quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Sapanustape
Autocorrect maakt daar anusrape van. Wtf Apple, wtf.
Dus....quote:iOS learns your preferred words
Duh.quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Goddammit, ik krijg jeuk van die laatste pagina van t vorige topic
Als het aanhoudt ff plakbandje plakkenquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
dat geloof ik zomaar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:21 schreef Ang3l het volgende:
quote:
Ik ga vanavond wel ff met de ductape aan de slagquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Als het aanhoudt ff plakbandje plakken
AAAARGH! STOP!quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat geloof ik zomaar.
aarsmaden zijn overdraagbaar op het moment dat jij die prolapsen terug naar binnen duwt met je angel
Hij is dood, dus nu kan hij altijd over je schouder meekijken, beetje Bruce Willis verhaal.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe weet Steve waar ik over droom?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:55 schreef Sapstengel het volgende:
Heb je ook informatie over prolapsed anussen? Van vrouwen pls, hoef geen mannen te zien.
SPOILER: Alleen voor Sapstengel! Ik zweer het, niet kijken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:29 schreef Champy het volgende:
[..]SPOILER: Alleen voor Sapstengel! Ik zweer het, niet kijken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Ik ben verward. Waar kijk ik naar? Lijkt een man, maar met een venusheuvel?SPOILER: Alleen voor Sapstengel! Ik zweer het, niet kijken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]SPOILER: Alleen voor Sapstengel! Ik zweer het, niet kijken!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch gekeken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben verward. Waar kijk ik naar? Lijkt een man, maar met een venusheuvel?
![]()
![]()
pubic fat 10/10
Is het vet om z'n penis heen gegroeid?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ben verward. Waar kijk ik naar? Lijkt een man, maar met een venusheuvel?
yupquote:Op vrijdag 12 december 2014 13:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Is het vet om z'n penis heen gegroeid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |