quote:Op zaterdag 13 december 2014 00:59 schreef Crip het volgende:
Fokker
Nog steeds geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:07 schreef Landysh het volgende:
[..]
Mobiele opladers.![]()
Zeker aanschaffen voor je trip naar nyc.
Hoop dat je hebt genoten Deuce.
Jij bent gekquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jawohl. Ik lig in bed, alleen een boxer aan en heb het niet koud
Waaghalsquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jawohl. Ik lig in bed, alleen een boxer aan en heb het niet koud
Ga ga ga.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Misschien krijg ik het heel warm van jou...
Wat kijk je nou stom!quote:
Ik heb er nu een beetje vrede mee.. ;c. Hij is wel vredig de wereld uit gegaan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Goedal beetje bijgekomen van BB einde ?
Oeiii recht in die hartjequote:Op zaterdag 13 december 2014 01:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen warmen, maar blijkbaar ben ik niet de leukste Fok!ker. Beetje jammer.
Op het laatste.quote:
haramquote:Op zaterdag 13 december 2014 01:54 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen warmen, maar blijkbaar ben ik niet de leukste Fok!ker. Beetje jammer.
lekker he op een slider die pulled chickenquote:Op zaterdag 13 december 2014 02:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Wie wil er pulled chicken met barbecuesaus en coleslaw voor mij maken pls?
İiik.quote:Op zaterdag 13 december 2014 02:02 schreef TheMagnificent het volgende:
Wie wil er pulled chicken met barbecuesaus en coleslaw voor mij maken pls?
Nooit gegeten, maar lijkt me lekker ja.quote:Op zaterdag 13 december 2014 02:03 schreef Crip het volgende:
[..]
lekker he op een slider die pulled chicken
Maak jij eerst en pass het beste recept naar mij.quote:Op zaterdag 13 december 2014 02:04 schreef Landysh het volgende:
[..]
İiik.
Niet perse voor jou (), maar ik wil het al heel lang maken.
Omdat je zei dat je het verdelen van de creme fraiche niet moeilijk vond en de cheesecake redelijk stevig was. Hij moest eigenlijk een beetje jiggely zijn.quote:Op zaterdag 13 december 2014 02:21 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoe weet je dat het te lang was? Liet het bij jou aan de randjes ook een beetje los van de springvorm bij het afkoelen?
Edit: O, voor het afkoelen dus...
Dankeeeee en trusten jij.quote:Op zaterdag 13 december 2014 02:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Welterusten en fijn weekend allemaal!
En eet smakelijk alvast met je çizkek, Bortelysh.
LoLz, wat voor werk is dat dan?quote:Op zaterdag 13 december 2014 03:30 schreef Deuce92 het volgende:
Wat een luxe. Ik moet morgen weer om 17:00 werken.
Kom waarschijnlijk weer tussen 00:00 en 01:00 thuis, en dan moet ik om 9:00 weer werken.![]()
Het ergste is dat ik het niet eens zo erg vind, maar dat zal nog wel komen. Ben nu vooral blij dat werk heb.
Sla maar een fles achterover dan.quote:Op zaterdag 13 december 2014 03:34 schreef Atak het volgende:
[..]
There are no ugly girls, only shortage of wodka
Dat is nog wel een stuk erger dan mijn situatie.quote:Op zaterdag 13 december 2014 03:33 schreef Landysh het volgende:
Ha! Dat had ik eerst ook. Hele werkweek werken van 14:00 tot 00:00, zaterdag 06:00 tot 16:00, zondag 08:00 - 13:00 en dan in de avond nog de nachtdienst in.!!
En toen werd ik ziek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom op. Zo erg is het nietquote:Op zaterdag 13 december 2014 03:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Sla maar een fles achterover dan.
Was bedoeld als een compliment hoor. Ga je nu m'n smaak afkraken.quote:Op zaterdag 13 december 2014 03:53 schreef Landysh het volgende:
Dat is volgens mij geen vrouw, Deuce.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 03:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was bedoeld als een compliment hoor. Ga je nu m'n smaak afkraken.Serieus nu durf ik al helemaal niet meer te sporten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NO LEG DAY FOR ME. NEVER.
Ik zou je aanbidden.quote:Op zaterdag 13 december 2014 04:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Serieus nu durf ik al helemaal niet meer te sporten.
NO LEG DAY FOR ME. NEVER.
Dat zie ik als cushion for the pushinquote:Op zaterdag 13 december 2014 04:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wel.
En heb ook nog eens dikke kuiten.
Beetje wel.quote:Op zaterdag 13 december 2014 04:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is mijn liefde zo afstotend?
* Deuce92 propt nog wat Big Tasty's naar binnen.
Dunnow. Zag het net toevallig in de app.quote:Op zaterdag 13 december 2014 04:24 schreef Deuce92 het volgende:
Ik heb er vandaag al drie gehad, bij m'n Big Tasty.Denk niet dat ik deze week nog eens ga. Hoe lang duurt de actie?
quote:Op zaterdag 13 december 2014 03:59 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Was bedoeld als een compliment hoor. Ga je nu m'n smaak afkraken.Ele mannenlichaam..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omigattiiiiiquote:Op zaterdag 13 december 2014 02:16 schreef Landysh het volgende:
Deneme taktasi hier he.![]()
Btw, heb cheesecake recept weer wat aangepast.1 + 1/2 afgestreken eetlepel meel ipv 2 en 4 eetlepels suiker ipv 5 in de 325 ml creme fraiche.
Maar baktijd vind ik moeilijk te bepalen. Bij stylo was 1.45 niet te lang, bij jou wel en bij mij vandaag ook. Heb de baktijd tot 1:30 verkort, creme fraiche opgedaan en dan weer 20 min in oven.
KB sla deze wijzigingen op voor je begint morgen of overmorgen!!11
Hij zei net dat ik het echt goed deed voor mij 2e rijles sinds een lange tijd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 09:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik wens de instructeur veel succes.
wrm zit je niet bij een vrouwquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:21 schreef Crip het volgende:
Hij pakte mijn hand vast toen ik was aan het koppelen. DAT WAS ZO AWKWARD.
Mijn broer zei dat ik het beste bij hem kon, hij is wel goed enzo.quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm zit je niet bij een vrouw
haha wow, ik mocht niet bij een manquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Mijn broer zei dat ik het beste bij hem kon, hij is wel goed enzo.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha wow, ik mocht niet bij een man
damn, 1856 stuurde me net een appje, ze willen hun ideologie terugquote:Op zaterdag 13 december 2014 11:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha wow, ik mocht niet bij een man
wow snelle reactiequote:Op zaterdag 13 december 2014 11:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
damn, 1856 stuurde me net een appje, ze willen hun ideologie terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |