maar vind je iemand met zo een plamuurlaag als jongen leuk?quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:22 schreef DjinN het volgende:
Nou niet van het een of ander, maar wat heeft die zoon van Dries mooie ogen!
Nee, absoluut niet. Qua huidskleur is het net een oempaloempa. Maar zn ogen!quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:25 schreef Travel. het volgende:
[..]
maar vind je iemand met zo een plamuurlaag als jongen leuk?
Die heb ik niet maar wel van de onderzoekwagens die nu aan de slag kunnenquote:Op woensdag 14 januari 2015 23:45 schreef DjinN het volgende:
Whut ? ff foto's van zelfmoordslachtoffers ?
Nee die werden daar ff getoond.quote:Op woensdag 14 januari 2015 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik niet maar wel van de onderzoekwagens die nu aan de slag kunnen
Nee, het ging over Ronald Giphart. Had een foto van the ugliest suicide getoond en eentje van the most beautiful suicidequote:Op woensdag 14 januari 2015 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dacht dat het over de aanslag in Amsterdam ging...
Dom uit zijn ogen kijkenquote:
je vergeet baco's drinken en uitslapenquote:Op donderdag 15 januari 2015 00:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dom uit zijn ogen kijken
Domme dingen zeggen
Vrouwen gebruiken
Zijn pa irriteren
Bier drinken
Meer niet
Nee, jij trekt volle zalen.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 02:00 schreef Poepz0r het volgende:
Wat is die Humberto toch een gemaakte acteur met zijn neppe lach en grapjes man man
Gewoon de leeftijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 01:30 schreef Snowsquall het volgende:
Wat zie ik voor vreemds aan Manon thomas?? Ze heeft een zware stem en der gezicht ziet er anders uit dan voorheen..
Word ik ook zo doodmoe van dat wijf.. ze kan niks doen aan dat stotteren, maar zij is mij een partij arrogant..........quote:
Een beetjequote:Op maandag 19 januari 2015 22:44 schreef Travel. het volgende:
Mevrouw met rode haar is een beetje dom.
Ze neukt zoals ze praatquote:Op maandag 19 januari 2015 22:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
Godver.. is die zeug van een Miss Montreal weer met d'r smoel op de TV.
Wat is er zo bijzonder aan haar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |