wat nou weerquote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:01 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik was een topic aan het openenen toen had jij hem gekaapt
Haha, wat een loser om op Topic-openen te jagen.quote:
Doet ie wel vakerquote:Op woensdag 10 december 2014 23:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Haha, wat een loser om op Topic-openen te jagen.
Kwestie van harthandig opvoeden dan maar en leren hoe het wel hoort?quote:
Hoe hoort het dan wel?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Kwestie van harthandig opvoeden dan maar en leren hoe het wel hoort?
Ik heb hem al uitgescholden en gevloekt, twee dingen die hij haat, dat was zijn strafquote:Op woensdag 10 december 2014 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Kwestie van harthandig opvoeden dan maar en leren hoe het wel hoort?
Over het algemeen is het net-etiquette op fora dat degene die een topic sluit vervolgens ook de nieuwe volgende opent.quote:
dat wist ik nietquote:
ik vermoedde al zoietsquote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Over het algemeen is het net-etiquette op fora dat degene die een topic sluit vervolgens ook de nieuwe volgende opent.
Nou, ja maakt niet uit... wat verzamel jij Chuf? Slipjes?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
Tis weer gezellig... Leuk OP plaatje ..
sorryquote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef FANN het volgende:
Maar écht boeien doet het ook weer niet hoor, maar dat zijn geloof ik wel de regels
ja jij bent het zonnetje vandaagquote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef chufi het volgende:
Tis weer gezellig... Leuk OP plaatje ..
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Die Crohn lijer kaapt weer een topic...
Klopt helemaal. In 40+ ook . Behalve TH, want die is speciaal.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:06 schreef golfer het volgende:
Over het algemeen is het net-etiquette op fora dat degene die een topic sluit vervolgens ook de nieuwe volgende opent.
kunstgebittenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, ja maakt niet uit... wat verzamel jij Chuf? Slipjes?
Hij heeft genoeg straf gehad na mijn KUT en Godverdommequote:Op woensdag 10 december 2014 23:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt helemaal. In 40+ ook . Behalve TH, want die is speciaal.![]()
Gelukkig net op tijd met mijn 3,2,1, voordat FANN idd binnenkwam.
Hij ging weg zonder?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:09 schreef Treehut362 het volgende:
Ik had maandag iemand op bezoek hier met een kunstgebit
Nee maar ik vond het een frappant moment.quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:09 schreef Treehut362 het volgende:
Timesheets ... Elke maand een nieuwe.. En deze maand al 2 ... Jaar afsluiting dus ik vul maar wat in ...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:07 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou, ja maakt niet uit... wat verzamel jij Chuf? Slipjes?
Toen deed hij zo van klak klak kauwen ermee.quote:
Wat kost dat nou zo'n prostituee die speciale wensen uitvoert?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:09 schreef Treehut362 het volgende:
Dan past dat ding niet zo bestquote:Op woensdag 10 december 2014 23:13 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Toen deed hij zo van klak klak kauwen ermee.
Het was iemand van 20 jaar geleden via facebookquote:Op woensdag 10 december 2014 23:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat kost dat nou zo'n prostituee die speciale wensen uitvoert?
dat heb ik verder niet gevraagdquote:
Ik heb in een hoop SC's rondgeneust, maar er zijn er maar weinig waar ik af en toe echt zo vreselijk moet lachen als hier. Absurditeitsgehalte is soms priceless.quote:
0 clquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Je hebt een beetje concurrentie gekregen van Kingstownquote:Op woensdag 10 december 2014 23:13 schreef tong80 het volgende:
Is er al een user genomineerd die niet in de 40+ SC post ?
Fake wijf dus want FB is net iets van 10 jaar oud ..quote:Op woensdag 10 december 2014 23:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het was iemand van 20 jaar geleden via facebook
Zo zie je ze niet veel.quote:
een jongen van de kunstacademiequote:Op woensdag 10 december 2014 23:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Fake wijf dus want FB is net iets van 10 jaar oud ..
Ik ben daar mee gestoptquote:Op woensdag 10 december 2014 23:18 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb misschien alleen iets te lang geprobeerd om het allemaal te begrijpen.
nix maar mijn vriendin ging en nooit meer gezienquote:
Mja, m'n muziek-keuze is (momenteel) wat ehm eenzijdig. Zit anderen vast niet op te wachten.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet wat actiever worden ... want we zie je niet elke keer .. Muziek meisje
Doe alsof en trek je eigen weg.. Af en toe zeg je iets liefs .. Andere keer kraak je iemand down into the ...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:18 schreef Eska het volgende:
[..]
Zo zie je ze niet veel.
Ik ga dit soort posts verzamelen...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet hoe het er vroeger aan toe ging Fann..
Niet aanstellen
Ik moest aan iets anders denkenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Je weet hoe het er vroeger aan toe ging Fann..
Niet aanstellen
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga dit soort posts verzamelen...
dat kunstgebitquote:
waarom ging je vriendin weg dan?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
nix maar mijn vriendin ging en nooit meer gezien
Ja, dat idd.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb in een hoop SC's rondgeneust, maar er zijn er maar weinig waar ik af en toe echt zo vreselijk moet lachen als hier. Absurditeitsgehalte is soms priceless.
Van hem kan ik het hebbenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt een beetje concurrentie gekregen van Kingstown
vriend omdat ik hulkquote:
Ik wil wel een verhelderende samenvatting voor je schrijven als je dat zou helpen om het wat beter te begrijpen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:18 schreef Eska het volgende:
Ja, moet je doen!quote:Op woensdag 10 december 2014 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van hem kan ik het hebben
Trouwens leuke SC hier. Zal vaker langs komen
Dat neem ik me ook wel voor, ja. Maar iets in mij wil het toch steeds weer proberen te plaatsen allemaal.quote:
Ik ken wel een meisje die interesse heeft om de verzamelde werken te verkopen.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga dit soort posts verzamelen...
Doen alsof en afkraken liggen mij niet zo best.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Doe alsof en trek je eigen weg.. Af en toe zeg je iets liefs .. Andere keer kraak je iemand down into the ...
ah, gelukkig jij kan het ook niet meer volgen?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Echt, iedereen is hier aan de speed, de XTC of coke...
Al maanden niet...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef FANN het volgende:
[..]
ah, gelukkig jij kan het ook niet meer volgen?
trouwens de historische vereniging woonde eerst een tandartsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Is ook helemaal niet de bedoeling....quote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef Eska het volgende:
[..]
Doen alsof en afkraken liggen mij niet zo best.
iddquote:
Dat zou meer dan fijn zijn.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wil wel een verhelderende samenvatting voor je schrijven als je dat zou helpen om het wat beter te begrijpen.
Authentiek zijn is wel een mooi woord wat je gebruikte.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:25 schreef Eska het volgende:
Doen alsof en afkraken liggen mij niet zo best.
Ik ben eigenlijk ook wel braaf.. Spuiten nooit... blowen alleen wanneer iemand er 1 draait... Pillen slechts een korte periode gedaan.. Wel goed gevoel toen, maar dat was vroeger...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik moest aan iets anders denken![]()
![]()
en ik weet niets van drugs en zeker niet van spuiten in je arm zetten![]()
een jointje dat was alles, vond ik trouwens wel lekker
Die komt nu pas losquote:Op woensdag 10 december 2014 23:31 schreef chufi het volgende:
Jemig TH nog wakker... Wordt ook vager bij de day
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Is ook helemaal niet de bedoeling....
Geef Mw. MM een FOK!-account cadeau met kerst!quote:Op woensdag 10 december 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM vraagt waarom ik tranen lachend achter mijn schermpje zit.
Ik kan het haar niet uitleggen...
Ja, dekt de lading wel hè. En doet ook recht aan een ieder.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:27 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Authentiek zijn is wel een mooi woord wat je gebruikte.
Die Griek kwam net ook al kijkenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 10 december 2014 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Die flikkert ze zo de vuilnisbak in.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Geef Mw. MM een FOK!-account cadeau met kerst!
Ik moet nu ook lachen en ik heb niemand die wegloopt .. ... Ik ben OK ..quote:Op woensdag 10 december 2014 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Die Griek kwam net ook al kijkendie zit in de huiskamer en kwam kijken waarom
ik zat te lachen, dus ik zeg, neh,,,, niks, gewoon Fokdus die is meteen weer omgedraaid
met oh....
Ik ben ook OK, maar net als MM kan ik dat niet uitleggenquote:Op woensdag 10 december 2014 23:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik moet nu ook lachen en ik heb niemand die wegloopt .. ... Ik ben OK ..
Leuke match met die Griekquote:Op woensdag 10 december 2014 23:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die flikkert ze zo de vuilnisbak in.
Ze is wel sociaal, maar niet digitaal...
Mn Baileys waren op ,,, Maar ik heb vast nog wel wat andersquote:Op woensdag 10 december 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk ook wel een borrel lusten
ja, ja ik neem straks nog wel een koppie chineze Theequote:Op woensdag 10 december 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn Baileys waren op ,,, Maar ik heb vast nog wel wat anders
Ik dacht niets over jou, je denkt het zelf...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt beter niets meer over mij te denken....
Meenemen kan ook ook .. Heet water ken ik nog wel ..quote:Op woensdag 10 december 2014 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, ja ik neem straks nog wel een koppie chineze Thee
En anders loopt hier nog wel ergens een gekke buurman rond...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Meenemen kan ook ook .. Heet water ken ik nog wel ..
en wat moet je daar mee?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
En anders loopt hier nog wel ergens een gekke buurman rond...
testostertonic gedronken?quote:Op woensdag 10 december 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij hebt beter niets meer over mij te denken....
Here's Johnny!quote:Op woensdag 10 december 2014 23:41 schreef chufi het volgende:
[..]
En anders loopt hier nog wel ergens een gekke buurman rond...
Geen idee.. In de weekend zit ie in hutjes in het bos... Lust jij deze.. of heb je liever die ..quote:
Soms heb je aan twee ogen niet genoeg...quote:Op woensdag 10 december 2014 23:58 schreef Eska het volgende:
[..]
Waarom staat dat oog daar linksonder in het plaatje?
Says the evil Masterquote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms heb je aan twee ogen niet genoeg...
Ah, reserve-exemplaar dus.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms heb je aan twee ogen niet genoeg...
Welterusten chufi.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Says the evil Master
trusten Eska . me gone to sleep
Moet ik je nog naar de Titty Twister begeleiden of durf je daar ondertussen alleen heen te gaan?quote:
quote:Op donderdag 11 december 2014 00:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Moet ik je nog naar de Titty Twister begeleiden of durf je daar ondertussen alleen heen te gaan?
Echt veel tijd gaf je me niet, maar ik zie het maar als positief dat je alleen daarheen durft te gaan.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:11 schreef Eska het volgende:
Je hebt het ook zo druk.Of ik was gewoon ongeduldig, dat kan ook.
Nah... Chuf... niet zo somber hoor, maar je bent al slapen, zie ik welterusten dan maar....quote:Op woensdag 10 december 2014 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Zonder dat ik afgezeken werd door mn mede 40+ ers ..
Dat doen ze wel ergens anders
Oi....7 minuten toch nog.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt veel tijd gaf je me niet, maar ik zie het maar als positief dat je alleen daarheen durft te gaan.
*Gaat deuk in ego proberen te repareren*
Gaan we nog effe muziekkies doenquote:Op donderdag 11 december 2014 00:20 schreef Eska het volgende:
[..]
Oi....7 minuten toch nog.En ik wist toch niet dat jij je nog zou gaan opwerpen als begeleider?
Deukje is vast zó weer teruggeplooid.
Kwoten mag ookquote:Op donderdag 11 december 2014 00:23 schreef Eska het volgende:
Het ziet er wel lollig uit, zo die posts onder elkaar!
Onder de brug was heftig iddquote:Op donderdag 11 december 2014 00:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee man ik ben een junk, je weet toch?
Oh.... Voel je je daar rot van? Dat het niet gelukt is, bedoel ik?quote:Op donderdag 11 december 2014 00:25 schreef FANN het volgende:
Stoppen met roken is trouwens finaal mislukt dit jaar
Nah...niet échtquote:Op donderdag 11 december 2014 00:27 schreef Eska het volgende:
[..]
Oh.... Voel je je daar rot van? Dat het niet gelukt is, bedoel ik?
Ik heb eerder dit jaar ook een halfslachtige poging gedaan.
Soms kan je daar echt zin in hebben hè.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:26 schreef FANN het volgende:
En ik heb vandaag sinds járen aan iedereen een Kerstkaart gestuurd
digitaal mag ook Kusquote:Op donderdag 11 december 2014 00:26 schreef FANN het volgende:
En ik heb vandaag sinds járen aan iedereen een Kerstkaart gestuurd
quote:Op donderdag 11 december 2014 00:28 schreef Eska het volgende:
[..]
Soms kan je daar echt zin in hebben hè.
Ja, dat herken ik heel goed! Toevallig dit jaar niet.quote:
Welja... ik zie volgend jaar wel weer, was niet écht een leuk jaar, dus dan heb je al snel zo vanquote:Op donderdag 11 december 2014 00:29 schreef Eska het volgende:
[..]
Ah, dan gewoon snel weer vergeten!
Ik had voor sommige wél en aparte op de persoon uitgezocht met persoonlijke tekst zékerquote:Op donderdag 11 december 2014 00:31 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, dat herken ik heel goed! Toevallig dit jaar niet.Maar de afgelopen jaren had ik dat ook.
Ben jij dan ook een poos bezig om te bedenken welke kaart dan voor wie moet zijn?(Of had je allemaal dezelfde kaarten? Dat scheelt wel een boel keuzes maken
)
Ja, vind ik ook hoor! Sowieso pas doen wanneer je 'er aan toe bent' (al klinkt dat beetje als een vage term). Maar anders geeft het alleen maar extra onrust. En da's wel het laatste dat je dan nodig hebt.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Welja... ik zie volgend jaar wel weer, was niet écht een leuk jaar, dus dan heb je al snel zo van
kan mij het schelen...
quote:Op donderdag 11 december 2014 00:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook hoor! Sowieso pas doen wanneer je 'er aan toe bent' (al klinkt dat beetje als een vage term). Maar anders geeft het alleen maar extra onrust. En da's wel het laatste dat je dan nodig hebt.
Dat is wel lastigquote:Op donderdag 11 december 2014 00:37 schreef golfer het volgende:
Kan iemand even een korte samenvatting geven?
Dan ga ik maar weer even een aflevering van Masterchef Professionals bij de BBC kijken.quote:
Ik ga nog even muziekjes luisteren, doe ik wel vaker voor het slapenquote:Op donderdag 11 december 2014 00:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan ga ik maar weer even een aflevering van Masterchef Professionals bij de BBC kijken.
Voor jou wel. Dat hakt er wel in. Zoals Elisabeth R2 het ooit eens zei: een annus horribles.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:39 schreef FANN het volgende:
Oké kort samengevat, het was een Kutjaar![]()
sorry Hut![]()
Ja, je hebt een flink ingrijpend jaar achter de rug, begreep ik.... Juist dan zo nog even e.e.a. benoemen op een persoonlijke kaart kan dan erg goed voelen. Nog even stilstaan bij wat er niet meer is, en vooral ook wat er nog (of weer) wel is. Nog even samen delen en zo.quote:Op donderdag 11 december 2014 00:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had voor sommige wél en aparte op de persoon uitgezocht met persoonlijke tekst zéker
voor mijn broers en zussen natuurlijk en voor een paar die erg gelovig zijn ook een aparte,
en verder nog wat luchtigers voor anderen..
Het was ook wel een eh.... bijzonder jaar zeg maar
Dat is wel goed samengevatquote:Op donderdag 11 december 2014 00:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor jou wel. Dat hakt er wel in. Zoals Elisabeth R2 het ooit eens zei: een annus horribles.
En dat heeft niks met darmtoerisme te maken.
en zo is het....quote:Op donderdag 11 december 2014 00:41 schreef Eska het volgende:
[..]
Ja, je hebt een flink ingrijpend jaar achter de rug, begreep ik.... Juist dan zo nog even e.e.a. benoemen op een persoonlijke kaart kan dan erg goed voelen. Nog even stilstaan bij wat er niet meer is, en vooral ook wat er nog (of weer) wel is. Nog even samen delen en zo.
Welterusten Eskaquote:Op donderdag 11 december 2014 00:52 schreef Eska het volgende:
Volgend jaar wordt vast beter, ja.
Muziek is sowieso altijd een fijn medicijn.En je kan er zoveel kanten mee op.
Ik ga nog even beetje kerstmuziek luisteren. Daarna liggen.
Al vast een goede nacht!
Ai, da's dan misschien weer minder, ja.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb me net een keer extra moeten omkleden, omdat ik helemaal zeiknat terug kwam.
Jij woont toch in N-Brabant? Gisteren ook al een aantal verhalen hier over de enorme verschillen qua weer, terwijl je in Nederland toch ook weer niet heel ver uit elkaar woont, maar toch....N-Brabant t.o.v. Drenthe is momenteel schijnbaar een wereld van verschil. Anyway....lekker warm binnen, de kat doet zoals altijd heel vervelend en ik ga eens kijken of ik gisteren een beetje kan gaan samenvatten. Moet een makkie zijn.quote:Op donderdag 11 december 2014 11:36 schreef Eska het volgende:
Ai, da's dan misschien weer minder, ja.
Hoewel ik het zelf niet zo'n punt vind, als ik op weg naar huis zeiknat geregend word. Op weg naar [insert een bestemming] vind ik het dan weer niet zo lollig.
Volgens mij (en volgens buienradarquote:Op donderdag 11 december 2014 11:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Jij woont toch in N-Brabant? Gisteren ook al een aantal verhalen hier over de enorme verschillen qua weer, terwijl je in Nederland toch ook weer niet heel ver uit elkaar woont, maar toch....N-Brabant t.o.v. Drenthe is momenteel schijnbaar een wereld van verschil. Anyway....lekker warm binnen, de kat doet zoals altijd heel vervelend en ik ga eens kijken of ik gisteren een beetje kan gaan samenvatten. Moet een makkie zijn.
Mooi he? De Muziek, maar zéker ook de vrouwenquote:Op donderdag 11 december 2014 07:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Máiréad Nesbitt, die komt binnenkort naar Nederland...
Hier is het ook hondenweerquote:Op donderdag 11 december 2014 11:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Hoewel ik het zelf niet zo'n punt vind, als ik op weg naar huis zeiknat geregend word. Op weg naar [insert een bestemming] vind ik het dan weer niet zo lollig.
Hm, nu ben ik aan peinzen over het *insert naam*-gedeelte.quote:Op donderdag 11 december 2014 12:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Hier is het ook hondenweergisteren was er geen zuchtje wind en zon,
kan zomaar omslaan, het is net het humeur van ''insert naam''
Gspot? Waar?quote:Op donderdag 11 december 2014 14:49 schreef Kingstown het volgende:
Ninja-smiley gspot. Of een boerka-smiley. Daar ben ik nog niet helemaal over uit.
[ afbeelding ]
ongezellig weer is hetquote:
Kleine troost, nog tien dagen en dan gaan de dagen weer lengen.quote:
ik ga de dagen afstrepenquote:Op donderdag 11 december 2014 16:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kleine troost, nog tien dagen en dan gaan de dagen weer lengen.
of naar het wachten op het 2e streepje topic gaquote:Op donderdag 11 december 2014 17:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zolang je maar geen streepjes af gaat tellen.
Dat zag ik idd net voorbij komen in NT....daarna las ik jou reactie, dus ik raakte een beetje bezorgd.quote:Op donderdag 11 december 2014 17:46 schreef just me het volgende:
of naar het wachten op het 2e streepje topic ga
Je hoeft je niet bezorgd te maken hoor, ik ben NIET zwangerquote:Op donderdag 11 december 2014 17:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zag ik idd net voorbij komen in NT....daarna las ik jou reactie, dus ik raakte een beetje bezorgd.
Je neemt de pil toch ...quote:Op donderdag 11 december 2014 17:50 schreef just me het volgende:
[..]
Je hoeft je niet bezorgd te maken hoor, ik ben NIET zwanger
quote:
Ok dan is het goed...quote:Op donderdag 11 december 2014 18:01 schreef just me het volgende:elijk
[..]voor mijn bloeddruk en cholesterol
ik had ze liever niet nodig gehad maar het is niet andersquote:
Nee, jij ent niet ''insert naam'''ik dacht aan iemand andersquote:Op donderdag 11 december 2014 11:36 schreef Eska het volgende:
[..]
Nah........quote:Op donderdag 11 december 2014 17:48 schreef chufi het volgende:
Voor Fann een muzikale kerstkaart ...
Maakte je er ook van die aantrekkelijke snurkgeluidjes bij ja?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:41 schreef Deisyy het volgende:
Goed uitgerust zou je denken, maar vanmiddag zat ik als een omaatje met mijn kin op mijn borst in slaap te sukkelen.
Deze oma zit nooit met d'r kin in slaap te sukkelen hoorquote:Op donderdag 11 december 2014 18:41 schreef Deisyy het volgende:
maar vanmiddag zat ik als een omaatje met mijn kin op mijn borst in slaap te sukkelen.
Vanmiddag niet, maar vannacht schijn ik wel hebben liggen ronken als een varkenquote:Op donderdag 11 december 2014 18:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Maakte je er ook van die aantrekkelijke snurkgeluidjes bij ja?
Het wordt pas genant als zoiets in het openbaar gebeurd.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:45 schreef Deisyy het volgende:
Vanmiddag niet, maar vannacht schijn ik wel hebben liggen ronken als een varken
Knikkebollen ook nooit?quote:Op donderdag 11 december 2014 18:44 schreef just me het volgende:
[..]
Deze oma zit nooit met d'r kin in slaap te sukkelen hoor
vol energie
ik heb zequote:
Peace Love
3. Ambient modern
Dat is best wel chanant, dat is mij volgens mij nog niet overkomen, maar mijn oudste zus kan ook lekker snurken als ze op het strand ligt.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Het wordt pas genant als zoiets in het openbaar gebeurd.
Heb weleens iemand (toevallig ook een vrouw) in slaap zien sukkelen die dan van die typische snurkgeluidjes ging maken. Niet echt sexy zeg maar.
quote:Op donderdag 11 december 2014 18:49 schreef Treehut362 het volgende:
Ik heb ook blauwe pilletjes. Alleen zijn die niet voor de vitaminen of mineralen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elk uur dacht ik ...quote:Op donderdag 11 december 2014 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je die niet elke dag innemen?
te veel is ook niet goedquote:Op donderdag 11 december 2014 18:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moet je die niet elke dag innemen?
Als ik moe ben ga ik heerlijkheel bewust lui op de bank liggen met een dekentje om me heenquote:
En knikkebol je in slaapquote:Op donderdag 11 december 2014 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
Als ik moe ben ga ik heerlijkheel bewust lui op de bank liggen met een dekentje om me heen
Ik snurk als een bootwerker zegt die Griekquote:Op donderdag 11 december 2014 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is best wel chanant, dat is mij volgens mij nog niet overkomen, maar mijn oudste zus kan ook lekker snurken als ze op het strand ligt.
Hij doet het zonder?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snurk als een bootwerker zegt die Griekmaar hij ook dus ik ben blij met mijn
oordoppies
Ik heb ook van die aangepaste oordoppen en ik zweer erbij, ze gaan ook overal met me mee, wat een heerlijkheid.quote:Op donderdag 11 december 2014 20:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik snurk als een bootwerker zegt die Griekmaar hij ook dus ik ben blij met mijn
oordoppies
als ik lig kan ik niet knikkebollen hèquote:
Lig je helemaal plat in de bank dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 20:52 schreef just me het volgende:
[..]
als ik lig kan ik niet knikkebollen hè
mijn hoofd op 'n stuk of wat kussensquote:Op donderdag 11 december 2014 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Lig je helemaal plat in de bank dan?
No more comments...quote:Op donderdag 11 december 2014 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
mijn hoofd op 'n stuk of wat kussens
Herkenbaar!quote:Op donderdag 11 december 2014 21:04 schreef just me het volgende:
[..]
mijn hoofd op 'n stuk of wat kussens
Ja. Met mijn dekentje en zooi (uiteraard paarse) kussentjes.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi ! Jij valt ook altijd in slaap op de bank?
Waarom paars? Ik ken je verleden hier nog niet dus verklaar je nader...quote:Op donderdag 11 december 2014 21:23 schreef nikky het volgende:
[..]
Ja. Met mijn dekentje en zooi (uiteraard paarse) kussentjes.
En hoi!.
De kussentjes of gewoon sowieso de kleur paars?quote:Op donderdag 11 december 2014 21:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom paars? Ik ken je verleden hier nog niet dus verklaar je nader...
Ik heb nog steeds van die kneedbare dingen, maar ik ga wel een keer langs zo'n oormanquote:Op donderdag 11 december 2014 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook van die aangepaste oordoppen en ik zweer erbij, ze gaan ook overal met me mee, wat een heerlijkheid.
Soms doe ik ze ook in als ik rustig in de tuin wil zitten zonder het gekrijs van de buurvrouw.
en paarse Milf nog welquote:Op donderdag 11 december 2014 21:23 schreef nikky het volgende:
[..]
En hoi!.
Hoiquote:Op donderdag 11 december 2014 21:23 schreef nikky het volgende:
[..]
En hoi!.
quote:
OK ... Ja die tags duid idd al op iets speciaals... Ik weet niet hoeveel kids je hebt, maar waarschijnlijk heb je weer iets meer tijd... Welkom hier... vermoedelijk ken je wel een paar ouwe gasten ....quote:Op donderdag 11 december 2014 21:32 schreef nikky het volgende:
[..]
De kussentjes of gewoon sowieso de kleur paars?
Ik houd van paars. Vroeger toen we nog irc gebruikten was mijn nick nikky_paars_rebels.
Met veel plezier ben ik hier een aantal jaren FA geweest. Doordat ik alleenstaande ouder werd met kersverse baby, had ik te weinig tijd om mij goed te kunnen inzetten voor Fok.
Als dank heb ik van Danny een paars kleurtje gekregen (waar ik nog steeds heel blij mee ben). De tag is ook van zijn hand trouwens. Das iets van vroegah
.
We zijn een andere generatie Fann, niet die van het begin...quote:Op donderdag 11 december 2014 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Tegen jou zegt ze ook vast hoi, tegen mij niet
Ik hang veel op Fok rond, maar is niet altijd te zienquote:Op donderdag 11 december 2014 22:17 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ... Ja die tags duid idd al op iets speciaals... Ik weet niet hoeveel kids je hebt, maar waarschijnlijk heb je weer iets meer tijd... Welkom hier... vermoedelijk ken je wel een paar ouwe gasten ....
Hey ouwe!quote:
Nou én kan ze nog wel Hoi zeggen, dat zei ik toch ookquote:Op donderdag 11 december 2014 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn een andere generatie Fann, niet die van het begin...
Wil je dat ze nu iedereen persoonlijk hoi gaat zeggen .... ?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou én kan ze nog wel Hoi zeggen, dat zei ik toch ook
Jaquote:Op donderdag 11 december 2014 22:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Wil je dat ze nu iedereen persoonlijk hoi gaat zeggen .... ?
Hoi!quote:
Niet gelijk zo.... Je bent niets veranderd.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
Tegen jou zegt ze ook vast hoi, tegen mij niet
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef nikky het volgende:
[..]
Hoi!
[..]
Niet gelijk zo.... Je bent niets verandert.
Jij kan het wetenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt er iig een vriendin bij... Milfen zijn lekker ...
Ik zie je wel eens voorbij komenquote:Op donderdag 11 december 2014 22:25 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Hoi!
Hoezo niks verandertkennen wij elkaar dan?
![]()
Ben ik vast weer vergeten
Ah... ik al zeven denk ikquote:Op donderdag 11 december 2014 22:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zie je wel eens voorbij komen.
En je zit alweer zo'n 6 jaar op Fok.
Ik heb ze door een goede opticien laten maken, maar volgens mijn man heeft ze (voor zijn werkquote:Op donderdag 11 december 2014 21:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds van die kneedbare dingen, maar ik ga wel een keer langs zo'n oorman
voor échte, waar kan je die laten maken eigenlijk?
Oh... ik zit 6 jaar bedoel je, en jij dan?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Mijn ninja edit was ook niet zo ninja zie ik.
Ah... daaro dus, thanks Dees, ga ik een keer doen!quote:Op donderdag 11 december 2014 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ze door een goede opticien laten maken, maar volgens mijn man heeft ze (voor zijn werk)bij Specsavers laten maken. Ik kan het je echt aanraden, het is het geld (zo'n 100 euro) meer dan waard.
Ja hahaquote:Op donderdag 11 december 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... ik zit 6 jaar bedoel je, en jij dan?
Ik heb jaren terug een paarse auto gehad, een Milka paarse Hyundai Excel, niet omdat ik paars zo mooi vond, maar omdat mijn man ermee thuis kwam.quote:Op donderdag 11 december 2014 21:32 schreef nikky het volgende:
[..]
De kussentjes of gewoon sowieso de kleur paars?
Ik houd van paars. Vroeger toen we nog irc gebruikten was mijn nick nikky_paars_rebels.
Met veel plezier ben ik hier een aantal jaren FA geweest. Doordat ik alleenstaande ouder werd met kersverse baby, had ik te weinig tijd om mij goed te kunnen inzetten voor Fok.
Als dank heb ik van Danny een paars kleurtje gekregen (waar ik nog steeds heel blij mee ben). De tag is ook van zijn hand trouwens. Das iets van vroegah
.
En mijn ninja edit sloeg op mijn eerste bericht naar jou. Daar stond een d/t fout, maar in jouw quote staat hij nog haha.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh... ik zit 6 jaar bedoel je, en jij dan?
KOm op Fann, je had vast al even naar de details gekeken ...quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef FANN het volgende:
[..]
dertiendat is vanaf het begin, ja dan ken je er wel een paar hiero denk ik
oh... dat gaat bij mij regelmatig fout die d en t's, daar let niemand meer op hierquote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef nikky het volgende:
[..]
En mijn ninja edit sloeg op mijn eerste bericht naar jou. Daar stond een d/t fout, maar in jouw quote staat hij nog haha.
Sommige dingen moeten echt verboden worden in paars.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug een paarse auto gehad, een Milka paarse Hyundai Excel, niet omdat ik paars zo mooi vond, maar omdat mijn man ermee thuis kwam.
[ afbeelding ]
Hoi!
Ie oordoppen van Specsavers maken je kleuren blind Dees... En koud heb je het ook al fezien je nieuwe UIquote:Op donderdag 11 december 2014 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb jaren terug een paarse auto gehad, een Milka paarse Hyundai Excel, niet omdat ik paars zo mooi vond, maar omdat mijn man ermee thuis kwam.
[ afbeelding ]
Hoi!
Nee, alleen of er een foto in haar fobo stondquote:Op donderdag 11 december 2014 22:31 schreef chufi het volgende:
[..]
KOm op Fann, je had vast al even naar de details gekeken ...
Die staan er ook al zo'n acht jaar Whahaquote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee, alleen of er een foto in haar fobo stond
De Milka koe op de hoedenplank maakte er nog wat leuks vanquote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Sommige dingen moeten echt verboden worden in paars.
Serieus!
Hoi!
Heb je echt een break gehad hier op Fok of gewoon sporadisch langs gekomen ..?quote:Op donderdag 11 december 2014 22:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Die staan er ook al zo'n acht jaar Whaha.
Dat is dan weer humor.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De Milka koe op de hoedenplank maakte er nog wat leuks van
Ik heb een warm jasje aanquote:Op donderdag 11 december 2014 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ie oordoppen van Specsavers maken je kleuren blind Dees... En koud heb je het ook al fezien je nieuwe UI
Maar dat is alleen van je dochtertje denk ikquote:Op donderdag 11 december 2014 22:33 schreef nikky het volgende:
[..]
Die staan er ook al zo'n acht jaar Whaha.
Ik heb een break gehad van een jaar denk ik. Ik post alleen niet zo heel veel buiten abo. Ik ben nmlk al jaren 'terug'.quote:Op donderdag 11 december 2014 22:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je echt een break gehad hier op Fok of gewoon sporadisch langs gekomen ..?
Nee hoor. Beide ben ikquote:Op donderdag 11 december 2014 22:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar dat is alleen van je dochtertje denk ikdie andere kan ik je niet goed zien,
vind ik altijd wel leuk als iemand een foto in zijn fobo heeft, ik had hem weggehaald
bij mij en vergeten terug te zetten![]()
Schuld van Sascha trouwensálles is altijd de schuld van Sacha hier
Ah... een jeugdfoto dus, ik dacht omdat je zei alleenstaande ouder, dan zal het wel je dochter zijnquote:Op donderdag 11 december 2014 22:38 schreef nikky het volgende:
[..]
Nee hoor. Beide ben ik.
Sascha..... Ik ben benieuwd haha.
Chufi denkt....quote:Op donderdag 11 december 2014 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt er iig een vriendin bij... Milfen zijn lekker ...
quote:Op donderdag 11 december 2014 22:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik jou ook nog steeds hoor Fann...
Nee laat maar ... Was meer een grapje.. Dat is zo 2005 of zo ...quote:Op donderdag 11 december 2014 22:42 schreef FANN het volgende:
Oh ja ik moest nog een digitale Kerstkaart voor je zoeken Chuf, ga ik effe doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |