ik vond dat zoquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:30 schreef Frey het volgende:
Terra: "Ik ga de politie bellen hoor!"
Arie: "Ja, vraag ze dan meteen een raadsel op te lossen: waarom nikkers altijd de kleur hebben van slechte stront."![]()
![]()
Als je dat nu uit zou zenden, dan krijg je meteen weer zo'n hele maatschappelijke discussie.
Ik vond de teksten erg goed geschreven en het was geweldig geacteerd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
ik vond dat zo![]()
dat je dat grappig vindt..
Ik ook. Kan me hoogstens indenken dat ie het voor Janine doet, maar dat hebben de schrijvers dan niet echt duidelijk gemaakt. Dit is vrij ongeloofwaardig.quote:Op maandag 15 december 2014 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blijf het apart vinden dat Ludo voor zijn nichtje de bak in wil draaien.
Eigenlijk zou Ludo een gruwelijke hekel moeten hebben aan Lucas omdat Janine toen vreemdging met Stefano.quote:Op maandag 15 december 2014 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Kan me hoogstens indenken dat ie het voor Janine doet, maar dat hebben de schrijvers dan niet echt duidelijk gemaakt. Dit is vrij ongeloofwaardig.
Ja, maar goed de consistentie is natuurlijk sowieso altijd ver, heel ver, te zoekenquote:Op maandag 15 december 2014 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Ludo een gruwelijke hekel moeten hebben aan Lucas omdat Janine toen vreemdging met Stefano.
quote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef DaMart het volgende:
Godver Janine, had die zak gewoon over die janksmoel laten zitten.
Ik vraag me af. Aysen heeft toch een scherpe blik? Zal haar echt niet opvallen dat Nick zich steeds met Ludo bemoeit, en dat hij aan het bellen is. De manier hoe ze in de rechtszaal praten is echt zo opmerkelijk te noemen dat je bijna door de mand moet vallenquote:Op maandag 15 december 2014 20:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Haha, wat geweldig dat gerek in die rechtzaal. Die advocaat drinkt na een waarschuwing nog rustig een slokje water en je ziet dat Nick het goed zat is.
Dat vraag ik me dus weleens af. Wat zouden schrijvers als referentie gebruiken als ze zoiets schrijven? Iets met recht, ziekenhuis of specifieke beroepen ofzo. Zouden ze dat uit de losse pols met wikipedia doen, of komt er dan iets van een expert aan te pas die weet hoe zaken horen te gaan in bepaalde situaties.quote:Verder serieus telefoons in de rechtszaal gebruikenIn het echt had je allang een waarschuwing gehad, waarbij je bij de volgende keer direct de zaal mag verlaten!
Eigenlijk waren de officier van justitie en de rechter acteurs, die Ludo had ingehuurd om Nick te slim af te zijnquote:Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nick zit gewoon opvallend Ludo dingen in zijn rug te praten.
Iemand moet dat toch opvallen in deze klein opgezette rechtszaal.
Vervolgens zitten Nick en die advocaat tegelijk te bellen.belachelijk opgezet dit.
Dit.quote:Op maandag 15 december 2014 20:34 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ik vraag me af. Aysen heeft toch een scherpe blik? Zal haar echt niet opvallen dat Nick zich steeds met Ludo bemoeit, en dat hij aan het bellen is. De manier hoe ze in de rechtszaal praten is echt zo opmerkelijk te noemen dat je bijna door de mand moet vallen
Verder serieus telefoons in de rechtszaal gebruikenIn het echt had je allang een waarschuwing gehad, waarbij je bij de volgende keer direct de zaal mag verlaten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |