Dat is toch juist bijzonder? Niet dat ik het er mee eens ben hahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:53 schreef mootie het volgende:
Guus is toch heeeel erg 13 in een dozijn. Zo boring.
Osjeen wint. Ik hoop dat ik er heel erg verkeerd zit. Emmaly moet winnenquote:
Osjeen wint, is al uitgemaakt volgens mijquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Osjeen wint. Ik hoop dat ik er heel erg verkeerd zit. Emmaly moet winnen
quote:
Volgens mij doen ze in de finale nooit een crossbattle. Valt er altijd steeds gewoon 1 af nadat ze steeds allemaal hebben opgetreden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:55 schreef style2k het volgende:
nah let op vlgende week krijg je 2 x een cros battle sjors tegen guus en ogene tegen emelay sjors valt af en dan is het guus tegen 1 van de anderen en zul je net zien dat guus wint
nah volgens mij zijn de contracten al lang getekend .quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Emmaly niet wint, heeft ze ook geen wurgcontract, ook wel fijn en genoeg mensen die wel wat met haar willen doen.
Ik vrees het ook. Als zij winnen is dat toch echt een ontzettende faal en verneuking van het programma... dit omdat ze gevraagd zijn? tenminste dat heb ik nu al een paar keer gelezen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Osjeen wint. Ik hoop dat ik er heel erg verkeerd zit. Emmaly moet winnen
Volgens mij hebben alle liveshow kandidaten een contract, De winnaar 2 jaar lang, de runner-up 1 jaar, en zo wordt het steeds korter.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als Emmaly niet wint, heeft ze ook geen wurgcontract, ook wel fijn en genoeg mensen die wel wat met haar willen doen.
Gevraagd idd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:58 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Als zij winnen is dat toch echt een ontzettende faal en verneuking van het programma... dit omdat ze gevraagd zijn? tenminste dat heb ik nu al een paar keer gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |