Hmm ? De meeste chauffeurs zijn gewoon overgenomen.quote:Op maandag 15 december 2014 09:24 schreef JDude het volgende:
Vanmorgen trouwens bijna de trein gemist omdat ik de Arriva-sjeffeur de weg naar station Breda nog moest leren. Leuk, zo'n nieuwe vervoerder.
Ga ik ook doen. Dáág windwegwaaiperrons, te krappe SLT-vierzitjes en gemiste aansluitingen.quote:
Deze ook, ware het niet dat hij voorheen ergens tussen Tilburg, Reusel en Eindhoven ronddieselde en vanmorgen voor het eerst Breda in moest.quote:Op maandag 15 december 2014 09:37 schreef _serial_ het volgende:
Hmm ? De meeste chauffeurs zijn gewoon overgenomen.
is jouw maag alweer eens leeg, berenburg-boii?quote:Op maandag 15 december 2014 09:22 schreef b2py het volgende:
Jij slaat nog geen deuk in een pakkie boter man
Jazekerquote:Op maandag 15 december 2014 09:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is jouw maag alweer eens leeg, berenburg-boii?
Heel interessant, Zeeuwen blijven waar ze zitten of hebben ze daar allemaal een auto en mooie infra-structuur? Interregio is 10x niks, je hebt 1 fatsoenlijke Amsterdam-Eindhoven.quote:Op maandag 15 december 2014 09:56 schreef b2py het volgende:
Vooral hoger opgeleide baat bij nieuwe railverbinding
[ afbeelding ]
Interessant kaartje ook wel, hoe de reisrelaties tussen bepaalde steden zijn.
Bijvoorbeeld, de stroom Dordrecht - Breda, waar iedereen over valt als de IC wegvalt, is echt flinterdun..
Edit: En er wilt ook niemand van Zwolle naar Amersfoort en terug..
Je zult toch maar met de auto onderweg zijn naar de Franse Alpen, sta je daar voor jan joker op een Belgische snelweg.quote:Op maandag 15 december 2014 10:10 schreef greavy het volgende:
In het land zijn ook meerdere snelwegen geblokkeerd door stakingspiketten.
Zie je dat flinterdunne lijntje tussen Deventer en Delft? Dat ben ik. Ja, ik ben hoogopgeleid ja.quote:Op maandag 15 december 2014 09:56 schreef b2py het volgende:
Vooral hoger opgeleide baat bij nieuwe railverbinding
[ afbeelding ]
Interessant kaartje ook wel, hoe de reisrelaties tussen bepaalde steden zijn.
Bijvoorbeeld, de stroom Dordrecht - Breda, waar iedereen over valt als de IC wegvalt, is echt flinterdun..
Edit: En er wilt ook niemand van Zwolle naar Amersfoort en terug..
500 keer per dag?quote:Op maandag 15 december 2014 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zie je dat flinterdunne lijntje tussen Deventer en Delft? Dat ben ik. Ja, ik ben hoogopgeleid ja.
Wauw okeequote:Op maandag 15 december 2014 10:29 schreef greavy het volgende:
De Antwerpse politie staat gereed als de stakingspiketten uit de hand lopen
[ afbeelding ]
In Charleroi schijnt men de sporen inmiddels geblokkeerd hebben, om de enkele werkwillige treinbestuurder te hinderen.....
Ja, laat ik er ook maar niks meer over zeggen inderdaadquote:Op maandag 15 december 2014 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wauw okee
Er is al meer dan genoeg gezegd over onze zuiderburen
edit: En deze vond ik ook wat knullig..twitter:NMBS twitterde op maandag 15-12-2014 om 07:50:36Dit is de situatie in de Belgische stations. Er is geen treinverkeer mogelijk. #NMBS #NationaleStaking #staking15dec http://t.co/aoh71WYAEn reageer retweet
twitter:LPAntwerpen twitterde op maandag 15-12-2014 om 10:00:30#Fietsers, oppassen! We krijgen melding van punaises op het fietspad #Scheldelaan thv Total. @Stad_Antwerpen reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |