maar vind je iemand met zo een plamuurlaag als jongen leuk?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:22 schreef DjinN het volgende:
Nou niet van het een of ander, maar wat heeft die zoon van Dries mooie ogen!
Nee, absoluut niet. Qua huidskleur is het net een oempaloempa. Maar zn ogen!quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
maar vind je iemand met zo een plamuurlaag als jongen leuk?
Die heb ik niet maar wel van de onderzoekwagens die nu aan de slag kunnenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:45 schreef DjinN het volgende:
Whut ? ff foto's van zelfmoordslachtoffers ?
Nee die werden daar ff getoond.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik niet maar wel van de onderzoekwagens die nu aan de slag kunnen
Nee, het ging over Ronald Giphart. Had een foto van the ugliest suicide getoond en eentje van the most beautiful suicidequote:Op woensdag 14 januari 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat het over de aanslag in Amsterdam ging...
Dom uit zijn ogen kijkenquote:
je vergeet baco's drinken en uitslapenquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dom uit zijn ogen kijken
Domme dingen zeggen
Vrouwen gebruiken
Zijn pa irriteren
Bier drinken
Meer niet
Nee, jij trekt volle zalen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:00 schreef Poepz0r het volgende:
Wat is die Humberto toch een gemaakte acteur met zijn neppe lach en grapjes man man
Gewoon de leeftijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:30 schreef Snowsquall het volgende:
Wat zie ik voor vreemds aan Manon thomas?? Ze heeft een zware stem en der gezicht ziet er anders uit dan voorheen..
Word ik ook zo doodmoe van dat wijf.. ze kan niks doen aan dat stotteren, maar zij is mij een partij arrogant..........quote:
Een beetjequote:Op maandag 19 januari 2015 22:44 schreef Travel. het volgende:
Mevrouw met rode haar is een beetje dom.
Ze neukt zoals ze praatquote:Op maandag 19 januari 2015 22:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Godver.. is die zeug van een Miss Montreal weer met d'r smoel op de TV.
Wat is er zo bijzonder aan haar?
Met onderbrekingen?quote:
Arrogant? Ze is helemaal emo dat ze nu jurylid is en succes kent. Noem je dat arrogant?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Word ik ook zo doodmoe van dat wijf.. ze kan niks doen aan dat stotteren, maar zij is mij een partij arrogant..........![]()
![]()
Ze vindt vooral zich zelf erg belangrijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arrogant? Ze is helemaal emo dat ze nu jurylid is en succes kent. Noem je dat arrogant?
maar ondertussen 'rouwt' die bluf zanger en mis montreal om de dood van die tekenaars die zich waarschijnlijk niet hoefden te schamen voor hun cartoons. Vrijheid van meningsuiting en zulks. Maar als die roodharige vrouw niks van buitenlanders moet hebben mag ze dat niet vinden en moet ze zich schamen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:12 schreef Szura het volgende:
Wat een achterlijk wijf met die rode haren.
Die Blöfzanger beschuldigen van een vooroordeel omdat hij haar belachelijke uitspraken, net uitgezonden, afdoet als 'belachelijk gelul'. En je niet eens schamen voor je uitlatingen. Walgelijk figuur.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weet jij hoe ze aan de naam "Miss Montreal" komt?
Tja.. Raar wijf.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]De naam Miss Montreal komt van een vrijpartij met een scharrel”, vertelt Hans openhartig. „Het heeft ermee te maken dat er tijdens seks een bepaalde vloeibare substantie op een tekstboekje kwam op de M van Montreal. Toen dacht ik in een dronken bui dat Miss Montreal wel een leuke naam zou zijn voor een bandje.”
Vind ik niet zo raar. Iedereen heeft toch weleens aparte, maffe hersenspinsels. Ze is tenminste eerlijk.quote:
Ik vind het gewoon een achterlijk wijf en ze maakt nog kutmuziek ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind ik niet zo raar. Iedereen heeft toch weleens aparte, maffe hersenspinsels. Ze is tenminste eerlijk.
Ik vind haar nog lelijk ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind het gewoon een achterlijk wijf en ze maakt nog kutmuziek ook.
Tja, maar daar kan iemand doorgaans niet heel veel aan doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik vind haar nog lelijk ook![]()
Dat ontken ik ook allemaal niet (vooral die muziek, brrr).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een achterlijk wijf en ze maakt nog kutmuziek ook.
Dat zaadverhaal vind ik nou ook niet echt charmant of zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook allemaal niet (vooral die muziek, brrr).
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef Travel. het volgende:
Lol, wat een engnek. Op die leeftijd al.
quote:
inddquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:58 schreef Travel. het volgende:
Ik krijg altijd alleen de filmpjes van enzo knal te zien. Tering wat is dat irritant.
Ik snap ook serieus niet hoe ik het weeg krijg. Vroeger kon ik nog zien wat er veel bekeken werd in NL of wereldwijd, tegenwoordig zie ik alleen maar enzo knal die heel de dag zichzelf filmt?quote:
Oh, hij wel, maar die schreeuwfilmpjesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:03 schreef Travel. het volgende:
't Valt mee mee, lijkt me een aardige gozer.
Geen idee, nooit gezien. Maar hij kwam wel als een chille gozer over.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Oh, hij wel, maar die schreeuwfilmpjes
Fappenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:03 schreef Zelfscanner het volgende:
Het is wachten op de 1e fokker die filmt wat die allemaal doet als die op fok zit
Ben ik al een tijdje mee bezig. Volgende week start ik mijn kanaal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:03 schreef Zelfscanner het volgende:
Het is wachten op de 1e fokker die filmt wat die allemaal doet als die op fok zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |