quote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, nee man. Checken of er een creditcard in zit, die leegtrekken. Dan kijken of zijn adres er in staat en z'n huis leegroven en z'n vrouw verkrachten.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vond vorig jaar ¤150 bij een concert. Mooi t-shirt van gekocht en nog een aantal concerten van bezocht
Dago heeft verder geen geldquote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
Dago, dat je dat allemaal nog weet.
Ik een keer een kauwgompje, was nog warm. Lekker nog.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een keer 5 cent gevonden
Jij hebt geen geluk qua geld, jij hebt duidelijk geluk in de liefde.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een keer 5 cent gevonden
Je wilt niet weten hoeveel ik nog weet. Mijn brein zit vol met feitjes. Nog steeds geen diploma thoughquote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
Dago, dat je dat allemaal nog weet.
Vroegah kon je oude duitse of turkse munten in frisdrank automaten doenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef BBQSausage het volgende:
ik heb bij een stortautomaat wel een keer allemaal buitenlandse munten gevonden. Die werden blijkbaar niet geaccepteerd en heeft de storter gewoon laten liggen.
Ja boh die jongeman die ik datequote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt geen geluk qua geld, jij hebt duidelijk geluk in de liefde.
Al lang?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja boh die jongeman die ik date
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dago heeft verder geen geld
Hoe weet je datquote:
Ha, dat ken ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel ik nog weet. Mijn brein zit vol met feitjes. Nog steeds geen diploma though
Ik kan ook goed Photoshoppenquote:
Is legit.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kan ook goed Photoshoppen
ohquote:Op donderdag 11 december 2014 23:21 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik wou doen alsof ik er gek van opkeek, maar beetje obvious allemaal.
Geen idee wat dat is.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:20 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, je hebt inspect element gevonden.
Ik kan helemaal niet Photoshoppen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Topdesigner.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niet overdrijven plsquote:
quote:
Is dit een vraag?quote:
Nee, een constatering.quote:
Nee, ff terugscrollenquote:
Neen, inderdaadquote:Op donderdag 11 december 2014 23:32 schreef LittleBrownie het volgende:
oh het staat niet eens in dit topic
Oh dit nummer ken ik van die shuffle filmpjesquote:
Watquote:Op donderdag 11 december 2014 23:34 schreef LittleBrownie het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Space+Docked
wot
Ik moest cringenquote:
Vrijheidquote:Op donderdag 11 december 2014 23:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Dacht dat ik morgen om 8 uur moest werken
1337 gemist, dan maar 2337quote:
Exactly my thoughtquote:Op donderdag 11 december 2014 23:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
1337 gemist, dan maar 2337
2337 topic aanmaken?quote:
1337 in andere landenquote:
Nou, spenderen die doekoesquote:Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Oh ik moet nog een studieboek aanschaffen
nawh danboquote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef DrNick het volgende:
http://www.ebay.com/itm/c(...)&hash=item2a469370f0
Deze gekocht gisteren
Weet ik, maar die zijn niet kjoet.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Xiaomi Powerbanks zijn goedkoper
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Weet ik, maar die zijn niet kjoet.
Goedkoopste die ik zag op eBay was 10400 mAh voor 14 pond.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog aanschaffen, deze wat ik nu heb is best crap
Krabs had me een goedkope link gegeven, ff terugzoekenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef DrNick het volgende:
[..]
Goedkoopste die ik zag op eBay was 10400 mAh voor 14 pond.
Duur wel.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef LittleBrownie het volgende:
http://studieboekendirect(...)nternational-edition
Ach ja, pdf bestanden die ik online vond zijn niet volledig en ik heb hem wel nodigquote:
En je kan hem weer verkopen.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ach ja, pdf bestanden die ik online vond zijn niet volledig en ik heb hem wel nodig
Het is een kartonnen doos.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:44 schreef DrNick het volgende:
Zwab kan je er alles over vertellen.
Damn, das niet duur. Aantal boeken hier van bijna het dubbele.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:49 schreef LittleBrownie het volgende:
http://studieboekendirect(...)nternational-edition
Hier is ie ook heel goedkoop, VSSD verkoopt hem voor 20 euro meerquote:Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Damn, das niet duur. Aantal boeken hier van bijna het dubbele.
Zou aanschaffen en inlijsten.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:55 schreef DeZwabber het volgende:
Katsuya Terada blijft een toffe illustrator.
[ afbeelding ]
Ik heb een artbook van hem, staan mooie dingen in. Maar ben ze nog niet tegen gekomen als print.quote:
Ah tof.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een artbook van hem, staan mooie dingen in. Maar ben ze nog niet tegen gekomen als print.
Eens met deze jongeheerquote:
Zoiets wou ik dus tekenen voor je, maar niet helemaal geluktquote:
Het gaat om het gebaar natuurlijk, en deze is ook gewoon bazig.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zoiets wou ik dus tekenen voor je, maar niet helemaal gelukt
watquote:Op vrijdag 12 december 2014 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan hem bedenken voor het character design in een aantal Zelda games.
Jawel. Maar deze tekenstijl vind ik niet echt vergelijkbaar met die van Zelda.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Of bedoelde hij niet de plaatjes van Terada?
Oh well.
Hij doet meerdere dingen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jawel. Maar deze tekenstijl vind ik niet echt vergelijkbaar met die van Zelda.
Knap getekend etc, maar vind het echt niet mooi.quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij doet meerdere dingen.
http://www.en-derin.com/a(...)a-black-marker-works
That swag thoquote:
Dat einde deed me aan weeble stuff denken met Badger badger badger..quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:47 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)35913&type=2&theater
wat
eigenlijk nietquote:
ik heb behoefte aan weekendquote:
quote:
Ik aan littlebrownie.quote:
LBquote:
LB maakt de dag ook wel een stukje mooier jaquote:
Ik zie je in januariquote:
hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:50 schreef Amarantha het volgende:
Wat betekend downloaden via de proxy. Volgens mij zeg ik dat goed..
Ik heb er 0,0% verstand van![]()
Nou TPB is uit de lucht gehaald voor Zweden. Nu werken sommige andere domeinen van hun nog wel maar dat gaat via proxy ofzo. Ik kan wel gewoon iets binnenhalen maar ik vroeg mij af wat het verschil is met eerstquote:
chai alsjeblieftquote:
is geen verschil, een proxy is gewoon een omweg eigenlijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nou TPB is uit de lucht gehaald voor Zweden. Nu werken sommige andere domeinen van hun nog wel maar dat gaat via proxy ofzo. Ik kan wel gewoon iets binnenhalen maar ik vroeg mij af wat het verschil is met eerst
chai post toch hopelijk niet in grtd..quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is je reactie nou voor hier bedoeld of voor GRTD?
Ooooh.quote:Op vrijdag 12 december 2014 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is geen verschil, een proxy is gewoon een omweg eigenlijk
Daar staat precies de zelfde reactie. En niks mis met GRTDquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chai post toch hopelijk niet in grtd..
jawel, ik kom er niet meerquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Daar staat precies de zelfde reactie. En niks mis met GRTD
vanmorgen om 7 uur was het droogquote:Op vrijdag 12 december 2014 14:58 schreef Amarantha het volgende:
Gelukkig regent het hier niet al bijna 72 uur achter elkaar ofzo
Ik geloof er niks vanquote:Op vrijdag 12 december 2014 15:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vanmorgen om 7 uur was het droog
Dan pas?quote:
had je maar wakker moeten zijnquote:
quote:De 22-jarige Johnny Wong heeft een nieuw culinair idee bedacht. Een hamburger met kaas en bacon, maar geklemd tussen twee mierzoete donuts.
first i was likequote:
Klinkt echt misselijkmakend.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
first i was like
but then i was like
nu bedenken wat ik straks ga kokenquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:50 schreef Lt.Surge het volgende:
• De Frans Timmermans award voor de kwaliteitsuser van het jaar gaat naar: Fylax
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:50 schreef Lt.Surge het volgende:
• De zwarte Piet award voor de vreemde, ongewenste user die toch mocht blijven gaat naar: Fylax
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:14 schreef Rezania het volgende:
• De Frans Timmermans award voor de kwaliteitsuser van het jaar gaat naar: Fylax
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef Klokov het volgende:
• De Paul Elstak award voor beste Radiostation in ONZ: Fylax
quote:Op vrijdag 12 december 2014 00:08 schreef Moira. het volgende:
• De zwarte Piet award voor de vreemde, ongewenste user die toch mocht blijven gaat naar:
Fylax
quote:Op vrijdag 12 december 2014 09:46 schreef smegmanus het volgende:
• De Frans Timmermans award voor de kwaliteitsuser van het jaar gaat naar:
Fylax
thnx for the lovequote:Op vrijdag 12 december 2014 09:53 schreef SgtPorkbeans het volgende:
• De Wilders award voor de user met de meest achterlijke uitspraken/topics:
Fylax
quote:Op vrijdag 12 december 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
is er al zo'n discussietopic voor de verkiezingen?
slaat echt helemaal nergens op weer met jullie kutgrapjes haha wp is agressief haha
ben godverdomme altijd hardstikke rustig en dan krijg ik dit terug
haha wat een kneus ben jij zeg. Gr gr Ro-aldquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:27 schreef d4v1d het volgende:
Aangereden door een fietser terwijl ik aan t werk was
Haha hommoquote:Op vrijdag 12 december 2014 17:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
haha wat een kneus ben jij zeg. Gr gr Ro-ald
quote:Op vrijdag 12 december 2014 17:08 schreef Fylax het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
thnx for the love
Ik had echt geen idee omdat ik in 2014 niet eens zo veel meer in ONZ heb gezeten en zag dat mensen jou noemde en jou kende ik en vond 't wel grappig dus daaromquote:Op vrijdag 12 december 2014 16:48 schreef wietparkiet het volgende:
is er al zo'n discussietopic voor de verkiezingen?
slaat echt helemaal nergens op weer met jullie kutgrapjes haha wp is agressief haha
ben godverdomme altijd hardstikke rustig en dan krijg ik dit terug
Je mag van mij ook eerder langskomenquote:
Hey flquote:
Wat?quote:
Nee?quote:
Bier baasquote:
Mexquote:
LBquote:
heequote:
dag hoor!quote:
quote:
Hoe is het?quote:
meh, vervelend dagje. Alle stageverzoeken die ik heb gedaan zijn afgewezen. Zo vind ik nooit een afstudeerplaatsquote:
Nog steeds?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
meh, vervelend dagje. Alle stageverzoeken die ik heb gedaan zijn afgewezen. Zo vind ik nooit een afstudeerplaats
Ja nog steeds. En in februari moet ik beginnen..quote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja nog steeds. En in februari moet ik beginnen..
Broroquote:
omdat weinig ruimte. Ik doe niets anders dan de vorige keer immersquote:
quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat weinig ruimte. Ik doe niets anders dan de vorige keer immers
mja tis bagger maar het komt wel goed...quote:
Hoop t ook voor jequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mja tis bagger maar het komt wel goed...
hoop ik
dan half jaar studievertragingquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:12 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hoop t ook voor je
Wat als je niks vind?
Ohquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
dan half jaar studievertraging
50% wel ongeveer.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ohhoe zit 't met je klasgenoten? Hebben die wel wat?
Omdat ze liever abonnementen verkopenquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:18 schreef DrNick het volgende:
Waarom kost een losse editie van het NRC ¤3,50, maar een abonnement ¤16,50 per maand
Ditquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat ze liever abonnementen verkopen
groepskortingquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:18 schreef DrNick het volgende:
Waarom kost een losse editie van het NRC ¤3,50, maar een abonnement ¤16,50 per maand
Hmm, jaja.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat ze liever abonnementen verkopen
Dat is flink kut..quote:
er zijn gewoon weinig plaatsenquote:
dus dit is allemaal een grap voor jullie?quote:Op vrijdag 12 december 2014 18:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had echt geen idee omdat ik in 2014 niet eens zo veel meer in ONZ heb gezeten en zag dat mensen jou noemde en jou kende ik en vond 't wel grappig dus daarom
Oh, ja dan komt het door de bezorging denk ikquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:24 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hmm, jaja.
Maar toch. Alleen de zaterdageditie he, abo is duurder per maand dan los.
Ik hoop hetquote:
Ga je me nu nomineren voor de Luis Suarez award?quote:
nee, maar ik ben wel trots op jequote:Op vrijdag 12 december 2014 19:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ga je me nu nomineren voor de Luis Suarez award?
Tub Chick? Nee, dankje.quote:
Goed hoor, woon nu lekker op mezelf in Utrecht. Studentenkamer dit dat. Nu is er een Fok!ker bij me aan het chillen en drinken we lekker bierquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haaai. Lang geleden zeg! Hoe waait de wind daar?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Goed hoor, woon nu lekker op mezelf in Utrecht. Studentenkamer dit dat. Nu is er een Fok!ker bij me aan het chillen en drinken we lekker bier
En hoest met jou?
Gr Gr Ro-aldquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Goed bezig!! Welke fokker is op bezoek?
Ja wel okeeee, toe aan vakantie!
Ik ben fucking stoned man en zie er niet uitquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bij dezen:
http://tinychat.com/onzsc
quote:
Een halve homo afgerond naar boven is een hele homo.quote:
Laptopbatterij leeg, maar ik ga zo naar huis.quote:Op vrijdag 12 december 2014 21:20 schreef wietparkiet het volgende:
kom je nog tc nickjen of vind je baas dat niet zo leuk
misschienquote:Op vrijdag 12 december 2014 21:34 schreef Crip het volgende:
Zijn jullie op TC? Ik wil jullie bespieden.
richiieeeequote:
Nog niet geluisterd eigenlijkquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:15 schreef richolio het volgende:
Wat vinden jullie van de nederlandse inzending voor het esf?Die van Trijntje
why tell me whyquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:15 schreef richolio het volgende:
op tc welquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Is het een beetje gezellig hier?
surequote:
KOM VEGTE DAN EH.quote:Op vrijdag 12 december 2014 19:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus dit is allemaal een grap voor jullie?![]()
ik heb een reputatie hoog te houden hier
maar nee haha wp is dik en agressief hahah
Net geluisterd. Beetje 'meh'.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:15 schreef richolio het volgende:
whajajajajaj won't you uuuuuuse mequote:Op vrijdag 12 december 2014 22:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
Net geluisterd. Beetje 'meh'.
Zoals ik het Greys (ons aller favo ESF gekkie) op Facebook zag zeggen een beetje zo'n 'dertien in een dozijn' liedje. Met een vervelende 'whajajajajajj' die in je hoofd blijft hangen. Dat wordt vast weer 't rechter rijtje.
Goffer, zodra ik link open crasht browserquote:Op vrijdag 12 december 2014 20:55 schreef Spaghettivreter het volgende:
Bij dezen:
http://tinychat.com/onzsc
Ze heeft er ook een aardig vreemd figuur op nagehouden. Beetje pear-shaped. Niet appetijtelijk.quote:Op vrijdag 12 december 2014 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
whajajajajaj won't you uuuuuuse me
dit gaat niks worden. We moeten zanger rinus sturenquote:Op vrijdag 12 december 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
En Trijntje is te oud en lelijk geworden.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 23:11 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Yo
Groetjens Ro-ald, Spaghettivreter en Ragboer
Oeh... dat wil ik zien!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |