quote:Op donderdag 11 december 2014 19:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mooi voor hun tegenstanderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar is de westrijd nog te jong voor.
Ja vooral bij het aankoopbedrag.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:42 schreef j0rdiiii het volgende:
Je ziet toch een duidelijk verschil tussen spitsen uit de jeugdopleiding bij Ajax (Milik, Zivkovic) en PSV (Locadia).
Wueeehhhquote:Op donderdag 11 december 2014 19:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Daar is de westrijd nog te jong voor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:44 schreef hafcfan het volgende:
Is best knap hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:44 schreef hafcfan het volgende:
belchineesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
lekker hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Kom maar met die reacties, ik kan het hebben.
quote:Op donderdag 11 december 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ei geel niet kapot makenquote:Op donderdag 11 december 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Jij wel, maar of je maag het kan hebben....quote:Op donderdag 11 december 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
CUL topic openen?quote:Op donderdag 11 december 2014 19:44 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |