SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -
De GTST Live-topicreeks![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
Welke van de twee, Anna of Sacha?quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:09 schreef Dotteke het volgende:
Duurt allemaal weer te lang, zo jammer dat ze het uitsmeren over een paar weken.
Die nieuwe meid voegt ook niets toe en vind haar slecht spelen
O ja zijn er twee he, Anna, die bij Anton en Bianca logeert,quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Welke van de twee, Anna of Sacha?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 11:48 schreef ChilllayD het volgende:
Die met dat opgespoten bekkie natuurlijk
quote:Op vrijdag 12 december 2014 12:17 schreef DjinN het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze ?
Idd een opgepompte mond....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
omg Robine van der Meerquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:30 schreef Frey het volgende:
Terra: "Ik ga de politie bellen hoor!"
Arie: "Ja, vraag ze dan meteen een raadsel op te lossen: waarom nikkers altijd de kleur hebben van slechte stront."![]()
![]()
Als je dat nu uit zou zenden, dan krijg je meteen weer zo'n hele maatschappelijke discussie.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:28 schreef Frey het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op zaterdag 13 december 2014 01:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 20:28 schreef Frey het volgende:
Shortie:Oud newsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik al had geplaatst
Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door MMXMMX op 13-12-2014 07:58:16 ]Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
ik vond dat zoquote:Op vrijdag 12 december 2014 19:30 schreef Frey het volgende:
Terra: "Ik ga de politie bellen hoor!"
Arie: "Ja, vraag ze dan meteen een raadsel op te lossen: waarom nikkers altijd de kleur hebben van slechte stront."![]()
![]()
Als je dat nu uit zou zenden, dan krijg je meteen weer zo'n hele maatschappelijke discussie.![]()
dat je dat grappig vindt..
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Ik vond de teksten erg goed geschreven en het was geweldig geacteerd.quote:Op zaterdag 13 december 2014 12:33 schreef LetsGame het volgende:
[..]
ik vond dat zo![]()
dat je dat grappig vindt..
Een zeer geslaagde rol ja.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Dat geweldig goed geacteerd valt ook wel mee, zoals Johnny de Mol zijn teksten eruit gooit. Net als die Arie, sjonge
't Echte en 't ware!![]()
Blijf het apart vinden dat Ludo voor zijn nichtje de bak in wil draaien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik ook. Kan me hoogstens indenken dat ie het voor Janine doet, maar dat hebben de schrijvers dan niet echt duidelijk gemaakt. Dit is vrij ongeloofwaardig.quote:Op maandag 15 december 2014 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Blijf het apart vinden dat Ludo voor zijn nichtje de bak in wil draaien.![]()
Eigenlijk zou Ludo een gruwelijke hekel moeten hebben aan Lucas omdat Janine toen vreemdging met Stefano.quote:Op maandag 15 december 2014 18:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook. Kan me hoogstens indenken dat ie het voor Janine doet, maar dat hebben de schrijvers dan niet echt duidelijk gemaakt. Dit is vrij ongeloofwaardig.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, maar goed de consistentie is natuurlijk sowieso altijd ver, heel ver, te zoekenquote:Op maandag 15 december 2014 18:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eigenlijk zou Ludo een gruwelijke hekel moeten hebben aan Lucas omdat Janine toen vreemdging met Stefano.![]()
![]()
De haat afkeer die Ludo voor Nick heeft sinds het begin had hij eigenlijk moeten hebben bij de terugkeer/Soras van Lucas.,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Goede aflevering vandaag. Zelfs het stukje met Noud is wel tof. Maar Leon die in zijn eentje met Janine naar de boerderij gaat, zelfs nu het zo belangrijk is:
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Haha, wat geweldig dat gerek in die rechtzaal. Die advocaat drinkt na een waarschuwing nog rustig een slokje water en je ziet dat Nick het goed zat is.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
ffffuuuuhuuuuuuu spannendThe best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 20:32 schreef DaMart het volgende:
Godver Janine, had die zak gewoon over die janksmoel laten zitten.
![]()
![]()
Ik vraag me af. Aysen heeft toch een scherpe blik? Zal haar echt niet opvallen dat Nick zich steeds met Ludo bemoeit, en dat hij aan het bellen is. De manier hoe ze in de rechtszaal praten is echt zo opmerkelijk te noemen dat je bijna door de mand moet vallenquote:Op maandag 15 december 2014 20:25 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Haha, wat geweldig dat gerek in die rechtzaal. Die advocaat drinkt na een waarschuwing nog rustig een slokje water en je ziet dat Nick het goed zat is.
Verder serieus telefoons in de rechtszaal gebruikenIn het echt had je allang een waarschuwing gehad, waarbij je bij de volgende keer direct de zaal mag verlaten!
![]()
![]()
God wat slecht.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
Dat vraag ik me dus weleens af. Wat zouden schrijvers als referentie gebruiken als ze zoiets schrijven? Iets met recht, ziekenhuis of specifieke beroepen ofzo. Zouden ze dat uit de losse pols met wikipedia doen, of komt er dan iets van een expert aan te pas die weet hoe zaken horen te gaan in bepaalde situaties.quote:Verder serieus telefoons in de rechtszaal gebruikenIn het echt had je allang een waarschuwing gehad, waarbij je bij de volgende keer direct de zaal mag verlaten!
Nu is dat met telefoons in een rechtszaal maar een klein ding. Omwille van de spanning moet daar veel tegelijk gebeuren natuurlijk.'t Echte en 't ware!![]()
Nick zit gewoon opvallend Ludo dingen in zijn rug te praten.
Iemand moet dat toch opvallen in deze klein opgezette rechtszaal.
Vervolgens zitten Nick en die advocaat tegelijk te bellen.belachelijk opgezet dit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Eigenlijk waren de officier van justitie en de rechter acteurs, die Ludo had ingehuurd om Nick te slim af te zijnquote:Op maandag 15 december 2014 20:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nick zit gewoon opvallend Ludo dingen in zijn rug te praten.
Iemand moet dat toch opvallen in deze klein opgezette rechtszaal.
Vervolgens zitten Nick en die advocaat tegelijk te bellen.belachelijk opgezet dit.
.
![]()
Dit.quote:Op maandag 15 december 2014 20:34 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Ik vraag me af. Aysen heeft toch een scherpe blik? Zal haar echt niet opvallen dat Nick zich steeds met Ludo bemoeit, en dat hij aan het bellen is. De manier hoe ze in de rechtszaal praten is echt zo opmerkelijk te noemen dat je bijna door de mand moet vallen
Verder serieus telefoons in de rechtszaal gebruikenIn het echt had je allang een waarschuwing gehad, waarbij je bij de volgende keer direct de zaal mag verlaten!
En die advocaat die een smsje krijgt, en dat VOORLEEST aan Ludo .... terwijl Nick en Aysen oren op steeltjes hebben .... echt he .... die telefoonterreur de hele tijd; stelletje amateurs.![]()
Trouwens, die rechter met die blonde krullen is echt van alle markten thuis. Ze is rechter in strafzaken, in voogdijzaken en waar eigenlijk niet in. Ik zag haar ook bij die zaak tegen Anton voor de aanranding van Rikki en diezelfde rechter deed ook de voogdijzaken van Bram en Nola
. Heel Meerdijk is wel eens bij haar langs geweest
![]()
![]()
Die rechter is al jaren dezelfde vrouwquote:Op maandag 15 december 2014 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Eigenlijk waren de officier van justitie en de rechter acteurs, die Ludo had ingehuurd om Nick te slim af te zijn.
![]()
![]()
Daarom. Ludo wist wie hij moest omkopenquote:Op maandag 15 december 2014 22:35 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Die rechter is al jaren dezelfde vrouw.
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 22:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom. Ludo wist wie hij moest omkopen.
Maar, ik heb net de shortie gezien. Geen Ludo morgen?![]()
Een ding snapte ik niet aan de bevrijding van Lucas. Waarom houdt de man die Janine onder schot hield Janine niet vast, doet de deur van het busje met Lucas er in weer dicht en zegt dan tegen Leon: ''Vriend, handjes netjes op je rug of deze mevrouw gaat met haar zoon mee''
????????????![]()
Tja, waarom zit jij dan op dit moment achter je computer, en zit je niet toevallig thee te drinken?quote:Op maandag 15 december 2014 23:09 schreef Oliver23 het volgende:
Een ding snapte ik niet aan de bevrijding van Lucas. Waarom houdt de man die Janine onder schot hield Janine niet vast, doet de deur van het busje met Lucas er in weer dicht en zegt dan tegen Leon: ''Vriend, handjes netjes op je rug of deze mevrouw gaat met haar zoon mee''
????????????
Tja, waarom? Waarom?![]()
Op je eerste vraag, Daaromquote:Op maandag 15 december 2014 23:16 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Tja, waarom zit jij dan op dit moment achter je computer, en zit je niet toevallig thee te drinken?
Tja, waarom? Waarom?. Op je tweede vraag, thee lust ik niet
Viel alleen op![]()
![]()
Oh ja, de beste man moest zich aan het script houdenDat is het enige logische antwoord
En die vecht-scene. Ik moest meteen denken aan deze vide:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 15 december 2014 23:33 schreef Claude_Viole het volgende:
Oh ja, de beste man moest zich aan het script houdenDat is het enige logische antwoord
En die vecht-scene. Ik moest meteen denken aan deze vide:![]()
![]()
![]()
Laat staan hoe de aankomende bokspartij tussen Darryl en Tim eruit komt te zien![]()
Dat lijkt gewoon gejat uit Flodder - In de Ring. Vooral hoe Bing begon over een sportdrankje. Plus de weddenschap, plus de bad guy waar hij ruzie mee uitlokt. Ik durf nu al te wedden hoe de verhaallijn gaat verlopenquote:Op maandag 15 december 2014 23:56 schreef Oliver23 het volgende:
[..]![]()
Laat staan hoe de aankomende bokspartij tussen Darryl en Tim eruit komt te zien
![]()
Volgens mij kijk je teveel tekenfilmsquote:Op dinsdag 16 december 2014 00:54 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Kan helemaal een held worden als hij Ludo weet uit te breken uit de gevangenis?
![]()
Och, dat vind ik persoonlijk maar details.quote:Op maandag 15 december 2014 22:24 schreef hplaserjet het volgende:
Trouwens, die rechter met die blonde krullen is echt van alle markten thuis. Ze is rechter in strafzaken, in voogdijzaken en waar eigenlijk niet in. Ik zag haar ook bij die zaak tegen Anton voor de aanranding van Rikki en diezelfde rechter deed ook de voogdijzaken van Bram en Nola
. Heel Meerdijk is wel eens bij haar langs geweest
Dat er zo gebeld kan worden en Nick van alles influisterde bij Ludo vind ik veel storender.
Dat was echt een amateuristisch stukje schooltoneel. Compleet ongeloofwaardig.
Vreemd dat niemand in de zaal dat opviel, zoals Aysen, wat iemand al benoemde.
Jammer, want de gehele verhaallijn was best goed.![]()
Nope, wel Prison Breakquote:Op dinsdag 16 december 2014 01:05 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je teveel tekenfilms?
![]()
![]()
Wat we niet te zien kregen in de shortie voor vandaag (jammer RTL):SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 12:13 schreef Claude_Viole het volgende:
Wat we niet te zien kregen in de shortie voor vandaag (jammer RTL):Zo veel saai geneuzel in de shortie en dat laten ze weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het pleidooi van Rikki over het gebruik van paddo's is natuurlijk veel interessanterquote:Op dinsdag 16 december 2014 13:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Zo veel saai geneuzel in de shortie en dat laten ze weg?![]()
![]()
De Sanders spoilers blijven boeiend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:36 schreef Frey het volgende:
De Sanders spoilers blijven boeiend:Nick blijft gelukkig dus nog een tijdje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
vreselijk jaquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:04 schreef SSJKliko het volgende:
Lucas trok al meteen weer zo'n janksmoel in die ep van vandaag. Bah![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
De Sanders spoilers blijven boeiend:Voor welke datum is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Sanders spoilers blijven boeiend:Ik gok dat..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Het blijft toch echt jammer dat Janine die zak van zijn kop trok, inderdaadquote:Op dinsdag 16 december 2014 18:04 schreef SSJKliko het volgende:
Lucas trok al meteen weer zo'n janksmoel in die ep van vandaag. Bah.
![]()
Het was leuker geweest als ze de kop er per ongeluk mee af getrokken had.quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het blijft toch echt jammer dat Janine die zak van zijn kop trok, inderdaad.
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:03 schreef Frey het volgende:
[..]
Het was leuker geweest als ze de kop er per ongeluk mee af getrokken had..
![]()
[..]
Het was leuker geweest als ze de kop er per ongeluk mee af getrokken had.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Sanders spoilers blijven boeiend:Daarnaast: gatver, Sjors en Bing.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Het was leuker geweest als ze de kop er per ongeluk mee af getrokken had.![]()
![]()
Lucas is goed bezig, morgen gaat hij zijn nieuwe hondenimitatie doen, eentje waar Jochem Meyer wel jaloers op zal zijn...
![]()
Die hele rechtszaak sloeg nergens op, advocaat van Ludo die gewoon smsjes kan bekijken terwijl hij vragen stelt, uberhaupt iedereen die kon gewoon met z'n telefoon bezig zijn , het maakte niks uit.
En Nick die dan tegen Ludo zegt dat hij moet bekennen, Aysen zit er vlak achter!! Hoort ze dat dan niet? Ze hoort toch altijd alles..
Ik erger me aan Anna en Wiet, Wiet vond ik laatste tijd erg goed spelen maar nu dat ze paddo's wil, come on, hoe ver gaat ze na de paddo's nog?
Noud die zich bemoeit zoals gewoonlijk met zaken wat hem niks aan gaat, ik zou het leuk vinden als Noud weer een meisje krijgt want nu heeft hij totaal geen rol, maar die vriendin van Darryl? Hoe heet ze ook al weer... o ja Sacha? Als ik net ingeschakeld zou zijn, zou ik denken dat Noud gay is ( zo lief en alleen maar lief)... maar ja ik ben helaas niet net ingeschakeld ...
Trouwens wel weer leuk, het is een totaal ander meisje dan Nina...
Helaas ga ik zaterdag op vakantie naar India dus mis ik de komende 6 week, gelukkig wel HD recorder aan maar ik ben wel benieuwd hoe het afloopt met drama Queen Lucas en stiekem hoop ik wel dat het gewone contact tussen Ludo en Maxime uit blijft!Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nu heeft RTL XL de beelden in zwart wit als je een ad blocker hebt.
Bij mij is het gewoon nog in kleurquote:Op woensdag 17 december 2014 20:03 schreef Frey het volgende:
Nu heeft RTL XL de beelden in zwart wit als je een ad blocker hebt.![]()
![]()
Zet je Adblocker uit of kijk reclamevrij voor ¤3,99.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon nog in kleur![]()
![]()
Wat?!quote:Op woensdag 17 december 2014 20:21 schreef Frey het volgende:
[..]
Zet je Adblocker uit of kijk reclamevrij voor ¤3,99.![]()
![]()
Gek, ik zit nu door de aflevering te spoelen met Adblocker aan en het is gewoon in kleur![]()
![]()
Ik download ze gewoon.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat?!
Gek, ik zit nu door de aflevering te spoelen met Adblocker aan en het is gewoon in kleur
De schrijvers zijn eens een keer origineel geweest met de "Sap Salon"
Oh nee, wait... Remember de "Sapoase"?![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:26 schreef PeterKelder het volgende:
De schrijvers zijn eens een keer origineel geweest met de "Sap Salon"
Oh nee, wait... Remember de "Sapoase"?
"De Salon Oase? Of is het nou het Sap Station? Wacht, we hebben nog helemaal geen machinist gecast!"Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:31 schreef Frey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"De Salon Oase? Of is het nou het Sap Station? Wacht, we hebben nog helemaal geen machinist gecast!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Bij een video van het RTL Nieuws kreeg ik dit te zien op RTL XL:quote:Op woensdag 17 december 2014 20:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon nog in kleur
En de video was inderdaad in grijstinten![]()
![]()
OMG Maxime !!
VrijdagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Nederlands is bagger dat is bij mij bekend !!!!![]()
Kind wat een ellende ....quote:Op woensdag 17 december 2014 15:34 schreef Miss_paraplu het volgende:
Helaas ga ik zaterdag op vakantie naar India dus mis ik de komende 6 week
Fijne vakantie!![]()
![]()
Ja , nee het is natuurlijk niet helaas, het is geweldig.. absoluut.. (mede ook omdat het een rootsreis is maar dat terzijde) Dank voor je reactie!quote:Op donderdag 18 december 2014 07:51 schreef maily het volgende:
[..]
Kind wat een ellende ....
Fijne vakantie!![]()
Maar ik ben gewoon erg benieuwd naar de komende afleveringen.
Sapsalon van Bianca? Hoe origineel![]()
Maxime die doordramt bij Lucas..
Sjors die naief is zoals gewoonlijk en ook maar binnenstormt bij janine en verhaal gaat halen.. wat moet dat er dat kind terecht komen?
T zal mij wel benieuwen hoe het gaat verlopen met advocaat Thijs en Bing...
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: