Welke sterren?quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:12 schreef Burdie het volgende:
Hee, mijn sterrensuggestie staat er niet tussen.
Ik heb de sneeuwpoppen gestemd.
Deze, maar die had het vast niet gehaald tegen de sneeuwpoppenquote:Op zaterdag 13 december 2014 13:07 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Welke sterren?Die heb ik gemist denk ik.
Is de stemming nu al over dan?quote:Op zondag 14 december 2014 22:03 schreef Biancavia het volgende:
Met een nek-aan-nekrace heeft de boom op het plein gewonnen!![]()
Ik ga in elk geval ook de sneeuwpoppen doen.
Ehh ik dacht dat er altijd tot dinsdagavond gestemd kon worden? Zelf heb ik toevallig al gestemd hoor, maar ik vind dat er zo wel behoorlijk weinig stemtijd is. (Edit: Dat komt ook omdat ik hier pas vandaag weer keek omdat het de dag is van het showen van de laatste plaat. De vorige keren was er daarna nog een paar dagen tijd om te stemmen voor de nieuwe.)quote:Op zondag 14 december 2014 22:03 schreef Biancavia het volgende:
Met een nek-aan-nekrace heeft de boom op het plein gewonnen!![]()
Ik ga in elk geval ook de sneeuwpoppen doen.
Ja, omdat deze vrijdag al geopend was en eerste kerstdag het showtopic al is.quote:Op zondag 14 december 2014 22:48 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ehh ik dacht dat er altijd tot dinsdagavond gestemd kon worden? Zelf heb ik toevallig al gestemd hoor, maar ik vind dat er zo wel behoorlijk weinig stemtijd is. (Edit: Dat komt ook omdat ik hier pas vandaag weer keek omdat het de dag is van het showen van de laatste plaat. De vorige keren was er daarna nog een paar dagen tijd om te stemmen voor de nieuwe.)
Ah ja, logisch.quote:Op zondag 14 december 2014 23:02 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, omdat deze vrijdag al geopend was en eerste kerstdag het showtopic al is.
Ga je deze keer ook de kleurplaten in zo'n pdf zetten? (Dan wacht ik even met printen)quote:Op zaterdag 13 december 2014 10:12 schreef Burdie het volgende:
Hee, mijn sterrensuggestie staat er niet tussen.
Ik heb de sneeuwpoppen gestemd.
Die bomen op het plein zijn zo ook redelijk van kwaliteit (hier althans)quote:Op maandag 15 december 2014 09:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ga je deze keer ook de kleurplaten in zo'n pdf zetten? (Dan wacht ik even met printen)
Ik kijk even of het me morgen lukt tijd ervoor te makenquote:Op maandag 15 december 2014 09:02 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ga je deze keer ook de kleurplaten in zo'n pdf zetten? (Dan wacht ik even met printen)
En??quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kijk even of het me morgen lukt tijd ervoor te maken.
Dit dusquote:Op woensdag 17 december 2014 22:13 schreef Skoap het volgende:
Burdie![]()
ik denk niet dat ik deze ronde mee ga doen, maar ik ga zeker 1 of 2 kerstballen doen
Nee nou same here dus.. Ik ga het wel proberen, vind het wel goed om ook eens iets 'anders' te maken, maar of het toonbaar wordt..quote:Op donderdag 18 december 2014 23:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb m vanavond gedaan. Geen succes. Niet mijn thema, niet mijn soort tekening en de grotere vlakken zijm vlekkerig. Fuugggglly!
Nee, kerstavond of zo pas dacht ik?quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er is nog geen showtopic toch? Hoewel de mijne meer in een failtopic zou passen.
Showtopic/failtopic, whatever...quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er is nog geen showtopic toch? Hoewel de mijne meer in een failtopic zou passen.
Ik vind hem echt heel mooi, serieus!quote:Op vrijdag 19 december 2014 14:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Achja. Niet denderend, niet lelijk.
Ja die heb ik ook wel afquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:33 schreef Sarabi het volgende:
Ben maar met de boom begonnen, dat moet lukken
dat is ook mijn grootste vraagstuk iddquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:15 schreef Sarabi het volgende:
Weet niet wat ik met de gebouwen moet....daar heb ik geen kleuren voor
+1 dat hoort ook in mijn hoofd zo! Lekker kleurrijk!quote:Op zaterdag 20 december 2014 07:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik maak gewoon alle huizen lekker lichtroze, en lichtblauw, en geel, en lichtbruin.Ik heb namelijk bedacht dat het een Duitse straat is en Duitsers verven hun huizen en houden dan niet zoveel rekening met de buren dus dat ga ik lekker ook doen
Chaos all over!
Dat hoeft niet mooi, dat is het in Duitsland ook nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 10:39 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja zo was ik ook begonnen.. maar ben er nog niet helemaal uit of het mooi wordt
quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:50 schreef Troel het volgende:
[..]
Dat hoeft niet mooi, dat is het in Duitsland ook niet
Het geeft de focus op een onderdeel dat anders haast verloren zou gaan. Dit is Kunst.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:03 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]![]()
Briljant in al zijn eenvoud hoor!
Hoe lang heb je daarover gedaan johquote:
Die huizen hebben bij mij ook allerhande kleuren en ik heb besloten dat het gesneeuwd heeft, dus ik vind dat ik klaar benquote:Op zaterdag 20 december 2014 07:45 schreef Tele6 het volgende:
Ik maak gewoon alle huizen lekker lichtroze, en lichtblauw, en geel, en lichtbruin.Ik heb namelijk bedacht dat het een Duitse straat is en Duitsers verven hun huizen en houden dan niet zoveel rekening met de buren dus dat ga ik lekker ook doen
Chaos all over!
Haha slim bedachtquote:Op zaterdag 20 december 2014 11:33 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daarover gedaan joh.
[..]
Die huizen hebben bij mij ook allerhande kleuren en ik heb besloten dat het gesneeuwd heeft, dus ik vind dat ik klaar ben
mijn vingers jeuken maar na mijn laatste meesterwerkje laat ik iedereen graag even in spanning wachten op mijn volgende kunstwerk!quote:Op maandag 22 december 2014 14:26 schreef Burdie het volgende:
Ik krijg dit topic maar niet te zien in MyAT
Wilde een suggestie doen voor de volgende plaat, maar die wordt na uitprinten wel heeeeeeeeeel priegelig...
[ afbeelding ]
(Het jaartal er kan af en dan geldt 'ie ook voor 2015)
Zal ik m ff maken?quote:
quote:Op donderdag 25 december 2014 11:07 schreef Nijna het volgende:
En toch vind ik ze wel leuk, die die er tot nu toe in staan.
Ja grappig dat meer mensen dat zo gedaan hebbenquote:Op donderdag 25 december 2014 11:18 schreef Nijna het volgende:
Vooral ook met die donkere ramen erbij....
Heb jij die getekend?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:28 schreef SuperFood het volgende:
[..]
mijn vingers jeuken maar na mijn laatste meesterwerkje laat ik iedereen graag even in spanning wachten op mijn volgende kunstwerk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha ja 1 dingetje doen red je wel jaquote:Op zondag 28 december 2014 13:50 schreef SuperFood het volgende:
nu heb ik een magische werkwijze dus ik zou hem nog wel afkrijgen maar de meeste mensen hier niet.
Erg leuk!quote:Op zondag 28 december 2014 13:05 schreef Nijna het volgende:
Wat een priegelplaten zitten erbij, maar ik ga wel weer meedoen, in elk geval mn best doen.
[ afbeelding ]
Niet iedereen heeft jouw artistieke gaven helaas!quote:Op zondag 28 december 2014 13:50 schreef SuperFood het volgende:
nu heb ik een magische werkwijze dus ik zou hem nog wel afkrijgen maar de meeste mensen hier niet.
Die van mij was maar een geintje.quote:Op zondag 28 december 2014 13:59 schreef Biancavia het volgende:
Zal ik de nieuwjaarsplaten er wel of niet bij doen?
quote:Op zondag 28 december 2014 14:00 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Die van mij was maar een geintje.
Nee dat is niet handig nu inderdaadquote:Op zondag 28 december 2014 13:59 schreef Biancavia het volgende:
Zal ik de nieuwjaarsplaten er wel of niet bij doen?
Dan stem je op een van de andere keuzes toch?quote:Op zondag 28 december 2014 13:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja 1 dingetje doen red je wel ja
Een priegelplaat spreekt mij niet zo aan, dat kan ik nog niet echt goed met mn promarkers aangezien ik nog geen markerpapier heb.
Ja, ik kijk wel even wat eruit gaat komen.quote:Op zondag 28 december 2014 14:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dan stem je op een van de andere keuzes toch?
dat rode dingetje gaat wel maar al dat wit eromheen invullenquote:Op zondag 28 december 2014 13:55 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Haha ja 1 dingetje doen red je wel ja
Een priegelplaat spreekt mij niet zo aan, dat kan ik nog niet echt goed met mn promarkers aangezien ik nog geen markerpapier heb.
heb je wel nibs dan? Anders is echt priegelwerk nog lastigquote:Op zondag 28 december 2014 14:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja, ik kijk wel even wat eruit gaat komen.
Nope heb geen nibbsquote:Op zondag 28 december 2014 14:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
heb je wel nibs dan? Dansers is echt priegelwerk nog lastig![]()
Mooi die van Sarabi en die van BrandXen van Nijna ook leuk
hmmz, dat blijft gissen dusquote:Op zondag 28 december 2014 14:08 schreef SuperFood het volgende:
[..]
dat rode dingetje gaat wel maar al dat wit eromheen invullennee de magie ga ik niet verklappen maar mijn gepatenteerde techniek levert zeer grote snelheidswinsten op
showtopic?quote:Op zondag 28 december 2014 19:07 schreef Buurpoes het volgende:
Gisteren pas tijd gehad om te kleuren, vadaag met daglicht een foto gemaakt en zojuist gepost. Wat zijn er trouwens weinig platen in het showtopic!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |