wat nou weerquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was een topic aan het openenen toen had jij hem gekaapt
Haha, wat een loser om op Topic-openen te jagen.quote:
Doet ie wel vakerquote:Op woensdag 10 december 2014 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha, wat een loser om op Topic-openen te jagen.
Kwestie van harthandig opvoeden dan maar en leren hoe het wel hoort?quote:
Hoe hoort het dan wel?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Kwestie van harthandig opvoeden dan maar en leren hoe het wel hoort?
Ik heb hem al uitgescholden en gevloekt, twee dingen die hij haat, dat was zijn strafquote:Op woensdag 10 december 2014 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Kwestie van harthandig opvoeden dan maar en leren hoe het wel hoort?
Over het algemeen is het net-etiquette op fora dat degene die een topic sluit vervolgens ook de nieuwe volgende opent.quote:
dat wist ik nietquote:
ik vermoedde al zoietsquote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Over het algemeen is het net-etiquette op fora dat degene die een topic sluit vervolgens ook de nieuwe volgende opent.
Nou, ja maakt niet uit... wat verzamel jij Chuf? Slipjes?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
Tis weer gezellig... Leuk OP plaatje ..
sorryquote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef FANN het volgende:
Maar écht boeien doet het ook weer niet hoor, maar dat zijn geloof ik wel de regels
ja jij bent het zonnetje vandaagquote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
Tis weer gezellig... Leuk OP plaatje ..
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Die Crohn lijer kaapt weer een topic...
Klopt helemaal. In 40+ ook . Behalve TH, want die is speciaal.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef golfer het volgende:
Over het algemeen is het net-etiquette op fora dat degene die een topic sluit vervolgens ook de nieuwe volgende opent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |