Dat wist ik ook niet. Beiden aan de botox e.d.?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wist helemaal niet dat zij een stel waren (Nick uit B&B en Heather Locklear). En waarom zien ze er niet uit als zichzelf?
[ afbeelding ]
Ik vind 'em ook woest aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:19 schreef kissaa het volgende:
Ik vind/vond Jack Wagner wel een smakelijk uitziende man.
Ze waren in Melrose Place een koppel ook. Grappig dat ze het nu irl tig jaar later ook zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wist helemaal niet dat zij een stel waren (Nick uit B&B en Heather Locklear). En waarom zien ze er niet uit als zichzelf?
[ afbeelding ]
In 2012 was de verloving met Heather voorbij.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 06:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze waren in Melrose Place een koppel ook. Grappig dat ze het nu irl tig jaar later ook zijn
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:49 schreef laracroftonline het volgende:
Nog maar paar weken steffy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waardeloos weer iddquote:
Vind ik de zwart witte foto van Jack het leukste. Onherkenbaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Oude foto's van Nick Marone (Jack Wagner).
Nee ik weer nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:19 schreef kissaa het volgende:
Ik vind/vond Jack Wagner wel een smakelijk uitziende man.
.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:27 schreef Dotteke het volgende:
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
.Blijkbaar had ook geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Hahaha😀😘quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:09 schreef kissaa het volgende:
Ik weet het, jij vindt Bill Spencer leuk en ik dan weer niet. Krijgen we ook geen ruzie
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:50 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bill Spencer, huuuu. Team Nick!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:09 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik weet het, jij vindt Bill Spencer leuk en ik dan weer niet. Krijgen we ook geen ruzieI make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik begrijp het. Even de kampen indelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze bedoeld mij dat ik Bill leuker vind👍
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Team Billquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp het. Even de kampen indelen.![]()
![]()
![]()
Klote dokter. Zo moeilijk doen om het Liam te vertellen.Uitstellen en vaag doen.
Toch team Liam en Steffie. Zonde voor ze.![]()
![]()
Ik denk enkel 'boontje komt om zijn loontje'.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:46 schreef vencodark het volgende:
Toch team Liam en Steffie. Zonde voor ze.
Fake wedding, alles geboycot en dan een oeps-zwangerschap.
En dat je zo op je motor stapt is ook wel slim
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:32 schreef maryen65 het volgende:
[..]Niet de spoiler lezen als je niet verder wilt weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet de spoiler lezen als je niet verder wilt weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:02 schreef Marrije het volgende:
[..][/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke we zullen zien, vind het momenteel een beetje langdradig worden mag wel eens iets vernieuwends gebeuren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:32 schreef maryen65 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke we zullen zien, vind het momenteel een beetje langdradig worden mag wel eens iets vernieuwends gebeurenquote:
[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oke we zullen zien, vind het momenteel een beetje langdradig worden mag wel eens iets vernieuwends gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha, zou Eric erin meegaan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:16 schreef vencodark het volgende:
Geloof dat Brooke nu echt d'r verstand verloren is.
Wat een teringwijf.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha, doelde op je mislukte spoilerquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hij wil er niet aan beginnen.
Weg met die drama aub![]()
![]()
Ja dat was te laat😒quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Haha, doelde op je mislukte spoiler
Weg met die drama aub![]()
Wat is er gebeurt? Ik kon niet kijkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Haha, zou Eric erin meegaan?Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
Het was gisteren One Big Happy Family met Rick en Bridget... Het leek erop dat Eric wel het spelletje meespeelt.. Hoe krijgt ze het ook steeds weer voorelkaar...quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Haha, zou Eric erin meegaan?Ook leeg![]()
Brooke is zwanger van Bill, maar om haar zusje te sparen wil ze vertellen dat Eric de vader is...quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:24 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt? Ik kon niet kijkenOok leeg![]()
Oei daar zal Taylor blij mee zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Brooke is zwanger van Bill, maar om haar zusje te sparen wil ze vertellen dat Eric de vader is...
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
Zo snel als mogelijk een nieuwe zwangerschap, zo snel als mogelijk verder met je leven, en zo snel als mogelijk een baby voor de leegte.
Chapeau Taylor. Wat een advies van een therapeuteNa twee dagen moet Steffie maar uit haar rouwproces.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ze moet wel, want aan andere emoties kan ze geen uitdrukking meer geven door haar verbouwde gezicht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:01 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Oei daar zal Taylor blij mee zijn
Ik vind het haast sneu om te zien dat ze nauwelijks kan acteren dat ze verdrietig is om de miskraam van d'r dochter.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Echt hè.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Zo snel als mogelijk een nieuwe zwangerschap, zo snel als mogelijk verder met je leven, en zo snel als mogelijk een baby voor de leegte.
Chapeau Taylor. Wat een advies van een therapeuteNa twee dagen moet Steffie maar uit haar rouwproces.
![]()
Om kapot aan te ergeren.
En Hope ook die gelijk weer achter Liam aan gaat. Totaal geen schaamte, precies als d'r moeder.![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze moet wel, want aan andere emoties kan ze geen uitdrukking meer geven door haar verbouwde gezicht.
Ik vind het haast sneu om te zien dat ze nauwelijks kan acteren dat ze verdrietig is om de miskraam van d'r dochter.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
Was sarcastisch bedoelt Haaibaaikequote:Op [quote]
[b]Op zaterdag 24 januari 2015 11:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet blij als Brooke zegt dat de baby van Eric is. Daar zal Taylor niet blij zijn.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: