Ik heb nu ongeveer 10 maanden een relatie met een erg liefdevol meisje. Echter is er één probleem wat al vanaf begin af aan blijft terugkomen. Zij is super opdringerig. Dit bedoel ik niet in de vorm van 'claimen', maar eigenlijk juist het tegenover gestelde heb ik het idee.
Zij wil overal maar dan ook echt óveral bij betrokken worden.
Zowel in mijn familiesfeer als in mijn vriendenkring. Ze wil samen sporten, zoveel mogelijk samen slapen, afspreken etc.
Ook zoekt zij de hele dag contact met mij als ik aan het werk ben, op school zit, met vrienden ben of whatever. Dan leunt zij heel erg op mij met haar 'problemen' en andere vrouwendingen, terwijl ik er op dat moment gewoon echt geen tijd voor heb en andere dingen aan mijn hoofd heb met werk en school. Dit voelt zij absoluut niet aan en blijft gewoon doordrammen om aandacht (positief of negatief).
Nu ik in mijn afstudeerjaar zit begint dit gedrag steeds meer mijn dagelijks leven te belemmeren, omdat ik hierdoor altijd met haar bezig ben en mijn prestaties op school en werk hierdoor beïnvloed worden. Ze heeft totaal geen zelfreflectie en blijft doorgaan totdat het lijdt tot woordenwisselingen en/of ruzie's.
Wanneer wij samen zijn en ik soms moe of uitgeput ben van mijn dag (draai met werk en school ongeveer 50 á 60 uur per week) blijft zij aan mij trekken, letterlijk en figuurlijk, en kom ik gewoon niet tot rust.
Het is de laatste weken zelfs zo dat het echt een opluchting voor me is om een avondje alleen te zijn, zodat ik gewoon kan bijkomen en bijtanken, zonder haar te hoeven entertainen.
Echter hou ik erg veel van haar, ze is een heel liefdevol en warm persoon, maar dit begint gewoon zijn tol te eisen. Merk ook dat ik steeds minder van haar kan hebben en de situatie eerder verslechterd dan verbeterd.
Heb het er al meerdere keren met haar over gehad dat ik het gewoon druk heb en dat ze een stapje terug moet doen etc. maar na een week of minder is de situatie weer terug bij af.
Als iemand een tip of ervaring heeft die hij/zij met mij wil delen zal ik dit erg waarderen, want ik wil graag verder met haar, maar ik zie, als haar gedrag niet veranderd, gewoon geen toekomst in onze relatie
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2014 12:29:58 (familiezweer...) ]