Komt door je UIquote:Op donderdag 11 december 2014 21:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet eens Bro-ald? Beetje jammer hoor.
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet eens Bro-ald? Beetje jammer hoor.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
quote:
Mijn vader luistert soms naar The Doors volgens mijquote:
Techhouse is ook tofquote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben deephouse aan het waarderen sinds ik bij m'n zus woon
Link?quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)08153&type=2&theater! Geniale reactie
Nu je het zegtquote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef Ro-ald het volgende:
LB mis je me niet op snapchat. Nog geen snapchat gestuurd vandaag.
Zie Snapchatquote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja mijn pener wil maar niet stijf worden.
Daar heb je Crip toch voor?quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja mijn pener wil maar niet stijf worden.
Nog niet, heb haar nummer ook nog niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Daar heb je Crip toch voor?
DM danquote:Op donderdag 11 december 2014 21:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog niet, heb haar nummer ook nog niet.
Ik hoop dat ze dit leestquote:Op donderdag 11 december 2014 21:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee moet beetje hard to get spelen toch
Nice ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Die doet haar squats goed
Klinkt goed.quote:
Gewoon direct.. "Ik vind je leuk, wat is je nummer"quote:Op donderdag 11 december 2014 21:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog niet, heb haar nummer ook nog niet.
"Ik ben m'n mobiel kwijt, wil je me ff bellen"quote:Op donderdag 11 december 2014 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon direct.. "Ik vind je leuk, wat is je nummer"
Of "Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik die van jou even lenen?"
Het is mijn favo thee.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Speciaal voor thee komen?
Da's die Noorse toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Die doet haar squats goed
Wejoquote:
I dunno?quote:
Als ik naar huis ga kan ik het wel voor je halenquote:
Voor die tijd ben ik vast op je housewarming geweestquote:Op donderdag 11 december 2014 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als ik naar huis ga kan ik het wel voor je halen
Ik heb alleen geen housewarmingquote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor die tijd ben ik vast op je housewarming geweest
Nee ze wilt een nieuwe start maken in Delft en dat is sommige mensen uit Zeeland niet meer spreken.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor die tijd ben ik vast op je housewarming geweest
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ze wilt een nieuwe start maken in Delft en dat is sommige mensen uit Zeeland niet meer spreken.
[..]
Nee ze wilt een nieuwe start maken in Delft en dat is sommige mensen uit Zeeland niet meer spreken.
Dan maken we dat er wel vanquote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen housewarming
[..]
Kan ja, maar heb niet zo heel veel tijd daarvoor. Drukke periode sowiesoquote:
Zie je ze heeft al ''Druk''quote:Op donderdag 11 december 2014 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan ja, maar heb niet zo heel veel tijd daarvoor. Drukke periode sowieso
quote:
Ah, ok.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan ja, maar heb niet zo heel veel tijd daarvoor. Drukke periode sowieso
Vapianoquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vapianoff kijken of ik moet werken enzulks
Alleen in de middag, moet lukken hoop ik. Tenzij ik druk bezig ben met verhuizenquote:
Die ligt bij mn oudersquote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef DrNick het volgende:
Ik moet ook nog een keer dat gingerbread huis ding ophalen
Dan is het ook wat rustiger daarquote:Op donderdag 11 december 2014 22:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen in de middag, moet lukken hoop ik. Tenzij ik druk bezig ben met verhuizen
Don't know yet. Ik WhatsApp je welquote:Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan is het ook wat rustiger daar
Hoe laat wil je afspreken?
Ja, ook goed. Beetje druk, maar wel goed. Bijna vakantie.quote:
Nice, ik heb nu weekend tot dinsdag ook wel lekker.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ook goed. Beetje druk, maar wel goed. Bijna vakantie.
Die prive gesprekken van jullie altijd via het forumquote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Don't know yet. Ik WhatsApp je wel
Kom je ook?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die prive gesprekken van jullie altijd via het forum
Komt zondagavond beter uit eigenlijk?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Don't know yet. Ik WhatsApp je wel
Niet specifiek voor hulp bij gehandicapte maar hij kwam uit een verzamel post van 'bewijs dat we al in de toekomt leven'quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wauw heb je hier de website van?
Nice.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice, ik heb nu weekend tot dinsdag ook wel lekker.
Wutquote:
Ja, ik weet dus niet hoe het zit met de planning van mn ouders en verhuizen dudequote:Op donderdag 11 december 2014 22:33 schreef DrNick het volgende:
[..]
Komt zondagavond beter uit eigenlijk?
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wut![]()
Nodig je mij nou uit voor een meet? Ben ik dan niet 3e wiel.. jij en Nick zijn een beetje BFF's toch?
http://www.google.com/liftware/quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wauw heb je hier de website van?
hmm okok, vond die lepel echt het beste wat ik ooit gezien heb.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Niet specifiek voor hulp bij gehandicapte maar hij kwam uit een verzamel post van 'bewijs dat we al in de toekomt leven'
http://www.buzzfeed.com/daves4/welcome-to-the-fuetch?bffb
Ahquote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik weet dus niet hoe het zit met de planning van mn ouders en verhuizen dude
Voor?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:35 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah
Laat maar weten dan. Sowieso liever 's avonds. Ik moet nog even langs Amsterdam.
quote:
quote:
Had je nog een Kruidvat dagkaartje die je niet gebruikt?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee. Ik kom goed rond
Sure. Wil jij hem?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Had je nog een Kruidvat dagkaartje die je niet gebruikt?
Graagquote:
Misschien een idee om dan alvast te gaan sparen voor later, in plaats van het uit te geven aan onzin.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
[..]
Valt wel mee. Ik kom goed rond
Ik heb toevallig vandaag ingesteld dat ik elke week 20 euro overmaak.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Misschien een idee om dan alvast te gaan sparen voor later, in plaats van het uit te geven aan onzin.
Stoere boii. Vergeet vooral de zware shag swag niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kom haten.
Mijn whisky is ook bijna op. Binnenkort weer eens langs de Drankgigant.
Drank, sigaren, thee, LP's, versterker, wat nog?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kom haten.
Mijn whisky is ook bijna op. Binnenkort weer eens langs de Drankgigant.
Naar de hoerenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Drank, sigaren, thee, LP's, versterker, wat nog?
En dan heb je over een jaar iets meer dan 1000 euro. Denk je dat dat genoeg is als je op kamers wil?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag ingesteld dat ik elke week 20 euro overmaak.
Wauw, 20 euro.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:41 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ik heb toevallig vandaag ingesteld dat ik elke week 20 euro overmaak.
Open relatie met een MILFquote:Op donderdag 11 december 2014 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Versterker nog niet hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 22:42 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jouw UIquote:
Hee Rezania schat ik zag je stem van ONZ, wat lief!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan heb je over een jaar iets meer dan 1000 euro. Denk je dat dat genoeg is als je op kamers wil?
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Open relatie met een MILF
Medelijden met zijn ouders, die zullen denken dat ze gefaald hebben in de opvoeding![]()
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]Zou zijn mutti daarom geen autosleutels geven?
Such lovequote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Hee Rezania schat ik zag je stem van ONZ, wat lief!![]()
Ik wil even zeggen dat ik heel veel van je hou, en dat ik je niet kwijt wil
Ouders hebben 10k gespaard al trouwens, dat heb ik alvast voor de stufi.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]Ach, dat wordt dus voor hem op een houtje bijten als hij ooit op kamers gaat, vooral omdat hij geen stufi meer krijgt. Arme Nick, ik open alvast giro 555.
quote:
Zo zo, luxe leventje hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:44 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ouders hebben 10k gespaard al trouwens, dat heb ik alvast voor de stufi.
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
En ik zet er zelf af en toe ook wel wat op hoor.
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Scandinavia watch out, Nick is on his way
Gaat helemaal goedkomen ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:44 schreef Rezania het volgende:
[..]Ach, dat wordt dus voor hem op een houtje bijten als hij ooit op kamers gaat, vooral omdat hij geen stufi meer krijgt. Arme Nick, ik open alvast giro 555.
Misschien kan hij mosselen gaan smokkelen voor extra geld!quote:
quote:
Slaap lekkerquote:
watquote:Op donderdag 11 december 2014 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, die mogen niet meer joh.
Oh? Mogen ze wel even een algemene mededeling van maken, niks van meegekregen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, die mogen niet meer joh.
Graag gedaanquote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Truste, bedankt voor je goede grappen vandaag.
Yvonne is toen ik een keer met de bezem door KLB gegaan omdat de helft daar zo'n UI had.quote:
Oh, KLB, daar kom ik toch niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yvonne is toen ik een keer met de bezem door KLB gegaan omdat de helft daar zo'n UI had.
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Ik ook niet meer. Ze kunnen het beter AIDS noemen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:49 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, KLB, daar kom ik toch niet.
Ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan heb je over een jaar iets meer dan 1000 euro. Denk je dat dat genoeg is als je op kamers wil?
Ik voel me sexy als ik dans.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:48 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Sinds ik daar in de kliko ben gegooid heb ik daar nooit meer echt rondgehangen.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook niet meer. Ze kunnen het beter AIDS noemen.
Toch niet naar Fogelland?quote:
Dat is al helemaal duur.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Toch niet naar Fogelland?
Ach ja, yolo toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:50 schreef DrNick het volgende:
Ik ga sowieso maximaal bijlenen dan.
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:50 schreef DrNick het volgende:
Ik ga sowieso maximaal bijlenen dan.
Kunstmatige intelligentie aan de UvA is het plan nu.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:50 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Toch niet naar Fogelland?
Truequote:Op donderdag 11 december 2014 22:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is al helemaal duur.
[..]
Ach ja, yolo toch?
Niet per se alles uitgeven ook. Ik zet het op een spaarrekening en als ik het nodig heb gebruik ik het.quote:
Ga je je VWO wel halen?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:51 schreef DrNick het volgende:
[..]
Kunstmatige intelligentie aan de UvA is het plan nu.
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:52 schreef DrNick het volgende:
[..]
Natuurlijk, nog geen enkele onvoldoende.
volgend jaar 0,15 toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:52 schreef Rezania het volgende:
Alhoewel, de rente is wel teringlaag nu. Van 1,5% een paar jaar geleden naar 0,12% dit jaar.
Precies, gratis geld.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:52 schreef Rezania het volgende:
Alhoewel, de rente is wel teringlaag nu. Van 1,5% een paar jaar geleden naar 0,12% dit jaar.
Totdat je moet dokken en geen hypotheek krijgt door je gigantische schuld.quote:
Is dat plan eigenlijk al door de eerste kamer?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Totdat je moet dokken en geen hypotheek krijgt door je gigantische schuld.
Welk plan? Dat is gewoon het beleid van zo'n beetje iedere bank tegenwoordig. Vraag maar IARL.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
Is dat plan eigenlijk al door de eerste kamer?
Denk dat dat dan wel anders zal gaanquote:Op donderdag 11 december 2014 22:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Totdat je moet dokken en geen hypotheek krijgt door je gigantische schuld.
Gewoon alles op zwart bij roulette.. #yolo #gohardorgoliveunderabridgecuzyougotnomorehomequote:Op donderdag 11 december 2014 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon alles op een spaarrekening zetten
Voor dat tientje winst per jaar!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:53 schreef LittleBrownie het volgende:
Gewoon alles op een spaarrekening zetten
Investeren in FOKquote:Op donderdag 11 december 2014 22:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon alles op zwart bij roulette.. #yolo #gohardorgoliveunderabridgecuzyougotnomorehome
Its_something.gifquote:Op donderdag 11 december 2014 22:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor dat tientje winst per jaar!
[ afbeelding ]
Oh je weet dat Nick een abo gekocht van 200 euro or so?quote:
Nou ja, ze zullen vast wel door hebben dat zo'n beetje iedereen een schuld zal hebben tegen die tijd doordat de stufi verdwijnt. Maar als jij maximaal gaat bijlenen is het toch een ander verhaal.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:54 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Denk dat dat dan wel anders zal gaan
Wat.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh je weet dat Nick een abo gekocht van 200 euro or so?
Hoeveel hou je over?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik stort elke maand al 't geld dat ik overhoud, op m'n spaarrekening. Drie jaar lang al, maar dat schiet echt niet op.
Wat krijg je dan wel niet per maand dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou ja, ze zullen vast wel door hebben dat zo'n beetje iedereen een schuld zal hebben tegen die tijd doordat de stufi verdwijnt. Maar als jij maximaal gaat bijlenen is het toch een ander verhaal.
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Oh je weet dat Nick een abo gekocht van 200 euro or so?
8-8-2018quote:Op donderdag 11 december 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]........ uhm wat? Ik hoop dat het een grap is maar ben er bang voor.. wat.. wat.. waarom
dude.. dan kan je beter sigaren halen
200 fucking euro.. wat is dat.. voor 25 jaar een abo?
#yolo is the mottoquote:Op donderdag 11 december 2014 22:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]........ uhm wat? Ik hoop dat het een grap is maar ben er bang voor.. wat.. wat.. waarom
dude.. dan kan je beter sigaren halen
200 fucking euro.. wat is dat.. voor 25 jaar een abo?
#YOLOquote:
Je krijgt enkel nog OV. Stufi eraf, is 100 euro voor thuiswonend en 230 voor uitwonend of zo?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wat krijg je dan wel niet per maand dan?
Ja wat je overhoudtquote:Op donderdag 11 december 2014 22:56 schreef BBQSausage het volgende:
Ik stort elke maand al 't geld dat ik overhoud, op m'n spaarrekening. Drie jaar lang al, maar dat schiet echt niet op.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben het hardgaan op Beyonce
Thanksquote:
Ligt er aan, tussen de 600/900 euro gemiddeld. Maar kan ook een paar maandjes bijna niks zijn vanwege wat grotere aankopen etc.quote:
.. beu? nog niet beu?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben het hardgaan op Beyonce
Dan gaat het toch best hard lijkt me?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ligt er aan, tussen de 600/900 euro gemiddeld. Maar kan ook een paar maandjes bijna niks zijn vanwege wat grotere aankopen etc.
"wat je overhoudt"quote:Op donderdag 11 december 2014 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja wat je overhoudt.. je moet gewoon zeggen ik verdien zeg 1800 .. alle vaste lasten eraf en dan heb ik 300euro om van te leven de rest naar de spaar
Dat moest je sowieso al doen, Zeeland hè.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tering jantje..![]()
Moet ik mij zorgen gaan maken Nick? Dit is echt raar..
Niet hard genoeg imo.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Dan gaat het toch best hard lijkt me?
Dat je leeft met een budget en dus altijd een vast bedrag spaart ipv de ene maand 17euro en de andere maand 130quote:Op donderdag 11 december 2014 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
"wat je overhoudt"
"de rest"
What's the difference?
Dat is z'n baan, voice over. Hij is ook kunstenaar.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
WATTEFAK, Bert van Ernie als voice-over bij een tv-commercial.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb ook inkomsten:
Zakgeld ¤25
---------------------------+
Totaal ¤25
Het is Wim T Schippers. Is dit de eerste keer dat je je TV aan zet?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wim_T._Schippersquote:Op donderdag 11 december 2014 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
Your touch got me looking so crazy right nowquote:
Ik niet eens, af en toe het kleingeld uit m'n vader's portemonnee. Stuivers en zo. En dat was alleen als ik er om vroeg, soms maanden niets.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:02 schreef DrNick het volgende:
Er was een tijd dat ik 50 cent per week kreeg.
Oh, dat doe ik ook wel hoor.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat je leeft met een budget en dus altijd een vast bedrag spaart ipv de ene maand 17euro en de andere maand 130
Ik heb nooit zakgeld gekregenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:02 schreef DrNick het volgende:
Er was een tijd dat ik 50 cent per week kreeg.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is Wim T Schippers. Is dit de eerste keer dat je je TV aan zet?
Paul Haenenquote:Op donderdag 11 december 2014 23:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wim_T._Schippers
Ben je in gevaar?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:03 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Your touch got me looking so crazy right now
Your kiss got me hoping you'll save me right now
Ik krijg 100 euro minder per maand en dat met werken enzulksquote:
Nu welquote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ben je in gevaar?Als ik je dan kan redden met een kusje dan doe ik het wel.
Dat zeg ik toch ookquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, heb jij je comment geedit? Ik las eerst Ernie?
fuckstick, leuke termquote:
Nope, er staat al de hele tijd Bert van Ernie.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
Wacht, heb jij je comment geedit? Ik las eerst Ernie?
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
I see what you did there.. smooth..
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.urbandictionar(...)k+stick&defid=273115
lol watquote:one eyed squirrel
Ik heb bij elkaar al ¤190 gevonden op straat, plus nog muntgeld erbij...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
In mijn hele jeugd tot aan het moment dat ik een krantenwijk nam heb ik nog geen 40 gulden bij elkaar gespaard.
Ahja. Ik moet dan natuurlijk nog wel wat werk vinden enzo, dus dat komt er ook nog bij.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg 100 euro minder per maand en dat met werken enzulks
Wat voor kamer ga jij wel niet nemen?quote:Op donderdag 11 december 2014 23:08 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ahja. Ik moet dan natuurlijk nog wel wat werk vinden enzo, dus dat komt er ook nog bij.
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:09 schreef Dagoduck het volgende:
En die keer dat een maat en ik 20 pinkpop bonnetjes vonden ergens bij de Albert Heijn in LandgraafEn op Dauwpop bij elkaar 10 muntjes.
Heb ik ook gedaanquote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Vroegah was ik met een maatje aan het wandelen, vond hij opeens een portomonnee met 300gulden erin.. heeft ie toen terug gegeven![]()
.. zo jong en zo eerlijk..
kreeg wel 20 gulden als beloning
Wat is daarquote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Vroegah was ik met een maatje aan het wandelen, vond hij opeens een portomonnee met 300gulden erin.. heeft ie toen terug gegeven![]()
Dat niet teruggeven...quote:Op donderdag 11 december 2014 23:10 schreef Geo4kant het volgende:
Geo is een badass en wou alles houdenquote:
Zonde..quote:
Is ook zo hard werken hè, dat vinden.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zonde..
Gewoon kijken of er een adres op een pasje staat of naam proberen te zoeken en dan in een envelop de portomonnee met pasjes terugsturen, de rest is vindersloon
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zonde..
Gewoon kijken of er een adres op een pasje staat of naam proberen te zoeken en dan in een envelop de portomonnee met pasjes terugsturen, de rest is vindersloon
Haha, nee man. Checken of er een creditcard in zit, die leegtrekken. Dan kijken of zijn adres er in staat en z'n huis leegroven en z'n vrouw verkrachten.quote:Op donderdag 11 december 2014 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zonde..
quote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, nee man. Checken of er een creditcard in zit, die leegtrekken. Dan kijken of zijn adres er in staat en z'n huis leegroven en z'n vrouw verkrachten.
gvdquote:Op donderdag 11 december 2014 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, nee man. Checken of er een creditcard in zit, die leegtrekken. Dan kijken of zijn adres er in staat en z'n huis leegroven en z'n vrouw verkrachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |