-kost minderquote:Op woensdag 10 december 2014 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
En hoe wordt de maatschappij beter van (in mijn ogen) lage straffen voor moordenaars?
quote:Op woensdag 10 december 2014 21:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zag pas achteraf dat de post ge-edit was. Dacht dat ik hem wel te pakken had
Ja klopt. Tis alleen wel minder als je ongewild in die ene groep valtquote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Alles heeft voor- en nadelen....
Ik hou van droge humorquote:
Dat dusquote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt. Tis alleen wel minder als je ongewild in die ene groep valt
ja oke.... maar dat is het sowieso als het ongewild isquote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja klopt. Tis alleen wel minder als je ongewild in die ene groep valt
Ja, gevangenisstraffen in Nederland zijn extreem duur. Ik zou eigenlijk wel eens willen zien waarom dat precies zo duur is.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:52 schreef bamibij het volgende:
[..]
-kost minder
-humanitaire behandeling voor criminelen zorgt ervoor dat ze na hun straf kunnen meedraaien in de maatschappij ipv als een paria nergens meer aan mee kunnen doen en nog erger gaan flippen.
We kunnen ook het voorbeeld van Murica volgen.
1% van je bevolking in de bak is toch fantastisch
Hoest met jou verder?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja oke.... maar dat is het sowieso als het ongewild is
Dus als iemand tijdelijk psychisch in de war is, (depressie ofzo) flipt, en zn huisgenoot neerknalt moet ie maar levenslang de bak in? Geintje toch?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, gevangenisstraffen in Nederland zijn extreem duur. Ik zou eigenlijk wel eens willen zien waarom dat precies zo duur is.
Al vind ik kosten geen reden om iemand niet op te sluiten als overheid zijnde. Een van je kerntaken is het welzijn van je burgers.
Maar als moordenaars levenslang krijgen, hoeven ze toch niet mee te draaien? Dat is dus geen punt.
Dat is iets dat geldt voor andere veroordeelden.
Al met al zie ik hier geen voordeel van om moordenaars geen levenslang te geven.
Lekker als na een paar jaar boven komt dat de veroordeelde helemaal niet schuldig wasquote:Op woensdag 10 december 2014 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
Weet je wat pas goedkoop is, de doodstraf.
Death by Snu Snu.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
In China wel.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
ook alleen zonder deathrow-wachten ... in een x afhandelen die handelquote:Op woensdag 10 december 2014 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
Jij kreeg vast hele hoge cijfers voor samenvatten!quote:Op woensdag 10 december 2014 21:57 schreef -Engel- het volgende:
[..]
eat, sleep, work, repeat.... wow maar 4 woorden nodig
Gewoon voor kritische mensen ook de doodstraf toch.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker als na een paar jaar boven komt dat de veroordeelde helemaal niet schuldig was
Duurder dan levenslang.quote:Op woensdag 10 december 2014 21:56 schreef Lokasenna het volgende:
Welk deel van verzachtende omstandigheden begreep je niet?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dus als iemand tijdelijk psychisch in de war is, (depressie ofzo) flipt, en zn huisgenoot neerknalt moet ie maar levenslang de bak in? Geintje toch?
En inderdaad het welzijn van burgers. Schijnt dat criminelen ook burgers zijn...
Stalin 4 presidentquote:Op woensdag 10 december 2014 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon voor kritische mensen ook de doodstraf toch.
Tijdelijk psychisch in de war.... dat geloof ik niet en levenslang mwah.... in NL is het zelden een levenlang....quote:Op woensdag 10 december 2014 21:57 schreef bamibij het volgende:
[..]
Dus als iemand tijdelijk psychisch in de war is, (depressie ofzo) flipt, en zn huisgenoot neerknalt moet ie maar levenslang de bak in? Geintje toch?
En inderdaad het welzijn van burgers. Schijnt dat criminelen ook burgers zijn...
keerzijde van het verhaal.... daarom is ooit de manier van het uitvoeren van de wet aangepast....quote:Op woensdag 10 december 2014 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker als na een paar jaar boven komt dat de veroordeelde helemaal niet schuldig was
Ga jij ook al beginnen. Levenslang = levenslang in Nederland. Hoe iedereen erbij komt dat dat niet zo is?quote:Op woensdag 10 december 2014 21:58 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Tijdelijk psychisch in de war.... dat geloof ik niet en levenslang mwah.... in NL is het zelden een levenlang....
Nee helemaal niet zelfs...quote:Op woensdag 10 december 2014 21:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jij kreeg vast hele hoge cijfers voor samenvatten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |