Nee, naam zegt me ook niks...quote:Op vrijdag 12 december 2014 01:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Heb je die reuze romans van Franz Schätzing gelezen btw, zoals De Zwerm (in NL)?
Op zich wel aardig uitgewerkt.
Uiteraard James.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:01 schreef jamesdeen het volgende:
hey mag ik meedoen met de slowchat ;0 ?
De denkwijze van gelovige. Eigenlijk ging het over de discriminatie naar atheïsten maar dat hield niet lang stand.quote:
Gaia, de enige Godin waarvan er keihard bewijs is dat ze bestaat, we zijn zijn er allemaal onderdeel van en leven er dagelijks op. De Godin van de aardequote:
Gehehe opfrissen zeg jequote:Op vrijdag 12 december 2014 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaia, de enige Godin waarvan er keihard bewijs is dat ze bestaat, we zijn zijn er allemaal onderdeel van en leven er dagelijks op. De Godin van de aarde
(tip: fris je Griekse mythologie even op)
Leren danquote:
Uhuhquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:12 schreef theunderdog het volgende:
Mensen die niet het spirituele van de aarde/natuur zien......
Geen idee. Tijdje terug.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Leren danIs dat geen algemene stof meer tegenwoordig dan?
saai manquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:10 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
De denkwijze van gelovige. Eigenlijk ging het over de discriminatie naar atheïsten maar dat hield niet lang stand.
De natuur is vooral strijd hè.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:12 schreef theunderdog het volgende:
Mensen die niet het spirituele van de aarde/natuur zien......
En anders speel je gewoon even God of Warquote:
De natuur is balans, en de natuur bepaalt zelf wel hoe de balans moet zijn, daar kunnen wij nietige mensjes weinig aan veranderenquote:
Volgens mij kunnen we het wel redelijk verpesten.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En anders speel je gewoon even God of War
[..]
De natuur is balans, en de natuur bepaalt zelf wel hoe de balans moet zijn, daar kunnen wij nietige mensjes weinig aan veranderen
Ja daar is toch weinig spiritueels aan ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar het spirituele niet in zien.De natuur is prachtig, in al zijn facetten.
Deze man weet.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaia, de enige Godin waarvan er keihard bewijs is dat ze bestaat, we zijn zijn er allemaal onderdeel van en leven er dagelijks op. De Godin van de aarde
(tip: fris je Griekse mythologie even op)
Pics van Yasmin23quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maak jij het wat spannender dan ?
quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:15 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Daar het spirituele niet in zien.De natuur is prachtig, in al zijn facetten.
De natuur overwint het sneller dan de mensquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen we het wel redelijk verpesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |