Hmm ? De meeste chauffeurs zijn gewoon overgenomen.quote:Op maandag 15 december 2014 09:24 schreef JDude het volgende:
Vanmorgen trouwens bijna de trein gemist omdat ik de Arriva-sjeffeur de weg naar station Breda nog moest leren. Leuk, zo'n nieuwe vervoerder.
Ga ik ook doen. Dáág windwegwaaiperrons, te krappe SLT-vierzitjes en gemiste aansluitingen.quote:
Deze ook, ware het niet dat hij voorheen ergens tussen Tilburg, Reusel en Eindhoven ronddieselde en vanmorgen voor het eerst Breda in moest.quote:Op maandag 15 december 2014 09:37 schreef _serial_ het volgende:
Hmm ? De meeste chauffeurs zijn gewoon overgenomen.
is jouw maag alweer eens leeg, berenburg-boii?quote:Op maandag 15 december 2014 09:22 schreef b2py het volgende:
Jij slaat nog geen deuk in een pakkie boter man
Jazekerquote:Op maandag 15 december 2014 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is jouw maag alweer eens leeg, berenburg-boii?
Heel interessant, Zeeuwen blijven waar ze zitten of hebben ze daar allemaal een auto en mooie infra-structuur? Interregio is 10x niks, je hebt 1 fatsoenlijke Amsterdam-Eindhoven.quote:Op maandag 15 december 2014 09:56 schreef b2py het volgende:
Vooral hoger opgeleide baat bij nieuwe railverbinding
[ afbeelding ]
Interessant kaartje ook wel, hoe de reisrelaties tussen bepaalde steden zijn.
Bijvoorbeeld, de stroom Dordrecht - Breda, waar iedereen over valt als de IC wegvalt, is echt flinterdun..
Edit: En er wilt ook niemand van Zwolle naar Amersfoort en terug..
Je zult toch maar met de auto onderweg zijn naar de Franse Alpen, sta je daar voor jan joker op een Belgische snelweg.quote:Op maandag 15 december 2014 10:10 schreef greavy het volgende:
In het land zijn ook meerdere snelwegen geblokkeerd door stakingspiketten.
Zie je dat flinterdunne lijntje tussen Deventer en Delft? Dat ben ik. Ja, ik ben hoogopgeleid ja.quote:Op maandag 15 december 2014 09:56 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld, de stroom Dordrecht - Breda, waar iedereen over valt als de IC wegvalt, is echt flinterdun..
500 keer per dag?quote:Op maandag 15 december 2014 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je dat flinterdunne lijntje tussen Deventer en Delft? Dat ben ik. Ja, ik ben hoogopgeleid ja.
Wauw okeequote:Op maandag 15 december 2014 10:29 schreef greavy het volgende:
De Antwerpse politie staat gereed als de stakingspiketten uit de hand lopen
[ afbeelding ]
In Charleroi schijnt men de sporen inmiddels geblokkeerd hebben, om de enkele werkwillige treinbestuurder te hinderen.....
Ja, laat ik er ook maar niks meer over zeggen inderdaadquote:Op maandag 15 december 2014 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wauw okee
Er is al meer dan genoeg gezegd over onze zuiderburen
edit: En deze vond ik ook wat knullig..twitter:NMBS twitterde op maandag 15-12-2014 om 07:50:36Dit is de situatie in de Belgische stations. Er is geen treinverkeer mogelijk. #NMBS #NationaleStaking #staking15dec http://t.co/aoh71WYAEn reageer retweet
twitter:LPAntwerpen twitterde op maandag 15-12-2014 om 10:00:30#Fietsers, oppassen! We krijgen melding van punaises op het fietspad #Scheldelaan thv Total. @Stad_Antwerpen reageer retweet
Die lange bussen halen hier de rotondes en bochten bij het busstation nietquote:Op maandag 15 december 2014 09:24 schreef JDude het volgende:
Vanmorgen trouwens bijna de trein gemist omdat ik de Arriva-sjeffeur de weg naar station Breda nog moest leren. Leuk, zo'n nieuwe vervoerder.
HOOFDPIJN!!!!!!quote:Op maandag 15 december 2014 11:15 schreef MTL het volgende:
Ik kreeg twee linkjes door-ge-WhatsAppt van het interieur van de Amsterdam - Rotterdam shuttle die dit jaar ergens moet gaan rijden. Schrik niet
https://www.dropbox.com/s/wxwq29rh3xavgwo/IMG_3312.JPG?dl=0
https://www.dropbox.com/s/9lzx5u5tp39kl8l/IMG_3361.JPG
Oorspronkelijke bron, geen idee.
en ondertussen staan in Zwolle de roltrappen klaartwitter:inekevangent twitterde op maandag 15-12-2014 om 10:56:50Station #NijmegenGoffert geopend door o.a. Timo Huges, Hubert Bruls en @HarrietTiemens #mooi http://t.co/gSqh88GGVd reageer retweet
Zwolle - Amersfoort en verder is vooral voor de dagjesmensen, al kunnen de spitstreinen ook best druk zijn, maar minder dan voor de opening van de Hanzelijn. Niet voor niets reed er in het laatste jaar toen een VIRM-14quote:Op maandag 15 december 2014 09:56 schreef b2py het volgende:
[ afbeelding ]
Die VIRM-14 reed niet voor Zwolle - Amersfoort..quote:Op maandag 15 december 2014 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zwolle - Amersfoort en verder is vooral voor de dagjesmensen, al kunnen de spitstreinen ook best druk zijn, maar minder dan voor de opening van de Hanzelijn. Niet voor niets reed er in het laatste jaar toen een VIRM-14
was wel handigquote:Op maandag 15 december 2014 11:51 schreef b2py het volgende:
[..]
Die VIRM-14 reed niet voor Zwolle - Amersfoort..
Godskolere zeg, wat is dat ontzettend lelijk en druk. Welke afgebaggerde graftak verzint zoiets?quote:Op maandag 15 december 2014 11:15 schreef MTL het volgende:
Ik kreeg twee linkjes door-ge-WhatsAppt van het interieur van de Amsterdam - Rotterdam shuttle die dit jaar ergens moet gaan rijden. Schrik niet
https://www.dropbox.com/s/wxwq29rh3xavgwo/IMG_3312.JPG?dl=0
https://www.dropbox.com/s/9lzx5u5tp39kl8l/IMG_3361.JPG
Oorspronkelijke bron, geen idee. Uiteindelijk moet al het ICR materieel dit interieur hebben.
Lijkt wel op dat verschrikkelijke interieur in de ICM 'Er gaat niets boven Groningen'. Daar werd je ook niet vrolijk van.quote:Op maandag 15 december 2014 11:56 schreef James1988 het volgende:
[..]
Godskolere zeg, wat is dat ontzettend lelijk en druk. Welke afgebaggerde graftak verzint zoiets?
Ik zie mezelf staan!quote:Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef boriq het volgende:
Flash, daar is alle gekkigheid wel in Nijmegen Goffert!en ondertussen staan in Zwolle de roltrappen klaartwitter:inekevangent twitterde op maandag 15-12-2014 om 10:56:50Station #NijmegenGoffert geopend door o.a. Timo Huges, Hubert Bruls en @HarrietTiemens #mooi http://t.co/gSqh88GGVd reageer retweet
[ afbeelding ]
via link
De wat? Bezoek je dat de IC Defect mee?quote:Op maandag 15 december 2014 11:15 schreef MTL het volgende:
de Amsterdam - Rotterdam shuttle die dit jaar ergens moet gaan rijden.
Uiteindelijk moet al het ICR materieel dit interieur hebben.
Amersfoort-Zwolle kan anders best druk zijn. Moet soms nog wel even zoeken naar een vrije stoelquote:Op maandag 15 december 2014 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zwolle - Amersfoort en verder is vooral voor de dagjesmensen, al kunnen de spitstreinen ook best druk zijn, maar minder dan voor de opening van de Hanzelijn. Niet voor niets reed er in het laatste jaar toen een VIRM-14
Ja, die 2x/uur Amsterdam-Rotterdam gaat rijden en 2x/uur Amsterdam-Breda. Ergens dit jaar begint men met 1x/uur Amsterdam-Rotterdam, en wordt later 2x/uurquote:Op maandag 15 december 2014 12:16 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De wat? Bezoek je dat de IC Defect mee?
Ze hebben nu ook een nl-websitequote:Op maandag 15 december 2014 11:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oberweissbacher Berg- und Schwarzatalbahn?
Oh ja, kan alleen tijdens kantooruren natuurlijk.quote:Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef boriq het volgende:
Flash, daar is alle gekkigheid wel in Nijmegen Goffert!twitter:inekevangent twitterde op maandag 15-12-2014 om 10:56:50Station #NijmegenGoffert geopend door o.a. Timo Huges, Hubert Bruls en @HarrietTiemens #mooi http://t.co/gSqh88GGVd reageer retweet
Nou inderdaad, hier krijg je spontane epilepsie vanquote:
Ik had toch een stuk meer verwacht, Zwolle - Amersfoort is juist een verbinding voor forensen zou je denken vanwege de snelheidquote:Op maandag 15 december 2014 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het is er druk, maar ook weer niet zo druk dat alles uitpuiltquote:Op maandag 15 december 2014 15:25 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik had toch een stuk meer verwacht, Zwolle - Amersfoort is juist een verbinding voor forensen zou je denken vanwege de snelheid
Het is een potentie he, niet de actuele stand van zaken..quote:Op maandag 15 december 2014 15:25 schreef Viezze het volgende:
[..]
Ik had toch een stuk meer verwacht, Zwolle - Amersfoort is juist een verbinding voor forensen zou je denken vanwege de snelheid
"Staan in de spits hoort er nu eenmaal een beetje bij."quote:Op maandag 15 december 2014 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk kun je stampvolle SGM 5 wel vervangen door SLT 4
Precies. 8 of 10 bakken SLT vervangen door 2x Plan V kan immers ook prima.quote:Op maandag 15 december 2014 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk kun je stampvolle SGM 5 wel vervangen door SLT 4![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |