quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Sapanustape
Autocorrect maakt daar anusrape van. Wtf Apple, wtf.
Dus....quote:iOS learns your preferred words
Duh.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Goddammit, ik krijg jeuk van die laatste pagina van t vorige topic
Als het aanhoudt ff plakbandje plakkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
dat geloof ik zomaar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
quote:
Ik ga vanavond wel ff met de ductape aan de slagquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als het aanhoudt ff plakbandje plakken
AAAARGH! STOP!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat geloof ik zomaar.
aarsmaden zijn overdraagbaar op het moment dat jij die prolapsen terug naar binnen duwt met je angel
Hij is dood, dus nu kan hij altijd over je schouder meekijken, beetje Bruce Willis verhaal.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe weet Steve waar ik over droom?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je ook informatie over prolapsed anussen? Van vrouwen pls, hoef geen mannen te zien.
SPOILER: Alleen voor Sapstengel! Ik zweer het, niet kijken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef Champy het volgende:
[..]SPOILER: Alleen voor Sapstengel! Ik zweer het, niet kijken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Ik ben verward. Waar kijk ik naar? Lijkt een man, maar met een venusheuvel?SPOILER: Alleen voor Sapstengel! Ik zweer het, niet kijken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILER: Alleen voor Sapstengel! Ik zweer het, niet kijken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch gekeken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben verward. Waar kijk ik naar? Lijkt een man, maar met een venusheuvel?
![]()
![]()
pubic fat 10/10
Is het vet om z'n penis heen gegroeid?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben verward. Waar kijk ik naar? Lijkt een man, maar met een venusheuvel?
yupquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is het vet om z'n penis heen gegroeid?
Nee dan ziet het er anders uit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is het vet om z'n penis heen gegroeid?
Ga dan onderzoeken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee dan ziet het er anders uit.
Dat hij in die plooi zit?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:35 schreef Champy het volgende:
Ik denk dat wat je aan de onderkant zit z'n reet is getuige de spleet die daar loopt
Daar 2 lagen boven z'n buik, dus daar tussenin moet z'n dollootje zitten
Edit: Nog een keer gekeken, weer twijfel. Laat maar
Ja leek het op. Maar bedankt, door je vraag nog een keer gekekenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat hij in die plooi zit?dan sterftie af! Al zal hij niet veel actie hebben.
Profielfoto op Tinderquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:39 schreef Deuce92 het volgende:
Wat ik mij afvraag is wie die foto gemaakt heeft. En waarom?
Neequote:Op vrijdag 12 december 2014 13:28 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey angel, heb jij de boel wel eens laten waxen?
Ik moet denken aan Hans Teeuwen en z'n Kikiquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ga dan onderzoeken.
Haha, onderzoeken. Onder z'n vetrollen zoeken naar z'n penis. Snapje.
[..]Ik zei nog ik hoef geen mannen te zienSPOILER: Alleen voor Sapstengel! Ik zweer het, niet kijken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe weet je zo zeker dat het een man is?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik zei nog ik hoef geen mannen te zien
[..]hahahahSPOILER: Alleen voor Sapstengel! Ik zweer het, niet kijken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahahahaaahahahah
Kijk die behaarde buik en alles, moet wel een man zijn tochquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:58 schreef Champy het volgende:
[..]
Hoe weet je zo zeker dat het een man is?
quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]Wheheheh, ja die ken ik nog wel ja
Ik was meer van de "all day all day, domino dancing!"quote:
ja dat geloof ik wel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was meer van de "all day all day, domini dancing!"
Haha bazennummer is dat welquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat geloof ik wel.
En dan voor de clip zeker. Dat jongetje
ondeugd![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:49 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat geloof ik wel.
En dan voor de clip zeker. Dat jongetje
ondeugd![]()
![]()
God, die middelste jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon Erasure toch
of anders
En deze doet het ook goed
Hey Clumsy_dimaeissman
quote:
Wat geen Sin with Sebastian, Army of Lovers, Alcazar of Electric Six?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:02 schreef Sapstengel het volgende:
Gewoon Erasure toch
of anders
En deze doet het ook goed
Hey Clumsy_dimaeissman
Ik wilde niet teveel posten straks is het verdacht hoeveel gaymuziek ik kenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:24 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wat geen Sin with Sebastian, Army of Lovers, Alcazar of Electric Six?
Als je er maar niet bij zegt dat het "guilty pleasures" van je zijn.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik wilde niet teveel posten straks is het verdacht hoeveel gaymuziek ik ken
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:29 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Als je er maar niet bij zegt dat het "guilty pleasures" van je zijn.
Dat is dan weer het nadeel aan het hetero man zijn. Een vrouw kan gewoon zeggen dat ze dat leuke deuntjes vind.quote:
Schattig! Dat jij als compleet rund nog even aan mij denktquote:
Niet in de ogen aankijken en vooral niet aan je oorlelletje frunniken Henk nu.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:26 schreef fathank het volgende:
Het begint weer lichtelijk homo-erotisch te worden.
he shit, die wilde ik van de week ook linken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:41 schreef Weissman het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=573435196089352
Hey McFXRStengel92
is twerke
hoeveel pillen moet je nemen voordat dit goeie muziek wordtquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Niet in de ogen aankijken en vooral niet aan je oorlelletje frunniken Henk nu.
2x de helft.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:44 schreef seto het volgende:
[..]
hoeveel pillen moet je nemen voordat dit goeie muziek wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |