Ik vind hem echt heel mooi, serieus!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Achja. Niet denderend, niet lelijk.
Ja die heb ik ook wel afquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:33 schreef Sarabi het volgende:
Ben maar met de boom begonnen, dat moet lukken
dat is ook mijn grootste vraagstuk iddquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef Sarabi het volgende:
Weet niet wat ik met de gebouwen moet....daar heb ik geen kleuren voor
+1 dat hoort ook in mijn hoofd zo! Lekker kleurrijk!quote:Op zaterdag 20 december 2014 07:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik maak gewoon alle huizen lekker lichtroze, en lichtblauw, en geel, en lichtbruin.Ik heb namelijk bedacht dat het een Duitse straat is en Duitsers verven hun huizen en houden dan niet zoveel rekening met de buren dus dat ga ik lekker ook doen
Chaos all over!
Dat hoeft niet mooi, dat is het in Duitsland ook nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja zo was ik ook begonnen.. maar ben er nog niet helemaal uit of het mooi wordt
quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat hoeft niet mooi, dat is het in Duitsland ook niet
Het geeft de focus op een onderdeel dat anders haast verloren zou gaan. Dit is Kunst.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Briljant in al zijn eenvoud hoor!
Hoe lang heb je daarover gedaan johquote:
Die huizen hebben bij mij ook allerhande kleuren en ik heb besloten dat het gesneeuwd heeft, dus ik vind dat ik klaar benquote:Op zaterdag 20 december 2014 07:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik maak gewoon alle huizen lekker lichtroze, en lichtblauw, en geel, en lichtbruin.Ik heb namelijk bedacht dat het een Duitse straat is en Duitsers verven hun huizen en houden dan niet zoveel rekening met de buren dus dat ga ik lekker ook doen
Chaos all over!
Haha slim bedachtquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:33 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daarover gedaan joh.
[..]
Die huizen hebben bij mij ook allerhande kleuren en ik heb besloten dat het gesneeuwd heeft, dus ik vind dat ik klaar ben
mijn vingers jeuken maar na mijn laatste meesterwerkje laat ik iedereen graag even in spanning wachten op mijn volgende kunstwerk!quote:Op maandag 22 december 2014 14:26 schreef Burdie het volgende:
Ik krijg dit topic maar niet te zien in MyAT
Wilde een suggestie doen voor de volgende plaat, maar die wordt na uitprinten wel heeeeeeeeeel priegelig...
[ afbeelding ]
(Het jaartal er kan af en dan geldt 'ie ook voor 2015)
Zal ik m ff maken?quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 11:07 schreef Nijna het volgende:
En toch vind ik ze wel leuk, die die er tot nu toe in staan.
Ja grappig dat meer mensen dat zo gedaan hebbenquote:Op donderdag 25 december 2014 11:18 schreef Nijna het volgende:
Vooral ook met die donkere ramen erbij....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |