quote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, nee man. Checken of er een creditcard in zit, die leegtrekken. Dan kijken of zijn adres er in staat en z'n huis leegroven en z'n vrouw verkrachten.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vond vorig jaar ¤150 bij een concert. Mooi t-shirt van gekocht en nog een aantal concerten van bezocht
Dago heeft verder geen geldquote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
Dago, dat je dat allemaal nog weet.
Ik een keer een kauwgompje, was nog warm. Lekker nog.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een keer 5 cent gevonden
Jij hebt geen geluk qua geld, jij hebt duidelijk geluk in de liefde.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb een keer 5 cent gevonden
Je wilt niet weten hoeveel ik nog weet. Mijn brein zit vol met feitjes. Nog steeds geen diploma thoughquote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
Dago, dat je dat allemaal nog weet.
Vroegah kon je oude duitse of turkse munten in frisdrank automaten doenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:17 schreef BBQSausage het volgende:
ik heb bij een stortautomaat wel een keer allemaal buitenlandse munten gevonden. Die werden blijkbaar niet geaccepteerd en heeft de storter gewoon laten liggen.
Ja boh die jongeman die ik datequote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jij hebt geen geluk qua geld, jij hebt duidelijk geluk in de liefde.
Al lang?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja boh die jongeman die ik date
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dago heeft verder geen geld
Hoe weet je datquote:
Ha, dat ken ik.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel ik nog weet. Mijn brein zit vol met feitjes. Nog steeds geen diploma though
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |