Diego beschreef die gedachte ook al eens, maar dat fit blijven snap ik niet. Is het voor een keeper te zwaar om elke wedstrijd te keepen? De keepers waar ik mee te maken heb gehad leken daar geen moeite mee te hebben maar misschien dat uit de grote getallen iets anders blijkt?quote:Op zaterdag 13 december 2014 15:50 schreef Gezicht het volgende:
Trappers is volgens mij ook de enige club die regelmatig afwisselt tussen Meierdres en Mollen, an sich een prima strategie. Zo kunnen beide goalies, en voornamelijk de jonge Mollen, genoeg ervaring op doen en fit blijven.
Ja, met name 2 dagen achter elkaarquote:Op zaterdag 13 december 2014 16:00 schreef zomaareenmeneer het volgende:
[..]
Diego beschreef die gedachte ook al eens, maar dat fit blijven snap ik niet. Is het voor een keeper te zwaar om elke wedstrijd te keepen? De keepers waar ik mee te maken heb gehad leken daar geen moeite mee te hebben maar misschien dat uit de grote getallen iets anders blijkt?
Om en om zie ik maar de nummer 2 moet je natuurlijk tegen Herentals laten spelenquote:Op zaterdag 13 december 2014 15:50 schreef Gezicht het volgende:
Trappers is volgens mij ook de enige club die regelmatig afwisselt tussen Meierdres en Mollen, an sich een prima strategie. Zo kunnen beide goalies, en voornamelijk de jonge Mollen, genoeg ervaring op doen en fit blijven.
Ja, hij kan wel de grote baas zijn maar ik vroeg me af of hij dit team al vaker gecoacht heeft.quote:Op zaterdag 13 december 2014 19:16 schreef sp3c het volgende:
hij is de grote baas bij het CTO toch?
GB tegen estland nu, estland kan nog degraderen meen ik
GB is zoals verwacht weer gepromoveert
Deze hele eredivisie is niet bepaald leuk voor het publiek.quote:Op zondag 14 december 2014 00:48 schreef Gezicht het volgende:
Een wedstrijd die je met 11 - 1 wint noem ik nu niet bepaald leuk voor het publiek.
Hadden ze maar de wedstrijden van Eindhoven uit moeten stellenquote:Op zondag 14 december 2014 00:48 schreef Gezicht het volgende:
Een wedstrijd die je met 11 - 1 wint noem ik nu niet bepaald leuk voor het publiek.
Kan wel klinken als ouwe wijven roddels maar het is mooi klote dat je op die manier een vaste Eindhovense ijshockeyer kwijt raakt. Sorry voor mijn taalgebruik.quote:
Hoop dat ze promoveren en het liefst ook dat Belgie en Nederland gezamenlijk een talentteam gaan regelenquote:Op zondag 14 december 2014 23:22 schreef sp3c het volgende:
U20 van Belgie nu 2 wedstrijden gewonnen (1 in OT), Spanje en Kroatie wonnen alles tot nu toe in reguliere speeltijd
de Belgen treden overmorgen aan tegen de Spanjaarden, donderdag tegen de Kroaten
Jow, rare doch vermakelijke pot.quote:Op zondag 14 december 2014 23:41 schreef zomaareenmeneer het volgende:
Iemand de wedstrijd tussen Eaters en Hanen gezien?
tuurlijk, heel onprofessioneel enzo als het allemaal zo gegaan is maar ik kan het op geen enkele manier natrekken, je kunt net zo goed roepen dat Jezus het allemaal geregeld heeftquote:Op zondag 14 december 2014 23:40 schreef zomaareenmeneer het volgende:
[..]
Kan wel klinken als ouwe wijven roddels maar het is mooi klote dat je op die manier een vaste Eindhovense ijshockeyer kwijt raakt. Sorry voor mijn taalgebruik.
Denk dat Beeren er meer op zal schieten, maar we zullen zien.quote:Op zondag 14 december 2014 23:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
tuurlijk, heel onprofessioneel enzo als het allemaal zo gegaan is maar ik kan het op geen enkele manier natrekken, je kunt net zo goed roepen dat Jezus het allemaal geregeld heeft
aan het einde van de dag is het beter voor Mollen EN Tilburg EN als dat duitsland avontuur doorgaat nog beter voor het Nederlandse ijshockey op de koop toe dat hij daar zit
pech voor Kemphanen als dit klopt maar jezelf in de voet schieten is nu eenmaal nooit prettig
Jammer dat er (online) geen schoten op goal stats zijn maar ik denk dat het prima gaat met de ontwikkeling van Beerenquote:Op maandag 15 december 2014 00:24 schreef nattermann het volgende:
Beeren deed het vandaag prima tussen de beren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |