Dat wist ik ook niet. Beiden aan de botox e.d.?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wist helemaal niet dat zij een stel waren (Nick uit B&B en Heather Locklear). En waarom zien ze er niet uit als zichzelf?
[ afbeelding ]
Ik vind 'em ook woest aantrekkelijk.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:19 schreef kissaa het volgende:
Ik vind/vond Jack Wagner wel een smakelijk uitziende man.
Ze waren in Melrose Place een koppel ook. Grappig dat ze het nu irl tig jaar later ook zijnquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wist helemaal niet dat zij een stel waren (Nick uit B&B en Heather Locklear). En waarom zien ze er niet uit als zichzelf?
[ afbeelding ]
In 2012 was de verloving met Heather voorbij.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 06:29 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ze waren in Melrose Place een koppel ook. Grappig dat ze het nu irl tig jaar later ook zijn
quote:Op vrijdag 16 januari 2015 17:49 schreef laracroftonline het volgende:
Nog maar paar weken steffy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waardeloos weer iddquote:
Vind ik de zwart witte foto van Jack het leukste. Onherkenbaarquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:42 schreef Claudia_x het volgende:
Oude foto's van Nick Marone (Jack Wagner).
Nee ik weer nietquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:19 schreef kissaa het volgende:
Ik vind/vond Jack Wagner wel een smakelijk uitziende man.
.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:27 schreef Dotteke het volgende:
.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
.Blijkbaar had ook geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 13:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Hahaha😀😘quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:09 schreef kissaa het volgende:
Ik weet het, jij vindt Bill Spencer leuk en ik dan weer niet. Krijgen we ook geen ruzie
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:50 schreef Dotteke het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bill Spencer, huuuu. Team Nick!quote:Op zaterdag 17 januari 2015 16:09 schreef kissaa het volgende:
[..]
Ik weet het, jij vindt Bill Spencer leuk en ik dan weer niet. Krijgen we ook geen ruzieI make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Ik begrijp het. Even de kampen indelen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:10 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ze bedoeld mij dat ik Bill leuker vind👍
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Team Billquote:Op zaterdag 17 januari 2015 19:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp het. Even de kampen indelen.![]()
![]()
![]()
Klote dokter. Zo moeilijk doen om het Liam te vertellen.Uitstellen en vaag doen.
Toch team Liam en Steffie. Zonde voor ze.![]()
![]()
Ik denk enkel 'boontje komt om zijn loontje'.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 11:46 schreef vencodark het volgende:
Toch team Liam en Steffie. Zonde voor ze.
Fake wedding, alles geboycot en dan een oeps-zwangerschap.
En dat je zo op je motor stapt is ook wel slim
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:32 schreef maryen65 het volgende:
[..]Niet de spoiler lezen als je niet verder wilt weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Niet de spoiler lezen als je niet verder wilt weten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:02 schreef Marrije het volgende:
[..][/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke we zullen zien, vind het momenteel een beetje langdradig worden mag wel eens iets vernieuwends gebeuren
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:32 schreef maryen65 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke we zullen zien, vind het momenteel een beetje langdradig worden mag wel eens iets vernieuwends gebeurenquote:
[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Oke we zullen zien, vind het momenteel een beetje langdradig worden mag wel eens iets vernieuwends gebeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haha, zou Eric erin meegaan?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:16 schreef vencodark het volgende:
Geloof dat Brooke nu echt d'r verstand verloren is.
Wat een teringwijf.![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Haha, doelde op je mislukte spoilerquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee hij wil er niet aan beginnen.
Weg met die drama aub![]()
![]()
Ja dat was te laat😒quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:31 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Haha, doelde op je mislukte spoiler
Weg met die drama aub![]()
Wat is er gebeurt? Ik kon niet kijkenquote:Op woensdag 21 januari 2015 18:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Haha, zou Eric erin meegaan?Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
Het was gisteren One Big Happy Family met Rick en Bridget... Het leek erop dat Eric wel het spelletje meespeelt.. Hoe krijgt ze het ook steeds weer voorelkaar...quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Haha, zou Eric erin meegaan?Ook leeg![]()
Brooke is zwanger van Bill, maar om haar zusje te sparen wil ze vertellen dat Eric de vader is...quote:Op woensdag 21 januari 2015 22:24 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Wat is er gebeurt? Ik kon niet kijkenOok leeg![]()
Oei daar zal Taylor blij mee zijnquote:Op vrijdag 23 januari 2015 10:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Brooke is zwanger van Bill, maar om haar zusje te sparen wil ze vertellen dat Eric de vader is...
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
Zo snel als mogelijk een nieuwe zwangerschap, zo snel als mogelijk verder met je leven, en zo snel als mogelijk een baby voor de leegte.
Chapeau Taylor. Wat een advies van een therapeuteNa twee dagen moet Steffie maar uit haar rouwproces.
Ze moet wel, want aan andere emoties kan ze geen uitdrukking meer geven door haar verbouwde gezicht.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:01 schreef maryen65 het volgende:
[..]
Oei daar zal Taylor blij mee zijn
Ik vind het haast sneu om te zien dat ze nauwelijks kan acteren dat ze verdrietig is om de miskraam van d'r dochter.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Echt hè.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Zo snel als mogelijk een nieuwe zwangerschap, zo snel als mogelijk verder met je leven, en zo snel als mogelijk een baby voor de leegte.
Chapeau Taylor. Wat een advies van een therapeuteNa twee dagen moet Steffie maar uit haar rouwproces.
![]()
Om kapot aan te ergeren.
En Hope ook die gelijk weer achter Liam aan gaat. Totaal geen schaamte, precies als d'r moeder.![]()
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 17:30 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ze moet wel, want aan andere emoties kan ze geen uitdrukking meer geven door haar verbouwde gezicht.
Ik vind het haast sneu om te zien dat ze nauwelijks kan acteren dat ze verdrietig is om de miskraam van d'r dochter.
Was sarcastisch bedoelt Haaibaaikequote:Op [quote]
[b]Op zaterdag 24 januari 2015 11:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet blij als Brooke zegt dat de baby van Eric is. Daar zal Taylor niet blij zijn.
Weet jij hoe dit afloopt?quote:Op woensdag 21 januari 2015 18:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Zie nou Eric wil er niet aan beginnen😀Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Krijgen we nu weken het gezeik van die miskraamWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
m jammerquote:
Sommige weten veel, dus dacht die ergens vooruit hadden gekekenquote:Op maandag 26 januari 2015 15:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dan had ik niet verteld hè als ik het wist.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee dat is bij mij niet ik kijk niet vooruit ergens!quote:Op maandag 26 januari 2015 15:02 schreef Dotteke het volgende:
Sommige weten veel, dus dacht die ergens vooruit hadden gekeken![]()
Ik ook niet, heb ooit wel eens kleine stukjes vooruit kunnen vinden maar niet de hele serie.quote:Op maandag 26 januari 2015 15:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee dat is bij mij niet ik kijk niet vooruit ergens!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die gepoederde kop van Steffy in combi met haar zelfingenomen gezicht, het leek wel strakgetrokken Taylor vandaagHet zag er niet uit.
Steffy is kwaad op zichzelf.. En gelijk Hope waarschuwen niet achter Liam nalopen😀quote:Op maandag 26 januari 2015 19:21 schreef Pisces29 het volgende:
Die gepoederde kop van Steffy in combi met haar zelfingenomen gezicht, het leek wel strakgetrokken Taylor vandaagHet zag er niet uit.
![]()
Moet ze ook zijn.quote:
Zwanger op de motor stappen!
Liam is natuurlijk zelf een slappe zak door steeds van hop naar her te gaan. Precies als Ridge. Godsamme.![]()
Dat ze hem überhaupt nog willen.![]()
Ja daarom!quote:Op maandag 26 januari 2015 19:52 schreef Pisces29 het volgende:
Moet ze ook zijn.
Zwanger op de motor stappen!
![]()
Ridge Taylor en Brooke. Nu Liam Steffy en Hope.😀quote:Op maandag 26 januari 2015 20:47 schreef vencodark het volgende:
Liam is natuurlijk zelf een slappe zak door steeds van hop naar her te gaan. Precies als Ridge. Godsamme.![]()
Dat ze hem überhaupt nog willen.![]()
De pot verwijt de ketel. ze heeft het zelfde gedaan toen Liam en Hope samen waren.quote:Op maandag 26 januari 2015 19:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Steffy is kwaad op zichzelf.. En gelijk Hope waarschuwen niet achter Liam nalopen😀Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat klopt dat deed zij bij Liam en Hope ook..quote:Op dinsdag 27 januari 2015 07:53 schreef Dotteke het volgende:
De pot verwijt de ketel. ze heeft het zelfde gedaan toen Liam en Hope samen waren.![]()
ik vind het mooi dat ie haar nog steeds kan weerstaan!quote:Op donderdag 29 januari 2015 18:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Brooke blijft maar proberen met Eric, uiteindelijk zal het wel lukken denk
Echt, ik snap dat mens niet! Denk ze dan echt dat dat niet uitgaat komen?? De argwanende blikken van Bill zeggen ook al genoeg ;-)Ook leeg![]()
Die dichtgeknepen ogen van Steffy, alsof ze aan het kruis genageld is, maar wat een acteertalent, kuch
Snap niet dat ze niet gewoon een abortus doet,quote:Op vrijdag 30 januari 2015 10:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik vind het mooi dat ie haar nog steeds kan weerstaan!
Echt, ik snap dat mens niet! Denk ze dan echt dat dat niet uitgaat komen?? De argwanende blikken van Bill zeggen ook al genoeg ;-)
Ben die Taylor ook goed zat, en deze verhaallijn van Brooks zwangerschap zal ook wel tot in den treuren worden uitgemolken.
EditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Dotteke op 30-01-2015 11:42:59 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 30 januari 2015 11:33 schreef Dotteke het volgende:
Snap niet dat ze niet gewoon een abortus doet,
Ben die Taylor ook goed zat, en deze verhaallijn van Brooks zwangerschap zal ook wel tot in den treuren worden uitgemolken.
EditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom is niemand boos op Brooke?
Alleen Taylor.![]()
Ik vind Katie en Bill best leuk samen en Katie is zo lief. Bill neemt zichzelf te serieus maar is wel grappig.
Waarom moet die egoïstische hoer van een Brooke dat verpesten?![]()
![]()
Echt dat mens komt overal mee weg! Ik snap zo'n Bill dan ook niet..quote:Op vrijdag 30 januari 2015 18:32 schreef vencodark het volgende:
Waarom is niemand boos op Brooke?
Alleen Taylor.![]()
Ik vind Katie en Bill best leuk samen en Katie is zo lief. Bill neemt zichzelf te serieus maar is wel grappig.
Waarom moet die egoïstische hoer van een Brooke dat verpesten?Ook leeg![]()
Zat er wel even lekkertjes bij die Carolien.
Wel echt erg dat ze die belachelijke verhaallijn van Liam en Steffy gewoon weer herhalen.
Een knallende spetter en een skrale illegale, en wie legt het af tegen wie.
Blijft een belachelijke serie.
Afgezien van de soms smakelijke bikini beelden.Je hebt helemaal gelijk
En ze smaken nét zo lekker als vroeger![]()
Die mannen zwemmen in poes daarzo.
Maar een fatsoenlijke keuze kunnen maken ho maar.Je hebt helemaal gelijk
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 12:58 schreef maryen65 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Yup. Ik vind het strontvervelend zo.quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:18 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ja hoor, Hope meteen weer op Liam af, aasgier
Op zich goed dat Steffie nu vertrekt (al had ik liever Hope zien vertrekken). Dan houdt dit gedoe in ieder geval even op.![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 12:22 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:38 schreef maryen65 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Helemaal mee eens!! En maar denken dat Steffy het in ziet dat Liam gelukkiger zou zijn met Hope dan met haar. Echt, ze heeft een plaat voor haar kop!!quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Ik vind het strontvervelend zo.
Op zich goed dat Steffie nu vertrekt (al had ik liever Hope zien vertrekken). Dan houdt dit gedoe in ieder geval even op.
Dat wordt klef en bef op de bank, Hope en Liam, alsof wij daar op zitten te wachten!
[ Bericht 26% gewijzigd door Vikingsmeisje op 04-02-2015 14:57:21 (één quote was genoeg) ]Ook leeg![]()
eensquote:Op woensdag 4 februari 2015 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup. Ik vind het strontvervelend zo.
Op zich goed dat Steffie nu vertrekt (al had ik liever Hope zien vertrekken). Dan houdt dit gedoe in ieder geval even op.
quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!! En maar denken dat Steffy het in ziet dat Liam gelukkiger zou zijn met Hope dan met haar. Echt, ze heeft een plaat voor haar kop!!
Dat wordt klef en bef op de bank, Hope en Liam, alsof wij daar op zitten te wachten!![]()
![]()
Ach, die weken geslijm met Steffy was ook geen pretje anders.quote:Op woensdag 4 februari 2015 14:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Dat wordt klef en bef op de bank, Hope en Liam, alsof wij daar op zitten te wachten!
Ik vind het wel beter, Hope en Steffy horen bij elkaar.
En Taylor
Hope en Steffy?quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach, die weken geslijm met Steffy was ook geen pretje anders.
Ik vind het wel beter, Hope en Steffy horen bij elkaar.
En Taylor![]()
![]()
Oei, het is een lange dagquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2015 13:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Nou, wij lopen 22 maanden achter met Amerika.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De afleveringen die wij hier zien is van april 2013.![]()
We lopen wel snel in met die dubbele afleveringenquote:Op woensdag 4 februari 2015 19:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou, wij lopen 22 maanden achter met Amerika.
De afleveringen die wij hier zien is van april 2013.![]()
Ja dat klopt. ik lees op facebook 😉quote:Op woensdag 4 februari 2015 19:05 schreef KwadeAfdronk het volgende:
We lopen wel snel in met die dubbele afleveringen![]()
ik voel een B&B-Bingo aankomen!!!quote:Op woensdag 4 februari 2015 16:44 schreef vencodark het volgende:
En het woord "wedding" wordt straks 10 keer per aflevering door Hope uitgesproken.Ook leeg![]()
Wie van ons het meest geraden heeft hoe vaak wedding wordt gezegd !😄 krijgt een prijsje.quote:Op donderdag 5 februari 2015 10:12 schreef Vikingsmeisje het volgende:
ik voel een B&B-Bingo aankomen!!!![]()
Een blonde knaller is het zeker, die Carolien.
Misschien willen ze ons bijbrengen dat in echte liefde de looks niet het voornaamste zijn.
En dat in een show waar het kunstmatige gelaat hier en daar hoogtij viert.
Hoe dan ook toch iets dat er bij mij niet echt in wil.
De hetere beeb is per definitie meer entertainment.Je hebt helemaal gelijk
Hope en Steffy waren/zijn allebei rebounds. Liam gaat altijd van hop naar her, van kastje naar muurtje.
Van regen, in de drup.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: