Die rechter is al jaren dezelfde vrouwquote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk waren de officier van justitie en de rechter acteurs, die Ludo had ingehuurd om Nick te slim af te zijn.
Daarom. Ludo wist wie hij moest omkopenquote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Die rechter is al jaren dezelfde vrouw
quote:Op maandag 15 december 2014 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom. Ludo wist wie hij moest omkopen.
Tja, waarom zit jij dan op dit moment achter je computer, en zit je niet toevallig thee te drinken?quote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef Oliver23 het volgende:
Een ding snapte ik niet aan de bevrijding van Lucas. Waarom houdt de man die Janine onder schot hield Janine niet vast, doet de deur van het busje met Lucas er in weer dicht en zegt dan tegen Leon: ''Vriend, handjes netjes op je rug of deze mevrouw gaat met haar zoon mee''
????????????
Op je eerste vraag, Daaromquote:Op maandag 15 december 2014 23:16 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Tja, waarom zit jij dan op dit moment achter je computer, en zit je niet toevallig thee te drinken?
Tja, waarom? Waarom?
quote:Op maandag 15 december 2014 23:33 schreef Claude_Viole het volgende:
Oh ja, de beste man moest zich aan het script houdenDat is het enige logische antwoord
En die vecht-scene. Ik moest meteen denken aan deze vide:![]()
![]()
Dat lijkt gewoon gejat uit Flodder - In de Ring. Vooral hoe Bing begon over een sportdrankje. Plus de weddenschap, plus de bad guy waar hij ruzie mee uitlokt. Ik durf nu al te wedden hoe de verhaallijn gaat verlopenquote:Op maandag 15 december 2014 23:56 schreef Oliver23 het volgende:
[..]![]()
Laat staan hoe de aankomende bokspartij tussen Darryl en Tim eruit komt te zien
Volgens mij kijk je teveel tekenfilmsquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:54 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Kan helemaal een held worden als hij Ludo weet uit te breken uit de gevangenis
Och, dat vind ik persoonlijk maar details.quote:Op maandag 15 december 2014 22:24 schreef hplaserjet het volgende:
Trouwens, die rechter met die blonde krullen is echt van alle markten thuis. Ze is rechter in strafzaken, in voogdijzaken en waar eigenlijk niet in. Ik zag haar ook bij die zaak tegen Anton voor de aanranding van Rikki en diezelfde rechter deed ook de voogdijzaken van Bram en Nola
. Heel Meerdijk is wel eens bij haar langs geweest
Nope, wel Prison Breakquote:Op dinsdag 16 december 2014 01:05 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je teveel tekenfilms?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:13 schreef Claude_Viole het volgende:
Wat we niet te zien kregen in de shortie voor vandaag (jammer RTL):Zo veel saai geneuzel in de shortie en dat laten ze weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Het pleidooi van Rikki over het gebruik van paddo's is natuurlijk veel interessanterquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Zo veel saai geneuzel in de shortie en dat laten ze weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:36 schreef Frey het volgende:
De Sanders spoilers blijven boeiend:Nick blijft gelukkig dus nog een tijdje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
vreselijk jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:04 schreef SSJKliko het volgende:
Lucas trok al meteen weer zo'n janksmoel in die ep van vandaag. Bah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:36 schreef Frey het volgende:
De Sanders spoilers blijven boeiend:Voor welke datum is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |