen.
Ik zag Kt'squote:Op zaterdag 13 december 2014 21:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Legaal bashen, voor als je dat normaal niet durft. Pol wilde het ooit zo graag bij NWS invoeren omdat ze nog een paar rekeningen hadden open staan
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Het is "kan" en nee op mijn leeftijd gaat dat nog niet op
Ze is nu al boos.quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:57 schreef Kijkertje het volgende:
En dan gelijk er eentje uitstemmen![]()
Of tusen mensen die express fouten maken om een andert terug te kunnen fucken op hun manier.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo leuk is het nu ook weer niet als je het verschil tussen kennen en kunnen niet kent.
Niet elke post van je die gequote/beantwoord wordt is iemand die hapt hoorquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:03 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, met woorden.
Ik weet dat ik in het begin erg hapte, maar inmiddels kan ik ook laten happen. En de vangst blijft binnenkomen.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Niet elke post van je die gequote/beantwoord wordt is iemand die hapt hoor
Om die zin te begrijpen moet je je echt inspannen en daar is het me te laat voor.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of tusen mensen die express fouten maken om een andert terug te kunnen fucken op hun manier.
Smoesjes.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Om die zin te begrijpen moet je je echt inspannen en daar is het me te laat voor.
Uhuh, ga los zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:07 schreef Voxs het volgende:
Meest schuimbekkende user
Meest soppende user
User met de meeste zuuraanvallen
Meest schuimende user
Meest ..
oei oei oei
Eigenlijk wel hè.quote:
Denk eraan dat antwoorden gemotiveerd/onderbouwd moeten worden, zul je zien hoeveel er al afvallen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:07 schreef Voxs het volgende:
Meest schuimbekkende user
Meest soppende user
User met de meeste zuuraanvallen
Meest schuimende user
Meest ..
oei oei oei
Dat moet niet. Dat kan degene die de OP maakt helemaal zelf bepalen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
Denk eraan dat antwoorden gemotiveerd/onderbouwd moeten worden, zul je zien hoeveel er al afvallen.
Gast ,je hebt gelijk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Denk eraan dat antwoorden gemotiveerd/onderbouwd moeten worden, zul je zien hoeveel er al afvallen.
Ik zat te bedenken dat met het aantal users ( hoeveel eigenlijk, ik heb het idee redelijk wat), het een hels karwei gaat worden de stemmen te tellen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, niks moet Opa, maar dat geeft wel de sjeu aan het geheel ....quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat moet niet. Dat kan degene die de OP maakt helemaal zelf bepalen.
Yep,waar was je?quote:
dat je nog maar vaak mag schijtend fokken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 21:42 schreef Pavement het volgende:
Primeurtje voor mij. Poepend fokken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah, kan me vergissen, maar ik denk dat dat wel mee zal vallen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zat te bedenken dat met het aantal users ( hoeveel eigenlijk, ik heb het idee redelijk wat), het een hels karwei gaat worden de stemmen te tellen.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Waar dan?
Sorry uwe slimheid, maar Red is een kloon, dat weet ik zeker, ...... maar niet van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan heb je niks gemist.quote:
Idd.quote:
Ben ik negatief als ik zeg dat er een motivatie bij "moet" Laat je nakijken man!quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idd.
Wees blij dat iemand als Voxs wat moeite wil doen om het forum op te leuken ipv meteen weer negatief te gaan zijn.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Sorry uwe slimheid, maar Red is een kloon, dat weet ik zeker, ...... maar niet van mij
Dit dus. Ik juich nu voor jou, hoe staat de stand van zaken dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:18 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idd.
Wees blij dat iemand als Voxs wat moeite wil doen om het forum op te leuken ipv meteen weer negatief te gaan zijn.
Ik heb er vier hier op fok ronddwalenquote:
Waarom beweer je het dan? .... Nah, la maarquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Boeit mij niet, was net of ik naar jullie zat te kijken. Vandaar. Erachter komen wie wiens kloon is, is iets wat ik inderdaad niet ga achterhalen met mijn slimheid.
echtquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit dus. Ik juich nu voor jou, hoe staat de stand van zaken dan?![]()
![]()
![]()
ik nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb er vier hier op fok ronddwalen
Waarom vat jij alles zo serieus op? Geintjes zijn soms gewoon geintjes. Beetje dollen, niet alles zo serieus nemen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Waarom beweer je het dan? .... Nah, la maar
Ik eigenlijk ook niet. Ik heb er twee. Eentje is hier bekendquote:
Gekkenhuis.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb er vier hier op fok ronddwalen
Eigenlijk vat ik vrijwel niets wat jij zegt serieus op, maar het getuigt soms van een ....... dat ik denk, omg,omgquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Waarom vat jij alles zo serieus op? Geintjes zijn soms gewoon geintjes. Beetje dollen, niet alles zo serieus nemen.![]()
YOLO JIAN YOLO
Waarom reageer je dan serieus?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Eigenlijk vat ik vrijwel niets wat jij zegt serieus op, maar het getuigd soms van een ....... dat ik denk, omg,omg
Ik heb nog ergens Oop of zoiets, dat is nog uit de tijd van het Opa topic toen trad ik soms op als Opa zelf.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet. Ik heb er twee. Eentje is hier bekend
Ik heb Kt natuurlijk. En nog eentje die zich hier niet laat zien.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik heb nog ergens Oop of zoiets, dat is nog uit de tijd van het Opa topic toen trad ik soms op als Opa zelf.
Denk ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat ik soms denk hoe kan iemand het uitkramen, ja sorry, tis gewoon zo.
Toe ,vertel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb Kt natuurlijk. En nog eentje die zich hier niet laat zien.
Hahaquote:
Wat wil je weten?quote:
Dat mag jij denken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Omdat ik soms denk hoe kan iemand het uitkramen, ja sorry, tis gewoon zo.
quote:
Ik vind het best ...quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat mag jij denken.
Zoals ik al vaker heb gezegd, fok is mijn ontspanning, in het "echte leven" moet ik al genoeg op alles letten. Hier doe ik dat niet. Heerlijk joh. En toch....heb ik mij wel degelijk aangepast de laatste maanden, als jij dat niet kan zien, tja....zegt meer over jou dan over mij.
Sommige mensen zijn in staat zich hun leven lang te ontwikkelen en dingen te leren.
Sommige mensen blijven hangen in hun vaste patronen en staan voor weinig nieuwe dingen open.
En kijk mij nu weer TMI doen. Foei Jian, wat laat jij mij doen.![]()
Laten we lief zijn voor elkaar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat mag jij denken.
Zoals ik al vaker heb gezegd, fok is mijn ontspanning, in het "echte leven" moet ik al genoeg op alles letten. Hier doe ik dat niet. Heerlijk joh. En toch....heb ik mij wel degelijk aangepast de laatste maanden, als jij dat niet kan zien, tja....zegt meer over jou dan over mij.
Sommige mensen zijn in staat zich hun leven lang te ontwikkelen en dingen te leren.
Sommige mensen blijven hangen in hun vaste patronen en staan voor weinig nieuwe dingen open.
En kijk mij nu weer TMI doen. Foei Jian, wat laat jij mij doen.![]()
Liefde.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Laten we lief zijn voor elkaar.
Waarom?quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Laten we lief zijn voor elkaar.
quote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:43 schreef Voxs het volgende:
If music be the food of love, play on;
Give me excess of it, that, surfeiting,
The appetite may sicken, and so die.
That strain again! it had a dying fall:
O, it came o'er my ear like the sweet sound,
That breathes upon a bank of violets,
Stealing and giving odour! Enough; no more:
'Tis not so sweet now as it was before.
O spirit of love! how quick and fresh art thou,
That, notwithstanding thy capacity
Receiveth as the sea, nought enters there,
Of what validity and pitch soe'er,
But falls into abatement and low price,
Even in a minute: so full of shapes is fancy
That it alone is high fantastical.
If only the music make me highquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:43 schreef Voxs het volgende:
Shakie babyquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:43 schreef Voxs het volgende:
Yes Sir, The Twelfth Night, een van mijn favoriete.quote:
Die meid die zich als man vermomd op wie die graaf of hertog verliefd wordt, ik ken de namen niet meer, zou ik moeten opzoeken. Ja ik ben niet helemaal boers hèquote:Op zaterdag 13 december 2014 22:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Yes Sir, The Twelfth Night, een van mijn favoriete.
Grappig is dat in dit stuk ook met een soort kloons wordt gespeeld
Viola die als haar tweelingbroer Sebastian verkleed ( onder de naam Cesario), verliefd wordt op de graaf Orsino, op zijn beurt verliefd op Olivia die op haar beurt weer verliefd wordt op Cesario.quote:Op zaterdag 13 december 2014 22:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Die meid die zich als man vermomd op wie die graaf of hertog verliefd wordt, ik ken de namen niet meer, zou ik moeten opzoeken. Ja ik ben niet helemaal boers hè
Op m'n heftruckje hè ..quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Viola die als haar tweelingbroer Sebastian verkleed ( onder de naam Cesario), verliefd wordt op de graaf Orsino, op zijn beurt verliefd op Olivia die op haar beurt weer verliefd wordt op Cesario.
Als Sebastian dan ook nog eens op het toneel verschijnt is de klucht helemaal compleet
Goh, weg het beeld van Jian op een trekker door de drek
oei een kusjequote:Op zaterdag 13 december 2014 22:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, want het boeit me gewoon geen reet wanneer je jarig bent
Ik beken, ik moest Orsino en Cesario ook weer even opzoeken. De openingsvers kwam ineens in me op na FF's opmerking over lief zijn en Choco's liefde.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Op m'n heftruckje hè ..
Nu ik de namen zie herinner ik ze me (school vroeger)
hihiquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, in het geheel niet, was gewoon sarcasme meer niet.
Och, ik heb het gelezen en begrepen en ......in zekere zin zelfs herkent.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik beken, ik moest Orsino en Cesario ook weer even opzoeken. De openingsvers kwam ineens in me op na FF's opmerking over lief zijn en Choco's liefde.
In dat vers probeert Orsino met een overdadigheid aan muziek zijn verliefdheid uit te drijven. Hoe meer je er in zwelgt, hoe eerder de liefde over zal gaan. Een illusie natuurlijk. Daar kwam mijn associatie vandaan: doe eens lief, illusie.
En deze 'verklarende toelichting op mijn associatieproces' is natuurlijk voor een zaterdagavond volslagen niet op zijn plek in een Utopia SC
Trekker zojuist ingeruild voor een chesterfieldquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, ik heb het gelezen en begrepen en ......in zekere zin zelfs herkent.
Foolery, sir, does walk about the orb like the sun. It shines everywhere.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:29 schreef Kijkertje het volgende:
This fellow is wise enough to play the fool;
And to do that well craves a kind of wit:
He must observe their mood on whom he jests,
The quality of persons, and the time,
And, like the haggard, check at every feather
That comes before his eye. This is a practise
As full of labour as a wise man's art
For folly that he wisely shows is fit;
But wise men, folly-fall'n, quite taint their wit.
I would be sorry, sir, but the fool should be as oft with your master as with my mistress: I think I saw your wisdom there.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:32 schreef Voxs het volgende:
Foolery, sir, does walk about the orb like the sun. It shines everywhere
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
I would be sorry, sir, but the fool should be as oft with your master as with my mistress: I think I saw your wisdom there.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:38 schreef Voxs het volgende:
[..]Geweldig
But that’s all one, our play is done,
And we’ll strive to please you every day.
Zekerquote:Op zaterdag 13 december 2014 23:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Zo leuk om dat allemaal weer eens op te zoeken. Ik kijk er nu heel anders tegen aan
Grappigquote:
hoe klein is klein?quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Grappig
Zeg Isax, jij als kers-expert moet dit weten: is 150 lampjes genoeg voor een klein kerstboompje?
Hooguit 1,5 meter.quote:Op zaterdag 13 december 2014 23:56 schreef isax het volgende:
[..]
hoe klein is klein?
waarschijnlijk is dat wel genoeg voor een hollands effect
jaquote:Op zondag 14 december 2014 00:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hooguit 1,5 meter.
Wat is een Hollands effect?Spaarzaam en zuinig?
Nee,quote:
O yeah salami is een van de betere, alleen nu lekker dubbelop met shoarmaquote:Op zondag 14 december 2014 00:04 schreef isax het volgende:
[..]
u dronken?
en wat voor een? salami zeker? vind jou wel een salami type.
zeker dronken dan.quote:Op zondag 14 december 2014 00:04 schreef Pavement het volgende:
[..]
O yeah salami is een van de betere, alleen nu lekker dubbelop met shoarma
nee niet dronken, aangeschoten misschien valt rete mee,quote:
Hoi ik ben pavement en heb het 1x geprobeerd, tyfus goorquote:Op zondag 14 december 2014 00:05 schreef isax het volgende:
hoi ik ben isax en ik heb nooit kapsalon gehad.
Ideeën voor titels van awards?quote:
Ik heb een hekel aan gekleurde lichtjes in de boom. Wel heb ik mini-flikkerende-gekleurde lichtjes in de keuken. Ik maak er wel een foto van als ik het af heb (denk ik). Verder geen poespas hoorquote:Op zondag 14 december 2014 00:02 schreef isax het volgende:
[..]
jaen van die witte lichtjes altijd.
maar dat red je wel denk ik.
ik heb zoveel lichtjes in de boom geschoven dat de huiskamer helemaal verlicht is
hij is verliefd op mequote:Op zondag 14 december 2014 00:06 schreef Pavement het volgende:
[..]
nee niet dronken, aangeschoten misschien valt rete mee,
Laat die stakker je al een beetje met rust ? Voor iemand die niet zoveel waarde hecht aan ''kutjes'' en ''anus posters'' valt ie je wel veel lastig.
ik heb een keer gekeken hoe een vriend het at en werd een beetje verdrietig. ziet er alleen al nasty uit.quote:Op zondag 14 december 2014 00:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
Hoi ik ben pavement en heb het 1x geprobeerd, tyfus goor
O ja, we hebben dit een keer eerder gehad en toen hadden we, voor zover ik me kan herinnerenquote:Op zondag 14 december 2014 00:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ideeën voor titels van awards?
[..]
Ik heb een hekel aan gekleurde lichtjes in de boom. Wel heb ik mini-flikkerende-gekleurde lichtjes in de keuken. Ik maak er wel een foto van als ik het af heb (denk ik). Verder geen poespas hoorMaar die lichtjes zijn zo feeëriek
ik heb...450 lampjes. gekleurde. maar zijn wel grotere dan dat je gewend bent.quote:Op zondag 14 december 2014 00:07 schreef Voxs het volgende:
Ik heb een hekel aan gekleurde lichtjes in de boom. Wel heb ik mini-flikkerende-gekleurde lichtjes in de keuken. Ik maak er wel een foto van als ik het af heb (denk ik). Verder geen poespas hoor Maar die lichtjes zijn zo feeëriek
Ow turkse pizza is minder maar echt Turks etenquote:Op zondag 14 december 2014 00:08 schreef isax het volgende:
[..]
hij is verliefd op mehihi
[..]
ik heb een keer gekeken hoe een vriend het at en werd een beetje verdrietig. ziet er alleen al nasty uit.
ik heb ook nooit turkse pizza of wat dan ook gehad
Ik heb ook nog nooit een frikandel gegetenquote:Op zondag 14 december 2014 00:08 schreef isax het volgende:
ik heb ook nooit turkse pizza of wat dan ook gehad
Meld, ik nomineer mijzelfquote:
Op UTO kun je het prachtig koppelen aan bewoners.quote:Op zondag 14 december 2014 00:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
O ja, we hebben dit een keer eerder gehad en toen hadden we, voor zover ik me kan herinneren
Meest sexy user
Meest lieve user
Meest creatieve user
ff een paar losse ideeën uit de pols
Meest gevatte user
Meest gezellige user
Raarste kloon award
Smiley overload user
Meest gewaardeerde user
Grappigste user
ik heb een keer gekotst en gescheten tegelijk in turkije. kut land is het.quote:Op zondag 14 december 2014 00:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ow turkse pizza is minder maar echt Turks eten![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb als vakantie werk ooit in een stomerij gewerkt met Turkse vrouwen en die namen altijd eten mee, echt zo lekker. Ik hou wel van die smaak
Echt niet ?quote:Op zondag 14 december 2014 00:13 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog nooit een frikandel gegeten
Dank voor het meedenken ik neem het mee (misschien niet in deze vorm) in de overwegingenquote:Op zondag 14 december 2014 00:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
O ja, we hebben dit een keer eerder gehad en toen hadden we, voor zover ik me kan herinneren
Meest sexy user
Meest lieve user
Meest creatieve user
ff een paar losse ideeën uit de pols
Meest gevatte user
Meest gezellige user
Raarste kloon award
Smiley overload user
Meest gewaardeerde user
Grappigste user
Mijn idee ook.quote:Op zondag 14 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op UTO kun je het prachtig koppelen aan bewoners.
Jullie kennen vast wel een paar specifieke eigenschappen (zie regelmatig iets over een fles in TT's voorbij komen) van bewoners en als je daar een creatieve geest op loslaat, dan kun je een heleboel grappige/leuke awards bedenken.
ik pik hem van je af want ik heb geweaun op de gesloten gezeten motherfuckaaah!!!!quote:
450quote:Op zondag 14 december 2014 00:12 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb...450 lampjes. gekleurde. maar zijn wel grotere dan dat je gewend bent.
zijn mini gloeilampjes. lekker retro enzo. wel tering werk ieder maar dan denk ik weer![]()
![]()
![]()
Ik kan daar persoonlijk niet veel mee want ik kijk heel utopia niet eensquote:Op zondag 14 december 2014 00:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Op UTO kun je het prachtig koppelen aan bewoners.
Jullie kennen vast wel een paar specifieke eigenschappen (zie regelmatig iets over een fles in TT's voorbij komen) van bewoners en als je daar een creatieve geest op loslaat, dan kun je een heleboel grappige/leuke awards bedenken.
Nee hoor leek me gewoon altijd heel smerigquote:Op zondag 14 december 2014 00:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
Echt niet ?
Wut
Ben je ergens allergisch voor ?
Ik zal er nog eens beter over nadenken, ik vind het idee iig superquote:Op zondag 14 december 2014 00:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank voor het meedenken ik neem het mee (misschien niet in deze vorm) in de overwegingen
ben jij ooit kind geweest?quote:Op zondag 14 december 2014 00:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee hoor leek me gewoon altijd heel smerig![]()
Ik heb 1 keer een hamburger bij MacDonalds gegeten omdat iemand vond dat ik er echt één geproefd moets hebbben. Hij was jakkie.
Waar gaat jouw voorkeur dan naar uit ?quote:Op zondag 14 december 2014 00:16 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Nee hoor leek me gewoon altijd heel smerig![]()
Ik heb 1 keer een hamburger bij MacDonalds gegeten omdat iemand vond dat ik er echt één geproefd moets hebbben. Hij was jakkie.
piemolsquote:Op zondag 14 december 2014 00:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
Waar gaat jouw voorkeur dan naar uit ?
Toevallig heb ik er nog een liggenquote:
euj euj pics of ik geloof je nietquote:Op zondag 14 december 2014 00:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
Toevallig heb ik er nog een liggen
ff blowen veur den balans je weets,quote:
quote:
vanavond doe ik een pammetje.quote:Op zondag 14 december 2014 00:18 schreef Pavement het volgende:
[..]
ff blowen veur den balans je weets,
Vond ?quote:
Das nog wel lekker maar ik haal eik nooit meer zo'n zak bij de snackbar of zo.quote:Op zondag 14 december 2014 00:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vond ?
Ik vind dat heerlijk, vooral zelfgemaaktemet die vette 80% vet mayo
eet jij sla?quote:Op zondag 14 december 2014 00:22 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Das nog wel lekker maar ik haal eik nooit meer zo'n zak bij de snackbar of zo.
quote:
je lijkt me wel zo'n superfoods typequote:Op zondag 14 december 2014 00:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Hoezo, wat, waar en vooral waarom wil je dat weten?
Ben gek op speklapjesquote:
Sla is lekker, boterham met kaas sla tomaatquote:
nice, standaard als ik de bbq aanslinger, wel altijd als laatste en dan helemaal doorbakkenquote:
sla met gerookte zalm en citroen shit op de campingquote:Op zondag 14 december 2014 00:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Sla is lekker, boterham met kaas sla tomaat
Lekker krokant en sappig van binnenquote:Op zondag 14 december 2014 00:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
nice, standaard als ik de bbq aanslinger, wel altijd als laatste en dan helemaal doorbakken
Of paling op toast met een beetje peperquote:Op zondag 14 december 2014 00:27 schreef isax het volgende:
[..]
sla met gerookte zalm en citroen shit op de camping
op de camping.quote:Op zondag 14 december 2014 00:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Of paling op toast met een beetje peper
Zeker, pannenkoeken op een camping setje fixenquote:Op zondag 14 december 2014 00:28 schreef isax het volgende:
[..]
op de camping.
daar smaakt alles beter
jij snapt hetquote:Op zondag 14 december 2014 00:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zeker, pannenkoeken op een camping setje fixen
Ja ik heb al een kilo pizza op en ga zo voor een bammetje kaas, want ik heb niet veel makkelijks meer in huis.quote:
jat een ei bij de buurvrouwquote:Op zondag 14 december 2014 00:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja ik heb al een kilo pizza op en ga zo voor een bammetje kaas, want ik heb niet veel makkelijks meer in huis.
Ik ga voor de Turkse yoghurt met kersen, walnoten en honingquote:Op zondag 14 december 2014 00:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ja ik heb al een kilo pizza op en ga zo voor een bammetje kaas, want ik heb niet veel makkelijks meer in huis.
quote:Op zondag 14 december 2014 00:35 schreef isax het volgende:
ik luister dat altijd als ik naar meneer de leeuw kijk in artis
quote:Op zondag 14 december 2014 00:38 schreef isax het volgende:
op een dag ga ik een wereldreis doen
met de trein.
Waar wil je heen dan? Een trein kan niet zwemmenquote:
Ook geweest?quote:
Zuid Afrika nog nooit, wil ik wel graag heenquote:
Heb je niet een augurkje voor er door?quote:Op zondag 14 december 2014 00:49 schreef ChocoFan het volgende:
Gewoon een blikje tonijn, op waterbasis of olie, wat jezelf lekker vind.
Dan een klein uitje, fijn gesneden, een beetje zout en peper.
1 eetlepel Mayo, in mijn geval met bijna geen vet erin.
Halve theelepel mosterd.
Halve eetlepel ketchup.
Mengen en mmmmm
Die had ik niet meer.quote:Op zondag 14 december 2014 00:51 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Heb je niet een augurkje voor er door?
Uitje is ook lekker knapperigquote:
Olijven, nog steeds niet geprobeerd te eten, wie weet gebeurt dat wel binnenkort.quote:Op zondag 14 december 2014 00:53 schreef isax het volgende:
ik doe gewoon altijd
broodje
tonijn, mayo, peper. mix mix.
smeren
wat olijfjes (zwart, gesneden)
en dan kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas
en dan in de oven
TADA BEST EVER
je moet het maar net lekker vinden.quote:Op zondag 14 december 2014 00:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Olijven, nog steeds niet geprobeerd te eten, wie weet gebeurt dat wel binnenkort.
En de rest... klinkt eigenlijk ook wel lekker.
Ik heb het nog nooit geprobeerd, dus kan niet zeggen dat ik het niet lust.quote:
Alleen Congo ben ik dichtbij geweest -> Oegandaquote:Op zondag 14 december 2014 00:44 schreef Pavement het volgende:
[..]
Zuid Afrika nog nooit, wil ik wel graag heen
Egypte
Soedan (1 dag maar toch)
Kameroen en Congo
zullen we hier op vakantie gaan? hele dag in je golf cart cruisen.quote:Op zondag 14 december 2014 00:58 schreef Pavement het volgende:
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
Succes.quote:Op zondag 14 december 2014 01:05 schreef isax het volgende:
dit ga ik fixen
Disney's Fort Wilderness Halloween Golf Cart Parade 2012 Pixar "Up" House Best Overall Winner w/Carl
Ik vnd dit meer iets voor jouquote:Op zondag 14 december 2014 01:02 schreef isax het volgende:
[..]
zullen we hier op vakantie gaan? hele dag in je golf cart cruisen.
je hebt me door.quote:Op zondag 14 december 2014 01:12 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik vnd dit meer iets voor jou
[ afbeelding ]
Ik moet morgen vroeg op, en geen zin om met een kater vroeg me nest uit te gaan, ik zit qua % nu in de safe zone.quote:
Je kan ook water drinken.quote:Op zondag 14 december 2014 01:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik moet morgen vroeg op, en geen zin om met een kater vroeg me nest uit te gaan, ik zit qua % nu in de safe zone.
ben Red-Rose nietquote:
quote:Op zondag 14 december 2014 01:13 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik moet morgen vroeg op, en geen zin om met een kater vroeg me nest uit te gaan, ik zit qua % nu in de safe zone.
ow en ook pinky nietquote:
mijn lever is al verrot geschoptquote:
Ach ja je hebt mensen die zich schamen om zo te praten en maken daarom een kloon, hebben wij niet nodigquote:Op zondag 14 december 2014 01:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat zijn pas rare typetjes.
Nope, niet nodig.quote:Op zondag 14 december 2014 01:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ach ja je hebt mensen die zich schamen om zo te praten en maken daarom een kloon, hebben wij niet nodig
Er lopen hier een paar users rond met behoorlijke issues, aan de whisky el Choef ?quote:
Nee .. 1 glaasje gehad voor de smaak.. Wijntjesquote:Op zondag 14 december 2014 01:20 schreef Pavement het volgende:
[..]
Er lopen hier een paar users rond met behoorlijke issues, aan de whisky el Choef ?
Boon misschien wel, als hij nog wakker is.quote:Op zondag 14 december 2014 01:22 schreef Braindead2000 het volgende:
Wie danst er met mij?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 14 december 2014 01:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Boon misschien wel, als hij nog wakker is.
Pas mogen genieten van een Amrut uit India, best heftig spul vrij pittig 61%quote:Op zondag 14 december 2014 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. 1 glaasje gehad voor de smaak.. Wijntjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |