Ik vergeet voor het gemak inderdaad ook nog even dat ze elkaar de hersens insloegen en de sterkste overbleef.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens hetzelfde bijbelverhaal wordt Caïn na de moord op Abel verbannen naar het land van Nod, waar op dat moment al een heleboel mensen wonen.
Is dat voor of na tiberium dawn?quote:Op woensdag 17 december 2014 09:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Volgens hetzelfde bijbelverhaal wordt Caïn na de moord op Abel verbannen naar het land van Nod, waar op dat moment al een heleboel mensen wonen.
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:54 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Maar als Adam en Eva de eerste mensen op aarde waren waaruit de rest van de mensheid komt, hoe kunnen er dan elders al een heleboel mensen wonen? Waar komen die vandaan?
Alles wat leeft heeft gevoel, dus ook pijn. Hetzelfde als jij met een bijl een boom omver gaat kappen, die boom voelt dat.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:18 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
• Er zijn studies die hebben aangetoond dat planten voelen (niet hetzelfde als dieren, maar we weten niet hoe precies), maar planten worden gewoon uit elkaar gerukt, omdat ze niet kunnen laten zien dat ze pijn hebben.
• Veel dieren doden we pijnloos tegenwoordig.
• De meeste vruchten zijn te vergelijken met foetussen, lekker zonder geweten plantenfoetussen eten. Die krijgen nooit een kans op een leven, en hun ouders groeien op een rijtje en worden met weet ik veel hoeveel chemicaliën besproeit.
• Veel dieren leven een hele tijd voor ze worden geslacht.
Hypocriete vegetariërs
Maar omdat een boom niet zielig kan kijken, hebben vegetariërs daar geen medelijden mee.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:20 schreef HSG het volgende:
[..]
Alles wat leeft heeft gevoel, dus ook pijn. Hetzelfde als jij met een bijl een boom omver gaat kappen, die boom voelt dat.
Daarom juist en net als het eten van vlees hakken wij ook al miljoenen jaren bomen om.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:23 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Maar omdat een boom niet zielig kan kijken, hebben vegetariërs daar geen medelijden mee.
"Maar als je een nieuwe boom plant is het goed."quote:Op woensdag 17 december 2014 10:25 schreef HSG het volgende:
[..]
Daarom juist en net als het eten van vlees hakken wij ook al miljoenen jaren bomen om.
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:23 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Maar omdat een boom niet zielig kan kijken, hebben vegetariërs daar geen medelijden mee.
Er wordt een koe geslacht maar als er een kalfje is is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:27 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
"Maar als je een nieuwe boom plant is het goed."![]()
Terwijl datzelfde niet geld voor dieren natuurlijk.
Haha ik volg zo'n vent die net zo denkt als jou op instagram. Wat een figuur is datquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:01 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
De wereld zou er beter uitzien als niet 90% van alle verbouwde granen opgaat aan veevoer.
Dat doen gelovigen graag, ineens dingen erbij bedenken en dan is het de waarheid want het staat al 2000 jaar op schrift. Bijzondere oplossing.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me ook af.
Overigens, over je oorspronkelijke vraag over met wie Caïn het dan gedaan zou hebben om nakomelingen te verwekken: volgens de bijbel heeft Caïn ook een vrouw en hebben ze samen een zoon. Geen idee waar die vrouw opeens vandaan komt.
zelfs al sloeg dit ergens op, dan moet je voor vlees nog altijd minstens 2 keer zoveel lijden veroorzaken (de plant die het dier eet en het dier zelf). Dus zie niet wat er zo bijzonder hypocriet aan is.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:18 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
• Er zijn studies die hebben aangetoond dat planten voelen (niet hetzelfde als dieren, maar we weten niet hoe precies), maar planten worden gewoon uit elkaar gerukt, omdat ze niet kunnen laten zien dat ze pijn hebben.
• Veel dieren doden we pijnloos tegenwoordig.
• De meeste vruchten zijn te vergelijken met foetussen, lekker zonder geweten plantenfoetussen eten. Die krijgen nooit een kans op een leven, en hun ouders groeien op een rijtje en worden met weet ik veel hoeveel chemicaliën besproeit.
• Veel dieren leven een hele tijd voor ze worden geslacht.
Uit recente studie is gebleken dat een bepaalde plant een geur verspreidde als het rupsenvoetstappen hoorde. Planten hebben meer bewustzijn dan veel mensen denken.
Hypocriete vegetariërs
Is natuur.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:02 schreef Casiotone het volgende:
[..]
zelfs al sloeg dit ergens op, dan moet je voor vlees nog altijd minstens 2 keer zoveel lijden veroorzaken (de plant die het dier eet en het dier zelf). Dus zie niet wat er zo bijzonder hypocriet aan is.
Dus eigenlijk is die koe misdadig omdat hij gras eet, afslachten dat beestquote:Op woensdag 17 december 2014 10:28 schreef HSG het volgende:
[..]
Er wordt een koe geslacht maar als er een kalfje is is er niks aan de hand.
Precies. Dood aan alle koeien.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is die koe misdadig omdat hij gras eet, afslachten dat beest![]()
liefst onverdoofd ritueel
Dit dus. Gras heeft teveel te lijden onder al die koeien.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:10 schreef FANN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is die koe misdadig omdat hij gras eet, afslachten dat beest![]()
liefst onverdoofd ritueel
dus stoppen met koeien fokkenquote:Op woensdag 17 december 2014 12:15 schreef HSG het volgende:
[..]
Dit dus. Gras heeft teveel te lijden onder al die koeien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |