jaquote:
ghb aan je telefoonquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:48 schreef madeliefff het volgende:
ik had net een raar gesprek in de trein hoor. Was dit een versiepoging of smalltalk in de trein?
Komt er zo een jongen helemaal gestrest naar me toe met de vraag of hij even mag bellen omdat hij te laat is voor iets. dus ik "eh ja als je maar niet weg rent met mijn telefoon"nou hij bellen. na afloop bedankt hij en prima, klaar. Na een tijd stilte vraagt hij uit het niets waar ik uit moet stappen, vervolgens vraagt hij waar ik werk? wtf wat gaat hem dat aan, dus ik zeg "Amsterdam"en hij "bij de hema?" ik: uh ja bij de hema idd, bij de broodjescorner" en toen toch maar kort verteld wat voor werk ik doe, hij was nog student. Wilt hij ook nog weten bij welk bedrijf ik werk dus ik zeg "EEN bedrijf" hij "is het een groot bedrijf" en heb je er leuke personeelsuitjes"? enfin hij vroeg veel privedingen en aparte dingen in mijn ogen en was heel zenuwachtig.
wat noem jij dan een normale poging?quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ghb aan je telefoon
tot morgen
met een stok horizontaal in je poeperd
normaler dan dit lijkt mequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
wat noem jij dan een normale poging?
"hey, kom je hier vaker, in de trein"?
meh, niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:53 schreef Thezappa het volgende:
[..]
luister beetje queen , trek je dat?
was jij het?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
Haha je zei 'kom je'quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Blackings het volgende:
[..]
vragen waar iemand werkt...quote:
zou dat bellen dan ook onderdeel zijn geweest of moest hij echt bellen ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:51 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ghb aan je telefoon
tot morgen
met een stok horizontaal in je poeperd
ligt meer aan de manier waarop lijkt mijquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef Blackings het volgende:
[..]
vragen waar iemand werkt...
moet niet gekker worden zeg.
Nee, ik denk dat je popo erbij had gehaald als ik tegen je begonnen was te praten.quote:
maakt niet uit , zodra je ghb inademt ga je ko, duurt meestal , incubatietijdquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:54 schreef madeliefff het volgende:
[..]
zou dat bellen dan ook onderdeel zijn geweest of moest hij echt bellen ?
ja ik vond de manier waarop de dingen gezegd werden ook beetje apart, maar dat kan ook door de zenuwen mss zijn gekomen ofzo, dat was me niet heel duidelijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ligt meer aan de manier waarop lijkt mij
k dacht dat ghb alleen lollig was als de ander erbij is wanneer t werktquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
maakt niet uit , zodra je ghb inademt ga je ko, duurt meestal , incubatietijd
ben je gangster?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat je popo erbij had gehaald als ik tegen je begonnen was te praten.
ben jij beetje lekker dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja ik vond de manier waarop de dingen gezegd werden ook beetje apart, maar dat kan ook door de zenuwen mss zijn gekomen ofzo, dat was me niet heel duidelijk
Nee.quote:
leg uit?quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:59 schreef Slaap_Zak het volgende:
Madeliefff... je snapt dat ik verwacht dat je mij als Tatjana kiest he
quote:
volgens mensen die haar gemeet hebben is ze wel lekker jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:02 schreef Blackings het volgende:
maar is maad nu lekker of niet mensen.
al die fok chimeids zijn gewoon boemlelijk volgens mij
wat boeit hetquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:02 schreef Blackings het volgende:
maar is maad nu lekker of niet mensen.
al die fok chimeids zijn gewoon boemlelijk volgens mij
gemeette chimeids op FOKquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
volgens mensen die haar gemeet hebben is ze wel lekker ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |