Komt door je UIquote:Op donderdag 11 december 2014 21:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet eens Bro-ald? Beetje jammer hoor.
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:28 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Niet eens Bro-ald? Beetje jammer hoor.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:33 schreef LittleBrownie het volgende:
People are strange when you're a stranger
Faces look ugly when you're alone
quote:
Mijn vader luistert soms naar The Doors volgens mijquote:
Techhouse is ook tofquote:Op donderdag 11 december 2014 21:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik ben deephouse aan het waarderen sinds ik bij m'n zus woon
Link?quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:37 schreef LittleBrownie het volgende:
https://www.facebook.com/(...)08153&type=2&theater! Geniale reactie
Nu je het zegtquote:Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef Ro-ald het volgende:
LB mis je me niet op snapchat. Nog geen snapchat gestuurd vandaag.
Zie Snapchatquote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja mijn pener wil maar niet stijf worden.
Daar heb je Crip toch voor?quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 21:49 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
ja mijn pener wil maar niet stijf worden.
Nog niet, heb haar nummer ook nog niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Daar heb je Crip toch voor?
DM danquote:Op donderdag 11 december 2014 21:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog niet, heb haar nummer ook nog niet.
Ik hoop dat ze dit leestquote:Op donderdag 11 december 2014 21:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee moet beetje hard to get spelen toch
Nice ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Die doet haar squats goed
Klinkt goed.quote:
Gewoon direct.. "Ik vind je leuk, wat is je nummer"quote:Op donderdag 11 december 2014 21:53 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nog niet, heb haar nummer ook nog niet.
"Ik ben m'n mobiel kwijt, wil je me ff bellen"quote:Op donderdag 11 december 2014 21:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon direct.. "Ik vind je leuk, wat is je nummer"
Of "Ik ben mijn telefoonnummer vergeten, mag ik die van jou even lenen?"
Het is mijn favo thee.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:06 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Speciaal voor thee komen?
Da's die Noorse toch?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Die doet haar squats goed
Wejoquote:
I dunno?quote:
Als ik naar huis ga kan ik het wel voor je halenquote:
Voor die tijd ben ik vast op je housewarming geweestquote:Op donderdag 11 december 2014 22:01 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Als ik naar huis ga kan ik het wel voor je halen
Ik heb alleen geen housewarmingquote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor die tijd ben ik vast op je housewarming geweest
Nee ze wilt een nieuwe start maken in Delft en dat is sommige mensen uit Zeeland niet meer spreken.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:03 schreef DrNick het volgende:
[..]
Voor die tijd ben ik vast op je housewarming geweest
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nee ze wilt een nieuwe start maken in Delft en dat is sommige mensen uit Zeeland niet meer spreken.
[..]
Nee ze wilt een nieuwe start maken in Delft en dat is sommige mensen uit Zeeland niet meer spreken.
Dan maken we dat er wel vanquote:Op donderdag 11 december 2014 22:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen housewarming
[..]
Kan ja, maar heb niet zo heel veel tijd daarvoor. Drukke periode sowiesoquote:
Zie je ze heeft al ''Druk''quote:Op donderdag 11 december 2014 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan ja, maar heb niet zo heel veel tijd daarvoor. Drukke periode sowieso
quote:
Ah, ok.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:07 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kan ja, maar heb niet zo heel veel tijd daarvoor. Drukke periode sowieso
Vapianoquote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Vapianoff kijken of ik moet werken enzulks
Alleen in de middag, moet lukken hoop ik. Tenzij ik druk bezig ben met verhuizenquote:
Die ligt bij mn oudersquote:Op donderdag 11 december 2014 22:20 schreef DrNick het volgende:
Ik moet ook nog een keer dat gingerbread huis ding ophalen
Dan is het ook wat rustiger daarquote:Op donderdag 11 december 2014 22:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Alleen in de middag, moet lukken hoop ik. Tenzij ik druk bezig ben met verhuizen
Don't know yet. Ik WhatsApp je welquote:Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef DrNick het volgende:
[..]
Dan is het ook wat rustiger daar
Hoe laat wil je afspreken?
Ja, ook goed. Beetje druk, maar wel goed. Bijna vakantie.quote:
Nice, ik heb nu weekend tot dinsdag ook wel lekker.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ook goed. Beetje druk, maar wel goed. Bijna vakantie.
Die prive gesprekken van jullie altijd via het forumquote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Don't know yet. Ik WhatsApp je wel
Kom je ook?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die prive gesprekken van jullie altijd via het forum
Komt zondagavond beter uit eigenlijk?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Don't know yet. Ik WhatsApp je wel
Niet specifiek voor hulp bij gehandicapte maar hij kwam uit een verzamel post van 'bewijs dat we al in de toekomt leven'quote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wauw heb je hier de website van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |