quote:Op zaterdag 13 december 2014 03:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was bedoeld als een compliment hoor. Ga je nu m'n smaak afkraken.Serieus nu durf ik al helemaal niet meer te sporten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NO LEG DAY FOR ME. NEVER.
Ik zou je aanbidden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 04:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Serieus nu durf ik al helemaal niet meer te sporten.
NO LEG DAY FOR ME. NEVER.
Dat zie ik als cushion for the pushinquote:Op zaterdag 13 december 2014 04:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wel.
En heb ook nog eens dikke kuiten.
Beetje wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 04:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is mijn liefde zo afstotend?
* Deuce92 propt nog wat Big Tasty's naar binnen.
Dunnow. Zag het net toevallig in de app.quote:Op zaterdag 13 december 2014 04:24 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb er vandaag al drie gehad, bij m'n Big Tasty.Denk niet dat ik deze week nog eens ga. Hoe lang duurt de actie?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 03:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was bedoeld als een compliment hoor. Ga je nu m'n smaak afkraken.Ele mannenlichaam..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omigattiiiiiquote:Op zaterdag 13 december 2014 02:16 schreef Landysh het volgende:
Deneme taktasi hier he.![]()
Btw, heb cheesecake recept weer wat aangepast.1 + 1/2 afgestreken eetlepel meel ipv 2 en 4 eetlepels suiker ipv 5 in de 325 ml creme fraiche.
Maar baktijd vind ik moeilijk te bepalen. Bij stylo was 1.45 niet te lang, bij jou wel en bij mij vandaag ook. Heb de baktijd tot 1:30 verkort, creme fraiche opgedaan en dan weer 20 min in oven.
KB sla deze wijzigingen op voor je begint morgen of overmorgen!!11
Hij zei net dat ik het echt goed deed voor mij 2e rijles sinds een lange tijd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wens de instructeur veel succes.
wrm zit je niet bij een vrouwquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:21 schreef Crip het volgende:
Hij pakte mijn hand vast toen ik was aan het koppelen. DAT WAS ZO AWKWARD.
Mijn broer zei dat ik het beste bij hem kon, hij is wel goed enzo.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm zit je niet bij een vrouw
haha wow, ik mocht niet bij een manquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn broer zei dat ik het beste bij hem kon, hij is wel goed enzo.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha wow, ik mocht niet bij een man
damn, 1856 stuurde me net een appje, ze willen hun ideologie terugquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wow snelle reactiequote:Op zaterdag 13 december 2014 11:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
damn, 1856 stuurde me net een appje, ze willen hun ideologie terug
Het eerste lichamelijke contact.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:21 schreef Crip het volgende:
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij zei net dat ik het echt goed deed voor mij 2e rijles sinds een lange tijd.![]()
En dat ik dingen snel en meteen opneem waarbij andere leerlingen meerdere lessen nodig hebben.
'quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:21 schreef Crip het volgende:
De eerste autorijlessen had ik van een instructrice. Die heb ik op een gegeven moment maar ingeruild voor een mannelijke instructeur. Het was met haar namelijk te gezellig.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm zit je niet bij een vrouw
Te gezelligquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:01 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De eerste autorijlessen had ik een instructrice. Die heb ik op een gegeven moment maar ingeruild voor een instructeur. Het was met haar namelijk te gezellig.
Haram.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:21 schreef Crip het volgende:
Nee de vorige keer raakte hij mijn boob aanquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:49 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Het eerste lichamelijke contact.
Haha, dat is eigenlijk best grappig XDquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHA ja dat.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
[..]
'
Wat een charmeur is hij toch.
Maar ehh, ik neem aan dat je schakelen bedoelt in plaats van koppelen.
Hij durft tenminste actie te ondernemen. Jij blijft nog hangen in de fase 'online flirten'.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:08 schreef Deuce92 het volgende:
Die man laat er geen gras over groeien.
Aparte volgorde dan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:07 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee de vorige keer raakte hij mijn boob aan
Ja, ik ben blijkbaar haram.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij durft tenminste actie te ondernemen. Jij blijft nog hangen in de fase 'online flirten'.
!quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij durft tenminste actie te ondernemen. Jij blijft nog hangen in de fase 'online flirten'.
wat.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is tegenwoordig Yolanthe.
Deuce moet gewoon samen met z'n ouders en een imam bij Crip op bezoek gaan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
laat je het daar bij zittem dan
Nou ja, hij heeft aan haar boobs gezeten, en nu heeft zij dus blijkbaar met zijn versnellingspook geroerd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Is de instructeur niet haram?Wat heb ik gemist?
*houdt zich in*quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft aan haar boobs gezeten, en nu heeft zij dus blijkbaar met zijn versnellingspook geroerd.
Oh no you didn'tquote:Op zaterdag 13 december 2014 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een gedoe over iets simpels als cheesecake. Tis geen rocketscience.
Bakken is science.quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:59 schreef Stimorol- het volgende:
Wat een gedoe over iets simpels als cheesecake. Tis geen rocketscience.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft aan haar boobs gezeten, en nu heeft zij dus blijkbaar met zijn versnellingspook geroerd.
Pffff wahahauquote:Op zaterdag 13 december 2014 12:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:08 schreef Montelly het volgende:
Zo heeft Stacy haar rijbewijs ook gehaald meen ik.
Ik doe niets.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Je verleidt me langzaam.
[..]
Butt.
kenner detected.quote:
Maar het belangrijkste argument wordt hier natuurlijk achterwegen gelaten.quote:http://www.onlyforladies.nl/
Dé Autorijschool voor vrouwen, door vrouwen die een moderne rijopleiding aanbiedt en gericht is op de vrouwelijke rijeigenschappen. Onze instructrices zijn daarbij niet alleen maar ‘instructrice’, maar ook als het ware een coach of mentor. Die je niet alleen maar zegt wat je moet doen en hoe dat moet, maar samen met jou er vooral voor zorgt dat je het ook ‘begrijpt’, ‘ziet’ en ‘aanvoelt’.
Deze methodiek maakt dat de rij-instructrices zich tijdens de rijles ook véél intenser met jou bezighouden dan bij de gewone rijopleiding gebruikelijk is.
Zij leggen bijvoorbeeld véél meer uit, en coachen bij de training ook véél intensiever. Ze zetten zich voor 200% in om jou zoveel mogelijk te helpen je tot een zelfstandig en dus op zichzelf vertrouwend autobestuurder te ontwikkelen, die dan ook vanzelfsprekend het rijbewijs haalt.
Je wordt niet alleen maar opgeleid voor je examen of alleen maar om te slagen, je volgt de rijopleiding bij ons zodat je daadwerkelijk wanneer je alleen achter het stuur zit je zelf kunt redden.
Huh, hoe dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De zorgverzekeraar die mijn gegevens gewoon aan mijn ouders doorspeelt. Wat de neuk!?![]()
![]()
![]()
Weten je ouders nu dat je sex hebt en de pil gebruikt enzo?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt ik ben woest. Teringlijers.
tyf een end opquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Weten je ouders nu dat je sex hebt en de pil gebruikt enzo?
Heb je anticonceptie aangevraagd?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik moest er gelijk aan denkenquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
LOLquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus je ouders weten niet waar je woont? Of je wilt niet dat zij je adres weten?quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omdat adres misschien? Dat mogen zij gewoon doorgeven ja? Stel je wil niet lastigvevallen worden? Ja dan kan je naar de zorgverzekeraar en vragen naar de gegevens?
Maar op welke manier? Hebben ze gewoon zomaar een brief gestuurd met jouw gegevens? Lijkt mij niet helemaal legaal dit.quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Standaard fatty blablaquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:44 schreef Crip het volgende:
YES FEEELIN GOOD. Kamer helemaal opgeruimd. alles is netjes.
Weer een stap genomen in healtier living, gestopt met frisdranken alleen water en thee.
Ga geen junkfood meer halen.. ik heb er vertrouwen in deze keer.![]()
Zometeen shoppen. jwz.
/dagboek
quote:Op zaterdag 13 december 2014 13:46 schreef Stimorol- het volgende:
Kb, dien een klacht in.. Dit mag niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |