Mag houthakker wel?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:43 schreef Pandaplint het volgende:
Ik wil niet meer als lustobject gezien worden, Muis!
Oh!quote:
Mad?quote:
Dat is bij jou hetzelfde. Gaat puur om het uiterlijkquote:
hoiquote:
Vorig jaar was get lucky volgens mij de song van het jaarquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef themauster het volgende:
Wordt Happy van Pharrel niet song van het jaar? of was dat vorig jaar al? Want hij werdt gister bij de BBC uitgeroepen tot song van het jaar en ik dacht dat gebeurt morgen bij ons.
Dan jij ken je mij niet goed genoeg...quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is bij jou hetzelfde. Gaat puur om het uiterlijk
Jij ook fijn weekendquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga weg.
Eerst Tilburg, dan Groningen,
Fijn weekend allen
Groningenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga weg.
Fijn weekend allen
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga weg.
Fijn weekend allen
Ah zag het net inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:49 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Vorig jaar was get lucky volgens mij de song van het jaar
Groningenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga weg.
Fijn weekend allen
Het is de laatste keer, het kan wel deze keerquote:
Geen idee. Ik moet vanmiddag pas werken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
hoeveel gnarp sets zijn er al afgerekend vandaag
Gekdomquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:53 schreef HarveySpecter het volgende:
Misschien een heeeele domme vraag, maar wie gaat Claudia eigenlijk vervangen?
verdikkemequote:Op vrijdag 12 december 2014 11:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Geen idee. Ik moet vanmiddag pas werken.
Nee, serieus?quote:
Ja dit was eens een keertje een serieuze post.quote:
ik hou niet van hontenquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:54 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, serieus?
Dan hoor ik veel liever Claudia.
Maar ik ken echt al die namen nog niet hoorquote:
Harvey, aangenaam!quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar ik ken echt al die namen nog niet hoor
PAXquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:55 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Maar ik ken echt al die namen nog niet hoor
De allerlaatste keerquote:
kwam hier vorig jaar uit, dus dingt niet mee, goddankquote:Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef themauster het volgende:
Wordt Happy van Pharrel niet song van het jaar? of was dat vorig jaar al? Want hij werdt gister bij de BBC uitgeroepen tot song van het jaar en ik dacht dat gebeurt morgen bij ons.
Ik ben het met je eens. Maar dan in andere woorden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:58 schreef alors het volgende:
Laatste keer luisteren op vrijdagmiddag. Die aids van Ekdom trek ik niet.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:58 schreef alors het volgende:
Laatste keer luisteren op vrijdagmiddag. Die aids van Ekdom trek ik niet.
Dit dus, ik vind zijn middagshow een verademing met de rest van de middag shows op de Nederlandse radio.quote:
Ik zal mij inhouden.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit dus, ik vind zijn middagshow een verademing met de rest van de middag shows op de Nederlandse radio.
Ik wil Stenders eetvermaak weer terugquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Dit dus, ik vind zijn middagshow een verademing met de rest van de middag shows op de Nederlandse radio.
Eens. Maar ik trek Giel de laatste tijd voor geen meterquote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Dan wil ik niet weten hoe de rest van de middagshows klinken.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef themauster het volgende:
[..]
Amen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:04 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik wil Stenders eetvermaak weer terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |