quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:36 schreef DjinN het volgende:
Keira Knightleys zwangerschap is bevestigd
http://www.dailymail.co.u(...)?ito=social-facebook
Sorry linkje moet ff zo, zit via m'n tel
quote:Keira Knightley is inderdaad in verwachting van haar eerste kindje met haar man James Righton.
Dat heeft de 29-jarige actrice vrijdag via een woordvoerder bevestigd aan de Britse Elle, nadat er al weken geruchten gingen dat ze zwanger is.
Knightley wil verder nog niks kwijt over haar zwangerschap, laat de woordvoerder verder weten. Bronnen vertelden donderdag al aan New York Post dat de actrice ruim drie maanden zwanger zou zijn, maar dat ze dit probeert te verbergen.
"Keira en haar stylisten hebben hun best gedaan haar groeiende buik te verbergen", aldus een insider.
O? Is bekend van wie?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:44 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk!
Rihanna kan bij vermeend zwanger.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:44 schreef DonnaRush het volgende:
Leuk!
Rihanna kan bij vermeend zwanger.
http://hollywoodlife.com/2014/12/09/rihanna-pregnant-first-child/quote:Whoa. A shocking new report claims that Rihanna is carrying her first child — and has already written a new song about the baby.
Could Rihanna, 26, really be pregnant? According to a new report, she’s not only expecting her first child, but she’s already written a new song about her baby.
Not only is Rihanna allegedly pregnant, but she has even laid down some new rules inside of the recording studio to ensure the safety of her baby, reports MediaTakeOut.
The outlet claims they have not one, but TWO sources close to Rihanna claiming that she’s expecting. She has also reportedly banned all smoking inside of her recording studio, which is “unusual” according to the sources.
Rihanna also recently spent time in Barbados with her family, and gushed about being a loving aunt to her adorable little niece. Not to mention, she also posted several pictures of herself snuggling with her niece on Twitter back in Nov. 2014, which are so sweet to see.
Last but not least, the allegedly pregnant Rihanna is even recording a new ballad about the “baby growing inside” of her.
One thing is for sure, if she is pregnant she will be a wonderful, loving mother!
HollywoodLife.com has reached out to Rihanna’s rep for comment and is awaiting response.
Rihanna’s Baby Daddy: Who Could It Be?
So, if this is true and Rihanna is, in fact, pregnant — who could the father be?
Rihanna was last romantically linked to Drake, however, they reportedly parted ways back in May 2014.
Could Rihanna have been hooking up with someone in secret over the past few months?
Nee dat stond er volgens mij niet bij (in de tekst in het vorige topic).quote:
Of Drakequote:Op vrijdag 12 december 2014 16:22 schreef DonnaRush het volgende:
N
[..]
Nee dat stond er volgens mij niet bij (in de tekst in het vorige topic).
Chris Brown is toch nog wel een kanshebber gok ik dan.
Dankjewel!quote:
quote:The big day is here!
Hayden Panettiere revealed that she's given birth to her baby girl!
The actress and her main man, boxer Wladimir Klitschko, welcomed their daughter into the world on Tuesday, and they gave her the beautiful name Kaya!
Their princess weighed in at 7 lbs., 14 oz., measured 20 inches, and is as happy as can be! Hayden said
quote:She's finally popped!
After months of salivating over her fabulous pregnancy style, Kourtney Kardashian has given birth to a happy and health baby boy on Sunday!
And on her first baby boy Mason's fifth birthday too!!!
quote:
Stevie Wonder voor negende keer vader
Het is voor Stevie Wonder de negende keer dat hij vader is geworden. Zijn vriendin Tomeeka Robyn Bracy is bevallen van dochter Nia.
Vorige maand werd bekend dat het gezin van de 64-jarige zanger verder uit zou breiden. Even gingen de geruchten dat het een drieling zou zijn, maar Wonder meldde even later dat er slechts één op komst is. Hij maakte toen ook al de naam van het meisje bekend. "Nia. Het betekent doel", legde de soul-ster uit aan Whoopi Goldberg tijdens een interview voor The View.
Het is het tweede kind met zijn 40-jarige vriendin Tomeeka. Hij heeft nog eens zeven kinderen uit vorige relaties.
Ik heb de Wiki aangepast tot en met nu. De OP kan ik niet meer veranderen helaas.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:02 schreef DjinN het volgende:
Keira Knightly kan overigens naar de zwangere dames verhuisd wordenis al bevestigd
quote:Zweedse prinses Madeleine opnieuw zwanger
Prinses Madeleine en haar man Christopher O'Neill verwachten in de zomer van 2015 hun tweede kindje.
"We zijn erg gelukkig en kijken er naar uit een nieuw familielid te mogen verwelkomen", zegt het stel vrijdag in een verklaring van het Zweedse koningshuis.
De dochter van koning Carl Gustaf trouwde op 8 juni vorig jaar met Christopher O'Neill. Op 20 februari 2014 beviel Madeleine van hun eerste kindje, dochter Leonore.
Al even ja. Een dochter, wordt verwacht in februari.quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh is die alweer aan nr 2 bezig ja
quote:Dax Shepard & Kristen Bell Welcome Baby No. 2: Delta
Congratulations are in order for Dax Shepard and Kristen Bell.
The Parenthood star, 39, and House of Lies actress, 34, welcomed their second child – daughter Delta – on Friday, December 19, they announced via Twitter.
“Delta Bell Shepard is here. She doesn’t look like either Kristen or me, but we’re gonna keep her anyway,” the proud papa announced.
“The estrogen has now hit critical mass! Good luck, Dax. And welcome to the world DELTA BELL SHEPARD,” the actress tweeted.
Baby Delta joins big sister Lincoln, 21 months.
As for any differences with her pregnancy the second around, the Frozen star said it had been “exactly the same.”
She added: “Maybe five percent harder because I chase a toddler, but at the same time, it keeps me active. But yeah, it’s been identical.”
http://www.nu.nl/achterkl(...)vervulling-gaan.htmlquote:Voor Carice van Houten begint de biologische klok te tikken. Ze kijkt ernaar uit om een kind te baren.
Dat zegt ze in gesprek met Story, schrijft Glamorama.
De 38-jarige actrice is echter zeer blij dat ze er naar eigen zeggen nog steeds jong uitziet. "Ik heb het geluk dat ik er iets jonger uitzie dan ik ben", laat Van Houten weten. "En als ik in de spiegel kijk, zie ik soms een meisje van elf."
Toch merkt de vriendin van Kees van Nieuwkerk dat ze ouder wordt en dus een moeder 'moet' worden. "Moeder worden, het begint steeds meer een issue te worden."
Uitdaging
"En eerlijk gezegd moet ik er ook niet aan denken dat mijn kinderwens niet in vervulling zal gaan. De mooiste uitdaging in mijn leven is voor mij kinderen opvoeden. Ik heb ook het gevoel dat het de meest interessante rol is die je in je leven kunt spelen."
Deze zomer werd al bekend dat Van Nieuwkerk de kinderwens van de actrice graag uit wil laten komen. De actrice en de zoon van Matthijs van Nieuwkerk verschenen in oktober 2013 voor het eerst samen op de rode loper.
echt hèquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:47 schreef Njosnavelin het volgende:
"Ik heb het geluk dat ik er iets jonger uitzie dan ik ben", laat Van Houten weten. "En als ik in de spiegel kijk, zie ik soms een meisje van elf."
Ik stel met bij Mathijs een schoonvader rond die heel relaxed is, en zich ook nergens mee bemoeit, helemaal primaquote:Op zaterdag 27 december 2014 12:52 schreef mignonne het volgende:
[..]
echt hèzou ze al zwanger zijn dan, naar goede traditie inmiddels...
en hij is dus 26 en zij 38? En dan Mathijs als je schoonvader *ril*
ik stel me dan vooral iemand voor die het hoogste woord heeft en je constant onderbreekt aan tafelquote:Op zaterdag 27 december 2014 13:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik stel met bij Mathijs een schoonvader rond die heel relaxed is, en zich ook nergens mee bemoeit, helemaal prima![]()
En die vriend ziet er wel oké uit, even googlen voor meer
quote:Ronald de Boer opnieuw vader
Ex-voetbalprof Ronald de Boer wordt voor de vijfde keer vader.
In de FOX-voetbaltalkshow De Tafel van Kees werd hem gevraagd naar zijn gedachten bij 2015. "Een heel sportief jaar met veel succes voor iedereen, wat je doelstellingen ook zijn. Met vooral veel gezondheid en vrolijkheid in de wereld", zegt Ronald.
"En je wordt weer vader hè?", vraagt presentator Kees Jansma. "Ja, klopt", antwoordt Ronald. Jansma geeft nog aan dat het nieuwtje hem is ontglipt. Ronald: "Het is geen geheim meer hoor."
Eind augustus 2013 beviel zijn vriendin Suze van Rozelaar van hun eerste dochter samen: Fenna. De oud-Ajacied heeft drie dochters uit een eerder huwelijk: Brooke, Demi en Maxime.
quote:Op zondag 28 december 2014 22:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)bevallen-van-zoontje
Alicia Keys bevallen van een zoontje genaamd Genesis
Volgens okmagazine heet hun dochter Nova Reign. Leuke naam!quote:Op donderdag 1 januari 2015 23:16 schreef DonnaRush het volgende:
Catelynn (Teen Mom) is vandaag bevallen. Naam nog niet bekend.
quote:
Heel leuk! Het is ze echt gegund!quote:Op vrijdag 2 januari 2015 04:13 schreef Mula het volgende:
[..]
Volgens okmagazine heet hun dochter Nova Reign. Leuke naam!
Ja dat kan wel.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lieke van Lexmond is het gezeur rond haar moederschap zat.
Zo ook het commentaar dat ze fietste met draagzak. Dat is veel veiliger als een maxi cosi wankelig op je bagagedrager stelt ze.
Ok. Ik heb dus nog nooit een mc op een bagagedrager gezien. Volgens mij kan dat ook niet eens
baby-mee nooit van gehoord nee?quote:Op vrijdag 2 januari 2015 10:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
Lieke van Lexmond is het gezeur rond haar moederschap zat.
Zo ook het commentaar dat ze fietste met draagzak. Dat is veel veiliger als een maxi cosi wankelig op je bagagedrager stelt ze.
Ok. Ik heb dus nog nooit een mc op een bagagedrager gezien. Volgens mij kan dat ook niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh en deze in de categorie baas boven baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou me zelf bij beiden niet fijn voelen, maar goed, niet mijn kind.:)
Ideaal! Heb het voor allebei mijn kinderen gebruikt, top-uitvinding.quote:Op vrijdag 2 januari 2015 13:00 schreef Sunshine1982 het volgende:
Baby mee? Ik ga gelijk googelen.
Edit: ik zie de spoiler nuHmmm lijkt mij niks denk ik...
quote:zoesaldana
2 uur geleden
Our boys CY and BOWIE are finally here. #marcoperego and I wanted to thank you for your beautiful wishes and for your patience.
quote:Rapper Macklemore wordt vader. Zijn verloofde Tricia Davis is zwanger.
Dat zeggen anonieme bronnen tegen New York Post.
Macklemore en zijn partner gingen met oud en nieuw met vrienden een vorkje prikken in Las Vegas. Het viel een ooggetuige op dat Tricia een ruimzittende zwarte jurk droeg.
Later gaf de 31-jarige rapper samen met Ryan Lewis een optreden in de nachtclub 1Oak. Tricia dronk geen druppel alcohol. "Iedereen nam een cocktail, maar zij niet."
Babybuikje
Tijdens de show verloor hij Tricia, die ook zijn tourmanager is, geen seconde uit het oog. Toen ze een hand op haar buik legde, was haar babybuikje volgens de bron te zien.
Macklemore en Tricia zijn al acht jaar samen. In januari van 2013 vroeg de artiest haar ten huwelijk. Zijn management heeft nog niet op het gerucht gereageerd.
quote:Op maandag 5 januari 2015 21:56 schreef Lovechild het volgende:
Hier kun je lezen dat Molly Sims een meisje verwacht. En de handigere FOK!er kan de foto die erbij staat dan even naar hier verhuizen
Dat zie je toch duidelijk aan de bolling van haar buik?quote:Op maandag 5 januari 2015 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoe zien jullie dan dat het een meisje is
Die ballon, dat moet een vagina voorstellen. Je ziet de binnenste en buitenste schaamlippen.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:01 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoe zien jullie dan dat het een meisje is
Model/actrice. In NL denk ik vooral bekend van de serie Las Vegas.quote:
ah oke. Volg ik niet.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Model/actrice. In NL denk ik vooral bekend van de serie Las Vegas.
Die serie is ook al 7 jaar geleden gestoptquote:
Dat bedoel ik dus.quote:Op maandag 5 januari 2015 22:18 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die serie is ook al 7 jaar geleden gestopt
http://pagesix.com/2015/0(...)-with-ryan-reynolds/quote:Blake Lively welcomes baby with Ryan Reynolds
By Emily Smith
Blake Lively gave birth to her and Ryan Reynolds’ first child over the holidays, Page Six can exclusively reveal.
The 27-year-old actress gave birth to their child near their home in Bedford, NY, just before the new year. Lively and Reynolds, 37, married in 2012.
The child arrived earlier than expected, but we’re told that mom and baby are both healthy and doing well.
Lively, who has looked stunning as an expectant mom, said in October that pregnancy was a dream come true for her.
She told Us Weekly, “Its something that I’ve always wanted ever since I was a little girl…I knew I wanted to have a lot of kids because I had come from a big family so it was always important to me. So it’s just the excitement of that finally being here.”
A rep for Lively, Leslie Sloane, repeatedly declined to comment, claiming the actress and Reynolds could not be reached.
Dat gebeurt in Amerika zelden, geloof ik.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:46 schreef DonnaRush het volgende:
Waar Nu.nl van maakt dat ze thuis bevallen is.
Dat dacht ik ook. En ' gave birth near their home' betekend mijn inziens ook niet 'thuis bevallen'quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat gebeurt in Amerika zelden, geloof ik.
near their home, dus in de tuin dan?quote:Op dinsdag 6 januari 2015 08:46 schreef DonnaRush het volgende:
Waar Nu.nl van maakt dat ze thuis bevallen is.
quote:Jojanneke van den Berge is zwanger
De EO-presentatrice verscheen maandagavond met een dikke buik in de nieuwe talkshow van Eva Jinek. Tijdens de uitzending vroegen twitteraars zich af of de blondine een kindje verwacht.
Het management bevestigt aan Privé dat er inderdaad een baby op komst is. Jojanneke is inmiddels over de helft van haar zwangerschap.
Jojanneke en haar vriend Thijs Zonneveld zijn al ouders van een dochter, genaamd Fee. De presentatrice start vanavond bij de EO met haar docu Jojanneke in de prostitutie.
quote:Op dinsdag 6 januari 2015 10:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
near their home, dus in de tuin dan?
Ja zo vat ik het ook op. Het plaatselijke ziekenhuis dat vlakbij zit.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 18:13 schreef mignonne het volgende:
[..]either that of op de oprijlaan
![]()
hoe ver was ze dan eigenlijk? Ik lees die "near their home" meer als, ze hadden een ziekenhuis om de hoek ofzo
En het stukje van haar website ook maar even:quote:Nick Lachey weer vader
De Amerikaanse zanger Nick Lachey (41) en zijn Vanessa (34) hebben hun tweede kindje verwelkomd.
Vanessa is maandag bevallen van een kerngezonde dochter die voluit Brooklyn Elisabeth Lachey heet.
"Ze is er! (...) Ze heeft nu al onze harten gestolen", zo laat de dolgelukkige moeder weten. "Ik heb heel lang van dit moment gedroomd. Ik kan niet omschrijven hoe het voelde toen ik haar voor het eerst in mijn armen had."
Brooklyn Elisabeth is het het zusje van de 2-jarige Camden John.
quote:Proud Parents: Baby Girl Lachey is Here!
She’s HERE!!!! Nick, Camden and I are SO excited to announce the birth of our sweet, beautiful baby girl, Brooklyn Elisabeth Lachey! She was born January 5th, 2015 at 5:17pm. She weighed in at 7 pounds 15 ounces, is 21 inches long and has already won over all of our hearts.
I have been dreaming of this moment for as long as I can remember, the day I was going to meet my little girl. A friend recently told me how magical today was going to be because it’s the day I would meet my best friend. I can’t even begin to tell you how it felt to hold her in my arms for the very first time. Mommy, Daddy and big brother Cam love you so much already, Brooklyn!
Thank you to everyone for your love and support, it means so much to our family.
Xx,
The Lacheys
Ze schijnt Violet te heten, volgens een medewerker in het ziekenhuis die het blijkbaar haar taak vond dat op Twitter te zetten.quote:Op dinsdag 6 januari 2015 06:35 schreef Mariposas het volgende:
[..]
http://pagesix.com/2015/0(...)-with-ryan-reynolds/
Verloofdequote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef bloempje-moi het volgende:
Vriendin van Benedict?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is nu ook bevestigd (zit mobiel dus kopiëren/plakken lukt ff slecht)quote:Op woensdag 7 januari 2015 12:52 schreef bloempje-moi het volgende:
Vriendin van Benedict?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:59 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ik wil niemand verdrietiger maken dan strikt noodzakelijk is.
Vind hem ook maar niksquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]hebben we het over die Benedict?
brrrrrr wat een creep vind ik dat
Sinds ik ergens zag dattie op Butthead lijkt kan ik dat niet meer 'ontzien'. Kan hem met de beste wil van de wereld geen mooie man vinden.quote:
Ik ken een paar mensen die daar anders over denken. Ik vind er wat betreft uiterlijk ook weinig aan.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:47 schreef Spees_Eend het volgende:
quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:35 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Sinds ik ergens zag dattie op Butthead lijkt kan ik dat niet meer 'ontzien'. Kan hem met de beste wil van de wereld geen mooie man vinden.
[ afbeelding ]
Ken heel die vent niet maar ik vind het totaal geen aantrekkelijke man.quote:Op donderdag 8 januari 2015 07:47 schreef Spees_Eend het volgende:
what has been seen...quote:Op donderdag 8 januari 2015 08:35 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Sinds ik ergens zag dattie op Butthead lijkt kan ik dat niet meer 'ontzien'. Kan hem met de beste wil van de wereld geen mooie man vinden.
[ afbeelding ]
Zo, die zet er vaart achter, ik lees dat ze eind november pas haar eerste heeft gekregenquote:Op donderdag 8 januari 2015 07:32 schreef DonnaRush het volgende:
Jennifer Love Hewitt verwacht de tweede
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |