?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:21 schreef SergeantFluffy het volgende:
Dit is mijn laatste post ooit.
Ik neem afscheid van iedereen.
Dit was zijn laatste post op fok. Als hij nog reageert heeft hij gelogen. Dus je hoeft niet te antwoorden op mlig.quote:
Weekendquote:
Dan mag het weekend blij zijn dat Kerst dit jaar niet op hem valt.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:23 schreef AirwiN het volgende:
Dan moet het weekend minder vette troep eten en meer bewegen verdorie.
Ik wist niet eens wie het was.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:25 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dit was zijn laatste post op fok. Als hij nog reageert heeft hij gelogen. Dus je hoeft niet te antwoorden op mlig.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:23 schreef AirwiN het volgende:
Dan moet het weekend minder vette troep eten en meer bewegen verdorie.
Haiquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
late reactie.. drong ook wat laat door![]()
Ook goedemorgen
Vanavond cocktailfeestje, dus voor morgen hoop ik van wel.quote:
Daar gaat mijn kans om ooit een deel van mijn leven met jou te delen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:33 schreef Samzz het volgende:
Wie is mlig?
En jammer dat je geen hond wilt, Air. Honden zijn.
Nooit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kans om ooit een deel van mijn leven met jou te delen.
Of zou jij voor mij je wens voor een hond laten varen?
Goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kans om ooit een deel van mijn leven met jou te delen.
Of zou jij voor mij je wens voor een hond laten varen?
MyLifeIsGrey, oudgediende van deze SC.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:33 schreef Samzz het volgende:
Wie is mlig?
En jammer dat je geen hond wilt, Air. Honden zijn.
Ooooh, die heeft toch meerdere accounts?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
MyLifeIsGrey, oudgediende van deze SC.
Ik weet het alleen van SergeantFluffyquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh, die heeft toch meerdere accounts?
Die is iig te missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik weet het alleen van SergeantFluffy
Likewise!quote:
Dan gaan we gewoon LAT'en.quote:
Beter idee. Ik vind het dom iets wat heel belangrijk voor je is op te geven voor een partner.quote:
True, omgekeerd zegt het ook wat als je van je partner zou eisen om iets op te geven als het heel belangrijk voor hem/haar is.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:41 schreef Samzz het volgende:
Beter idee. Ik vind het dom iets wat heel belangrijk voor je is op te geven voor een partner.
Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:41 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, ik krijg steeds meer jeukende bulten op m'n benen. Enkel bovenbenen.
Zouden het zeurbulten zijn?
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
True, omgekeerd zegt het ook wat als je van je partner zou eisen om iets op te geven als het heel belangrijk voor hem/haar is.
Lekkerquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanavond cocktailfeestje, dus voor morgen hoop ik van wel.
Inderdaad, zit het toevallig net te luisterenquote:
Welke?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Inderdaad, zit het toevallig net te luisteren
Drat. Maar het is wel kut, want bij aanraking doen ze pijn en als ik ze niet aanraak jeuken zequote:
Oooh, de UI. Nee, ik snap het. En ik vind het inderdaad vreselijk.quote:
Gun ik jou je hond, jij mij deze muziek?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:57 schreef Samzz het volgende:
Oooh, de UI. Nee, ik snap het. En ik vind het inderdaad vreselijk.
Apart .....quote:
Diplomatieke reactie.quote:
Wij gaan niet samenwonen, Airquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gun ik jou je hond, jij mij deze muziek?
Nee, we gaan LAT'en.quote:
Ow die ken ik welquote:
Waarom denk je dan dat wat jij luistert in jouw huis mij ook maar iets kan boeienquote:
Omdat ik slecht genoeg ben om het aan te zetten als je nakend en vastgebonden ligt op mijn bed.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:03 schreef Samzz het volgende:
Waarom denk je dan dat wat jij luistert in jouw huis mij ook maar iets kan boeien?
Nope, andere plannen voor vanaaf. Gister ook trouwens.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:03 schreef Faxie het volgende:
Enige kans dat je naar State-X gaat Air?
Ik zit te twijfelen... ben niet zo van het Paard, maar Jambinai speelt en die heb ik nog steeds niet gezien...
Ik vergeet het meestal. En die keren dat ik het niet vergeet is het net de moeite nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, andere plannen voor vanaaf. Gister ook trouwens.Wel jammer, was voorgaande jaren altijd wel de moeite waard met dat brede aanbod.
Toch maar naar Den Haag vanavond dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:07 schreef Faxie het volgende:
Nouja ze spelen morgen ook in Brussel, maar da's nogal rottig bereikbaar, en ik weet niet of ik dan op tijd ga zijn omdat ik in de middag weg ben...
Meh
Mwa, als je zorgt voor voldoende glijmiddel en oordopjes, dan voorzie ik geen problemen.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat ik slecht genoeg ben om het aan te zetten als je nakend en vastgebonden ligt op mijn bed.
Pragmatische oplossingen, ik hou ervan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:09 schreef Samzz het volgende:
Mwa, als je zorgt voor voldoende glijmiddel en oordopjes, dan voorzie ik geen problemen.
Zit net te kijken...quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toch maar naar Den Haag vanavond dan?
Paard (meerdere zalen), Paardcafé en één of andere kelder vlak naast de ingang van het Paard. Weet niet of er dit jaar nog meer 'podia' zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:11 schreef Faxie het volgende:
Zit net te kijken...
Het was toch altijd alleen in het Paard zelf?![]()
Nouja, op zich niet erg... even kijken of ik een timetable samen kan stellen...
Want Mannheim en Thus:Owls wil ik op zich ook wel zien. Chicks on speed en ATR doen me echt niks.
Jij liever dan ikquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vannavond naar een kerst mis in Tilburg als ik het goed heb..
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet iemand al wat MLIG met zijn bericht bedoelde?
Dat ie hier nooit meer komt!quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Weet iemand al wat MLIG met zijn bericht bedoelde?
Prins 27 zie ik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Paard (meerdere zalen), Paardcafé en één of andere kelder vlak naast de ingang van het Paard. Weet niet of er dit jaar nog meer 'podia' zijn.
The horrorquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vannavond naar een kerst mis in Tilburg als ik het goed heb..
Ik zag net een soort van afscheidsbericht op zijn facebook, kan niet ontkennen dat ik me enigszins zorgen maak.quote:
Ja, en bedanktquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.
Tijdens de begrafenismis heb ik me al zitten ergeren aan dat God gejank.
Je bedoelt zelfmoord?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag net een soort van afscheidsbericht op zijn facebook, kan niet ontkennen dat ik me enigszins zorgen maak.
Op FB ook al? ...quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag net een soort van afscheidsbericht op zijn facebook, kan niet ontkennen dat ik me enigszins zorgen maak.
Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat ik het liefst heb dat faxie los gaat in het Paard in Den Haag ipv in jouw paarden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:13 schreef Samzz het volgende:
Het paard. Daar heb ik er hier tien van staan.
Kun je niet langs gaan? Of op een andere manier contact opnemen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat ik het liefst heb dat faxie los gaat in het Paard in Den Haag ipv in jouw paarden.
Dat denk ik ook ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat ik namens iedereen spreek als ik zeg dat ik het liefst heb dat faxie los gaat in het Paard in Den Haag ipv in jouw paarden.
Vast gewoon weer een roep om aandacht, en warempel, het werktquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kun je niet langs gaan? Of op een andere manier contact opnemen?
Ja.quote:
Doe normaal.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen mlig meer? Opgeruimd staat netjes
Ik ben bijna al mijn contacten kwijt geraakt door nieuwe telefoon. Heb het niet meer.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op FB ook al? ...
Mja ik vind het ook maar verdacht....
Had je z'n nummer niet?
Hij woont aan de andere kant van het land.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Kun je niet langs gaan? Of op een andere manier contact opnemen?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:18 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet hoor, is dit niet gewoon een schreeuw om aandacht? Ik meen te hebben gelezen dat de meeste mensen die daadwerkelijk zelfmoord willen plegen dit niet kenbaar maken.
Dat is dus niet waar. Helaasquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:18 schreef Samzz het volgende:
Ik weet niet hoor, is dit niet gewoon een schreeuw om aandacht? Ik meen te hebben gelezen dat de meeste mensen die daadwerkelijk zelfmoord willen plegen dit niet kenbaar maken.
Leuke post wel als ie er echt een einde aan maaktquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geen mlig meer? Opgeruimd staat netjes
Kom op, het is mlig, daar hoef je je echt geen zorgen on te maken.. De grootste aandachtsgeile troll van Fok bijna..quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Helaas
En als het een roep om aandacht is, is dat natuurlijk al zorgelijk genoeg
Nee, snap ik. Ik heb mijn portie zelfmoord ook wel gehad.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien.
Ik ben al 3 mensen verloren aan zelfmoord en 1 bijna. Ik wil het risico niet lopen.
Toch niet, nee? Ik weet het ook niet, hoor. Het klonk op zich wel logisch.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar. Helaas
En als het een roep om aandacht is, is dat natuurlijk al zorgelijk genoeg
Hoe krijg je het voor elkaar om je zo om je heen te verzamelen?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien.
Ik ben al 3 mensen verloren aan zelfmoord en 1 bijna. Ik wil het risico niet lopen.
Ja, tot de dag dat hij het toch doet en dan kun je zelf in therapie omdat je twijfelde omdat je iets moest doen en niets hebt gedaanquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom op, het is mlig, daar hoef je je echt geen zorgen on te maken.. De grootste aandachtsgeile troll van Fok bijna..
En dat terwijl er helemaal geen reden is om dat jezelf aan te trekken. Maar ja, het menselijk brein, hé.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, tot de dag dat hij het toch doet en dan kun je zelf in therapie omdat je twijfelde omdat je iets moest doen en niets hebt gedaan
Het is weer eens December, ik kan de komende weken nog genoeg uitrukken voor springers.. Tenzij het iemand is waar ik direct bij betrokken ben doet het me weinig en vind ik het een snelle laffe uitvlucht..quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Leuke post wel als ie er echt een einde aan maakt
Maar als het iemand is die je kent is het vreselijk en verdrietig en alquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is weer eens December, ik kan de komende weken nog genoeg uitrukken voor springers.. Tenzij het iemand is waar ik direct bij betrokken ben doet het me weinig en vind ik het een snelle laffe uitvlucht..
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, tot de dag dat hij het toch doet en dan kun je zelf in therapie omdat je twijfelde omdat je iets moest doen en niets hebt gedaan
Uitrukken? Je bent toch buschauffeur?quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het is weer eens December, ik kan de komende weken nog genoeg uitrukken voor springers.. Tenzij het iemand is waar ik direct bij betrokken ben doet het me weinig en vind ik het een snelle laffe uitvlucht..
Neuh, dan vind ik het alsnog laf en dom..quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar als het iemand is die je kent is het vreselijk en verdrietig en al.
Hoe hypocriet.
Makkelijk praten.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neuh, dan vind ik het alsnog laf en dom..
Dit, en een met een serieus gebrek aan empathisch vermogen zo te lezenquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Uitrukken? Je bent toch buschauffeur?
Ja, en als er hier in de omgeving voor de trein gesprongen wordt, worden er bussen ingezet, wij hebben een contract met de NS om dat dus te doen..quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:24 schreef rival het volgende:
[..]
Uitrukken? Je bent toch buschauffeur?
De wereld is wel lekker makkelijk als je zo zwart wit denktquote:
Ik zou het niet zien als een snelle laffe uitweg. Ik denk dat het heel veel pijn en moeite kost om het echt ECHT op te gaan geven.quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh wat kut voor je! Veel kutter dan voor de moeder/partner/zoon/dochter van degene die het leven zo niet meer zag zitten dat dit de enige uitweg leekquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, en als er hier in de omgeving voor de trein gesprongen wordt, worden er bussen ingezet, wij hebben een contract met de NS om dat dus te doen..
Oh my...quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verdomme nu moet ik extra verdienen deze maandquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh wat kut voor je! Veel kutter dan voor de moeder/partner/zoon/dochter van degene die het leven zo niet meer zag zitten dat dit de enige uitweg leek
...quote:Op zaterdag 13 december 2014 14:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Uitrukken voor springersquote:Op zaterdag 13 december 2014 14:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |