quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Het is verzonnen Henk. Net zoals religie.
Ach, d'r hoeft maar net een verkeerd stukje van Ijsland af te breken en dan zullen zelfs de hoogste dijken niet meer helpenquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gewoon de dijken wat ophogen, toch?.
Religie is niet verzonnen ?quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:28 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Je kan denigrerend gaan doen, maar iedereen met een normaal functionerend cognitief vermogen ziet in dat jij hier dom aan het lullen bent.
ik volg het verder niet, maar die henk was wel laggequote:Op vrijdag 12 december 2014 02:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oke oke kom maar met de bewijzen.
En daar heb je precies het punt wat er fout gaat in religie, "god is er, dat is gewoon zo"quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nja dat zuurstof en water hoef je niet te geloven. Het is zo.
Hoezo niet. Het wordt beide gebruikt om bepaalde dingen te verklaren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Religie heeft geen kanker (yes i said it) met spiritualiteit te maken.
Juist niet. De passieve god is bij gelovigen ideaal.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En daar heb je precies het punt wat er fout gaat in religie, "god is er, dat is gewoon zo"
Ik geen van allenquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Was wel een prachtige locatie.
Heb nu:
- Pompeii
- Pripyat
- Paricutín
gezien.
Er zijn meer van dat soort eerie plekken...
Nee , met spiritualiteit moet je juist niets willen verklaren.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo niet. Het wordt beide gebruikt om bepaalde dingen te verklaren.
Ja, is ergens een eilandje, voor de kust van Canada oid dat op imploderen staat, toch? En vanuit de ruimte kan natuurlijk altijd nog een planetoïde oid inslaan.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ach, d'r hoeft maar net een verkeerd stukje van Ijsland af te breken en dan zullen zelfs de hoogste dijken niet meer helpen
Er zijn zat mensen die hun leven in richten op basis van hun zogenaamde spiritualiteit.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:31 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Nee , met spiritualiteit moet je juist niets willen verklaren.
Sit still. Stop thinking. Shut up. Get out.
Religie is vooral een uitweg om jezelf niet te hoeven verantwoorden voor je daden, als de meest eenvoudige oplossing dus.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo niet. Het wordt beide gebruikt om bepaalde dingen te verklaren.
Nee.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Er zijn zat mensen die hun leven in richten op basis van hun zogenaamde spiritualiteit.
Kudo's! Hoe was dat wel niet?quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:31 schreef LTVDK het volgende:
en 's avonds in de Banlieus rond Parijs
Ja maar ze zijn beide bedacht.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Religie is vooral een uitweg om jezelf niet te hoeven verantwoorden voor je daden, als de meest eenvoudige oplossing dus.
Spiritualiteit en geloof zijn een heel anders divisie
Als jij meerdere zinnen plaatst, lees ik je. De oneworders zijn zo slecht dat ik ze moet overslaan.quote:
Alles is bedacht.quote:
Dat is wie ik ben.quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als jij meerdere zinnen plaatst, lees ik je. De oneworders zijn zo slecht dat ik ze moet overslaan.
Hoe kom je toch zo wispelturig?
Ik verwacht eerder dat de mens het voor zich zelf gaat verkloten voordat de natuur ook maar de kans krijgt er iets aan te doen, danwel via een nucleaire oorlog (ja hij kan nog steeds komenquote:Op vrijdag 12 december 2014 02:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, is ergens een eilandje, voor de kust van Canada oid dat op imploderen staat, toch? En vanuit de ruimte kan natuurlijk altijd nog een planetoïde oid inslaan.
In feite is het natuurlijk het doemdenken dat bekend is van sommige protestants-christelijke stromingen in disguise. De mens is slecht en alles wat hij doet leidt tot nog meer ellende, en daarvoor zullen wij gestraft worden, hetzij door God himself danwel door Gaia....
Goh, wat hield ik toch van Willen Frederik Hermans die dit soort dingen altijd meteen doorzag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |