?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:21 schreef SergeantFluffy het volgende:
Dit is mijn laatste post ooit.
Ik neem afscheid van iedereen.
Dit was zijn laatste post op fok. Als hij nog reageert heeft hij gelogen. Dus je hoeft niet te antwoorden op mlig.quote:
Weekendquote:
Dan mag het weekend blij zijn dat Kerst dit jaar niet op hem valt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:23 schreef AirwiN het volgende:
Dan moet het weekend minder vette troep eten en meer bewegen verdorie.
Ik wist niet eens wie het was.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit was zijn laatste post op fok. Als hij nog reageert heeft hij gelogen. Dus je hoeft niet te antwoorden op mlig.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:23 schreef AirwiN het volgende:
Dan moet het weekend minder vette troep eten en meer bewegen verdorie.
Haiquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
late reactie.. drong ook wat laat door![]()
Ook goedemorgen
Vanavond cocktailfeestje, dus voor morgen hoop ik van wel.quote:
Daar gaat mijn kans om ooit een deel van mijn leven met jou te delen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:33 schreef Samzz het volgende:
Wie is mlig?
En jammer dat je geen hond wilt, Air. Honden zijn.
Nooit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kans om ooit een deel van mijn leven met jou te delen.
Of zou jij voor mij je wens voor een hond laten varen?
Goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kans om ooit een deel van mijn leven met jou te delen.
Of zou jij voor mij je wens voor een hond laten varen?
MyLifeIsGrey, oudgediende van deze SC.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:33 schreef Samzz het volgende:
Wie is mlig?
En jammer dat je geen hond wilt, Air. Honden zijn.
Ooooh, die heeft toch meerdere accounts?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
MyLifeIsGrey, oudgediende van deze SC.
Ik weet het alleen van SergeantFluffyquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, die heeft toch meerdere accounts?
Die is iig te missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet het alleen van SergeantFluffy
Likewise!quote:
Dan gaan we gewoon LAT'en.quote:
Beter idee. Ik vind het dom iets wat heel belangrijk voor je is op te geven voor een partner.quote:
True, omgekeerd zegt het ook wat als je van je partner zou eisen om iets op te geven als het heel belangrijk voor hem/haar is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:41 schreef Samzz het volgende:
Beter idee. Ik vind het dom iets wat heel belangrijk voor je is op te geven voor een partner.
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:41 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, ik krijg steeds meer jeukende bulten op m'n benen. Enkel bovenbenen.
Zouden het zeurbulten zijn?
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
True, omgekeerd zegt het ook wat als je van je partner zou eisen om iets op te geven als het heel belangrijk voor hem/haar is.
Lekkerquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond cocktailfeestje, dus voor morgen hoop ik van wel.
Inderdaad, zit het toevallig net te luisterenquote:
Welke?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Inderdaad, zit het toevallig net te luisteren
Drat. Maar het is wel kut, want bij aanraking doen ze pijn en als ik ze niet aanraak jeuken zequote:
Oooh, de UI. Nee, ik snap het. En ik vind het inderdaad vreselijk.quote:
Gun ik jou je hond, jij mij deze muziek?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:57 schreef Samzz het volgende:
Oooh, de UI. Nee, ik snap het. En ik vind het inderdaad vreselijk.
Apart .....quote:
Diplomatieke reactie.quote:
Wij gaan niet samenwonen, Airquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gun ik jou je hond, jij mij deze muziek?
Nee, we gaan LAT'en.quote:
Ow die ken ik welquote:
Waarom denk je dan dat wat jij luistert in jouw huis mij ook maar iets kan boeienquote:
Omdat ik slecht genoeg ben om het aan te zetten als je nakend en vastgebonden ligt op mijn bed.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:03 schreef Samzz het volgende:
Waarom denk je dan dat wat jij luistert in jouw huis mij ook maar iets kan boeien?
Nope, andere plannen voor vanaaf. Gister ook trouwens.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:03 schreef Faxie het volgende:
Enige kans dat je naar State-X gaat Air?
Ik zit te twijfelen... ben niet zo van het Paard, maar Jambinai speelt en die heb ik nog steeds niet gezien...
Ik vergeet het meestal. En die keren dat ik het niet vergeet is het net de moeite nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, andere plannen voor vanaaf. Gister ook trouwens.Wel jammer, was voorgaande jaren altijd wel de moeite waard met dat brede aanbod.
Toch maar naar Den Haag vanavond dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:07 schreef Faxie het volgende:
Nouja ze spelen morgen ook in Brussel, maar da's nogal rottig bereikbaar, en ik weet niet of ik dan op tijd ga zijn omdat ik in de middag weg ben...
Meh
Mwa, als je zorgt voor voldoende glijmiddel en oordopjes, dan voorzie ik geen problemen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik slecht genoeg ben om het aan te zetten als je nakend en vastgebonden ligt op mijn bed.
Pragmatische oplossingen, ik hou ervan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:09 schreef Samzz het volgende:
Mwa, als je zorgt voor voldoende glijmiddel en oordopjes, dan voorzie ik geen problemen.
Zit net te kijken...quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch maar naar Den Haag vanavond dan?
Paard (meerdere zalen), Paardcafé en één of andere kelder vlak naast de ingang van het Paard. Weet niet of er dit jaar nog meer 'podia' zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:11 schreef Faxie het volgende:
Zit net te kijken...
Het was toch altijd alleen in het Paard zelf?![]()
Nouja, op zich niet erg... even kijken of ik een timetable samen kan stellen...
Want Mannheim en Thus:Owls wil ik op zich ook wel zien. Chicks on speed en ATR doen me echt niks.
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vannavond naar een kerst mis in Tilburg als ik het goed heb..
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet iemand al wat MLIG met zijn bericht bedoelde?
Dat ie hier nooit meer komt!quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet iemand al wat MLIG met zijn bericht bedoelde?
Prins 27 zie ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paard (meerdere zalen), Paardcafé en één of andere kelder vlak naast de ingang van het Paard. Weet niet of er dit jaar nog meer 'podia' zijn.
The horrorquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vannavond naar een kerst mis in Tilburg als ik het goed heb..
Ik zag net een soort van afscheidsbericht op zijn facebook, kan niet ontkennen dat ik me enigszins zorgen maak.quote:
Ja, en bedanktquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.
Tijdens de begrafenismis heb ik me al zitten ergeren aan dat God gejank.
Je bedoelt zelfmoord?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag net een soort van afscheidsbericht op zijn facebook, kan niet ontkennen dat ik me enigszins zorgen maak.
Op FB ook al? ...quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag net een soort van afscheidsbericht op zijn facebook, kan niet ontkennen dat ik me enigszins zorgen maak.
Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat ik het liefst heb dat faxie los gaat in het Paard in Den Haag ipv in jouw paarden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:13 schreef Samzz het volgende:
Het paard. Daar heb ik er hier tien van staan.
Kun je niet langs gaan? Of op een andere manier contact opnemen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat ik het liefst heb dat faxie los gaat in het Paard in Den Haag ipv in jouw paarden.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat ik het liefst heb dat faxie los gaat in het Paard in Den Haag ipv in jouw paarden.
Vast gewoon weer een roep om aandacht, en warempel, het werktquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kun je niet langs gaan? Of op een andere manier contact opnemen?
Ja.quote:
Doe normaal.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen mlig meer? Opgeruimd staat netjes
Ik ben bijna al mijn contacten kwijt geraakt door nieuwe telefoon. Heb het niet meer.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op FB ook al? ...
Mja ik vind het ook maar verdacht....
Had je z'n nummer niet?
Hij woont aan de andere kant van het land.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kun je niet langs gaan? Of op een andere manier contact opnemen?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:18 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet hoor, is dit niet gewoon een schreeuw om aandacht? Ik meen te hebben gelezen dat de meeste mensen die daadwerkelijk zelfmoord willen plegen dit niet kenbaar maken.
Dat is dus niet waar. Helaasquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:18 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet hoor, is dit niet gewoon een schreeuw om aandacht? Ik meen te hebben gelezen dat de meeste mensen die daadwerkelijk zelfmoord willen plegen dit niet kenbaar maken.
Leuke post wel als ie er echt een einde aan maaktquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen mlig meer? Opgeruimd staat netjes
Kom op, het is mlig, daar hoef je je echt geen zorgen on te maken.. De grootste aandachtsgeile troll van Fok bijna..quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Helaas
En als het een roep om aandacht is, is dat natuurlijk al zorgelijk genoeg
Nee, snap ik. Ik heb mijn portie zelfmoord ook wel gehad.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien.
Ik ben al 3 mensen verloren aan zelfmoord en 1 bijna. Ik wil het risico niet lopen.
Toch niet, nee? Ik weet het ook niet, hoor. Het klonk op zich wel logisch.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Helaas
En als het een roep om aandacht is, is dat natuurlijk al zorgelijk genoeg
Hoe krijg je het voor elkaar om je zo om je heen te verzamelen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien.
Ik ben al 3 mensen verloren aan zelfmoord en 1 bijna. Ik wil het risico niet lopen.
Ja, tot de dag dat hij het toch doet en dan kun je zelf in therapie omdat je twijfelde omdat je iets moest doen en niets hebt gedaanquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom op, het is mlig, daar hoef je je echt geen zorgen on te maken.. De grootste aandachtsgeile troll van Fok bijna..
En dat terwijl er helemaal geen reden is om dat jezelf aan te trekken. Maar ja, het menselijk brein, hé.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, tot de dag dat hij het toch doet en dan kun je zelf in therapie omdat je twijfelde omdat je iets moest doen en niets hebt gedaan
Het is weer eens December, ik kan de komende weken nog genoeg uitrukken voor springers.. Tenzij het iemand is waar ik direct bij betrokken ben doet het me weinig en vind ik het een snelle laffe uitvlucht..quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Leuke post wel als ie er echt een einde aan maakt
Maar als het iemand is die je kent is het vreselijk en verdrietig en alquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is weer eens December, ik kan de komende weken nog genoeg uitrukken voor springers.. Tenzij het iemand is waar ik direct bij betrokken ben doet het me weinig en vind ik het een snelle laffe uitvlucht..
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, tot de dag dat hij het toch doet en dan kun je zelf in therapie omdat je twijfelde omdat je iets moest doen en niets hebt gedaan
Uitrukken? Je bent toch buschauffeur?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is weer eens December, ik kan de komende weken nog genoeg uitrukken voor springers.. Tenzij het iemand is waar ik direct bij betrokken ben doet het me weinig en vind ik het een snelle laffe uitvlucht..
Neuh, dan vind ik het alsnog laf en dom..quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar als het iemand is die je kent is het vreselijk en verdrietig en al.
Hoe hypocriet.
Makkelijk praten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, dan vind ik het alsnog laf en dom..
Dit, en een met een serieus gebrek aan empathisch vermogen zo te lezenquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Uitrukken? Je bent toch buschauffeur?
Ja, en als er hier in de omgeving voor de trein gesprongen wordt, worden er bussen ingezet, wij hebben een contract met de NS om dat dus te doen..quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Uitrukken? Je bent toch buschauffeur?
De wereld is wel lekker makkelijk als je zo zwart wit denktquote:
Ik zou het niet zien als een snelle laffe uitweg. Ik denk dat het heel veel pijn en moeite kost om het echt ECHT op te gaan geven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh wat kut voor je! Veel kutter dan voor de moeder/partner/zoon/dochter van degene die het leven zo niet meer zag zitten dat dit de enige uitweg leekquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en als er hier in de omgeving voor de trein gesprongen wordt, worden er bussen ingezet, wij hebben een contract met de NS om dat dus te doen..
Oh my...quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verdomme nu moet ik extra verdienen deze maandquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh wat kut voor je! Veel kutter dan voor de moeder/partner/zoon/dochter van degene die het leven zo niet meer zag zitten dat dit de enige uitweg leek
...quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uitrukken voor springersquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat begrijp ik meer dan je denkt, maar om er dan maar een eind aan te maken vind ik zo iets stoms gewoon.. Hoe kun je nou echt totaal geen andere uitweg meer zien?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:30 schreef rival het volgende:
Joof ik denk dat je niet helemaal begrijpt met hoeveel pijn en/of verdriet sommige mensen leven...
Gewoon blijven proberen, denk ik?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zijn nummer te pakken, maar hij neemt niet op. Zegt natuurlijk nog niks.
Alleen al door dit te zeggen geef je aan dat je het dus niet begrijptquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat begrijp ik meer dan je denkt, maar om er dan maar een eind aan te maken vind ik zo iets stoms gewoon.. Hoe kun je nou echt totaal geen andere uitweg meer zien?
Er zijn toch altijd wel mensen (vrienden, familie, instanties) die je kunnen helpen?
Punt is, je bent dan zover heen dat je dat niet meer ziet. Zelfmoord is echt heel erg zwaar, dat moet je niet onderschatten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat begrijp ik meer dan je denkt, maar om er dan maar een eind aan te maken vind ik zo iets stoms gewoon.. Hoe kun je nou echt totaal geen andere uitweg meer zien?
Er zijn toch altijd wel mensen (vrienden, familie, instanties) die je kunnen helpen?
Wow, serieus... Hoe is dat zo gekomen? Ik ken persoonlijk geen mensen die ook daadwerkelijk succesvol zelfmoord hebben gepleegd. Ik ben de meest 'depressieve' persoon in mijn omgeving die ik kenquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien.
Ik ben jaren lang gepest en getreiterd vanwege m'n (gebrek aan) lengte, maar ik heb echt geen moment gedacht van "Als ik mezelf nou van kant maak, ben ik er tenminste vanaf.."quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Alleen al door dit te zeggen geef je aan dat je het dus niet begrijpt
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Alleen al door dit te zeggen geef je aan dat je het dus niet begrijpt
Combinatie van veel mensen hebben gekend, falende instanties en mensen die de stap naar hulp vragen niet kunnen zetten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om je zo om je heen te verzamelen?
Doe ik ook.quote:
Hahaha! Ja want daarom kom je op zo'n punt en iedereen werkt hetzelfde inderdaad….quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben jaren lang gepest en getreiterd vanwege m'n (gebrek aan) lengte, maar ik heb echt geen moment gedacht van "Als ik mezelf nou van kant maak, ben ik er tenminste vanaf.."
Ik wel, ik heb 'm zelfs gevonden. Nooit gemerkt dat hij dat van plan was, dat is echt naar.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow, serieus... Hoe is dat zo gekomen? Ik ken persoonlijk geen mensen die ook daadwerkelijk succesvol zelfmoord hebben gepleegd. Ik ben de meest 'depressieve' persoon in mijn omgeving die ik ken
Mja, hoop voor je eigen gemoedsrust dat je hem te pakken krijgt.
Daar zou ik niet zeker van zijn. Ik praat al jaren met hem en ik neem dit wel serieus, ook door bepaalde info die ik heb. Geen grappen over maken dus.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom op, het is mlig, daar hoef je je echt geen zorgen on te maken.. De grootste aandachtsgeile troll van Fok bijna..
Dat kan een reden zijn ja, gepest en getreiterd worden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:37 schreef Californium het volgende:
[..]
Hahaha! Ja want daarom kom je op zo'n punt en iedereen werkt hetzelfde inderdaad….
Oh wat heb je het zwaar gehad zegquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben jaren lang gepest en getreiterd vanwege m'n (gebrek aan) lengte, maar ik heb echt geen moment gedacht van "Als ik mezelf nou van kant maak, ben ik er tenminste vanaf.."
Dat kan 'een' reden zijn, ja. Maar zoals Cali als zegt, niet iedereen is hetzelfde. Dus dat jij nu gepest bent, betekent niet dat je ook maar begrijpt wat er in andere mensen omgaat die wel dusdanig slecht in hun vel zitten dat ze zelfmoord als optie zien.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan een reden zijn ja, gepest en getreiterd worden.
Blijkbaar snap je het zelf ook nog niet helemaal.
OMGquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan een reden zijn ja, gepest en getreiterd worden.
Blijkbaar snap je het zelf ook nog niet helemaal.
Is een misvatting. Aankondigingen dienen altijd serieus te worden genomen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:18 schreef Samzz het volgende:
Nope. Gewoon zeggen dat je het niet begrijpt is ook prima. Je begrijpt het niet. Ik ook niet. Dus ik ga ook niemand veroordelen als iemand zo diep met zichzelf in de knoop zit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, dat had ik al begrepen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is een misvatting. Aankondigingen dienen altijd serieus te worden genomen.
Je hebt dus echt geen idee joof.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wees blij dat je je dat niet kunt voorstellen. Dan heb je er nooit mee te maken gehad.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die mensen zijn er toch echt zelf bij? Er is altijd wel iemand om je heen die je kan helpen..
Al is het je benedenbuurman die je iets positiefs kan laten zien.. Ik kan me niet voorstellen dat er nooit iemand voor je is, en je er dus maar een eind aan moet maken..
Dan heb jij dus geluk gehad.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat er nooit iemand voor je is
Echt, hou maar gewoon je mond. Je snapt het niet. Dat is duidelijkquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Die mensen zijn er toch echt zelf bij? Er is altijd wel iemand om je heen die je kan helpen..
Al is het je benedenbuurman die je iets positiefs kan laten zien.. Ik kan me niet voorstellen dat er nooit iemand voor je is, en je er dus maar een eind aan moet maken..
Typische 'ik heb het ook niet makkelijk gehad' reactie. Uiteindelijk betrek je het altijd op je eigen ervaringen. Gisteren nog een leuk gesprek over gehad met iemand van hierquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:40 schreef rival het volgende:
[..]
Je hebt dus echt geen idee joof.
Ik ben ook jaren gepest vanwege mijn gingerness... En hoef me ook niet van kant te maken...
Maar je bent gezond en hebt een familie e.d.
Er zijn mensen die leven elke dag met extreme pijn. Of Mensen die echt niemand om zich heen hebben... Ik wil niet eens in detail gaan maar je geeft met je post echt aan dat je geen flauw benul hebt waar je over praat....
Is toch niet zo raar?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Typische 'ik heb het ook niet makkelijk gehad' reactie. Uiteindelijk betrek je het altijd op je eigen ervaringen. Gisteren nog een leuk gesprek over gehad met iemand van hierNiet over zelfmoord, wel over irrationele gedachten en gevoelens.
Ik was ook zo... Nu weet ik wel beter!quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:46 schreef artelligence het volgende:
[..]
Typische 'ik heb het ook niet makkelijk gehad' reactie. Uiteindelijk betrek je het altijd op je eigen ervaringen. Gisteren nog een leuk gesprek over gehad met iemand van hierNiet over zelfmoord, wel over irrationele gedachten en gevoelens.
Nee volgens mij was het idee dat een leuk spontaan praatje met de buurman over het weer je weer op zou vrolijken en dat je dan niet meer uit het leven wil stappenquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:47 schreef Myraela het volgende:
Alsof je trouwens even naar je buren gaat als zulke dingen je dwars zitten.
Het was maar een voorbeeld.. Sommige mensen hebben beter contact met hun buren dan wij kennen..quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:47 schreef Myraela het volgende:
Alsof je trouwens even naar je buren gaat als zulke dingen je dwars zitten.
Oh, bwhehehehehehehe, dat klinkt inderdaad al veel logischer.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee volgens mij was het idee dat een leuk spontaan praatje met de buurman over het weer je weer op zou vrolijken en dat je dan niet meer uit het leven wil stappen
Een jongen was al lang zwaar depressief en suicidaal, instantie weigerde iets te doen omdat het niet ernstig genoeg zou zijn. Hij zag geen mogelijkheid voor verbetering en sprong van de flat. Dat is al 12 jaar geleden denk ik, ik heb dat beeld nog steeds op mijn netvlies staan. Ik ben bang dat ik dat nooit zal vergeten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Wow, serieus... Hoe is dat zo gekomen? Ik ken persoonlijk geen mensen die ook daadwerkelijk succesvol zelfmoord hebben gepleegd. Ik ben de meest 'depressieve' persoon in mijn omgeving die ik ken
Mja, hoop voor je eigen gemoedsrust dat je hem te pakken krijgt.
Dat is heel fijn, maar betekent niet dat iemand anders dat zo 1, 2, 3, ook inziet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:47 schreef rival het volgende:
[..]
Ik was ook zo... Nu weet ik wel beter!
Dat is prima, maar het stoot tegen het verkeerde been om te roepen dat je het allemaal laf en als snelle uitweg ziet terwijl je geen idee hebt. Hou dan gewoon je mond.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is heel fijn, maar betekent niet dat iemand anders dat zo 1, 2, 3, ook inziet.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een jongen was al lang zwaar depressief en suicidaal, instantie weigerde iets te doen omdat het niet ernstig genoeg zou zijn. Hij zag geen mogelijkheid voor verbetering en sprong van de flat. Dat is al 12 jaar geleden denk ik, ik heb dat beeld nog steeds op mijn netvlies staan. Ik ben bang dat ik dat nooit zal vergeten.
Een andere jongen viel overal buiten. Hoe hard hij het ook probeerde, niemand mocht hem echt. Het is tekenend dat zelfs zijn huisgenoten pas na 1,5 week eens op zijn kamer gingen kijken.
Een andere jongen weet ik niet, was een klasgenoot die ik niet goed kende. Stil, achterin de klas. Was kennelijk jarenlang depressief zonder dat zijn vrienden echt in de gaten hadden wat het was. Sprong voor de trein waar ik in zat.
En degene die ik heb verhinderd was mijn beste vriend. Hij leed al zeker 6 jaar extreme pijnen en de doktoren konden niks vinden. Zijn huid ook helemaal kapot door iets wat ze niet konden vinden, waardoor hij in een sociaal isolement kwam en zonder uitweg besloot mij een afscheidsmail te sturen.
Ik heb toen de hele avond geprobeerd hem te bellen, zijn vader te bellen maar er werd niet opgenomen. Omdat ik ook direct een mailtje had gestuurd met dat ik hem niet zou tegenhouden als hij echt geen uitzicht meer had, maar wel zei dat door wie hij gemist zou worden en waarom, heeft hij het uiteindelijk niet gedaan. Hij belde me de volgende ochtend in tranen op om me te bedanken. Dat is iets dat ik nooit zal vergeten.
Het is ook gewoon een heel domme uitspraak. Maar mensen mogen het van mij best zeggen hoor. Prima manier om het kaf van het koren te kunnen scheiden wat mij betreftquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is prima, maar het stoot tegen het verkeerde been om te roepen dat je het allemaal laf en als snelle uitweg ziet terwijl je geen idee hebt. Hou dan gewoon je mond.
Huh? Waar zie je mij dat zeggen? Ik zie het namelijk compleet anders.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:51 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat is prima, maar het stoot tegen het verkeerde been om te roepen dat je het allemaal laf en als snelle uitweg ziet terwijl je geen idee hebt. Hou dan gewoon je mond.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:52 schreef artelligence het volgende:
[..]godver, van de AD zijn heeft zijn voordelen maar ik ben emotioneel een wrak
Kan ik dit niet lezen zonder waterige oogjes.
Mjeh...
Nogmaals waar hebben jullie mij dat zien zeggen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een heel domme uitspraak. Maar mensen mogen het van mij best zeggen hoor. Prima manier om het kaf van het koren te kunnen scheiden wat mij betreft
Daarom proberen we die aap toch te helpenquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Dat is heel fijn, maar betekent niet dat iemand anders dat zo 1, 2, 3, ook inziet.
Gaat over Joofquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Nogmaals waar hebben jullie mij dat zien zeggen?
Het gaat nergens om jou, maar om joof.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Nogmaals waar hebben jullie mij dat zien zeggen?
Kan even niet multiquoten want zit mobiel. Maar waarom wordt ik dan gequote?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het gaat nergens om jou, maar om joof.
Waarom quote jij mij?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan even niet multiquoten want zit mobiel. Maar waarom wordt ik dan gequote?
Lees de context eens.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Jij zegt dat iemand het niet inziet, zij zeggen dat het dan toch een kut reactie blijft. Maak je niet zo druk.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:57 schreef aeque het volgende:
[..]
Of lees eerst fatsoenlijk voor je reageertquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij zegt dat iemand het niet inziet, zij zeggen dat het dan toch een kut reactie blijft. Maak je niet zo druk.
Of op z'n minst voordat je in paniek raakt en iedereen vraagt waar je dat gezegd hebt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Of lees eerst fatsoenlijk voor je reageert.
Omdat ik een reactie geef op jouw post.quote:
Nogmaals, contextquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Omdat ik een reactie geef op jouw post.
En nee hoor ik denk helemaal niet altijd als het op mij gaat, maar wel als ik gequote wordt en er over 'je' gesproken wordt.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Of op z'n minst voordat je in paniek raakt en iedereen vraagt waar je dat gezegd hebt.
Ik ga mijn huwelijksreis betalen. Stuk leuker dan dit hierquote:
Goed planquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ga mijn huwelijksreis betalen. Stuk leuker dan dit hier
Het resultaat in ieder geval wel, schone wasquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed plan. Zelfs de was doen is leuker.
Ja, heerlijkquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:11 schreef rival het volgende:
[..]
Het resultaat in ieder geval wel, schone was
Je gaat even weg terwijl het over zelfmoord gaat. Je komt terug en het gaat over de was. Hoe verschillend kan het zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:07 schreef Samzz het volgende:
Goed plan. Zelfs de was doen is leuker.
#levenquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je gaat even weg terwijl het over zelfmoord gaat. Je komt terug en het gaat over de was. Hoe verschillend kan het zijn.
Dat dus.Je moet wel erg ver zijn wil je daadwerkelijk er een eind aan maken.En ja,ik weet waarover ik praat.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:30 schreef rival het volgende:
Joof ik denk dat je niet helemaal begrijpt met hoeveel pijn en/of verdriet sommige mensen leven...
En ik zie een regenboog als ik uit het raam kijk.quote:
Grijze lucht hierquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik zie een regenboog als ik uit het raam kijk.
Die grijze lucht heb ik ook helaas.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:26 schreef rival het volgende:
Grijze lucht hier
Ach lig nog onder de dekens dus boeie
We worden oudquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die grijze lucht heb ik ook helaas.
Ging het laatst ook al over.quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:30 schreef Faxie het volgende:
Nah 'k ga niet naar Den Haag...
[..]
Hoezo alweer?
Ow, niet meegekregenquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ging het laatst ook al over.
Ik hoop van wel.quote:
Owwww.quote:
Boek ook gelezen toevallig?quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
The Hobbit was best te pruimen trouwens.Prima afsluiter.
Heb je hem ook op FB? Ik heb hem een hele tijd geleden verwijderd...quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:25 schreef kree het volgende:
Owh het was mij niet als enige opgevallen dus dat facebook berichtje.
Ik had hem er nog wel op, maar niet echt dat we contact hadden ofzo.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je hem ook op FB? Ik heb hem een hele tijd geleden verwijderd...
Ow ok. Aangezien het boek al praktisch klaar was aan het eind van deel 2... daarom ben ik wel benieuwd wat ze er nog meer bij verzonnen hebbenquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als kind is het me voorgelezen, maar ik weet er vrij weinig meer van.
Nja hier heeft hij dus ook een laatste bericht gezet...quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had hem er nog wel op, maar niet echt dat we contact hadden ofzo.
Maar vond het nog al schokkend om te lezen eigenlijk en wist ook niet echt wat ik ermee aan moest, dus dacht eens even hier in het topic kijken.
En flinke veldslagquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Aangezien het boek al praktisch klaar was aan het eind van deel 2... daarom ben ik wel benieuwd wat ze er nog meer bij verzonnen hebben
Owja typisch...quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:33 schreef rival het volgende:
[..]
En flinke veldslag
Was wel langdradig uiteindelijk....
Aha ok nou ik lees het hier al een tijdje niet meer mee. Maar wist dus dat ik hem via een van de relaties topics op Facebook had.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nja hier heeft hij dus ook een laatste bericht gezet...
Ah, nou een flinke veldslag voornamelijk. Battle for the treasure.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ow ok. Aangezien het boek al praktisch klaar was aan het eind van deel 2... daarom ben ik wel benieuwd wat ze er nog meer bij verzonnen hebben
Heeft hij geen familie of goede vrienden die hem persoonlijk kennen op facebook? Want dan zouden die in ieder geval bij hem langs kunnen gaan. Ik weet niet eens waar die woont op het moment.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ik had hem er nog wel op, maar niet echt dat we contact hadden ofzo.
Maar vond het nog al schokkend om te lezen eigenlijk en wist ook niet echt wat ik ermee aan moest, dus dacht eens even hier in het topic kijken.
Lekker de vrouw aan het uithangen ja?quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:53 schreef Samzz het volgende:
Zo, rosétje ingeschonken en nu maar eens de was vouwen.
Ik moet welquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker de vrouw aan het uithangen ja?
Dat bloemetjesjurkje?quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet wel. Maar, ik doe het in jurkje en hakken
.
Als ik terugblader op z'n Facebook zie ik wel wat gezellige foto's maar ken hem verder dus ook niet. Dus eigenlijk geen idee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft hij geen familie of goede vrienden die hem persoonlijk kennen op facebook? Want dan zouden die in ieder geval bij hem langs kunnen gaan. Ik weet niet eens waar die woont op het moment.
Ja. Ik moest naar de winkel en ze vinden het fijn dat je dan wel kleding draagtquote:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 16:53 schreef Faxie het volgende:
[..]
Lekker de vrouw aan het uithangen ja?
Wel zo netjes jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ik moest naar de winkel en ze vinden het fijn dat je dan wel kleding draagt.
Ja, ik wil mensen geen nachtmerries bezorgenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:04 schreef Samzz het volgende:
Hoe noem je een lift voor dikke mensen?GdvSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:04 schreef Samzz het volgende:
Hoe noem je een lift voor dikke mensen?GodverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zal wel meevallenquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik wil mensen geen nachtmerries bezorgen.
Ik vind dat ook wel. Beetje tv kijken, beetje fokken, beetje porno kijken en zo.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:13 schreef artelligence het volgende:
Vanavond heel zielig alleen op de bank met een zak chips en bier.
Stiekem is dat ook wel heel relaxed
quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:13 schreef artelligence het volgende:
+1quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat ook wel. Beetje tv kijken, beetje fokken, beetje porno kijken en zo.
Holy fucking shit, kaneelquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een jongen was al lang zwaar depressief en suicidaal, instantie weigerde iets te doen omdat het niet ernstig genoeg zou zijn. Hij zag geen mogelijkheid voor verbetering en sprong van de flat. Dat is al 12 jaar geleden denk ik, ik heb dat beeld nog steeds op mijn netvlies staan. Ik ben bang dat ik dat nooit zal vergeten.
Een andere jongen viel overal buiten. Hoe hard hij het ook probeerde, niemand mocht hem echt. Het is tekenend dat zelfs zijn huisgenoten pas na 1,5 week eens op zijn kamer gingen kijken.
Een andere jongen weet ik niet, was een klasgenoot die ik niet goed kende. Stil, achterin de klas. Was kennelijk jarenlang depressief zonder dat zijn vrienden echt in de gaten hadden wat het was. Sprong voor de trein waar ik in zat.
En degene die ik heb verhinderd was mijn beste vriend. Hij leed al zeker 6 jaar extreme pijnen en de doktoren konden niks vinden. Zijn huid ook helemaal kapot door iets wat ze niet konden vinden, waardoor hij in een sociaal isolement kwam en zonder uitweg besloot mij een afscheidsmail te sturen.
Ik heb toen de hele avond geprobeerd hem te bellen, zijn vader te bellen maar er werd niet opgenomen. Omdat ik ook direct een mailtje had gestuurd met dat ik hem niet zou tegenhouden als hij echt geen uitzicht meer had, maar wel zei dat door wie hij gemist zou worden en waarom, heeft hij het uiteindelijk niet gedaan. Hij belde me de volgende ochtend in tranen op om me te bedanken. Dat is iets dat ik nooit zal vergeten.
Ik doe dat burgerlijk in m'n eentjequote:Op zaterdag 13 december 2014 17:14 schreef Myraela het volgende:
Wij gaan lekker burgerlijk met z'n tweeën gourmetten, film kijken en bier drinken.
Hey dat doe ik nu ook!quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:13 schreef artelligence het volgende:
Date?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:21 schreef rival het volgende:
[..]
Hey dat doe ik nu ook!
Lekker relaxed.
Pluspunt wel dat ik over enkele uurtjes niet meer alleen ben
Goed idee. Is nuttiger dan de huidige ministeries, die voeren toch geen fuck uitquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:20 schreef perro. het volgende:
en sammie, jij zou minister van schoenen moeten worden.
Leugensquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
het leven bestaat uit meer dan Fok gappie
Echt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:28 schreef rival het volgende:
[..]
het leven bestaat uit meer dan Fok gappie
Dus moet ik nu Tangled gaan kijken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:28 schreef Barbusse het volgende:
Frozen is overrated vind ik, ik vond Tangled veel leuker
Veel plezier!quote:
Vond 'm ook erg overrated... en dat liedje ook overigens.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:28 schreef Barbusse het volgende:
Mee eensquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:28 schreef Barbusse het volgende:
Ten eerste dankje en dat 2e hopen we dan maar hequote:Op zaterdag 13 december 2014 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Veel plezier!
Tenminste iemand die gaat batsen deze zaterdag.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vond 'm ook erg overrated... en dat liedje ook overigens.
Wil je geen sneeuwpop maken?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vond 'm ook erg overrated... en dat liedje ook overigens.
All up to you, my dearquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dus moet ik nu Tangled gaan kijken?
Ken je Ghibli films?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:31 schreef Samzz het volgende:
Ik vind Frozen wel leuk. Olaf
. Een Tangled vind ik ook leuk. Maar ik ga vanavond lekker Frozen kijken.
Want Disney.
Ik vraag 'Wat?'. Ik dacht dat dat wel duidelijk was...?quote:
Ja maar waar je op doelde is mij niet helemaal duidelijk dus kan ik je geen bevredigend antwoord gevenquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag 'Wat?'. Ik dacht dat dat wel duidelijk was...?
Ponyo niet kennen, Howl's moving castle niet kennenquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anime, toch? Ken er verder niks van.
De 'Japanse Disney'.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Anime, toch? Ken er verder niks van.
Zal ik het maar snel over rode, gevoelige billen hebben? Zo... Better?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag 'Wat?'. Ik dacht dat dat wel duidelijk was...?
Enjoyquote:
Wat dacht je van beide?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:35 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar waar je op doelde is mij niet helemaal duidelijk dus kan ik je geen bevredigend antwoord geven
Dat ken ik niet, nee.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ponyo niet kennen, Howl's moving castle niet kennen
spirited away?
totoro?
?
Ponyoquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ponyo niet kennen, Howl's moving castle niet kennen
spirited away?
totoro?
?
Oké. Ken ik niet.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
De 'Japanse Disney'.
De huidige baas van Disney is er dusdanig fan van dat hij besloten had samen te werken en alle Ghibli films te dubben en in de US uit te brengen![]()
Zitten wel een stel pareltjes tussen hoor
Tegen wie zeg je dit?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:39 schreef Faxie het volgende:
'Grave of the Fireflies' is trouwens wel een tranentrekken hoor![]()
Ze hebben ook een aantal serieuzere films, meer drama.
Denk dat Arriety een goede is voor Samzz om mee te beginnen
Grave of the Fireflies is serieus een van de meest depressieve films die ik ooit heb gezien, Schindlers List is er een komedie bijquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:39 schreef Faxie het volgende:
'Grave of the Fireflies' is trouwens wel een tranentrekken hoor![]()
Ze hebben ook een aantal serieuzere films, meer drama.
Denk dat Arriety een goede is voor Samzz om mee te beginnen
*zou fappenquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:41 schreef Samzz het volgende:
Miljoen voor sextape moeder Honey Boo Boo
God, why.
Maar wel mooiquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Grave of the Fireflies is serieus een van de meest depressieve films die ik ooit heb gezien, Schindlers List is er een komedie bij
Al dat hippe gedoe met verschillende standjes en dat spanken enzo... Allemaal niks voor mijquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ieder z'n meuggelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. Dat zou saai zijn
quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:42 schreef rival het volgende:
[..]
Al dat hippe gedoe met verschillende standjes en dat spanken enzo... Allemaal niks voor mij
Dat zeker, een juweeltje is hetquote:
Predik de missionaris!quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:42 schreef rival het volgende:
[..]
Al dat hippe gedoe met verschillende standjes en dat spanken enzo... Allemaal niks voor mij
Zit je nou te trollen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:42 schreef rival het volgende:
[..]
Ja kommop... Het is om kinderen te maken. Als het ook voor de lol zou zijn dan zou het niet zo vies zijn....quote:
Die moet ik nog zien. Mijn favoriet is My neighbour Totoroquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:42 schreef Faxie het volgende:
Laatste die ik zag was The Wind Rises. Da's dus een drama. Op zich wel prima, maar ik vond 'm wat saai worden naar het einde toe...
Je bent toch gezellig nu?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga. Ik ben niet te genieten. Tot wanneer ik dat wel weer ben
.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:45 schreef Samzz het volgende:
Goed, ik ga. Ik ben niet te genieten. Tot wanneer ik dat wel weer ben
.
Ik ben een bom die zo gaat barsten. Dat bespaar ik jullie liever.quote:
MIquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben een bom die zo gaat barsten. Dat bespaar ik jullie liever.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die was ook wel leuk jaquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die moet ik nog zien. Mijn favoriet is My neighbour Totoro
Wie heeft je lontje aangestoken dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jezus doe je dit expres?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wie heeft je lontje aangestoken dan?
Ghibli films.quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:45 schreef Barbusse het volgende:
Die moet ik nog zien. Mijn favoriet is My neighbour Totoro
Ga ik er ook nog eens serieus op inquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ff kijken hoe lang ik het vol kon houden
Sorryquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ga ik er ook nog eens serieus op inBen ik eens serieus in de SC...
![]()
Is die er ja?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ghibli films.Ik ben ook in het museum geweest.
Yup, in Tokyo. Je moet je van te voren inschrijven en hopen dat je wordt ingeloot. Ik had mazzel.quote:
Nou ja, er zijn genoeg mensen die van vanilla houden. Ik vind de 'diep in ogen aankijken, missionaris, locked hands* momenten als afwisseling tijdens de wat hardere seks ook lekker hoor.quote:
Ditquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:45 schreef rival het volgende:
[..]
Oke eerlijk. Niks mis met die positie
Lekker close, elkaar aankijken, benen om je heen
Wat bedoel jequote:Op zaterdag 13 december 2014 17:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Ditbenen om hem heen dus en als hij het rustig doet dan kan ik er ook nog wat mee
Zo druk daar?quote:Op zaterdag 13 december 2014 17:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, in Tokyo. Je moet je van te voren inschrijven en hopen dat je wordt ingeloot. Ik had mazzel.
Yup, razend populair, zowel in Japan als het buitenland.quote:
Niet bewegen en haar laten werkenquote:Op zaterdag 13 december 2014 17:54 schreef Californium het volgende:
[..]
Ditbenen om hem heen dus en als hij het rustig doet dan kan ik er ook nog wat mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |