Beetje wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 04:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is mijn liefde zo afstotend?
* Deuce92 propt nog wat Big Tasty's naar binnen.
Dunnow. Zag het net toevallig in de app.quote:Op zaterdag 13 december 2014 04:24 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb er vandaag al drie gehad, bij m'n Big Tasty.Denk niet dat ik deze week nog eens ga. Hoe lang duurt de actie?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 03:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was bedoeld als een compliment hoor. Ga je nu m'n smaak afkraken.Ele mannenlichaam..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omigattiiiiiquote:Op zaterdag 13 december 2014 02:16 schreef Landysh het volgende:
Deneme taktasi hier he.![]()
Btw, heb cheesecake recept weer wat aangepast.1 + 1/2 afgestreken eetlepel meel ipv 2 en 4 eetlepels suiker ipv 5 in de 325 ml creme fraiche.
Maar baktijd vind ik moeilijk te bepalen. Bij stylo was 1.45 niet te lang, bij jou wel en bij mij vandaag ook. Heb de baktijd tot 1:30 verkort, creme fraiche opgedaan en dan weer 20 min in oven.
KB sla deze wijzigingen op voor je begint morgen of overmorgen!!11
Hij zei net dat ik het echt goed deed voor mij 2e rijles sinds een lange tijd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wens de instructeur veel succes.
wrm zit je niet bij een vrouwquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:21 schreef Crip het volgende:
Hij pakte mijn hand vast toen ik was aan het koppelen. DAT WAS ZO AWKWARD.
Mijn broer zei dat ik het beste bij hem kon, hij is wel goed enzo.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm zit je niet bij een vrouw
haha wow, ik mocht niet bij een manquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn broer zei dat ik het beste bij hem kon, hij is wel goed enzo.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha wow, ik mocht niet bij een man
damn, 1856 stuurde me net een appje, ze willen hun ideologie terugquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wow snelle reactiequote:Op zaterdag 13 december 2014 11:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
damn, 1856 stuurde me net een appje, ze willen hun ideologie terug
Het eerste lichamelijke contact.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:21 schreef Crip het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij zei net dat ik het echt goed deed voor mij 2e rijles sinds een lange tijd.![]()
En dat ik dingen snel en meteen opneem waarbij andere leerlingen meerdere lessen nodig hebben.
'quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:21 schreef Crip het volgende:
De eerste autorijlessen had ik van een instructrice. Die heb ik op een gegeven moment maar ingeruild voor een mannelijke instructeur. Het was met haar namelijk te gezellig.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm zit je niet bij een vrouw
Te gezelligquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De eerste autorijlessen had ik een instructrice. Die heb ik op een gegeven moment maar ingeruild voor een instructeur. Het was met haar namelijk te gezellig.
Haram.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:21 schreef Crip het volgende:
Nee de vorige keer raakte hij mijn boob aanquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het eerste lichamelijke contact.
Haha, dat is eigenlijk best grappig XDquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHA ja dat.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
'
Wat een charmeur is hij toch.
Maar ehh, ik neem aan dat je schakelen bedoelt in plaats van koppelen.
Hij durft tenminste actie te ondernemen. Jij blijft nog hangen in de fase 'online flirten'.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:08 schreef Deuce92 het volgende:
Die man laat er geen gras over groeien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |