Ja maar ook een platencontract? Dat is alleen voor de winnaar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben alle liveshow kandidaten een contract, De winnaar 2 jaar lang, de runner-up 1 jaar, en zo wordt het steeds korter.
ja zie je. Dat sowieso al vind ik achterlijk. En als ze dan ook nog zouden winnen...quote:
Misschien moeten we allemaal op Emmaly gaan stemmenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zie je. Dat sowieso al vind ik achterlijk. En als ze dan ook nog zouden winnen...
niet dat stemmen nut heeft... maar toch, je weet maar nooitquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal op Emmaly gaan stemmenOf wie er ook t.o osjeen staat.
dat is ook mijn voorspelling..quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:07 schreef Fossieltje het volgende:
Volgende week:
1. Og3ne
2. Emmaly
3. Sjors
4. Guus
tegenwoordig gaat het sowieso meer om downloadenquote:Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ook een platencontract? Dat is alleen voor de winnaar.
We zullen het nooit weten maar voor 3 van de 4 geldt m.i. dat ze tot de beste 4 van de deelnemers behoorden. Geen slechte uitslag als je vanwege de sponsor zo het stemmen laat verneuken door tienermeisjes hun hormonen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:22 schreef Koen66 het volgende:
vraag me af of dezelfde finalisten er waren gekomen als er niet met het battle systeem gewerkt was, maar gewoon de 4 met de meeste stemmen naar de finale waren gegaan.
preciesquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:16 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Wat een anticlimax. Het ging zo lekker, in 3 van de 4 duels ging de betere door. Aan het einde wonnen de hormonen bij de tienermeisjes het toch weer van het verstand. Jammer. Guus is een leuke knul maar David deed het veel beter, afgelopen avond en in de vorige weken. Ach ja, op de lange termijn maakt het weinig uit. David zal met zijn bagage vast wel een leuke kans krijgen. Het wordt volgende week een spectaculaire finale met 3 totaal verschillende kandidaten die allemaal zomaar zouden kunnen winnen.
Over 2 en 3 ben ik niet zeker. Met dat hollandse scoor je gemakkelijk bij zo'n programma (je zag dat bijv. ook in het eerste seizoen) dus dat werkt in het voordeel van Sjors. Het maakt weinig uit, als je een stem hebt zoals Emmaly heeft dan willen heel veel componisten maar wat graag een liedje voor je schrijven, de mensen uit het Nederlandstalige wereldje zijn dolblij met een talent zoals Sjors en met Og3ne kan je zo internationaal aan de bak als er goede liedjes worden geschreven, ik zou echt niet verbaasd zijn als die binnen een paar jaar bij Jules Holland staan. Moet je wel met een paar goede liedjes komen en wat connecties in de UK inschakelen om het op de radio/televisie te krijgen. Dat slaat echt overal aan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:07 schreef Fossieltje het volgende:
Volgende week:
1. Og3ne
2. Emmaly
3. Sjors
4. Guus
Guusquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:19 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten maar voor 3 van de 4 geldt m.i. dat ze tot de beste 4 van de deelnemers behoorden. Geen slechte uitslag als je vanwege de sponsor zo het stemmen laat verneuken door tienermeisjes hun hormonen.
Het is beter dan dat het was. Met David er bij zou het een topfinale zijn geworden.
Trijntjes uitspraak, "ik snap hier niets van", was zeer terecht. Wel wat naïef natuurlijk, ik waarschuwde er vorige week al voor dat David het wint tenzij de hormonen het weer winnen.quote:
yep, Trijntje zou moeten weten waar stemmend NL voor valtquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Trijntjes uitspraak, "ik snap hier niets van", was zeer terecht. Wel wat naïef natuurlijk, ik waarschuwde er vorige week al voor dat David het wint tenzij de hormonen het weer winnen.
Duncan verdient zeker een eervolle vermelding! Hij valt voor mij net buiten de top-4 aangezien het een zangwedstrijd is maar hij deed het prima en hij heeft nog heel wat meer bagage dan enkel de zang. Moet je nagaan wat voor sterke editie het is, 5 gelijkwaardige kandidaten die het allemaal in een vorige editie hadden kunnen winnen en dan ook nog een heel erg leuk duo. Sommige mensen zaten nog te mopperen tijdens de eerste/tweede liveshow, ik denk dat hun ongelijk nu wel is aangetoond.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Guus
David was vele malen beter, en ook Duncan verdient een finaleplaats vele malen meer dan Guus
Jij hebt iets tegen Og3ne? Je kan zeggen wat je wil maar ze zijn gewoon erg goed. Ze winnen bij mij niet de sympathieprijs maar ze zijn erg professioneel en het staat als een huis.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
dat is ook mijn voorspelling..
wat ik echter hoop is:
1. Sjors
2. Emmaly
3. Guus
4. Osjien
En? Het was een eerlijke competitie. Og3ne kreeg wekelijks de meeste stemmen binnen het team van Marco en ook nu wonnen ze met een groot verschil. Wil jij dan een programma waarin niet de beste mensen meedoen? Als zij zich individueel niet staande zouden kunnen houden dan zou jij m.i. een punt hebben maar dat kunnen zij wel. Ze deden qua zang bijv. echt niet onder voor Megan en April.quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:00 schreef MissJ het volgende:
[..]
ja zie je. Dat sowieso al vind ik achterlijk. En als ze dan ook nog zouden winnen...
genoeg waar ik negatief kippevel van krijgquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:29 schreef theunderdog het volgende:
Vind het altijd zonde dat er in dit soort programma's nog nooit iemand is langsgekomen waar ik kippenvel van kreeg als hij/zij ging zingen
Zeker, maar ik bedoel in positieve zin. En dat terwijl ik echt een muziekliefhebber ben.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
genoeg waar ik negatief kippevel van krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |