Achter de wolken(as usualquote:
Komt af en toe toch echt een zonnetje door.quote:
http://www.mscha.org/knmi(...)c&reverse=0&month=12quote:Op maandag 15 december 2014 16:38 schreef Djeez het volgende:
Deze maand is in de race voor natste maand aller tijden. Al veel gevallen, en er zal nog veel meer vallen de komende twee weken
Hoax.quote:Op maandag 15 december 2014 16:57 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
(Oh, ik heb de verwarming gewoon (zo nu en dan) aan dit jaar, minimaal 17 graden is toch wel zo prettig.)
Afschuwelijk. Bij mij thuis is het vaak een graadje of 15 a 16. Kan ik prima mee leven. Ga ik bij anderen op visite is het gewoon tien graden warmerquote:Op maandag 15 december 2014 17:05 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Sterker nog: ik ben weinig thuis, bij anderen is het meestal zelfs 19 of 20 graden!
Haha, herkenbaar ja.quote:Op maandag 15 december 2014 17:19 schreef Dven het volgende:
[..]
Afschuwelijk. Bij mij thuis is het vaak een graadje of 15 a 16. Kan ik prima mee leven. Ga ik bij anderen op visite is het gewoon tien graden warmerAltijd douchen als ik daarna weer thuis kom.
Inderdaadquote:Op maandag 15 december 2014 17:24 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar ja.
Bijna altijd is het eerste wat ik zeg als ik ergens op bezoek kom: "wat een hitte hier!".
En indien de thermostaat binnen bereik is, zet ik hem gerust lager, duurt zo een uur voordat iemand er achter komt...
Het lichaam is een prima verwarming. Goed in staat om zichzelf warm te houden bij lage temperaturen. Juist de temperatuur continue op tenminste 19 graden hebben maakt het lichaam lui. Waardoor het slechter functioneert. En zichzelf minder goed warm kan houden. Overigens is het een bekend gegeven dat dikke mensen veel geel/wit vet hebben en gezonde sportieve mensen voornamelijk bruin vet hebben. Bruin vet verhoogt je metabolisme en creeert derhalve juist extra warmte. En hoe verkrijg je bruin vet? Door je lichaam aan het werk te zettenquote:Op maandag 15 december 2014 17:36 schreef zatoichi het volgende:
Zijn jullie dik of heel actief ofzo? Als ik aan het werk (of aan het fokken ben) krijg ik bij negentien graden, nou ja misschien ietsje koeler, echt koude poten!
haha, ik ook. dacht al dat ik de enige was.quote:Op maandag 15 december 2014 17:36 schreef zatoichi het volgende:
Zijn jullie dik of heel actief ofzo? Als ik aan het werk (of aan het fokken ben) krijg ik bij negentien graden, nou ja misschien ietsje koeler, echt koude poten!
Same here. Heb al weken standaard koude poten op kantoorquote:Op maandag 15 december 2014 20:24 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
haha, ik ook. dacht al dat ik de enige was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |