Mag houthakker wel?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:43 schreef Pandaplint het volgende:
Ik wil niet meer als lustobject gezien worden, Muis!
Oh!quote:
Mad?quote:
Dat is bij jou hetzelfde. Gaat puur om het uiterlijkquote:
hoiquote:
Vorig jaar was get lucky volgens mij de song van het jaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef themauster het volgende:
Wordt Happy van Pharrel niet song van het jaar? of was dat vorig jaar al? Want hij werdt gister bij de BBC uitgeroepen tot song van het jaar en ik dacht dat gebeurt morgen bij ons.
Dan jij ken je mij niet goed genoeg...quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is bij jou hetzelfde. Gaat puur om het uiterlijk
Jij ook fijn weekendquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga weg.
Eerst Tilburg, dan Groningen,
Fijn weekend allen
Groningenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga weg.
Fijn weekend allen
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga weg.
Fijn weekend allen
Ah zag het net inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vorig jaar was get lucky volgens mij de song van het jaar
Groningenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga weg.
Fijn weekend allen
Het is de laatste keer, het kan wel deze keerquote:
Geen idee. Ik moet vanmiddag pas werken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoeveel gnarp sets zijn er al afgerekend vandaag
Gekdomquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:53 schreef HarveySpecter het volgende:
Misschien een heeeele domme vraag, maar wie gaat Claudia eigenlijk vervangen?
verdikkemequote:Op vrijdag 12 december 2014 11:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee. Ik moet vanmiddag pas werken.
Nee, serieus?quote:
Ja dit was eens een keertje een serieuze post.quote:
ik hou niet van hontenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, serieus?
Dan hoor ik veel liever Claudia.
Maar ik ken echt al die namen nog niet hoorquote:
Harvey, aangenaam!quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar ik ken echt al die namen nog niet hoor
PAXquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar ik ken echt al die namen nog niet hoor
De allerlaatste keerquote:
kwam hier vorig jaar uit, dus dingt niet mee, goddankquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef themauster het volgende:
Wordt Happy van Pharrel niet song van het jaar? of was dat vorig jaar al? Want hij werdt gister bij de BBC uitgeroepen tot song van het jaar en ik dacht dat gebeurt morgen bij ons.
Ik ben het met je eens. Maar dan in andere woorden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:58 schreef alors het volgende:
Laatste keer luisteren op vrijdagmiddag. Die aids van Ekdom trek ik niet.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:58 schreef alors het volgende:
Laatste keer luisteren op vrijdagmiddag. Die aids van Ekdom trek ik niet.
Dit dus, ik vind zijn middagshow een verademing met de rest van de middag shows op de Nederlandse radio.quote:
Ik zal mij inhouden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit dus, ik vind zijn middagshow een verademing met de rest van de middag shows op de Nederlandse radio.
Ik wil Stenders eetvermaak weer terugquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit dus, ik vind zijn middagshow een verademing met de rest van de middag shows op de Nederlandse radio.
Eens. Maar ik trek Giel de laatste tijd voor geen meterquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe de rest van de middagshows klinken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Amen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik wil Stenders eetvermaak weer terug
We kunnen wel een 3FM-topic bingo makenquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:05 schreef rubbereend het volgende:
Ja laten we weer de Ekdom-discussie doen
Stoere boi alertquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:08 schreef HarveySpecter het volgende:
Jezus wat een homo
'Dankjewel Claudia voor al die jaren muziek'
Godverdomme.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:08 schreef HarveySpecter het volgende:
Jezus wat een homo
'Dankjewel Claudia voor al die jaren muziek'
Luister je niet per ongeluk naar z'n podcasts?quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Ah ok. Gelukkigquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:10 schreef minthy het volgende:
@Muis; nee, geen winkel van binnen gezien deze week. Ik heb goede neusspray gehaald bij de apotheek, bijna klachtenvrij
Muzikaal wel.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Hij draait relatief goede muziek tov Giel en Domien.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor Dr. Pop en vlak de lunchboxen niet uit. Unieke muziek.
twitter:Tijgerlely53 twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 12:09:26Waarom in godsnaam 3 uur Claudia? Hoepel toch op mens! #zap #3fm reageer retweet
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik heb hele lekkere worst (en broodjes)
quote:
Ik heb trouwens ook worstenbroodjes.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:10 schreef minthy het volgende:
@Muis; nee, geen winkel van binnen gezien deze week. Ik heb goede neusspray gehaald bij de apotheek, bijna klachtenvrij
Ik vind een wandeling of een gesprek veel interessanter.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook worstenbroodjes.
Ambrosius.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:Tijgerlely53 twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 12:09:26Waarom in godsnaam 3 uur Claudia? Hoepel toch op mens! #zap #3fm reageer retweet
twitter:3FM_Fanaat twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 12:13:44Pfff hoor haar weer eens met haar grote ego die @claudiadebreij !! Nou fantastisch gedaan, maar blij dat je oppleurt! #3fm #claudiadrop reageer retweet
gelukkig zijn er nog mensen die het opzoeken en delenquote:
Ik ben er nog niet over uit wat triester isquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:22 schreef rubbereend het volgende:
[..]
gelukkig zijn er nog mensen die het opzoeken en delen
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
R&P / Opdringerige vriendin
Escalatie potentie is aanwezig
quote:Zowel in mijn familiezweer
Een beetje.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:46 schreef rubbereend het volgende:
Roel, vind je Claudia niet zo leuk ofzo?
Roel heeft weer zuurdesem als lunch gehad.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:46 schreef rubbereend het volgende:
Roel, vind je Claudia niet zo leuk ofzo?
Dat ben ik NU wel aan het eten jaquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Roel heeft weer zuurdesem als lunch gehad.
zuurdesem crackers van Wasa, genot.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Roel heeft weer zuurdesem als lunch gehad.
Pownews het programma stopt. Powned de omroep niet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
als Powned er mee op houd denk ik wel
Houdt Powned er mee op dan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgend jaar neem ik aan, of hebben ze voldoende leden?quote:
Het is hier of tv aan of radio aan, want mijn goede laptop is kapot. Ik heb een laptop uit het jaar 0 geleend. Daar kan ik 1 internetpagina open hebben en 1 word document. Bij spotify of youtube loopt hij vast.quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
De muziek is wel top.
Ik ben trouwens vast de enige die de svhj gaat luisteren?
Betaalt Danny een beetje goed?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef rubbereend het volgende:
Ja, handig 7 dorpen hier in de gemeente. Gaat de gemeente dan overal vuurwerk afsteken?bovendien wil ik helemaal niet dat mijn belastingcenten daaraan opgaan
voor negatieve notes krijg ik geld, positieve notes kosten me geldquote:
Ik vraag me ook af wie hier voor ondervraagd zijn, ik geloof niemand van onder de 30.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:02 schreef rubbereend het volgende:
Ja, handig 7 dorpen hier in de gemeente. Gaat de gemeente dan overal vuurwerk afsteken?bovendien wil ik helemaal niet dat mijn belastingcenten daaraan opgaan
Maar wel openbaar op youtube zettenquote:
Sodiemietersquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
voor negatieve notes krijg ik geld, positieve notes kosten me geld
Godverquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:04 schreef Evertjan het volgende:
wel jammer dat er geen ander programma voor Claudia terugkomt. Was altijd wel een leuke afwisseling op de normale programmering die 2 uurtjes VARA radio op de vrijdagmiddag. Zelfde geld voor Robradio trouwens
Echt waar!?quote:Op vrijdag 12 december 2014 13:06 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ze mogen daar op de amsterdam zuidas helemaal niet rijdenquote:
met de camera mag allesquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ze mogen daar op de amsterdam zuidas helemaal niet rijden
Dus als ik Minthy ga versieren levert jou dat geld op?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden!quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dus als ik Minthy ga versieren levert jou dat geld op?
Leuk programma lijkt me... Ben wel benieuwd.quote:
per permban word ik niet betaaldquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dan heb je opeens noten op je zang.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is eigenlijk de consequentie van notes krijgen?
Ik moest lachen. Bedankt voor deze vrolijke noot.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan heb je opeens noten op je zang.
xD
Aardig programma. Maar man man man wat chaotisch geflimd.quote:
niks, het zijn gewoon een soort van aantekeningen van mods om bepaald verkeerd/storend of verboden gedrag bij te houden. En zo kunnen we zien of een user dat vaker doet. Daarom moet je nooit waarde hechten aan een losse notequote:Op vrijdag 12 december 2014 14:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat is eigenlijk de consequentie van notes krijgen?
Hoe weet je dat?quote:
Ik ben potverjandriedubbeltjes geen kerstboom!quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:09 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik als vuurwerkliefhebber wil graag ook wat over zeggen:quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Voor mij hoeft vuurwerk niet.
1) ongelukken en gewonden zowel voor mens als dier
2) geluidsoverlast
3) de bende die het geeft en niemand die zich geroepen voelt om het op te ruimen
4) de hoeveelheid CO2 die de lucht in gaat
En er zijn vast nog wel meer punten...
Als er vuurwerkshows komen dan zijn een boel van deze punten opgelost of verminderd. Ik ben voor of gewoon complete afschaffing van vuurwerk.
Maarja ik vind Oud & Nieuw sowieso een beetje een raar feest. Vieren dat je een nieuwe kalender en agenda mag gebruiken
Nergenstwitter:wilbertmutsaers twitterde op vrijdag 12-12-2014 om 14:23:42De dag die je wist dat zou komen snif, laatste uitzending @claudiadebreij op #3FM Waar gaan we dat standbeeld zetten. http://t.co/eGQ3F5FlQG reageer retweet
Bij wie niet dan?quote:
quote:
Ekstra Weekend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Waar niet dan?
Stoppen meer programma's? (lees: is er een reorganisatie ofzo?)
Wees blij dat je geen Apple ding hebt. Je moet eerst 50¤ betalen om überhaupt geholpen te worden en dan misschien krijg je je laptop terug, of een ander als iets stuk is.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo even heel boos klantenservice van bol bellen. Mijn defect van mijn laptop valt niet onder fabrieksgarantie. Als ik mijn laptop terug wil moet ik 20 euro betalen omdat iemand er na heeft gekeken. Slaat allemaal nergens op. Er is een plastic dingetje kapot! Als ik wist dat het niet onder garantie viel dan had ik hem nooit opgestuurd.
Echt...
/liefdagboek
Ik vind het gewoon schandalig dat ik 20 euro moet betalen voor een defect wat duidelijk aan de buitenkant te zien is. Ik vind dat geen klantenservice maar naaierij. En ze hebben nooit gezegd dat als het niet te maken is of buiten de garantie valt dat je dan 20 euro moet betalen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Wees blij dat je geen Apple ding hebt. Je moet eerst 50¤ betalen om überhaupt geholpen te worden en dan misschien krijg je je laptop terug, of een ander als iets stuk is.
Joh hij kan nauwelijks meer zingen manquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:31 schreef TheVulture het volgende:
Van wanneer is deze versie, want Thé mag ziek zijn maar dit klinkt nergens naar
soms worden er ook lieve dingen in notes gezetquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niks, het zijn gewoon een soort van aantekeningen van mods om bepaald verkeerd/storend of verboden gedrag bij te houden. En zo kunnen we zien of een user dat vaker doet. Daarom moet je nooit waarde hechten aan een losse note
Ligt aan je smaak ik vind de Beatles versie mooier.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die cover van dat bandje uit liverpool is veel minder door die waardeloze drummer.
niet betalenquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga zo even heel boos klantenservice van bol bellen. Mijn defect van mijn laptop valt niet onder fabrieksgarantie. Als ik mijn laptop terug wil moet ik 20 euro betalen omdat iemand er na heeft gekeken. Slaat allemaal nergens op. Er is een plastic dingetje kapot! Als ik wist dat het niet onder garantie viel dan had ik hem nooit opgestuurd.
Echt...
/liefdagboek
Dan krijg ik mijn laptop niet terugquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
niet betalen
Xd
Grgr de deurwaarder
Had ff niet in de gaten dat het live wasquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joh hij kan nauwelijks meer zingen man
Dotan?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
De liedjes die ze hebben bij de klantenservice
Eerst dat liedje van Pink met die gast van Fun: we're not broken but bend. En daarna Justin Bieber met WIll.I.Am: I'm alive.quote:
Tolhuistuinquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:01 schreef Qunix het volgende:
Giel heeft een baard?
Hij loopt nu in een zwart pak daaro?
En waar zijn ze in Amsterdam?
je maakt wel reclame in je post met die hyperlinkquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:09 schreef ieniminimuis het volgende:
zo bol.com is een goede klant kwijt
laten ze die cadeaubon ook maar in hun reet stoppen
Ik heb tegen de klantenservice gezegd dat de cadeaubon niet hoef aangezien ik toch niets meer bij bol ging bestellen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:20 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
je maakt wel reclame in je post met die hyperlink
Oh en paas mij die kortingsbon dan
Ps. Nooit meer elektronica bij bol kopen.
Dat zal ze leren!quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb tegen de klantenservice gezegd dat de cadeaubon niet hoef aangezien ik toch niets meer bij bol ging bestellen.
doozquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb tegen de klantenservice gezegd dat de cadeaubon niet hoef aangezien ik toch niets meer bij bol ging bestellen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal wel account gekopppeld zijnquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dooz
Had je iemand kado moeten doen
dunnowquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zal wel account gekopppeld zijn
Denken dat een cadeaubon had gekregen van 20 euroquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dunnow
Alsnog, je had een boek voor die ¤20 kunnen kopen.
Nu betaal je die ¤20 voor niks! Niet de meest handige actie.
oh zo begreep ik het.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Denken dat een cadeaubon had gekregen van 20 euro
Zal wel 5 euro geweest zijn.
Niet als je er nooit meer wat besteldquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oh zo begreep ik het.
¤5 is ook mooi verdient!!!!1!!!1111
Je moet even met wolfrolf de t en de d omruilenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet als je er nooit meer wat besteld
Maar ze zullen nog wel proberen om het goed te maken.
xdquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:41 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet even met wolfrolf de t en de d omruilen
quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:41 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet even met wolfrolf de t en de d omruilen
Da's kut.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al mijn afstudeerverzoeken zijn afgewezenDit gaat wel een probleem worden nu.
Meer verzoeken versturen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog een maand.. met kerst erbij ed. En ik heb best veel mails, telefoontjes gestuurd ed maar alles afgewezen. Heb nu helemaal niets meer. Dus moet echt van voren af aan beginnenquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Da's kut.
Volgens mij valt vrijdag de 13de deze maand een dag te vroeg.
Laat de dag maar gauw over zijn.
Ruimte is op qua bedrijven die aansluiten op wat ik nodig heb voor masterinstroom. Dus dit geintje kost me een jaar. Dan toch maar 2e bachelor denk ik.quote:
Buiten je omgeving zoeken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ruimte is op qua bedrijven die aansluiten op wat ik nodig heb voor masterinstroom. Dus dit geintje kost me een jaar. Dan toch maar 2e bachelor denk ik.
Al genetwerkt op social media?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog een maand.. met kerst erbij ed. En ik heb best veel mails, telefoontjes gestuurd ed maar alles afgewezen. Heb nu helemaal niets meer. Dus moet echt van voren af aan beginnen
Ik zoek op een straal van 40 km. Dus dan neem ik het al best ruim. Ik kan moeilijk elke dag naar Amsterdam..quote:
Hoewel ik geen idee heb wat dit precies betekent, balen man. Succes!quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tja maar wat heb je dan liever? Iets verder reizen of een jaar later afstuderen?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zoek op een straal van 40 km. Dus dan neem ik het al best ruim. Ik kan moeilijk elke dag naar Amsterdam..
Natuurlijk reis ik liever verder dan een jaar later, maar ik heb geen auto ofzo, dus ik ben aangewezen op OV-bereikbaarheid.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tja maar wat heb je dan liever? Iets verder reizen of een jaar later afstuderen?
de NS heeft nooit vertraging dus ik zie het issue nietquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Natuurlijk reis ik liever verder dan een jaar later, maar ik heb geen auto ofzo, dus ik ben aangewezen op OV-bereikbaarheid.
Wat soms best wel naadje is.
quote:
Laatste uur met Dotan op 1quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:51 schreef alors het volgende:
Begon het altijd al zo vroeg? Nee toch? Maar goed dit eerst stuk is dan nog wel leuk. De hitjes met Rooshoef ik niet te horen.
Hoeft ook niet dat doet Stenders dit jaar.quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:51 schreef alors het volgende:
Begon het altijd al zo vroeg? Nee toch? Maar goed dit eerst stuk is dan nog wel leuk. De hitjes met Rooshoef ik niet te horen.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoeft ook niet dat doet Stenders dit jaar.
Beter gaat hij haten op alle muziek die hij kut vindtquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoeft ook niet dat doet Stenders dit jaar.
Fixed.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:13 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Aardig rood blouseje. Maar man man man wat jammer dat die vent zo vaak in beeld is.
Hollandse nieuwe is daar veel geschikter voor inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom zijn nummers van Nederlandse middelmaat zoals Jacqueline Govaert toch zo vaak 3FM Megahit?
Jammer. 3FM zou zichzelf serieuzer moeten nemen wat goede nieuwe muziek betreft.
Omdat die middelmaat het themalied mag maken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:13 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom zijn nummers van Nederlandse middelmaat zoals Jacqueline Govaert toch zo vaak 3FM Megahit?
Jammer. 3FM zou zichzelf serieuzer moeten nemen wat goede nieuwe muziek betreft.
Beter dan Home.quote:
Eat sleep rave repeat, daar heb ik echt een broertje dotanquote:
Ja, maar die zou ik bij voorkeur niet gebruiken de komende periode.quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Eat sleep rave repeat, daar heb ik echt een broertje dotan![]()
![]()
![]()
Heb je trouwens een OV kaart?
Omdat quoten kan.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom dit?![]()
Luistert er eigenlijk nog iemand?
Op 3voor12.nl wordt de lijst geupdatetquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee.
Is er al een pdf met de lijst oid of komt dat pas na afloop?
oktober 2013 - oktober 2014quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:37 schreef richolio het volgende:
Ik dacht trouwens dat dit alleen 2014 zou zijn, maar er staan ook nummers van 2013 in?
Ahaquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
oktober 2013 - oktober 2014
Every Kingdom is denk ik ook moeilijk te overtreffen. Staat nog steeds heeul hoog bij mijn lievelings albumsquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:46 schreef ieniminimuis het volgende:
Ben Howard
Al is zijn 1ste beter dan zijn 2de.
Die nemen de uitzending van morgen op denk ik. Morgenavond is er een tv registratie van de song van het jaar op NPO 3.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:01 schreef ddx het volgende:
Waarom doet Rob dit eigenlijk, normaal laat hij dit toch gewoon over aan Roos of Michiel zou je zeggen ?
Huh wat is er?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alt-J wordt gewoon in de reet genomen dus
Werden een minuut gedraaid.quote:
Best jammer idd.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werden een minuut gedraaid.
Wat een aidsliedje..quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Werden een minuut gedraaid.
De albumversiequote:Op vrijdag 12 december 2014 22:29 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar dan is dit dus ook echt een prachtig nummer!
1. Dotanquote:
Dat zou wel een tegenvaller zijn. Alhoewel take me to church ook wel heel hoog van mij mag staan. Mumford & Sons hebben trouwens toch al lange tijd niets uitgebracht?quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1. Dotan
2. Hozier
Sowieso
Op 3 zal ook wel zoiets staan. Mumford and Sons ofzo
Meh, geen idee dan. Het is gewoon de 3fm song van het jaar iig, weinig 3voor12 meer aan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat zou wel een tegenvaller zijn. Alhoewel take me to church ook wel heel hoog van mij mag staan. Mumford & Sons hebben trouwens toch al lange tijd niets uitgebracht?
Ja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:41 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Het is het volk dat stemt? Niet een dj prijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |