Tuurlijk is modereren subjectief, dat blijf je houden, dat is ook niet de insteek van de vraagstelling.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar is modderen niet sowieso subjectief? Zo zou jij misschien een topic dichtgooien dat Frank zou openlaten of vica versa. Of zitten jullie allemaal op een lijn en bellen jullie elkaar, dat lijkt me sterk.
[..]
Mag ik je een andere vraag stellen? Als men nieuw is, hoe komt men dan met een anti/subklacht. Dat moet dan iemand zijn die niet nieuw is in ieder geval.... Want er komen zoveel van die lui, dat het niet steeds een nieuwe user kan zijn die dit heeft bedacht.
Modereren is zeker subjectief, wat ik niet leuk vind kan een ander fantastisch vinden. Zo kan het voor komen dat ik een topic dicht knikker waarvan Frank vind dat het beter open kan zijn, even goede vrienden. Dat soort dingetjes overleggen we achter.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:12 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Maar is modderen niet sowieso subjectief? Zo zou jij misschien een topic dichtgooien dat Frank zou openlaten of vica versa. Of zitten jullie allemaal op een lijn en bellen jullie elkaar, dat lijkt me sterk.
Precies. Vandaar dat ik er snel op reageer en ze weghaal. Na een paar weken is het voor iedereen duidelijk dat sub/anti/bonusklachten en consorten niet gewaardeerd worden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Tuurlijk is modereren subjectief, dat blijf je houden, dat is ook niet de insteek van de vraagstelling.
En hoe je eraan komt. Simpel. Heel veel mensen doen het nog. Nieuwe users kunnen zoiets snel oppikken.
Toch lijkt het me niet onhandig deze regel vast te leggen. Dan heb je iets minder snel "Oh daar komt Netsplitter weer". Het mag niet, dan leg het vast, schept duidelijkheidquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:19 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Precies. Vandaar dat ik er snel op reageer en ze weghaal. Na een paar weken is het voor iedereen duidelijk dat sub/anti/bonusklachten en consorten niet gewaardeerd worden.
En ja, we zullen allemaal even door de zure appel heen moeten bijten. Voor ons is het ook niet leuk om dit weer te moeten doen, maar om dit weer uit te bannen moet het.
En iedereen die hier langer zit weet heel goed dat er heel veel mogelijk is, maar er zijn wel grenzen.
En één grens is voor nu bereikt.
Persoonlijk denk ik dat de meeste anti-klachten komen van kloons die dwars willen liggen of trolls die stoer willen doen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Toch lijkt het me niet onhandig deze regel vast te leggen. Dan heb je iets minder snel "Oh daar komt Netsplitter weer". Het mag niet, dan leg het vast, schept duidelijkheid
misschien iets voor in dat overlegtopic
Jezus wat sneu :’)quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef Elfletterig het volgende:
Volledig eens met deze klacht.![]()
Ik heb laatst een rant geplaatst met meerdere klachten: KLB / Driedubbele facepalm: aangifte vanwege Zwarte Piet-bordje ziekenhuis
Moest ik vervolgens de tekst herschrijven, omdat ik klacht 1 t/m 8 had gebruikt. Anders was het topic dichtgegooid.
Ik vind dat echt complete waanzin. Wat mij betreft worden alle regels omtrent het aantal klachten per OP, subklachten en anti-klachten onmiddellijk afgeschaft. Mods moeten topics gewoon op inhoud beoordelen, niet op vorm.
Kan, maar de nadruk zou in mijn mening op de kwaliteit moeten liggen, en niet op de uitvoering. Ik ga deze discussie niet opnieuw opstarten want alhoewel ik het niet geheel eens ben met Netsplitter, legt hij het wel netjes en duidelijk uit. Ik kan alleen nog het advies meegeven het toch echt in de regels te vermelden. Voor de rest is wat TS betreft de discussie geslotenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Persoonlijk denk ik dat de meeste anti-klachten komen van kloons die dwars willen liggen of trolls die stoer willen doen.
Dit is Fok autisten zijn hier in grote getallen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jezus wat sneu :’)
Dan moet je toch wel echt een rasautist zijn om de regeltjes zo rigide te willen volgen.
FOK! is voor autisten wat Martijn voor pedo's is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:32 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dit is Fok autisten zijn hier in grote getallen.
Er mag wel wat consequenter met de Feedback worden omgegaan, bepaalde users lijken daar te mogen kloten, terwijl andere users het weer niet lijken te mogen dat is mij altijd een raadsel gebleven waarom dat zo mag of kan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan, maar de nadruk zou in mijn mening op de kwaliteit moeten liggen, en niet op de uitvoering. Ik ga deze discussie niet opnieuw opstarten want alhoewel ik het niet geheel eens ben met Netsplitter, legt hij het wel netjes en duidelijk uit. Ik kan alleen nog het advies meegeven het toch echt in de regels te vermelden. Voor de rest is wat TS betreft de discussie gesloten
Antiklacht: Dalijk lekker stoofpotje etenquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik mis een antiklacht in de OP.
Ik neem een grillworst met kaasquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Antiklacht: Dalijk lekker stoofpotje eten
Oei niet meer gezond bezig mijn vriend?quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik neem een grillworst met kaas
Tuurlijk wel want ik doe er een blaadje sla omheen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Oei niet meer gezond bezig mijn vriend?
Aah dan is het goed!quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tuurlijk wel want ik doe er een blaadje sla omheen.
''mijn vriendin vindt dat ik een kleintje heb.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:08 schreef Pharkus het volgende:
Er is wat mij betreft een verschil tussen dit
'Getsiederrie mijn vriendin wil dat ik mee ga winkelen. Het regent ook nog eens de pleuris.'
Waar bij het tweede gedeelte een onbenoemde gerelateerde subklacht is en tussen
'Getsiederrie mijn vriendin wil dat ik mee ga winkelen.
Subklacht: ze vindt dat ik een kleintje heb'
Grote kans dat het hele topic over de lul van ts gaat dan over de oorspronkelijke klacht.
Maar moet je dan voor je subklachten aparte topics aanmaken? Je schijnt je klachten ook niet te mogen nummeren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:08 schreef Pharkus het volgende:
Er is wat mij betreft een verschil tussen dit
'Getsiederrie mijn vriendin wil dat ik mee ga winkelen. Het regent ook nog eens de pleuris.'
Waar bij het tweede gedeelte een onbenoemde gerelateerde subklacht is en tussen
'Getsiederrie mijn vriendin wil dat ik mee ga winkelen.
Subklacht: ze vindt dat ik een kleintje heb'
Grote kans dat het hele topic over de lul van ts gaat dan over de oorspronkelijke klacht.
Maak er maar een mooi coherent verhaal van.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Maar moet je dan voor je subklachten aparte topics aanmaken? Je schijnt je klachten ook niet te mogen nummeren.
Dus als ik wil klagen dat mijn vriendin wil dat ik mee ga winkelen, het druk is in de winkel, ik nog een half uur vast heb gezeten in een lift en vervolgens de tram niet rijdt moet ik de volgende klachten aanmaken:
- vriendin wil dat ik mee ga winkelen
- ontiegelijk druk in de winkel
- half uur in de lift vast gezeten
- tram rijdt niet
In plaats van het in 1 topic te verwerken>?
Ja, daar wordt KLB vast fijner van
Wat dan? Zie het in het archief zo gauw niet staan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heel vroegen toen de meesten van de huidige fokkers nog in de balzak zaten had je zelfs een positieve tegenhanger van klb. Dat was tof.
Was een tijdelijk forum ergens rondt 2004 denk ik. Naam weet ik niet meer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat dan? Zie het in het archief zo gauw niet staan.
Ah oké. Zou op zich wel leuk zijn als er weer eens zoiets zou komen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was een tijdelijk forum ergens rondt 2004 denk ik. Naam weet ik niet meer.
Weest Optimistisch Wekenquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat dan? Zie het in het archief zo gauw niet staan.
Hij is een FOK!ker, dus waarschijnlijk niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:29 schreef deadprez het volgende:
zou hij al veel zuid-amerikaanse punani gefixt hebben?
Thanksquote:
Je moet Mortaxx niet onderschatten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Hij is een FOK!ker, dus waarschijnlijk niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |