Goh. Vreemd hè?quote:Op zondag 14 december 2014 11:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
En er is al een Benelux opgeheven vanaf Amsterdam. Vertrouwd gezicht dus
Eerst annexeren en dan een beetje de evolutie helpen.quote:Op zondag 14 december 2014 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
het Belgische land moet integraal platgebrand worden
Oh boy oh boy iedereen weer helemaal over de zeik dat de cross-platform Bergen op Zoom - Breda is vervallenquote:Op zondag 14 december 2014 19:42 schreef greavy het volgende:
Oja, het is weer stoelendans in Roosendaal:
Spoor 1: IC Roosendaal-Zwolle vv
Spoor 3A: Varkentje naar Antwerpen etc
Spoor 3B: Sprintert naar Dordrecht-Den Haag
Spoor 4A: Benelux in beide richtingen
Spoor 4B: IC Lelystad-Vlissingen vv in beide richtingen
Overstappen zijn dus:
Benelux -> IC ri. Breda-Zwolle etc: 9 minuten spoor 4A>1
IC uit rg Breda etc -> Benelux: 7 minuten spoor 1>4A
En verder is het allemaal crossplatform.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik denk dat 99% dichter in de buurt komt en nog steeds gunstig is afgerond voor die schijtbelgen.quote:Op zondag 14 december 2014 20:13 schreef greavy het volgende:
Uit diezelfde cijfers blijkt dat Nederland zo'n 85% minder staakt dan België
Zaterdagavond heeft een Beneluxtrein bij Kalmthout een aanrijding gehad met een auto. Er waren geen gewonden, maar de trein heeft de auto ruim 100 meter voortgeduwd. Pas in de loop van de nacht heeft deze trein verder kunnen rijden naar Nederland, volgens de medewerker van NS die ik erover sprak (moest naar Parijs aan het eind van de ochtend) zorgde dat ervoor dat er in Amsterdam te weinig treinen waren.quote:Op zondag 14 december 2014 19:35 schreef greavy het volgende:
[..]
Goh. Vreemd hè?
Vandaag:
- 9228 Amsterdam-Brussel eruitgeflkkerd tussen Amsterdam en Rotterdam Centraal![]()
- 9255 Brussel-Amsterdam in Rotterdam eruitgeflikkerd met +2 vanwege "acties in het buitenland" (kwam niet omdat 9228 eruitgeflikkerd was, want dat scheelt een paar uur).
Nu worden er nog een paar opgeheven vanwege de stakingen morgen in het Belgische land.
en ze wachten op vertraagde treinenquote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef greavy het volgende:
NS gaat ook weer trams rijden in Den Haag![]()
[ afbeelding ]
Trams 3105 en 3111 zijn in deze bestickering gebracht. De trams zouden op tramlijn 1 te zien zijn de komende periode.
Vertraagde trams heb je in Den Haag genoeg, voor een deel veroorzaakt door de regelmatig falende infraquote:
Ik wil het niet meer horen, ik wil dat alle stakers sterven.quote:Op zondag 14 december 2014 20:13 schreef greavy het volgende:
Er zijn Belgen die gebruiken als verweer over het aantal stakingen:
- Cyprus, Frankrijk, Denemarken en Noorwegen staken volgens officiële tellingen nog veel meer dan de Belgen, maar dan zijn bijvoorbeeld Spanje en Griekenland niet meegeteld, want die tellen de stakingen niet meer vanwege de vele stakingen.![]()
![]()
Uit diezelfde cijfers blijkt dat Nederland zo'n 85% minder staakt dan België
Ik geloof er niks van. Maar ik kijk morgen wel even.quote:Op zondag 14 december 2014 20:41 schreef greavy het volgende:
NS gaat ook weer trams rijden in Den Haag![]()
[ afbeelding ]
Trams 3105 en 3111 zijn in deze bestickering gebracht. De trams zouden op tramlijn 1 te zien zijn de komende periode.
Dit uiterlijk is voor 2 maanden.quote:INZET VAN DE TRAMS
De spitsritten waarop de 3105 en 3111 ingezet worden vertrekken op werkdagen om 08.22 en 08.28 uur vanaf Hollands Spoor naar Scheveningen, in aansluiting op de drukke intercity uit de richting Leiden. Ze wachten hun tijd af op de Laakweg en rijden dan via het Leeghwaterplein en de tram-
tunnel HS naar het station.
Na de spitsritten worden de wagens in reguliere diensten op lijn 1 ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |