Met onderbrekingen?quote:
Arrogant? Ze is helemaal emo dat ze nu jurylid is en succes kent. Noem je dat arrogant?quote:Op maandag 19 januari 2015 22:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Word ik ook zo doodmoe van dat wijf.. ze kan niks doen aan dat stotteren, maar zij is mij een partij arrogant..........![]()
![]()
Ze vindt vooral zich zelf erg belangrijkquote:Op dinsdag 20 januari 2015 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Arrogant? Ze is helemaal emo dat ze nu jurylid is en succes kent. Noem je dat arrogant?
maar ondertussen 'rouwt' die bluf zanger en mis montreal om de dood van die tekenaars die zich waarschijnlijk niet hoefden te schamen voor hun cartoons. Vrijheid van meningsuiting en zulks. Maar als die roodharige vrouw niks van buitenlanders moet hebben mag ze dat niet vinden en moet ze zich schamen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 01:12 schreef Szura het volgende:
Wat een achterlijk wijf met die rode haren.
Die Blöfzanger beschuldigen van een vooroordeel omdat hij haar belachelijke uitspraken, net uitgezonden, afdoet als 'belachelijk gelul'. En je niet eens schamen voor je uitlatingen. Walgelijk figuur.
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 09:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Weet jij hoe ze aan de naam "Miss Montreal" komt?
Tja.. Raar wijf.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:11 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]De naam Miss Montreal komt van een vrijpartij met een scharrel”, vertelt Hans openhartig. „Het heeft ermee te maken dat er tijdens seks een bepaalde vloeibare substantie op een tekstboekje kwam op de M van Montreal. Toen dacht ik in een dronken bui dat Miss Montreal wel een leuke naam zou zijn voor een bandje.”
Vind ik niet zo raar. Iedereen heeft toch weleens aparte, maffe hersenspinsels. Ze is tenminste eerlijk.quote:
Ik vind het gewoon een achterlijk wijf en ze maakt nog kutmuziek ook.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vind ik niet zo raar. Iedereen heeft toch weleens aparte, maffe hersenspinsels. Ze is tenminste eerlijk.
Ik vind haar nog lelijk ookquote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vind het gewoon een achterlijk wijf en ze maakt nog kutmuziek ook.
Tja, maar daar kan iemand doorgaans niet heel veel aan doen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ik vind haar nog lelijk ook![]()
Dat ontken ik ook allemaal niet (vooral die muziek, brrr).quote:Op dinsdag 20 januari 2015 20:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een achterlijk wijf en ze maakt nog kutmuziek ook.
Dat zaadverhaal vind ik nou ook niet echt charmant of zo.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat ontken ik ook allemaal niet (vooral die muziek, brrr).
quote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:42 schreef Travel. het volgende:
Lol, wat een engnek. Op die leeftijd al.
quote:
inddquote:Op dinsdag 20 januari 2015 22:58 schreef Travel. het volgende:
Ik krijg altijd alleen de filmpjes van enzo knal te zien. Tering wat is dat irritant.
Ik snap ook serieus niet hoe ik het weeg krijg. Vroeger kon ik nog zien wat er veel bekeken werd in NL of wereldwijd, tegenwoordig zie ik alleen maar enzo knal die heel de dag zichzelf filmt?quote:
Oh, hij wel, maar die schreeuwfilmpjesquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:03 schreef Travel. het volgende:
't Valt mee mee, lijkt me een aardige gozer.
Geen idee, nooit gezien. Maar hij kwam wel als een chille gozer over.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:05 schreef matthijst het volgende:
[..]
Oh, hij wel, maar die schreeuwfilmpjes
Fappenquote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:03 schreef Zelfscanner het volgende:
Het is wachten op de 1e fokker die filmt wat die allemaal doet als die op fok zit
Ben ik al een tijdje mee bezig. Volgende week start ik mijn kanaal.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 23:03 schreef Zelfscanner het volgende:
Het is wachten op de 1e fokker die filmt wat die allemaal doet als die op fok zit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |