Waarom zou iemand dat niet kunnen hebben?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die keer op keer moeten blijven herhalen dat darten geen sport is, kunnen het gewoon niet hebben dat mensen plezier hebben met het kijken naar darts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Er is echt níets nuttelozer dan het kijken van mannen die een paar pijltjes gooien. Het feit dat we dit blijven herhalen, is meer een soort steunbetuiging.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die keer op keer moeten blijven herhalen dat darten geen sport is, kunnen het gewoon niet hebben dat mensen plezier hebben met het kijken naar darts.
Ik vind het leuk, maar het is niet echt een sport.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind darts vermakelijk en kijk het met regelmaat, maar ik vind het geen sport. Hoe ik het anders moet noemen weet ik niet.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:50 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:51 schreef Dagoduck het volgende:
Die kunnen er dan ook niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daardoor zijn ze nog door ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
graag op anoniem
afgekeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, bagger. Ze hebben een stadion waar 2000 man in kanquote:
Jammer, een team minder van Oekraïne zou voor de coëfficiëntenlijst goed uitkomen.quote:
http://instagram.com/romyydbquote:Op donderdag 11 december 2014 19:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
'Ik was vroeg wakker, om vier uur. Een beetje door de wind, maar ook door het alarm van de scooter van mijn dochter'
• Of Ajax-trainer Frank de Boer na de 4-0 zege op APOEL Nicosia lekker wakker was geworden? Niet echt dus. 'Maar ik heb wel heel lekker gelegen', vertelt hij op de website van Ajax.
Pics van de dochter.
Lolquote:Op donderdag 11 december 2014 19:59 schreef Collide het volgende:
Qarabag is genaaid door de scheidsrechter en hierdoor niet door.
Sorry, bedoelde het niet zo.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou dit is wel heel gemeen gelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
lol xdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajacied422 volgens mij.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie is hier mod eigenlijk nu GGMM weg is?
Ajacied422 wordt geen moderator van FOK.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ajacied422 volgens mij.
Frank voedt ze wel goed op hoor, komt uit de juiste regioquote:Op donderdag 11 december 2014 20:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Valt nog mee dat ze op geen enkele foto een Nickelson-jas aan heeft, daar lijkt ze wel het type voor.
Wat is next, zo'n jongen die in het weekend in de kapsalon staat, maar door de week hier de scepter zwaait?quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:07 schreef blup het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds hierop teren
[ afbeelding ]
Dus mrstylo, Insomnia_ en Doublepain hebben geen ruggengraat volgens jou?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajacied422 wordt geen moderator van FOK.
Hij heeft namelijk wel een ruggengraat.
Geen El Ahmadi dus dat wordt lachen met dat middenveld.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vermeer; Wilkshire, Van Beek, Kongolo, Woudenberg; Clasie, Immers, Vilhena; Toornstra, Kazim, Boetius.
In de wandelgangen heb ik gehoord dat Johannes en Davy grote kandidaten zijn. Eventueel met zn tweeën is een optie maar ik sluit niets uit.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat is next, zo'n jongen die in het weekend in de kapsalon staat, maar door de week hier de scepter zwaait?
Klopt niet, gedeukte schaal zit er niet bij.quote:
Dat klinkt als een goed duoquote:Op donderdag 11 december 2014 20:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In de wandelgangen heb ik gehoord dat Johannes en Davy grote kandidaten zijn. Eventueel met zn tweeën is een optie maar ik sluit niets uit.
Dit.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Klopt niet, gedeukte schaal zit er niet bij.
Zou dit een goede ontwikkeling zijn denk je?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:09 schreef KingRoland het volgende:
[..]
In de wandelgangen heb ik gehoord dat Johannes en Davy grote kandidaten zijn. Eventueel met zn tweeën is een optie maar ik sluit niets uit.
quote:Op donderdag 11 december 2014 20:06 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bedankt Hansquote:Op donderdag 11 december 2014 20:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Torino 1-5 voor na 53 minuten tegen Kopenhagen die met 9 man speelt
Vind het wel handig ook, kan je tenminste -al- die schalen uit elkaar houden.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:10 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat veel PSVers en Feyenoorders ons kwamen uitlachen omdat er een deuk in de schaal zat.
Dat deed pijn.
Naar mijn mening wel. Mijn zegen hebben ze 100%.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zou dit een goede ontwikkeling zijn denk je?
Is dit een circus?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:11 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Alley oop to Tristan Thompson
Basketbal > darts
Mani89
Pascalus en Grifte vinden het anders erg leuk.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Straks crasht FOK! weer door die enorme gifjes van je.
Fatima Moreira de Meloenen?quote:
Goede muzieksmaak heeft dat mensquote:Op donderdag 11 december 2014 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Nog meer mooie vrouwen.
[ afbeelding ]
Roland vindt dit leuk
Wat een rare wenkbrauwen.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Nog meer mooie vrouwen.
[ afbeelding ]
Roland vindt dit leuk
solomonicagodinquote:Op donderdag 11 december 2014 20:15 schreef Mani89 het volgende:
Nog meer mooie vrouwen.
[ afbeelding ]
Roland vindt dit leuk
Ook zij heeft haar inderdaad.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier nog een plaatje van haar:
[ afbeelding ]
Zusjes!quote:Op donderdag 11 december 2014 20:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier nog een plaatje van haar:
[ afbeelding ]
Sierd is inderdaad een stuk beter dan Jan Roelfs.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:17 schreef Elan het volgende:
wat een contrast met gisteren he jongens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |