abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147474478

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
########################################################################################
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OFFICIËLE TRAILER

########################################################################################

Personeel van S.H.I.E.L.D.

De Amerikaanse zender ABC heeft van deze nieuwe serie van de hand van _O_ Joss Whedon _O_ een heus volledig seizoen besteld!

Inmiddels zijn er al flink wat afleveringen bij uw lokale Torrent/Usenet boer te halen!

[ Bericht 93% gewijzigd door Mike op 11-12-2014 09:50:38 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_147474815
Best.
Day.
Ever.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147475405
Verdomme.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
pi_147481661
goede finale met veel open draadjes. Ze kunnen in maart direct verder.

In deze review wordt wel wat achtergrond informatie gegeven. Vooral over Sky's vader en men twijfelt er daar aan of Tripp wel echt dood is of dat hij gewoon verdwenen is door een kracht die hij kreeg, zoals bijv onzichtbaarheid.

Maar denk zelf dat triplet wel gewoon dood is aangezien alleen de juiste personen dat ding aan konden raken en dat dan waarschijnlijk ook wel voor dat gedoe op het einde geldt. Maar hopelijk niet want vond hem wel ok.
pi_147485098
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 13:44 schreef planethugo het volgende:
goede finale met veel open draadjes. Ze kunnen in maart direct verder.

In deze review wordt wel wat achtergrond informatie gegeven. Vooral over Sky's vader en men twijfelt er daar aan of Tripp wel echt dood is of dat hij gewoon verdwenen is door een kracht die hij kreeg, zoals bijv onzichtbaarheid.

Maar denk zelf dat triplet wel gewoon dood is aangezien alleen de juiste personen dat ding aan konden raken en dat dan waarschijnlijk ook wel voor dat gedoe op het einde geldt. Maar hopelijk niet want vond hem wel ok.
Denk zelf niet dat die dood is. Terwijl hij door die gangen heen liep/rende om die bommen te defusen zag je dat zijn wond steeds meer ging bloeden en de bloedvlek steeds groter werd. Beetje een maf detail om te doen als je hem 5 minuten later toch omlegt. Maar dat is meer een voorgevoel dan dat het echt op iets is gebaseerd :P
pi_147485154
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 15:56 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]

Denk zelf niet dat die dood is. Terwijl hij door die gangen heen liep/rende om die bommen te defusen zag je dat zijn wond steeds meer ging bloeden en de bloedvlek steeds groter werd. Beetje een maf detail om te doen als je hem 5 minuten later toch omlegt. Maar dat is meer een voorgevoel dan dat het echt op iets is gebaseerd :P
Tja, dit klinkt toch echt wel definitief:

http://abc.go.com/shows/m(...)oodbye-trip-bj-britt
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_147485435
Trip is verleden tijd. Zoals al vaker gemeld: in Whedon-esque series gaat er regelmatig een fan favoriet dood.

Elk ander karakter die tot op heden geen Inhuman bleek te zijn is versteend incl. Carl Creel. Als ze nu ineens gaan zeggen "ha! Trip is ook Inhuman, hahaha, we hebben jullie bij de neus!!" dan zou dat heel lame en cheesy zijn

edit: Trip begon toch ook pas te verstenen nadat de kristallen 'm doorboorde. Bij Raina en Skye begon dat proces nagenoeg direct nadat de mist door de ruimte ging...

[ Bericht 9% gewijzigd door Sinister-D- op 11-12-2014 18:10:36 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  donderdag 11 december 2014 @ 21:41:37 #8
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_147496822
_O_

Heb het einde een paar keer bekeken :D
heitieh
pi_147497621
Ik zag Phil Coulson net in een Jim Carrey film op RTL4 :D
  donderdag 11 december 2014 @ 22:32:34 #10
194233 Friday12
Originele kloon
pi_147498978
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ook _O- weet niet wat zijn naam daar was maar ik zag hem de hele tijd als Coulson :P
pi_147506484
quote:
14s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:59 schreef wolfrolf het volgende:
Coulson gaat ook last krijgen van het Nicolas Cage effect :{
Ik heb wel een beetje gelijk :)
pi_147506499
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 08:31 schreef maxmit het volgende:

[..]

Coulson gaat ook last krijgen van het Nicolas Cage effect :{
En dat is?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_147507101
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 08:33 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

En dat is?
Wat hij ook speelt, het blijft altijd Coulson.

Nicolas Cage speelt op deze manier altijd Nicolas Cage. Maakt niet uit wat voor rol hij speelt of hoe z'n gespeelde karakter heet. Hij is en blijft altijd Nicolas Cage.
Morgan Freeman heeft dat ook een beetje. Die speelt altijd Morgan Freeman of god.
Elijah Wood is in elke film Frodo.
En Daniel Radcliffe is in elke film Harry Potter.
... (ter aanvulling)

Kortom Coulson zal in elke film Coulson zijn voor mij.
pi_147507140
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 09:29 schreef maxmit het volgende:

[..]

Wat hij ook speelt, het blijft altijd Coulson.

Nicolas Cage speelt op deze manier altijd Nicolas Cage. Maakt niet uit wat voor rol hij speelt of hoe z'n gespeelde karakter heet. Hij is en blijft altijd Nicolas Cage.
Morgan Freeman heeft dat ook een beetje. Die speelt altijd Morgan Freeman of god.
Elijah Wood is in elke film Frodo.
En Daniel Radcliffe is in elke film Harry Potter.
... (ter aanvulling)

Kortom Coulson zal in elke film Coulson zijn voor mij.
Snap wat je bedoelt ja :)

Alhoewel Elijah een goede uitstap deed in Sin City

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147508489
Voor Raina is nog niet bevestigd of 'geleaked' toch?

In eerste oogopslag vond ik haar op Volcana lijken qua huidstructuur en zo. Maar later zag ik dat ze 'claw like hands', gouden ogen en 'thorns' leek te hebben.

mm :{
pi_147508534
Damn, Skye... :P lekker jonguh :9

pi_147508972
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 10:54 schreef maxmit het volgende:
Voor Raina is nog niet bevestigd of 'geleaked' toch?

In eerste oogopslag vond ik haar op Volcana lijken qua huidstructuur en zo. Maar later zag ik dat ze 'claw like hands', gouden ogen en 'thorns' leek te hebben.

mm :{
Of misschien wordt het gewoon Raina?
http://marvel.wikia.com/Raina_(Earth-616)
pi_147509609
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:16 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Of misschien wordt het gewoon Raina?
http://marvel.wikia.com/Raina_(Earth-616)
Misschien, maar ze 'is/was' geen Saurian. Je wordt op zich niet een ander ras door de Terrigen Mist. Je krijgt er 'superhuman abilities door.

We zullen het zien (in maart?).
pi_147509849
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:41 schreef maxmit het volgende:

[..]

Misschien, maar ze 'is/was' geen Saurian. Je wordt op zich niet een ander ras door de Terrigen Mist. Je krijgt er 'superhuman abilities door.

We zullen het zien (in maart?).
[ afbeelding ]
En Daisy is geen Inhuman in de comics... we zullen het zien. :)

Er was ook een Inhuman die voldeed aan Raina haar uiterlijk (wat we ervan zagen) kan die alleen niet terugvinden.

Ben benieuwd wat ze met de pa van Skye gaan doen.
Want dit is de goede man in de Comics namelijk:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147510093
zou mooi zijn als Skye uiteindelijk ook een rol krijgt in die Inhumans film over 4(?) jaar en dat de serie de films beïnvloedt ipv andersom. Maarja of deze serie over 4 jaar nog bestaat waag ik te betwijfelen. Al kunnen ze altijd nog een half seizoen voor netflix ofzo maken.
pi_147510141
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:59 schreef planethugo het volgende:
zou mooi zijn als Skye uiteindelijk ook een rol krijgt in die Inhumans film over 4(?) jaar en dat de serie de films beïnvloedt ipv andersom. Maarja of deze serie over 4 jaar nog bestaat waag ik te betwijfelen. Al kunnen ze altijd nog een half seizoen voor netflix ofzo maken.
Netflix O+
pi_147510479
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:59 schreef planethugo het volgende:
zou mooi zijn als Skye uiteindelijk ook een rol krijgt in die Inhumans film over 4(?) jaar en dat de serie de films beïnvloedt ipv andersom.
Feitelijk nu al gedeeltelijk het geval; de eerste Inhumans zijn nu geïntroduceerd.
En zowel Hummingbird als Daisy Johnson / Skye / Quake zijn lid geweest van de Avengers. Het zijn geen kleine namen (qua character) die ze in de serie hebben zitten.
De serie stijgt in de ratings, maar of ze voldoende support krijgen van het gewone publiek naast de Comic-fans moet ik nog zien. Anders is Netflix een mooi alternatief voor de serie, kan het mooi naast de series van Daredevil & co. draaien.
pi_147510722
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:13 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Feitelijk nu al gedeeltelijk het geval; de eerste Inhumans zijn nu geïntroduceerd.
En zowel Hummingbird als Daisy Johnson / Skye / Quake zijn lid geweest van de Avengers. Het zijn geen kleine namen (qua character) die ze in de serie hebben zitten.
De serie stijgt in de ratings, maar of ze voldoende support krijgen van het gewone publiek naast de Comic-fans moet ik nog zien. Anders is Netflix een mooi alternatief voor de serie, kan het mooi naast de series van Daredevil & co. draaien.
das mooi om te lezen, heb nog nooit een echte comic gelezen. Ken de meeste karakters voornamelijk uit de tekenfilms zoals Spiderman (die op fox kids) uit de jaren 90.
pi_147510776
Nieuw lid van de cast...

quote:
Marvel Studios and ABC’s Agents of S.H.I.E.L.D. is going on break until March 2015, during which time the show’s time slot will be filled by Marvel’s mini-series, Agent Carter. However, the show concluded the first half of its second season on what many agree was a strong note (read our review), connecting with larger events transpiring in the Marvel Cinematic Universe (while also expanding upon them in ways that are significant); and yet, still continuing to develop the various character relationships and subplots that give the TV series a beating heart.

That practice looks to carry on when S.H.I.E.L.D. returns to the airwaves, as THR is reporting that Blair Underwood will be joining the show’s cast and will begin filming his scenes this week. Underwood, a seasoned television actor who starred for seven years on L.A. Law (beginning in the late ’80s) and more recently headlined the short-lived Ironside crime/drama remake series, will have a recurring role on S.H.I.E.L.D. as Dr. Andrew Garner, a.k.a. Agent Melinda May’s (Ming-Na Wen) ex-husband.

S.H.I.E.L.D. already includes one ex-couple who are now working together (and sorta back together), in Agents Lance Hunter (Nick Blood) and Bobbi Morse/Mockingbird (Adrianne Palicki). May’s personal life has been placed on the back-burner in season two up to now, so hopefully the addition of Underwood’s character will bring out a different side of “The Cavalry” that we haven’t seen before – or, at the least, not since her pseudo-relationship with Agent Ward (Brett Dalton) in season one.

Obviously, now that Coulson (Clark Gregg) and his team are dealing with threats that extend from beyond Earth, the relationship drama elements of the show seem all the more like small potatoes. However, it’s important that S.H.I.E.L.D. not abandon its original purpose – to depict the lives of ordinary human heroes operating in a world of superheroes and people with extraordinary abilities. All things considered, though, that doesn’t appear to be becoming a problem.

And that’s good news too, since things are only going to get crazier – with the stakes growing bigger than ever – hereon out with S.H.I.E.L.D. as the second half of season two gets underway. That’s not even including the impending Avengers: Age of Ultron tie-in that will be arriving next May, which should once again shake things up for the Earth-based members of the MCU…
pi_147510794
quote:

[..]

weetjeweetje: als er een seizoen 3 komt is de seizoen 4 garantie 100%

Dank daarvoor maar de "syndication gods" :-)
pi_147510863
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:25 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

weetjeweetje: als er een seizoen 3 komt is de seizoen 4 garantie 100%

Dank daarvoor maar de "syndication gods" :-)
Stimmt :)

En denk dat Marvel ook graag ziet dat AoS doorgaat; Shield als constante factor van Cap 3 naar Guardians 2 naar (uiteindelijk) de Inhumans film.
Met de Inhumans film in 2018 is het raar om die nu al te introduceren als er geen groter plan voor is (lijkt mij) dus ben heel benieuwd wat 2015 in petto heeft qua MCU :)

-edit-
zie ook:
http://screenrant.com/ave(...)onnections-episodes/
  vrijdag 12 december 2014 @ 12:31:03 #27
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_147510943
quote:

[..]

Mja, ik denk dat je minstens aan 120 namen komt als je alle Avengers gaat opsommen (en dan negeer ik even Avengers Academy en gelijkaardige zaken, anders zit je waarschijnlijk tegen de 200), dus zo'n select lijstje is dat niet.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_147511102
quote:
99s.gif Op vrijdag 12 december 2014 12:31 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Mja, ik denk dat je minstens aan 120 namen komt als je alle Avengers gaat opsommen (en dan negeer ik even Avengers Academy en gelijkaardige zaken, anders zit je waarschijnlijk tegen de 200), dus zo'n select lijstje is dat niet.
Klopt zeker, maar degenen die ze hebben gebruikt hebben genoeg leuke ties in het MCU om van invloed te zijn. Aan de andere kant zijn ze niet zo obscuur (of nieuw) dat niemand er wat om geeft.
Voor de niet-comic-lezers zijn het leuke extra characters, voor de comic-fans voegen ze ineens een hoop leuke 'what-ifs' toe aan de serie. Wat dat betreft vind ik ze erg goed gekozen.
pi_147513030
dit kwam ik tegen mbt the avengers en agents of shield, er is namelijk een lid van agents of shield gespot op de set, in kostuum.
http://screenrant.com/ave(...)hotos-agents-shield/
SPOILER
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 17:18:50 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_149301769
Hoppa!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_149304590
quote:
99s.gif Op maandag 2 februari 2015 17:18 schreef Karina het volgende:
Hoppa!
Bedankt! ^O^

Ik ben nu aan het kijken om het eerste seizoen op BR te kopen, maar op Bol verkopen ze de serie alleen op DVD.
Is de serie uberhaupt in Nederland verkrijgbaar op BR? Ik kom alleen maar op Amerikaanse sites uit.
  maandag 2 februari 2015 @ 19:13:46 #32
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149304689
quote:
99s.gif Op maandag 2 februari 2015 17:18 schreef Karina het volgende:
Hoppa!
Que? Heb ik iets gemist of wah.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  Moderator maandag 2 februari 2015 @ 19:14:36 #33
9859 crew  Karina
Woman
pi_149304715
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:13 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Que? Heb ik iets gemist of wah.
Nee hoor niks gemist, ik kickte het topic voor Syntos.

Weet helaas geen antwoord op zijn vraag.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 2 februari 2015 @ 19:16:38 #34
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149304769
Ach so. Ik dacht 'hoppa!' als in 'zo! we zijn weer terug, wat een aflevering was dat!'. :P

Ging ff nakijken of ik iets gemist had, maar kon dus niks vinden. Zag trouwens wel iets van Hulk and the agents of S.M.A.S.H? lol, wa's dat nou weer. :D - Ach so, een of andere cartoon.

quote:
Agents of S.H.I.E.L.D.
S02E11
Aftershocks
29 days to go
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  maandag 2 februari 2015 @ 19:20:12 #35
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149304901
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:10 schreef Syntos het volgende:

[..]

Bedankt! ^O^

Ik ben nu aan het kijken om het eerste seizoen op BR te kopen, maar op Bol verkopen ze de serie alleen op DVD.
Is de serie uberhaupt in Nederland verkrijgbaar op BR? Ik kom alleen maar op Amerikaanse sites uit.
UK 'n optie?
http://www.amazon.co.uk/M(...)lu-ray/dp/B00KGC59RQ

En anders even zoeken iets met een kat :+

[ Bericht 7% gewijzigd door Karina op 02-02-2015 19:51:57 (torrentlinkje) ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_149305070
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:20 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

UK 'n optie?
http://www.amazon.co.uk/M(...)lu-ray/dp/B00KGC59RQ

En anders hier *kuch*
Amazon ziet er prima uit. Vanavond maar eens kijken hoe het zit met bestellen en betalen.
Het is in ieder geval een stuk goedkoper dan de DVD.

En optie twee heb ik al, maar de MCU gerelateerde films en series wil ik gewoon op BR voor de verzameling. ;)

[ Bericht 2% gewijzigd door Syntos op 02-02-2015 19:56:23 ]
  maandag 2 februari 2015 @ 19:33:29 #37
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149305369
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:25 schreef Syntos het volgende:

[..]

Amazon ziet er prima uit. Vanavond maar eens kijken hoe het zit met bestellen en betalen.
Het is in ieder geval een stuk goedkoper dan de DVD.
~¤30 excl. verzending is een schijntje voor 5 BR's :) en ze leveren in NL zag ik.
quote:
En optie twee heb ik al, maar de MCU gerelateerde films en series wil ik gewoon op BR voor de verzameling. ;)
ikzelf heb de hele MCU-collectie films, One-shots en series op de mediabox staan, maar het zou wel heel mooi staan als die hele collectie boven de TV komen te staan :P

Moet wel eerst nogeen BR-speler halen :')
pi_149305697
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:16 schreef shiznuts het volgende:
Ach so. Ik dacht 'hoppa!' als in 'zo! we zijn weer terug, wat een aflevering was dat!'. :P

Ging ff nakijken of ik iets gemist had, maar kon dus niks vinden. Zag trouwens wel iets van Hulk and the agents of S.M.A.S.H? lol, wa's dat nou weer. :D - Ach so, een of andere cartoon.

[..]

die agents of smash kom ik ook altijd tegen bij het zoeken naar subs :)

klinkt niet echt als iets om te verfilmen :P
pi_149305963
quote:
Torrent linkjes is FOK! niet zo blij mee geloof ik.

En ik koop deze serie pas als de serie ooit is afgelopen als 1 complete set.

Ben ik ook met Game of thrones van plan :)
  maandag 2 februari 2015 @ 20:18:35 #40
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149307190
quote:
0s.gif Op maandag 2 februari 2015 19:48 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Torrent linkjes is FOK! niet zo blij mee geloof ik.

Torrent link :? Heb ik niet gezien O-)
  zaterdag 21 februari 2015 @ 22:47:19 #41
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_149903283
Even crossposten uit het Defenders topic :)

quote:
14s.gif Op zaterdag 21 februari 2015 22:45 schreef Sinister-D- het volgende:
Hmmzz, cameo's van een Agents of SHIELD baddie :D

Teaset-poster van het Daredevil Twitter-account:

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 21-02-2015 22:58:00 ]
  zondag 22 februari 2015 @ 02:30:45 #42
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_149909621
quote:
Agents of S.H.I.E.L.D.
S02E11
Aftershocks
9 days to go
pi_149911555
quote:
11s.gif Op zondag 22 februari 2015 02:30 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Yes _O_ nog 1 agent carter episode en dan weer 12 weken vlammen met agents of shield *O*
  zondag 22 februari 2015 @ 09:03:34 #44
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_149911702
*O*
heitieh
pi_149911724
Ik heb hem niet gekeken, maar voor de liefhebber

pi_150044798
Episode 2x10 nog even herkeken. Wat een sterke ep is dat toch. Zin in volgende week *O*
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:25:16 #48
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150065411
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 11:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En Daisy is geen Inhuman in de comics... we zullen het zien. :)

Ik heb t idee dat marvel dat nu niet zo nauw neemt, omdat ze t hele mutant willen omzeilen (fox).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_150065475
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik heb t idee dat marvel dat nu niet zo nauw neemt, omdat ze t hele mutant willen omzeilen (fox).
Gezien de nieuwe secret wars en de recente acties worden Inhumans de vervangers van de Mutants.
Daar vangen ze al een hoop mee op :)
Geen gezeik meer over 'specials' of het niet mogen gebruiken van het woord 'mutant'l; het zijn allemaal inhumans en Fox zoekt het maar uit :)
  donderdag 26 februari 2015 @ 13:28:35 #50
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150065533
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Gezien de nieuwe secret wars en de recente acties worden Inhumans de vervangers van de Mutants.
Geen gezeik meer over 'specials' of het niet mogen gebruiken van het woord 'mutant'l; het zijn allemaal inhumans en Fox zoekt het maar uit :)
Ja precies. Ergens vind ik dat wel jammer. Maar da's puur omdat ik "opgegroeid" ben met de mutants van Marvel en van de inhumans verder weinig weet, op Crystal na dan.
L'Amour menaçant:
pi_150066247
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:27 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Naja gezien het laatste nieuws met Spider Man enzo kan het zijn dat ze ook X-Men krijgen/mogen gebruiken. Dan krijg je wel beetje een probleem dat je dan de Mutants en de InHumans hebt.
pi_150066539
quote:
99s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:50 schreef Vitwiz het volgende:

[..]

Naja gezien het laatste nieuws met Spider Man enzo kan het zijn dat ze ook X-Men krijgen/mogen gebruiken. Dan krijg je wel beetje een probleem dat je dan de Mutants en de InHumans hebt.
alles kan natuurlijk maar de x-men films zijn gewoon succesvol genoeg voor fox dus die zullen niet snel een rede vinden om met Marvel samen te gaan werken. Hoeft voor mij ook niet, de x-men kunnen prima op zichzelf staan
pi_150066620
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:59 schreef planethugo het volgende:

[..]

alles kan natuurlijk maar de x-men films zijn gewoon succesvol genoeg voor fox dus die zullen niet snel een rede vinden om met Marvel samen te gaan werken. Hoeft voor mij ook niet, de x-men kunnen prima op zichzelf staan
Oh nee ik denk ook niet dat ze dat (snel) zullen doen. Maar blijft toch nog hoog op mijn verlanglijstje staan dat alles bij elkaar komt.
pi_150067686
quote:
99s.gif Op donderdag 26 februari 2015 13:50 schreef Vitwiz het volgende:

[..]

Dat probleem had je al een behoorlijke tijd; de inhumans zijn er ook al sinds 1965 :)
pi_150068800
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 14:30 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dat probleem had je al een behoorlijke tijd; de inhumans zijn er ook al sinds 1965 :)
Ik heb het over de films/series. De InHumans waren niet geïntroduceerd als ze gewoon de beschikking hadden over de Mutants.
pi_150068921
quote:
99s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:01 schreef Vitwiz het volgende:

[..]

Ik heb het over de films/series. De InHumans waren niet geïntroduceerd als ze gewoon de beschikking hadden over de Mutants.
Nee okay, maar dan nog is het een behoorlijke ballsy move van Marvel om heel het universum overhoop te gooien. Voor het eerst sinds het ontstaan jaren terug.
Maar met de populariteit van het MCU, de grote rol van Mutants daarin EN het feit dat de rechten daarvan bij een andere partij liggen moesten ze wel iets verzinnen natuurlijk. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. Ergens ben ik er niet rouwig om; minder Wolverine is een verademing wat mij betreft :D
pi_150068970
quote:
0s.gif Op donderdag 26 februari 2015 15:05 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee okay, maar dan nog is het een behoorlijke ballsy move van Marvel om heel het universum overhoop te gooien. Voor het eerst sinds het ontstaan jaren terug.
Maar met de populariteit van het MCU, de grote rol van Mutants daarin EN het feit dat de rechten daarvan bij een andere partij liggen moesten ze wel iets verzinnen natuurlijk. Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen. Ergens ben ik er niet rouwig om; minder Wolverine is een verademing wat mij betreft :D
Oh nee je hoort er mij ook niet over klagen hoor, heb er ook respect voor. :)
Hoop gewoon dat ze zo doorgaan zoals ze nu bezig zijn en dan kan het alleen maar beter worden in mijn ogen. *O*
  woensdag 4 maart 2015 @ 00:37:56 #58
194233 Friday12
Originele kloon
pi_150270368
Zijn we er weer klaar voor *O*
pi_150292666
Toch echt dood dus ;(
pi_150296439
Wat een bazen aflevering _O_

Wat een bazenserie _O_
  woensdag 4 maart 2015 @ 20:57:53 #61
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_150296732
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:49 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een bazen aflevering _O_

Wat een bazenserie _O_
Lekker inderdaad. Het wordt ook steeds rauwer heb ik het idee.
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 4 maart 2015 @ 21:01:04 #62
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150296851
Ik heb de hele aflevering van " :o " gezeten :@

_O_ op dit moment komt gewoon alles aan bod: verraad, geheimen, nieuwe karakters, geweld _O_

Die gewetenloze moord op dat Hydra kopstuk :7
pi_150297529
Tering wat een aflevering. Perfect om de tweede helft van het seizoen te beginnen *O*
  woensdag 4 maart 2015 @ 21:54:44 #65
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_150298818
Top! Dat is wel even wat anders dan Agent Carter :D
heitieh
pi_150299179
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 21:54 schreef Joooo-pi het volgende:
Top! Dat is wel even wat anders dan Agent Carter :D
Arme Raina ;(
pi_150299242
"You know what this means? 8-)
  woensdag 4 maart 2015 @ 22:44:01 #68
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_150300790
Horen die twee dan toch bij Hydra? Wat is dezen }:|

Maar zeer goed verhaal in deze ep :9 Reina zag er lekker lelijk uit.
吴 曼 迪
  Public Relations / Redactie Film donderdag 5 maart 2015 @ 01:03:40 #69
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_150304148
Heerlijk, geweldig, topaflevering! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_150305495
TheCancelBear twitterde op woensdag 04-03-2015 om 17:09:34 #AgentsOfShield ratings (1.6) about where they ended in the Fall, that’s not going to feed the bear reageer retweet
Dit is ook wel prettig.

Hopelijk gaat het niet zakken. Als die 1,6 18-49 aandeel naar 1,4 daalt is het namelijk al zorgwekkend ;(

En bij een volledig seizoen 3 van 22 eps is seizoen 4 eigenlijk al een 100% garantie, dus duimen duimen duimen.

I love this show.
pi_150307145
prima aflevering, de top van Hydra is dus dood nu, dus hydra feitelijk ook dan neem ik aan.

Leuk dat aan die Baron van Strucker gememoreerd werd. Die zag je ook al in de aftercredits van Captain America 2 en speelt ook in The Avengers 2
pi_150308856
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 08:27 schreef wolfrolf het volgende:
TheCancelBear twitterde op woensdag 04-03-2015 om 17:09:34 #AgentsOfShield ratings (1.6) about where they ended in the Fall, that’s not going to feed the bear reageer retweet
Dit is ook wel prettig.

Hopelijk gaat het niet zakken. Als die 1,6 18-49 aandeel naar 1,4 daalt is het namelijk al zorgwekkend ;(

En bij een volledig seizoen 3 van 22 eps is seizoen 4 eigenlijk al een 100% garantie, dus duimen duimen duimen.

I love this show.
1.6 is al wel laag voor een dure serie (wat AoS is), meestal is 1.8 wel het minimum met dat soort series en wil je eigenlijk gewoon in de 2 zitten, dus inderdaad duimen voor een derde (+ dan de obligatoire vierde).
pi_150309320
Vond het een goede aflevering na een de interessant aflevering van voor de break.

Dus als ik het goed heb gezien en wat hierboven ook is benoemd is Hydra dus nu kapot?
Lijkt mij namelijk sterk of gaan we nu een ander verhaallijn krijgen?
pi_150309338
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:32 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

1.6 is al wel laag voor een dure serie (wat AoS is), meestal is 1.8 wel het minimum met dat soort series en wil je eigenlijk gewoon in de 2 zitten, dus inderdaad duimen voor een derde (+ dan de obligatoire vierde).
Het gaat erom hoe het tov de andere programma's op ABC scoort. En dan is 1.6 al voldoende voor renewal *O*

En de syndication gods garanderen een seizoen 4 bij een volledig seizoen 3 :9
pi_150311041
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:46 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het gaat erom hoe het tov de andere programma's op ABC scoort. En dan is 1.6 al voldoende voor renewal *O*

En de syndication gods garanderen een seizoen 4 bij een volledig seizoen 3 :9
Nou heb ik daar niet veel verstand van, maar hoe zit dat :9
pi_150311131
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:46 schreef Max23 het volgende:

[..]

Dan wordt het magische aantal van 88 afleveringen bereikt en dan kan de show aan een "basic cable" zender zoals SyFy worden doorverkocht voor mucho dinero

En het daait allemaal om de dinero.

Dus als in seizoen 3 Agents of shield slecht scoort dan komt er toch een seizoen 4, vanwege de berg geld die ze voor syndicatie krijgen.
pi_150312442
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:46 schreef Max23 het volgende:

[..]

4 seizoenen (80-100 afl.) wordt gezien als het minimum om een serie (voor aardig wat geld) als pakket te verkopen aan kleinere Amerikaanse zenders (en buitenlandse). Daarom wordt na seizoen 3 altijd een seizoen 4 gemaakt omdat je dat geld er wel redelijk gegarandeerd uit haalt door het te verkopen (wat dus syndication feitelijk is).
pi_150312668
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:28 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

4 seizoenen (80-100 afl.) wordt gezien als het minimum om een serie (voor aardig wat geld) als pakket te verkopen aan kleinere Amerikaanse zenders (en buitenlandse). Daarom wordt na seizoen 3 altijd een seizoen 4 gemaakt omdat je dat geld er wel redelijk gegarandeerd uit haalt door het te verkopen (wat dus syndication feitelijk is).
Dat zei ik toch al? :T
pi_150312783
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 13:34 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dat zei ik toch al? :T
Heel je post over het hoofd gezien :@
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:57:04 #80
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_150315362
Maar waar hadden Mac & Bobbi het dan over? Toen ze over het kantoor van Coulson aan het praten waren. Daardoor krijg ik het idee dat zij toch bij Hydra horen of weet ik wat.
吴 曼 迪
pi_150315751
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:57 schreef megamandy het volgende:
Maar waar hadden Mac & Bobbi het dan over? Toen ze over het kantoor van Coulson aan het praten waren. Daardoor krijg ik het idee dat zij toch bij Hydra horen of weet ik wat.
dat snapte ik ook niet zo goed idd....
  donderdag 5 maart 2015 @ 15:11:46 #82
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_150315799
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:10 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat snapte ik ook niet zo goed idd....
Ja schijnbaar speelt dit ook al een tijdje in het verhaal. Eerlijk gezegd was mij dat nooit opgevallen, had het er toevallig met een vriendin over voordat we de aflevering gingen kijken. En toen zat die scene erin met Hunter en Bobbi in de auto en daarna de scene tussen Bobbi en Mac.
吴 曼 迪
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:20:25 #83
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150326433
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:57 schreef megamandy het volgende:
volgens mij was dat weer zo'n typisch moment van "iets laten lijken wat het niet is". Kijkers dus het vermoeden geven dat ze het team verraden, en straks blijkt gewoon dat ze Fury ofzo uithelpen. Zoiets als het Tripp en Simmons moment op de academie na het "out of the shadows, into the light" bericht in S01.
pi_150345171
quote:
17s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:11 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ja schijnbaar speelt dit ook al een tijdje in het verhaal. Eerlijk gezegd was mij dat nooit opgevallen, had het er toevallig met een vriendin over voordat we de aflevering gingen kijken. En toen zat die scene erin met Hunter en Bobbi in de auto en daarna de scene tussen Bobbi en Mac.
Er was een aantal afl. geleden een moment tussen Mac en Bobbi over een geheim dat ze hadden en Hunter kreeg daar lucht van.
pi_150452632
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2015 10:55 schreef dz5b604 het volgende:

[..]

Er was een aantal afl. geleden een moment tussen Mac en Bobbi over een geheim dat ze hadden en Hunter kreeg daar lucht van.
Speelt al langer idd(oen doken Hunter en Bobbi samen in de auto toch?), wat het is zal wel bekend gemaakt worden binnenkort.
Weet niet of Hydra nu écht weg is, Bakshi (?) leeft nog en wordt uitgeleverd aan die kolonel dus wie weet komt die ooit weer vrij.... Ben wel benieuwd naar de groep 'mutants' inhumans dus en wat die gaan doen met Skye, aangezien papa Skye ze goed lijkt te kennen.

[ Bericht 1% gewijzigd door ser op 09-03-2015 12:56:25 ]
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
  maandag 9 maart 2015 @ 12:52:43 #86
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150456630
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:34 schreef ser het volgende:

[..]'mutants'
Inhumans O-)
pi_150460808
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 10:34 schreef ser het volgende:
Ben wel benieuwd naar de groep 'mutants' inhumans dus en wat die gaan doen met Skye, aangezien papa Skye ze goed lijkt te kennen.
En ben benieuwd of dat dezelfde groep is als waar die teleporter bij zit of dat ze, nu al, meerdere facties gaan introduceren.
pi_150461287
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En ben benieuwd of dat dezelfde groep is als waar die teleporter bij zit of dat ze, nu al, meerdere facties gaan introduceren.
Ik denk niet dat ze gelijk alle registers open gaan trekken om de InHumans te introduceren. Zal wel bij 1 groepje blijven gok ik.
  maandag 9 maart 2015 @ 15:51:42 #89
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_150461709
Ja denk het ook, omdat die blinde gast (om hem maar even een naam te geven ;) ) in het begin van de aflevering gelinkt werd met de moeder van Sky die hem zou gaan begeleiden.

En iemand (volgens mij Fitz) noemde de powers van Sky ook opeens "it's inhuman".
吴 曼 迪
pi_150469980
quote:
99s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:38 schreef Vitwiz het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ze gelijk alle registers open gaan trekken om de InHumans te introduceren. Zal wel bij 1 groepje blijven gok ik.
Tja, al is het alleen maar omdat ze de grote spelers zoals Black Bolt en Medusa alleen al om de SFX tot de film willen beperken gok ik zo :)
  maandag 9 maart 2015 @ 20:56:19 #91
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150473590
quote:
17s.gif Op maandag 9 maart 2015 15:51 schreef megamandy het volgende:
Ja denk het ook, omdat die blinde gast (om hem maar even een naam te geven ;) )

Gordon O-)

SPOILER
  maandag 9 maart 2015 @ 22:38:22 #92
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_150480563
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:03 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Heerlijk, geweldig, topaflevering! _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik volg het topic niet maar ik dacht ik kom even kijken hoe de algehele mening over de serie nu is, bij mij neemt de interesse echt drastisch af namelijk. Ik vind het eigenlijk allemaal wat te slecht worden.

Blijkbaar rijmt mijn gedachte niet met de algehele perceptie hier :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 11 maart 2015 @ 12:52:21 #93
194233 Friday12
Originele kloon
pi_150527001
_O_
  woensdag 11 maart 2015 @ 14:35:28 #94
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_150530017
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2015 19:46 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Tja, al is het alleen maar omdat ze de grote spelers zoals Black Bolt en Medusa alleen al om de SFX tot de film willen beperken gok ik zo :)
Ik verwacht inderdaad ook dat die pas in de film over een paar jaar geintroduceerd worden en dat dit in de serie allemaal slechts is om het concept inhumans alvast uit te leggen. Kunnen ze dat skippen in de film (al zal t alsnog wel iets aan bod komen, voor de niet-serie kijkers). Dus wellicht wat kleinere of zelf verzonnen inhumans in de serie, maar de grote namen zoals Black Bolt, Medusa, Crystal etc pas in de film.
L'Amour menaçant:
  woensdag 11 maart 2015 @ 20:05:02 #95
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_150540531
Leuk weer.

Sif _O_
Ok stelletje hokboeren
pi_150546592
Deze shit is episch.

Einde bericht.
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:30:53 #97
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_150547939
Goeden cliff hanger.
吴 曼 迪
  woensdag 11 maart 2015 @ 22:31:20 #98
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_150547969
Snap er geen hol meer van wat Morse en Mack bezig zijn :?

Zou Maria Hill erachter zitten, zij zou een van de weinigen kunnen zijn die van het bestaan van The Toolbox af weet.....
pi_150724512
Heb ik het nou helemaal gemist, maar wat is het verhaal met The Toolbox dan?

Voor de rest blijft voor mij het niveau vrij constant. Heb het idee dat het nog los moet komen met betrekking tot de Inhumans alhoewel ze zich al wel hebben gemeld.
pi_150786189
The Real SHIELD :o the fuck? De nieuwe Hydra??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')